Kompyte

En savoir plus sur Kompyte
Kompyte est une plateforme logicielle en tant que service qui permet de suivre et d'analyser votre concurrence en temps réel. Cet outil en ligne permet aux entreprises de suivre et d'apprendre les stratégies de leurs concurrents ainsi que d'évaluer leurs indicateurs de performance clés.
Kompyte permet aux entreprises de connaître les actions de leurs concurrents en temps réel. Les entreprises peuvent mettre leur veille concurrentielle sur pilote automatique grâce au système de détection de concurrence Kompyte. Kompyte envoie des alertes en temps réel et peut décomposer la stratégie numérique d'un concurrent en moins de 10 minutes.
Grâce au suivi "toujours actif", Kompyte alerte instantanément les utilisateurs lorsque de nouveaux concurrents apparaissent, lancent une nouvelle campagne, modifient leurs tarifs ou mettent leurs stratégies marketing à jour.
Kompyte vous donne la possibilité de suivre et d'analyser les stratégies marketing gagnantes de vos concurrents. Réagissez en temps réel à leurs tarifs, produits et promotions.
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Kompyte ne vous convainc pas tout à fait ?
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Avis
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- Secteur d'activité : Logiciels
- Taille de l'entreprise : 1 001–5 000 employés
- Logiciel utilisé tous les mois pendant plus d'un an
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Simplicité d'utilisation
- Probabilité de recommander le produit 9.0 /10
One stop shop for competitive intelligence
Publié le 06/02/2023
Avantages
I loved how easy it was to view competitor scorecards. Our marketing team developed awesome scorecards that provided easy to interpret snapshots of our biggest competition. I used this heavily when I was in a CSM role and needed to understand where customers were coming from when they wanted to switch to a competitor. It helped me have natural conversations about the pros and cons of both.
Inconvénients
It could have been the team that implemented it at my company but I didn't like that you couldn't see when the battle cards were last updated.
- Secteur d'activité : Services financiers
- Taille de l'entreprise : 501–1 000 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Rapport qualité-prix
- Simplicité d'utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 10.0 /10
Daily intelligence tool
Publié le 26/09/2023
Avantages
Customer service, our representative is amazing and has gone above and beyond for usSEO TablesAd and keyword trackingCollect feed & customize searchInsight atomization
Inconvénients
I like Kompyte and our customer service representative quite a bit, but sometimes there are anomalies in presented information, these are addressed swiftly. More vexing, it is not possible to export battlecards into a PowerPoint or tables into Excel. This requires manual work by me as these formats are required by my internal customers.
Réponse de Kompyte
Hi Tara,
Thank you so much for your genuine and comprehensive review of Kompyte. We appreciate the praise for our customer service team — we're always striving to go above and beyond!
We're glad that you find value in features such as our SEO Tables, ad tracking, and insight automation. It's rewarding to hear that these tools are serving you well.
Your detailed feedback regarding the limitations in exporting Battlecards to PowerPoint and tables to Excel has certainly touched base with us. We understand that this can cause extra manual work for you, and we apologize for the inconvenience.
Although we currently do not have a solution in place for this particular issue, we're always seeking ways to enhance user experience. Your feedback makes an immense difference, as it provides our team with a clear insight into the areas where potential improvements can be made.
Thanks again for taking the time to share your experience and suggestions.
- Secteur d'activité : Télécommunications
- Taille de l'entreprise : 501–1 000 employés
- Logiciel utilisé toutes les semaines pendant plus de deux ans
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Rapport qualité-prix
- Simplicité d'utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 6.0 /10
Adequate for my needs
Publié le 03/02/2023
Having a resource to store knowledge is fantastic. Quick reference battle cards are great when you...
Having a resource to store knowledge is fantastic. Quick reference battle cards are great when you are in the moment with a customer and discussing things live on a call.
Avantages
The UI is very easy to navigate. Nothing that blows your mind when you use it but it is good. I also like how you can see the main cards in the dashboard so you know where to search.
Inconvénients
Sometimes the search function doesn't work as well as expected. Other times when you search it works great. If it was a little more consistent it would be ideal.
Réponse de Kompyte
Thank you for taking the time to leave us a review, Cody! We are happy to hear you find the UI intuitive and that Kompyte's centralized Battlecards and competitive knowledge are helpful during your sales calls. Can you please explain what issues you are experiencing with our search feature so we can take the necessary steps to improve our search capabilities? Any additional feedback would be highly appreciated.
- Secteur d'activité : Matériaux de construction
- Taille de l'entreprise : 501–1 000 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant 1 à 5 mois
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Simplicité d'utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 10.0 /10
Kompyte, a valuable tool to enable sales team and more
Publié le 08/02/2023
Avantages
Kompyte creates a way to streamline competitive intelligence for easy digestion. It has comprehensive capabilities to organize and distribute accurate, relevant information to numerous departments. The tools are a hidden gem, as they exponentially increase the value of the platform. The onboarding process has been phenomenal, and I get answers to questions within the same day.
Inconvénients
It is a bit of a learning curve to start, as there are many tools within the platform. Prioritizing the sections that will bring the most value to your company's users first can help make the platform digestible. I also had difficulty connecting to Teams, but easily found a solution with our representative.
- Secteur d'activité : Télécommunications
- Taille de l'entreprise : 5 001–10 000 employés
- Logiciel utilisé tous les mois pendant plus de deux ans
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Rapport qualité-prix
- Simplicité d'utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 8.0 /10
Great tool, can improve
Publié le 17/02/2023
Great
Great
Avantages
Comparison on market technology and market brands, it gives you an overall on the companies in your market but I think most of the functionalities are not being updated every 3 months. Information sometimes is outdated
Inconvénients
No updated to 2023 tech functionalities
Réponse de Kompyte
Thank you for leaving a review and for bringing this to our attention. Kompyte's automated data sources are tracked and updated in your account daily. If you are not seeing recent competitor insights, please have your admin reach out to your Customer Success Manager so they can investigate. If you are referring to strategic elements of a Battlecard or report (for example, why you win, why you lose, landmines, etc.) these traits will require some manual updating from your Battlecard Admin. You would want to discuss this with them directly.
Kompyte - FAQ
Voici quelques-unes des questions fréquentes sur Kompyte.Q. Quels sont les types de licence disponibles pour Kompyte ?
Types de licences disponibles pour Kompyte :
- À partir de : 300,00 $US/année
- Type de licence : Abonnement
- Version d’essai gratuite : Non disponible
Q. Qui utilise Kompyte ?
Utilisateurs habituels du logiciel Kompyte :
51–200, 201–500, 501–1 000, 1 001–5 000
Q. Dans quelles langues Kompyte est-il disponible ?
Langues dans lesquelles Kompyte est disponible :
anglais
Q. Kompyte prend-il en charge les appareils mobiles ?
Appareils pris en charge par Kompyte :
Q. Avec quelles applications Kompyte peut-il s'intégrer ?
Applications s'intégrant à Kompyte :
Google Drive, Highspot, HubSpot CRM, Microsoft Teams, OneDrive, Salesforce Sales Cloud, Showpad, Slack, Trello
Q. Quelles sont les ressources d'aide disponibles pour Kompyte ?
Ressources d'aide disponibles pour Kompyte :
Service client/e-mail, FAQ/forums, Base de connaissances, Support téléphonique, Chat
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