Kompyte

4,6 (37)
Donnez votre avis !
Suivez et analysez la concurrence en temps réel.

En savoir plus sur Kompyte

Kompyte est une plateforme logicielle en tant que service qui permet de suivre et d'analyser votre concurrence en temps réel. Cet outil en ligne permet aux entreprises de suivre et d'apprendre les stratégies de leurs concurrents ainsi que d'évaluer leurs indicateurs de performance clés.

Kompyte permet aux entreprises de connaître les actions de leurs concurrents en temps réel. Les entreprises peuvent mettre leur veille concurrentielle sur pilote automatique grâce au système de détection de concurrence Kompyte. Kompyte envoie des alertes en temps réel et peut décomposer la stratégie numérique d'un concurrent en moins de 10 minutes.

Grâce au suivi "toujours actif", Kompyte alerte instantanément les utilisateurs lorsque de nouveaux concurrents apparaissent, lancent une nouvelle campagne, modifient leurs tarifs ou mettent leurs stratégies marketing à jour.

Kompyte vous donne la possibilité de suivre et d'analyser les stratégies marketing gagnantes de vos concurrents. Réagissez en temps réel à leurs tarifs, produits et promotions.


Images

Kompyte Logiciel - 1
Kompyte Logiciel - 2
Kompyte Logiciel - 3
Kompyte Logiciel - 4
Kompyte Logiciel - 5
Kompyte Logiciel - 6
En voir 7 de plus
Vidéo de Kompyte
Kompyte Logiciel - 1
Kompyte Logiciel - 2
Kompyte Logiciel - 3
Kompyte Logiciel - 4
Kompyte Logiciel - 5
Kompyte Logiciel - 6

Kompyte ne vous convainc pas tout à fait ? Comparer avec une alternative populaire

Kompyte

4,6 (37)
VS.

À partir de

300,00 $US
année
25 000,00 $US
année

Prix

Version gratuite
Version d'essai gratuite
Version gratuite
Version d'essai gratuite

Fonctionnalités

49
438

Intégrations

9
38

Simplicité d’utilisation

4,6 (37)
4,3 (8)

Rapport qualité-prix

4,5 (37)
4,5 (8)

Service client

4,3 (37)
4,7 (8)
Les jauges horizontales vertes représentent le logiciel le plus apprécié selon la note globale qui lui a été attribuée ainsi que le nombre d'avis.

Alternatives

Centralpoint

4,6
Alternative n° 1 à Kompyte
Centralpoint by Oxcyon est une plateforme d'expérience numérique et une solution de gestion de contenu pour les...

FirstLight Enterprise Edition

5
Alternative n° 2 à Kompyte
FirstLight propose un réseau complet de renseignements sur mesure, capable de servir les entreprises de toute taille.

Salesforce Sales Cloud

4,4
Alternative n° 3 à Kompyte
Salesforce Sales Cloud est l'application cloud de CRM (Customer Relationship Management) de Salesforce. Sales Cloud...

Similarweb

4,6
Alternative n° 4 à Kompyte
SimilarWeb est une entreprise internationale de renseignements sur le marché multi-appareils qui offre ses services à...

Avis

Note globale

4,6 /5
(37)
Rapport qualité-prix
4,5/5
Fonctionnalités
4,6/5
Simplicité d'utilisation
4,6/5
Support client
4,3/5

Vous avez déjà Kompyte ?

Les acheteurs de logiciels ont besoin de vous ! Les avis utilisateurs nous aident tous à prendre de meilleures décisions.

5 avis affichés sur 37
Emily
Emily
Note globale
  • Secteur d'activité : Logiciels
  • Taille de l'entreprise : 1 001–5 000 employés
  • Logiciel utilisé tous les mois pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Simplicité d'utilisation
  • Probabilité de recommander le produit 9.0 /10

One stop shop for competitive intelligence

Publié le 06/02/2023

Avantages

I loved how easy it was to view competitor scorecards. Our marketing team developed awesome scorecards that provided easy to interpret snapshots of our biggest competition. I used this heavily when I was in a CSM role and needed to understand where customers were coming from when they wanted to switch to a competitor. It helped me have natural conversations about the pros and cons of both.

Inconvénients

It could have been the team that implemented it at my company but I didn't like that you couldn't see when the battle cards were last updated.

Tara
Note globale
  • Secteur d'activité : Services financiers
  • Taille de l'entreprise : 501–1 000 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 10.0 /10

Daily intelligence tool

Publié le 26/09/2023

Avantages

Customer service, our representative is amazing and has gone above and beyond for usSEO TablesAd and keyword trackingCollect feed & customize searchInsight atomization

Inconvénients

I like Kompyte and our customer service representative quite a bit, but sometimes there are anomalies in presented information, these are addressed swiftly. More vexing, it is not possible to export battlecards into a PowerPoint or tables into Excel. This requires manual work by me as these formats are required by my internal customers.

