NCR Aloha

Un système de point de vente pour restaurants optimisé pour les appareils portables.

3,6 /5 (70 avis) Donnez votre avis !

NCR Aloha - Présentation

Description du logiciel NCR Aloha

NCR Aloha POS est un système de POS (point de vente) pour restaurants flexible et évolutif, adapté aux entreprises de toutes tailles et de tous types, qu'il s'agisse d'un restaurant gastronomique ou d'un service de restauration rapide. Il s'agit d'une solution complète disponible en tant que système autonome ou programme web. Aloha POS permet la commande et le paiement mobiles, la gestion des tables et des réservations, la cartographie des plats et des livraisons, ainsi que la production en cuisine.

Aloha POS offre aux utilisateurs une interface visuelle intuitive qui prend en charge la vérification des chèques, le traitement des paiements par carte, les programmes de fidélité et les cartes-cadeaux. Il existe également une version mobile du logiciel NCR Aloha POS disponible pour iPad et iPhone.

Aloha POS propose une variété de rapports récapitulatifs, notamment de total des ventes, de ventes des serveurs, de combinaison de produits, de ventes d'articles et de catégories, de coûts de main-d'œuvre et de rapidité de service. Si les stocks d'un article sont faibles, les utilisateurs seront en mesure de voir exactement la quantité restante et toutes les données sont synchronisées entre les appareils, y compris les ordinateurs et téléphones portables connectés à l'application d'Aloha POS.

Si la connexion Internet est coupée dans l'établissement, Aloha POS est toujours en mesure de traiter et prendre des commandes en raison de ses multiples couches de redondance. L'entreprise NCR Corporation offre des mises à niveau logicielles gratuites et des terminaux matériels de nouvelle génération tous les cinq ans.

NCR Aloha - Présentation

Prix

À partir de
N/A

Types de licence

Essai gratuit
Abonnement
Rapport qualité-prix

NCR Aloha - Fonctionnalités

Appareils
Pour quelle entreprise ?
TPE PME GE
Disponible dans les pays suivants
États-Unis
Langues
anglais

Médias

Aloha Essentials is an all-in-one restaurant management solution with everything you need to run your restaurant
Give guests a safe, easy way to order and pay while dining-in.
Get a better understanding of your restaurant so you can make the best decisions for your business.
Allow guests to pay in a contactless way on their phones: no need to give away their credit card or touch a pen or bill folio.
NCR Aloha is purpose-built for full service, quick service and everything in between.
Restaurant owners can keep on eye on their restaurant anywhere, anytime with real-time alerts and mobile management.
Vidéo de NCR Aloha Vidéo de NCR Aloha Vidéo de NCR Aloha Capture d'écran pour NCR Aloha : Aloha Essentials is an all-in-one restaurant management solution with everything you need to run your restaurant Capture d'écran pour NCR Aloha : Give guests a safe, easy way to order and pay while dining-in. Capture d'écran pour NCR Aloha : Get a better understanding of your restaurant so you can make the best decisions for your business. Capture d'écran pour NCR Aloha : Allow guests to pay in a contactless way on their phones: no need to give away their credit card or touch a pen or bill folio. Capture d'écran pour NCR Aloha : NCR Aloha is purpose-built for full service, quick service and everything in between. Capture d'écran pour NCR Aloha : Restaurant owners can keep on eye on their restaurant anywhere, anytime with real-time alerts and mobile management.

NCR Aloha - Avis

NCR Aloha - Avis

Note globale
3,6
/
5
Excellent
23

Très bien
22

Moyen
11

Médiocre
7

Mauvais
7

Rapport qualité-prix
3,3
Fonctionnalités
3,8
Simplicité d'utilisation
3,8
Support client
3,1
64% des utilisateurs recommandent cette application
Edward L.

Aloha Everybody

We have partnered with NCR and have had a great experience from install to support.


Traduire avec Google Translate
Peggy S.

