
En savoir plus sur HelpOnClick
Le logiciel HelpOnClick Live Chat est une solution puissante pour les petites et moyennes entreprises. La combinaison de plusieurs fonctionnalités mises à jour et d'un prix modéré fait de ce logiciel un véritable attrait pour les propriétaires d'entreprise.
La surveillance du trafic en temps réel et les discussions avec les clients sont disponibles immédiatement après l'installation, qui ne demande qu'un copier-coller. Des options de personnalisation avancées aident les propriétaires de site web à adapter l'outil à l'apparence de leur site web.
HelpOnClick Live Chat peut être intégré à n'importe quel site web. Il prend en charge plusieurs sites web et services, de sorte que les opérateurs puissent fournir une assistance sur plusieurs sites web à partir du même compte. Dans le même temps, les administrateurs peuvent appliquer différents paramètres et modèles sur différents sites web.
HelpOnClick fournit des applications natives pour les appareils iOS et Android, une discussion en réseau pour les pages Facebook, un assistant virtuel (réponses automatisées), une intégration au support HelpOnClick ou à tout service d'assistance de votre choix.
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HelpOnClick ne vous convainc pas tout à fait ?
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Avis
Vous avez déjà HelpOnClick ?
Les acheteurs de logiciels ont besoin de vous ! Les avis utilisateurs nous aident tous à prendre de meilleures décisions.

- Secteur d'activité : Sécurité et enquêtes
- Taille de l'entreprise : 51–200 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Rapport qualité-prix
- Simplicité d'utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 10.0 /10
We Love HelpOnClick and Our Customers Do Too!
Publié le 11/12/2018
We've been able to help so many customers with this app, that alone is worth its cost. A few...
We've been able to help so many customers with this app, that alone is worth its cost. A few customers have even used HelpOnClick to ask for quotes. We love it because it offers our customers a simple, easy way to get in touch with us and get most of their questions answered.
Avantages
HelpOnClick was super easy to install on our website. As the administrator of the program, it's easy to add or remove users, create canned responses to quickly engage the customer, and it couldn't be easier for our website visitors to use.
Inconvénients
Sometimes I forget to set the app to "offline" when I leave for lunch and a customer will try to chat with me when I'm not there. I wish it would automatically go offline once my computer went to sleep, but HelpOnClick will stay connected even when I'm gone.
- Secteur d'activité : Machines
- Taille de l'entreprise : 51–200 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Rapport qualité-prix
- Simplicité d'utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 8.0 /10
Chatting like the best of them!
Publié le 16/04/2019
Avantages
The functionality. As the Admin for my company, I like being able to utilize the functionality at maximum capacity to better understand how my team is using the software, and how we can better serve our customers.
Inconvénients
I'd like to better understand the path user's are taking when they are on my site when they leave a message. I'm not sure if this is through HelpOnClick or a third party, but I think the software should tell us more about what people are ready/looking at when they leave us a message after hours. This would be very helpful for us businesses, especially when user's don't specify which products they are interested in, or inquire about for pricing.
Réponse de HelpOnClick
Thank you for your review. We will consider adding more information to the messages that are received in the offline mode.
- Secteur d'activité : Logiciels
- Taille de l'entreprise : 2–10 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Rapport qualité-prix
- Simplicité d'utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 6.0 /10
Poor Response from all levels
Publié le 17/05/2021
The software itself is really nice and easy to use, however their customer service response needs...
The software itself is really nice and easy to use, however their customer service response needs to improve. At this point, we are debating if we even want to continue. Customer Service makes a difference and they don't offer that aspect of their business.
Avantages
having a Desktop version was great since we don't keep browsers open.
Inconvénients
Their customer service is very slow to respond, if they respond at all! Trying to live chat with them takes forever, which is bad when you are selling a live chat solution! They updated the software back in March and broke the desktop version, and have been told a fix is coming soon, 3 months later still waiting and still cannot get an email update or live chat connection to anyone.
