IBM Case Manager

IBM Case Manager

Collaborative case content and process management

IBM Case Manager - Présentation

Description du logiciel IBM Case Manager

IBM Case Manager is a platform that helps users to bring focus to the chaos of content and make more accurate decisions by determining which parts of the workflow need to be completed on a case-by-case basis. Business users can extract more value and critical insight from structured and unstructured content using dynamic and flexible methods. IBM Case Manager provides an array of solutions for banking, insurance, healthcare, government and many other industries.

With IBM Case Manager, business users will have the right tools to gather content, identify dynamic trends, and apply analytics with a 360-degree view of case information, whether on premises or in the cloud. The solution provides flexible workflow controls and dashboards as well as collaboration tools for internal and external workers. IBM Case Manager encompasses various forms of data including documents, social media, video, audio, images and GPS.

Users can take advantage of IBM Case Manager’s rich set of tools for administration, template management, importing and exporting, as well as transferring case solutions among various environments. Business analysts can create case solutions such as claim processing, loan processing or complaint management. Case workers can monitor their in-baskets for outstanding work, as well as browse and search cases.

IBM Case Manager Mobile is a native app which enables users to work from the field, providing a platform for instant decision-making. The mobile app includes features such as access to solutions and cases, in-baskets, task processing, document viewing, nearby tasks, and more. Case Manager Mobile also lets users personalize the app’s appearance with branding and themes.

IBM Case Manager - Présentation

Prix

À partir de
N/A

Types de licence

Essai gratuit

Contact IBM Case Manager for pricing.
Financing is available.


IBM Case Manager - Fonctionnalités

Appareils
Pour quelle entreprise ?
TPE PME GE
Disponible dans les pays suivants
Australie, Canada, Europe, Amérique latine, Afrique et Moyen-Orient, Royaume-Uni, États-Unis
Langues
chinois (simplifié), chinois (traditionnel), anglais, français, allemand et 3 autres, italien, portugais, espagnol

Captures d'écran

Capture d'écran pour IBM Case Manager : IBM Case Manager users can do an advanced search for cases
Capture d'écran pour IBM Case Manager : IBM Case Manager users can do an advanced search for cases Capture d'écran pour IBM Case Manager : Users can view case documents in the 'case details' tab in IBM Case Manager Capture d'écran pour IBM Case Manager : Users can view all case history using IBM Case Manager Capture d'écran pour IBM Case Manager : IBM Case Manager's 'step editor' enables users to gather and organize claim data Capture d'écran pour IBM Case Manager : In the 'manage solutions' section, users can deploy solutions into a test environment with IBM Case Manager Capture d'écran pour IBM Case Manager : IBM Case Manager is available in the app store for iPhone and iPad, as well as on Android Capture d'écran pour IBM Case Manager : IBM Case Manager mobile version allows users to find nearby tasks using GPS Capture d'écran pour IBM Case Manager : Manage cases and view detailed information on the go with IBM Case Manager for Android
Recommandation utilisateur
0/10
Basé sur 0 avis utilisateurs
Comparatif avec les logiciels similaires : recommandation utilisateur
Comparer avec les alternatives

IBM Case Manager - Prix

IBM Case Manager - Prix

À partir de
N/A
Essai gratuit

Contact IBM Case Manager for pricing.
Financing is available.

Contact IBM Case Manager for pricing.
Financing is available.

Rapport qualité-prix
0/5
Basé sur 0 avis utilisateurs
Comparatif avec les logiciels similaires : rapport qualité-prix
Comparer avec les alternatives

IBM Case Manager - Fonctionnalités

IBM Case Manager - Fonctionnalités

API
Chat
Commentaires
Contrôle d'accès
Espace de travail collaboratif
Fonctionnalité de recherche
Gestion des autorisations
Gestion des documents
Gestion des fichiers
Gestion des flux de travail
Interface glisser-déposer
Intégration de tiers
Notifications automatiques
Outils de collaboration
Projections
Rapports et statistiques
Stockage de documents
Stratégie de marque personnalisable
Suivi des activités
Tableau de bord d'activités
Fonctionnalités
0/5
Basé sur 0 avis utilisateurs
Comparatif avec les logiciels similaires : note sur les fonctionnalités
Comparer avec les alternatives