NCR Aloha is here to stay

Very satisfied with the software programming overall. Very happy with our local account rep and local support. The support they give us is tremendous. We have been with Aloha / NCR for six years, started with 4 locations, and have added 3 more in the last 4 years. We have the same account rep which is terrific. He knows our Brand, our set up, and is able to make valuable suggestions to make us successful.


Traduire avec Google Translate
Patrick L.

Review of Aloha

Good - We enjoyed working with the local branch and helping us set up or system.


Traduire avec Google Translate
Utilisateur vérifié

Aloha to Aloha

Aloha was a leader in the industry, but I don't feel they have kept up with the other, newer and more streamlined systems. I've often felt as though they keep trying to put makeup on the old version and not bring anything new. But the cost associated with this system is astronomical.


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Andrew M.

My Review

Overall, it's been a mixed experience. Our local retailer got bought out by NCR and that's been a difficult process because the level of personal support changed for the worse. One of our largest deployments was delayed by six months+ because they couldn't supply us with hardware! Yes, NCR could not supply the stuff they manufacture. But again, that's not a software issue. Specifically software, it's been a good experience.


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Edward L.
Secteur d'activité: Produits alimentaires
Taille de l'entreprise: 51-200 employés
Traduire en français
Traduire en français

Aloha Everybody

Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
Publié le 12/11/2020
Provenance de l'avis : Capterra

We have partnered with NCR and have had a great experience from install to support.

Avantages

Ease of use and the ability for our management teams to continue to program easily with out support.

Inconvénients

The software and hardware were outdated in 7 years and cost a good amount of money. It’s understandable that technology advances exponentially however It becomes an annoyance to spend so much money for a limited time frame. NCR should have a trade program to help with the transition.

Note détaillée

Simplicité d'utilisation
Support client

Probabilité de recommander le produit: 7.0/10

Peggy S.
Secteur d'activité: Hôtellerie
Taille de l'entreprise: 501-1 000 employés
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Traduire en français

NCR Aloha is here to stay

Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
Publié le 10/11/2020
Provenance de l'avis : Capterra

Very satisfied with the software programming overall. Very happy with our local account rep and local support. The support they give us is tremendous. We have been with Aloha / NCR for six years, started with 4 locations, and have added 3 more in the last 4 years. We have the same account rep which is terrific. He knows our Brand, our set up, and is able to make valuable suggestions to make us successful.

Avantages

Asking the right questions to the right people, NCR can pretty much do anything we request. We use most of your product, including take out and delivery. I like that everything is integrated.
We upgraded to command center from secure access to manager our 7 locations, great software. Having terminal access to the locations is great for testing and training.
Management loves the Pulse App.

Inconvénients

The way take out and delivery is programmed through AO. The delay between the POS data base and ATO is tedious.

The help desk support lately has not been as good since COVID. Most issues need to be escalated to a level 3 tech, and no one can be found when needed. Waiting and waiting for a call back. We have to reach out to our local support in most cases to finish the support call. Very frustrating for our teams in the restaurant.

Note détaillée

Rapport qualité-prix
Simplicité d'utilisation
Support client

Probabilité de recommander le produit: 8.0/10

Patrick L.
Secteur d'activité: Restaurants
Taille de l'entreprise: 2-10 employés
Traduire en français
Traduire en français

Review of Aloha

Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
Publié le 14/12/2020
Provenance de l'avis : Capterra

Good - We enjoyed working with the local branch and helping us set up or system.

Avantages

The ability to integrate with many other third party software companies was very important to us. We are anticipating scaling in size quickly over the next few years and didn't want to outgrow our system.

Inconvénients

None - we are happy with the software. We would perhaps like more training so that we can fully utilize parts of the software that we may not know exist.

Note détaillée

Rapport qualité-prix
Simplicité d'utilisation
Support client

Probabilité de recommander le produit: 6.0/10

Utilisateur vérifié
Secteur d'activité: Hôtellerie
Taille de l'entreprise: 51-200 employés
Traduire en français
Traduire en français

Aloha to Aloha

Logiciel utilisé Autre pendant plus de deux ans
Publié le 21/08/2020
Provenance de l'avis : Capterra

Aloha was a leader in the industry, but I don't feel they have kept up with the other, newer and more streamlined systems. I've often felt as though they keep trying to put makeup on the old version and not bring anything new. But the cost associated with this system is astronomical.