- Secteur d'activité : Santé, bien-être et fitness
- Taille de l'entreprise : 2–10 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Rapport qualité-prix
- Simplicité d'utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 9.0 /10
My appreciation of HelpOnClick
Publié le 12/04/2019
I really appreciate this tool and even more when I see that customers love it too
I really appreciate this tool and even more when I see that customers love it too
Avantages
Easy to use, easy to link to web site, service very appreciated from customers, helps to increase sales when the customer can have help live about a product that he wants to add to the cart.
Inconvénients
It does not work well with Google chrome...I can only use it with Edge...I prefer Google. It would be nice to a visual sign at the same time as the sound...when you do not here the sound...we would be able to see that there is a message (would be nice at the bottom of our screen).
Réponse de HelpOnClick
Nancy, thank you for your review. You might be interested in downloading a desktop application that can send both sound and visual notifications of an incoming chat.
- Secteur d'activité : Loisirs, voyage et tourisme
- Taille de l'entreprise : 51–200 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant 6 à 12 mois
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Rapport qualité-prix
- Simplicité d'utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 7.0 /10
Good value for small businesses
Publié le 28/07/2018
Overall, this is a good value for small businesses and plan to continue using them.
Overall, this is a good value for small businesses and plan to continue using them.
Avantages
Affordable compared to other options. Easy to use for basic chat functions.
Inconvénients
The dashboard is limited on functionality and can be cumbersome for admins. Set-up can be tricky for non-computer programmers. When I went over my time limit there was not an easy way to upgrade, but I eventually figured it out (need a link or prompt from the dashboard). Tried to chat with them mid-day during the week, but it was not available. They did email me back the next day and explained how to find the upgrade option.
Réponse de HelpOnClick
Hi Travis,
Thank you for your review. We would be glad to know what other functionality you are looking for. It can be already there or on our TODO list.
HelpOnClick - FAQ
Voici quelques-unes des questions fréquentes sur HelpOnClick.Q. Quels sont les types de licence disponibles pour HelpOnClick ?
Types de licences disponibles pour HelpOnClick :
- À partir de : 7,20 $US/mois
- Type de licence : Abonnement
- Version d’essai gratuite : Disponible
Q. Qui utilise HelpOnClick ?
Utilisateurs habituels du logiciel HelpOnClick :
Auto-entrepreneur, 2–10, 11–50, 51–200, 201–500, 501–1 000, 1 001–5 000
Q. Dans quelles langues HelpOnClick est-il disponible ?
Langues dans lesquelles HelpOnClick est disponible :
allemand, anglais, arabe, chinois traditionnel, danois, espagnol, finnois, français, hongrois, hébreu, irlandais, italien, japonais, norvégien, néerlandais, polonais, portugais, russe, suédois, turc
Q. HelpOnClick prend-il en charge les appareils mobiles ?
Appareils pris en charge par HelpOnClick :
Android (mobile), iPhone (mobile), iPad (mobile)
Q. Avec quelles applications HelpOnClick peut-il s'intégrer ?
Applications s'intégrant à HelpOnClick :
Adobe Commerce, BigCommerce, CS-Cart Store Builder, Desk.com, Drupal, Freshdesk, Gmail, Google Analytics 360, HappyFox Help Desk, HelpOnClick Help Desk Software, Highrise, Joomla, Kentico, LightCMS, Meta for Business, Mojo Helpdesk, Pinnacle Cart, PrestaShop, Salesforce Sales Cloud, Shift4Shop, Shopify, Twitter/X, Volusion, Wix, WooCommerce, WordPress, X-Cart, Zen Cart, Zendesk Suite, Zoho CRM
Q. Quelles sont les ressources d'aide disponibles pour HelpOnClick ?
Ressources d'aide disponibles pour HelpOnClick :
Service client/e-mail, FAQ/forums, Base de connaissances, Support 24/7 (réponse directe), Chat
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