Consensus

4,9 (177)
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Une technologie vidéo personnalisée pour la croissance des ventes et du marketing

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CONSENSUS se charge du rôle de vendeur expert en posant à chaque nouveau prospect des questions de découverte afin de mieux présenter les informations de produits/services (vidéos dynamiques) selon les intérêts de chacun d'entre eux. CONSENSUS utilise sa technologie de vidéo et découverte dynamique pour identifier, éduquer chaque partie prenante d'un groupe d'acheteurs et tirer des renseignements afin de prendre des décisions rapidement en toute confiance. La plateforme CONSENSUS offre des fonctionnalités qui permettent aux utilisateurs de proposer une expérience vidéo dynamique aux prospects tout au long du parcours d'achat dans les domaines du marketing, du développement des ventes, des ventes, des techniques de vente et des ventes partenaires/de canaux.


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Consensus

4,9 (177)
VS.
Le plus évalué

À partir de

Prix introuvable
14,00 $US
mois

Prix

Version gratuite
Version d'essai gratuite
Version gratuite
Version d'essai gratuite

Fonctionnalités

50
202

Intégrations

9
70

Simplicité d’utilisation

4,8 (177)
4,1 (6 733)

Rapport qualité-prix

4,8 (177)
4,3 (6 733)

Service client

4,8 (177)
4,1 (6 733)
Les jauges horizontales vertes représentent le logiciel le plus apprécié selon la note globale qui lui a été attribuée ainsi que le nombre d'avis.

Alternatives

Zoho CRM

4,3
Alternative n° 1 à Consensus
Utilisez Zoho CRM pour automatiser les principales opérations de vente telles que les flux de travail personnalisés,...

Walnut.io

0
Alternative n° 2 à Consensus
Walnut est une plateforme d'expérience de vente qui aide les équipes de vente B2B à créer des démos de produits...

Vidyard

4,5
Alternative n° 3 à Consensus
Si vous utilisez des vidéos dans votre stratégie marketing, vous devez trouver un moyen de lier les vues vidéo à vos...

Webex

4,4
Alternative n° 4 à Consensus
WebEx allie le partage de bureau à la conférence vidéo et audio sur le web pour que tout le monde puisse voir la même...

Avis

Note globale

4,9 /5
(177)
Rapport qualité-prix
4,8/5
Fonctionnalités
4,8/5
Simplicité d'utilisation
4,8/5
Support client
4,8/5

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Les acheteurs de logiciels ont besoin de vous ! Les avis utilisateurs nous aident tous à prendre de meilleures décisions.

5 avis affichés sur 177
Jennifer
Jennifer
Note globale
  • Secteur d'activité : Logiciels
  • Taille de l'entreprise : 51–200 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 10.0 /10

Easy platform to implement with great analytics!

Publié le 27/04/2023

Avantages

Customer service: the Consensus team is always will to received customer's feedback and welcome collaboration efforts to continue improve their platform.Easy of use: the system was very easy to learn. Reports: love the tracking reporting of who has accessed which demo, how long they accessed it. This information really helps the sales engineers to tailor live demos to what a prospect is needing. The "generic" out-of-the-box demo is completed using the recorded demoboards.

Inconvénients

It would be nice to see an estimate of how long (or how much longer) is left when uploading content into the system. Often there is just a message that states "processing." But one doesn't know how much time is left for the processing to finish/complete.

Damien
Note globale
  • Secteur d'activité : Logiciels
  • Taille de l'entreprise : 5 001–10 000 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 10.0 /10

Effortless Demos, Strategic Lead Management, and Powerful Campaigns: A GoConsensus Success...

Publié le 19/10/2023

Engaging with Consensus has been a transformative experience for me. The platform's seamless...

Engaging with Consensus has been a transformative experience for me. The platform's seamless integration with Outlook has elevated my efficiency, allowing me to handle lead engagement within a single, user-friendly interface. The ability to effortlessly create and share demos has not only streamlined our pre-sales processes but has also proven instrumental in winning deals independently. The mail merge function has become a go-to for managing leads and prioritizing customer focus. The clever alert system ensures that I never miss a beat, promptly notifying me when leads are warm and ready for action.Moreover, the content library serves as a treasure trove, benefiting both customer interactions and internal team education. The customizable buttons, personalized email features, and insightful analytics contribute to a holistic understanding of customer engagement. While there's always room for growth, the current experience with Consensus has undeniably enhanced our lead management, strengthened our campaigns, and provided a valuable resource for our team's continuous learning and development.