Catégories

Vidéos et tutoriels

Vidéos et tutoriels

Plus d'informations sur IBM Case Manager

Plus d'informations sur IBM Case Manager

IBM Case Manager - Principales fonctionnalités

  • API
  • Administration client
  • Advanced analytics
  • Agile design capabilities
  • Audit tracking
  • Automatic, manual and user-created case tasks
  • Automation
  • Case history
  • Claim and loan processing
  • Collaboration tools
  • Complaint management
  • Configurability
  • Content and process management
  • Content lifecycle management
  • Customization
  • Design and deploy solutions
  • Document generator
  • Email collection
  • Extract critical insight from structured and unstructured in
  • File plans for storing content
  • Management dashboard
  • Mobile app
  • Pre-built accelerators
  • Precondition checker
  • Real-time access to documents and data
  • Single interface design
  • Social media integration
  • Support ad hoc processes
  • Task processing
  • Tracking
  • Video, audio, images, GPS

Avantages

IBM Case Manager enables users to deploy case solutions that model real-world business solutions in any industry.

IBM Case Manager’s interface can be easily configured based on user roles and customized to specific needs.

IBM Lotus Sametime Entry seamlessly integrates with the IBM Case Manager client and enables users to use instant messaging.

An embedded rules engine allows business analysts to add decision-making logic to a case solution directly within the builder tool.

Users can view reports that are based on IBM Cognos BI reports and real time monitoring dashboards, as well as see work-in-progress data generated by the Case Analyzer.

IBM Case Manager - FAQ

IBM Case Manager - FAQ

Voici quelques-unes des questions fréquentes sur IBM Case Manager.

Q. Quels sont les types de licence disponibles pour IBM Case Manager ?

Types de licences disponibles pour IBM Case Manager :

Essai gratuit: Disponible

Contact IBM Case Manager for pricing. Financing is available.

Q. Quelles sont les principales fonctionnalités du logiciel IBM Case Manager ?

Fonctionnalités du logiciel IBM Case Manager :

  • API
  • Administration client
  • Advanced analytics
  • Agile design capabilities
  • Audit tracking
  • Automatic, manual and user-created case tasks
  • Automation
  • Case history
  • Claim and loan processing
  • Collaboration tools
  • Complaint management
  • Configurability
  • Content and process management
  • Content lifecycle management
  • Customization
  • Design and deploy solutions
  • Document generator
  • Email collection
  • Extract critical insight from structured and unstructured in
  • File plans for storing content
  • Management dashboard
  • Mobile app
  • Pre-built accelerators
  • Precondition checker
  • Real-time access to documents and data
  • Single interface design
  • Social media integration
  • Support ad hoc processes
  • Task processing
  • Tracking
  • Video, audio, images, GPS

Q. Qui utilise IBM Case Manager ?

Utilisateurs habituels du logiciel IBM Case Manager :

Grandes entreprises, Entreprises de taille moyenne, Administration publique

Q. Dans quelles langues IBM Case Manager est-il disponible ?

Langues dans lesquelles IBM Case Manager est disponible :

chinois (simplifié), chinois (traditionnel), anglais, français, allemand, italien, portugais, espagnol

Q. Quels sont les types de licence disponibles pour IBM Case Manager ?

Nous n'avons pas d'informations sur les types de licences de IBM Case Manager.

Q. IBM Case Manager prend-il en charge les appareils mobiles ?

Appareils pris en charge par IBM Case Manager :

Android, iPhone, iPad

Q. Avec quelles applications IBM Case Manager peut-il s'intégrer ?

Applications s'intégrant à IBM Case Manager :

IBM Connections

Q. Quelles sont les ressources d'aide disponibles pour IBM Case Manager ?

Ressources d'aide disponibles pour IBM Case Manager :

Base de connaissances, Support en ligne, Support téléphonique, Tutoriels vidéo