Réponse de Kompyte

Hi Tara,

Thank you so much for your genuine and comprehensive review of Kompyte. We appreciate the praise for our customer service team — we're always striving to go above and beyond!

We're glad that you find value in features such as our SEO Tables, ad tracking, and insight automation. It's rewarding to hear that these tools are serving you well.

Your detailed feedback regarding the limitations in exporting Battlecards to PowerPoint and tables to Excel has certainly touched base with us. We understand that this can cause extra manual work for you, and we apologize for the inconvenience.

Although we currently do not have a solution in place for this particular issue, we're always seeking ways to enhance user experience. Your feedback makes an immense difference, as it provides our team with a clear insight into the areas where potential improvements can be made.

Thanks again for taking the time to share your experience and suggestions.

Cody
Note globale
  • Secteur d'activité : Télécommunications
  • Taille de l'entreprise : 501–1 000 employés
  • Logiciel utilisé toutes les semaines pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 6.0 /10

Adequate for my needs

Publié le 03/02/2023

Having a resource to store knowledge is fantastic. Quick reference battle cards are great when you...

Having a resource to store knowledge is fantastic. Quick reference battle cards are great when you are in the moment with a customer and discussing things live on a call.

Avantages

The UI is very easy to navigate. Nothing that blows your mind when you use it but it is good. I also like how you can see the main cards in the dashboard so you know where to search.

Inconvénients

Sometimes the search function doesn't work as well as expected. Other times when you search it works great. If it was a little more consistent it would be ideal.

Réponse de Kompyte

Thank you for taking the time to leave us a review, Cody! We are happy to hear you find the UI intuitive and that Kompyte's centralized Battlecards and competitive knowledge are helpful during your sales calls. Can you please explain what issues you are experiencing with our search feature so we can take the necessary steps to improve our search capabilities? Any additional feedback would be highly appreciated.

Erin
Note globale
  • Secteur d'activité : Matériaux de construction
  • Taille de l'entreprise : 501–1 000 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 1 à 5 mois
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 10.0 /10

Kompyte, a valuable tool to enable sales team and more

Publié le 08/02/2023

Avantages

Kompyte creates a way to streamline competitive intelligence for easy digestion. It has comprehensive capabilities to organize and distribute accurate, relevant information to numerous departments. The tools are a hidden gem, as they exponentially increase the value of the platform. The onboarding process has been phenomenal, and I get answers to questions within the same day.

Inconvénients

It is a bit of a learning curve to start, as there are many tools within the platform. Prioritizing the sections that will bring the most value to your company's users first can help make the platform digestible. I also had difficulty connecting to Teams, but easily found a solution with our representative.

Fernando
Note globale
  • Secteur d'activité : Télécommunications
  • Taille de l'entreprise : 5 001–10 000 employés
  • Logiciel utilisé tous les mois pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 8.0 /10

Great tool, can improve

Publié le 17/02/2023

Great

Great

Avantages

Comparison on market technology and market brands, it gives you an overall on the companies in your market but I think most of the functionalities are not being updated every 3 months. Information sometimes is outdated

Inconvénients

No updated to 2023 tech functionalities

Réponse de Kompyte

Thank you for leaving a review and for bringing this to our attention. Kompyte's automated data sources are tracked and updated in your account daily. If you are not seeing recent competitor insights, please have your admin reach out to your Customer Success Manager so they can investigate. If you are referring to strategic elements of a Battlecard or report (for example, why you win, why you lose, landmines, etc.) these traits will require some manual updating from your Battlecard Admin. You would want to discuss this with them directly.

Afficher 5 avis sur 37 Lire tous les avis

Kompyte - FAQ

Voici quelques-unes des questions fréquentes sur Kompyte.

Types de licences disponibles pour Kompyte :

  • À partir de : 300,00 $US/année
  • Type de licence : Abonnement
  • Version d’essai gratuite : Non disponible

Utilisateurs habituels du logiciel Kompyte :

51–200, 201–500, 501–1 000, 1 001–5 000

Langues dans lesquelles Kompyte est disponible :

anglais

Appareils pris en charge par Kompyte :

Applications s'intégrant à Kompyte :

Google Drive, Highspot, HubSpot CRM, Microsoft Teams, OneDrive, Salesforce Sales Cloud, Showpad, Slack, Trello

Ressources d'aide disponibles pour Kompyte :

Service client/e-mail, FAQ/forums, Base de connaissances, Support téléphonique, Chat

Catégories connexes

Consultez toutes les catégories de logiciels trouvées pour Kompyte.