Avantages

What stands out the most for me about Consensus is its remarkable impact on lead engagement. The seamless integration with Outlook is a game-changer, enabling me to handle everything within a single email box. It streamlines the process and enhances efficiency, making it incredibly user-friendly. The ability to manage demos, track engagement through features like mail merge, and receive instant alerts keeps everything organized and ensures that I can capitalize on warm leads promptly. In essence, Consensus has proven to be a valuable tool in simplifying and optimizing our lead engagement processes.

Inconvénients

While I appreciate Consensus for its positive impact on lead engagement and seamless integration with Outlook, every tool has room for enhancement. One potential area for improvement could be further expanding customization options for email content and demos. Additionally, exploring features that offer more in-depth analytics or advanced reporting capabilities could provide users with even greater insights into lead interactions and campaign effectiveness. These suggestions aim to build on an already excellent platform, providing users with additional tools to refine and elevate their overall experience with Consensus.

Mike
Note globale
  • Secteur d'activité : Vente en gros
  • Taille de l'entreprise : 10 000+ employés
  • Logiciel utilisé toutes les semaines pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 7.0 /10

Good product

Publié le 13/12/2022

My experience has been good with Consensus

My experience has been good with Consensus

Avantages

I enjoy using Consensus as it saves me much time

Inconvénients

The user interface seems to lack. Its not as easy to search for other videos

Dumisani
Note globale
  • Secteur d'activité : Ressources humaines
  • Taille de l'entreprise : 5 001–10 000 employés
  • Logiciel utilisé toutes les semaines pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 10.0 /10

Consensus the future of Sales

Publié le 08/02/2024

Great - Enjoy the use and transparency of the product.

Great - Enjoy the use and transparency of the product.

Avantages

Great for customer engagement and discovering stakeholders not previously mentioned in calls and other conversations. The insights allow for us to focus on what's important to the customer in further demos.

Inconvénients

As set up for me in Salesforce it's not as easy to connect sales insights to my opps. I believe this is in development soon.

Mira
Note globale
  • Secteur d'activité : Comptabilité
  • Taille de l'entreprise : 501–1 000 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 10.0 /10

CONSENSUS is every Sales Person Bestfriend!

Publié le 26/07/2023

Consensus helps me with 1) Increasing my customer base reach and helps me saves time! I can send...

Consensus helps me with 1) Increasing my customer base reach and helps me saves time! I can send emails to multiple customers using the pre-recorded video demo! I don't have to keep on creating multiple video demos and book a one on one with each customer. Also, this in fact streamline my sales process and so far the most effective tool for me because I found that since I use Concensus, customers response increase a lot more too! Time is indeed money in sales and Consensus has proven to be my best friend as I was able to reach my monthly sales quota since!

Avantages

Consensus pre recorded video demos helps a lot in shortening my sales process! The client can view the video demo at their own pace and time and once I call back the customer, it's a lot easier to talk to them about the product and address any queries customers might be having. I can increase the number of customer reach using Consensus and I love that customers are more responsive because it's a more professional way of sending video demos rather than youtube links! I love that I was also able to upload a pre recorded video introduction to the video demos sent to my customers making it a more customized selling approach!

Inconvénients

It would be nice if I am able to upload more video content without the need to get approval through admin so I can have the flexibility around that. Very minimal dislike compared to the massive help Consensus tool provides to me as a seller!

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Consensus - FAQ

Voici quelques-unes des questions fréquentes sur Consensus.

Utilisateurs habituels du logiciel Consensus :

2–10, 11–50, 51–200, 201–500, 501–1 000, 1 001–5 000

Langues dans lesquelles Consensus est disponible :

allemand, anglais, chinois traditionnel, coréen, espagnol, français, italien, japonais, portugais, russe, tchèque

Appareils pris en charge par Consensus :

Android (mobile), iPhone (mobile), iPad (mobile)

Applications s'intégrant à Consensus :

Gmail, Google Chrome, Marketo Engage, Microsoft Outlook, Okta, Oracle Eloqua Marketing Automation, Salesforce Marketing Cloud Account Engagement, Salesforce Sales Cloud, Zapier

Ressources d'aide disponibles pour Consensus :

Service client/e-mail, Base de connaissances, Support 24/7 (réponse directe)

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