Avantages

I really like the setup and the presentation of the software. The older versions were always clean and I like that they kept this through the years. The software works well and is user-friendly. The layout is nice and easy to read and find what you are looking for. I mostly liked the ability to pull up the reporting on my phone via the app. It was amazing!

Inconvénients

This program continues to grow and expand but I don't feel it is doing so in a good way. While they focus on what they have always done, other systems provide more and seem to do so in a more streamlined manner. The support is lacking and hard to get through to the right person to help. They use so many people or satellite companies that have limited resources. I used one that said they were large and could handle all we were rolling out, but they could not. They were never there when we needed them.

Note détaillée

Rapport qualité-prix
Simplicité d'utilisation
Support client

Probabilité de recommander le produit: 6.0/10

Andrew M.
Secteur d'activité: Restaurants
Taille de l'entreprise: 201-500 employés
Traduire en français
Traduire en français

My Review

Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
Publié le 12/11/2020
Provenance de l'avis : Capterra

Overall, it's been a mixed experience. Our local retailer got bought out by NCR and that's been a difficult process because the level of personal support changed for the worse. One of our largest deployments was delayed by six months+ because they couldn't supply us with hardware! Yes, NCR could not supply the stuff they manufacture. But again, that's not a software issue. Specifically software, it's been a good experience.

Avantages

Device compatibility across windows workstations. Ease of end user use and ease of basic programming.

Inconvénients

The worst part for us is the lack of the ability to push out changes to terminals without doing a complete system refresh and taking the entire FOH down for > 3 minutes. Often we'll notice a price or an item issue during business hours and have to take the whole FOH down just to update a modifier or something of the like. Also, there's no compatible tablets that work with chip and pin to line bust and run faster drive thru service. That's more of a hardware issue for sure, but it's a real sour note for us. Additionally the IBER process seems to be pretty fragile when using third party services like omnivore and even above store reporting suites. We'll have an IBER crash at least once a week during a busy shift.

Note détaillée

Rapport qualité-prix
Simplicité d'utilisation
Support client

Probabilité de recommander le produit: 7.0/10

Recommandation utilisateur
7/10
Basé sur 70 avis utilisateurs
Comparatif des alternatives : recommandation utilisateur
Comparer avec les alternatives

NCR Aloha - Prix

NCR Aloha - Prix

À partir de
N/A
Essai gratuit
Abonnement
Rapport qualité-prix
Rapport qualité-prix
3,3/5
Basé sur 70 avis utilisateurs
Comparatif des alternatives : rapport qualité-prix
Comparer avec les alternatives

NCR Aloha - Fonctionnalités

NCR Aloha - Fonctionnalités

API
Base de données de clients
Champs personnalisables
Données en temps réel
Enquêtes et feedback
Gestion des calendriers
Gestion des contacts
Importation et exportation de données
Intégration de tiers
Intégration des e-mails
Intégration des médias sociaux
Modèles personnalisables
Notifications automatiques
Paiements électroniques
Rappels
Rapports et statistiques
Rapports personnalisables
Stratégie de marque personnalisable
Suivi des activités
Tableau de bord d'activités
Fonctionnalités
3,8/5
Basé sur 70 avis utilisateurs
Comparatif des alternatives : note sur les fonctionnalités
Comparer avec les alternatives

Catégories

NCR Aloha - FAQ

NCR Aloha - FAQ

Voici quelques-unes des questions fréquentes sur NCR Aloha.

Q. Quels sont les types de licence disponibles pour NCR Aloha ?

Types de licences disponibles pour NCR Aloha :

Type de licence: Abonnement

Essai gratuit: Non disponible

Q. Quelles sont les principales fonctionnalités du logiciel NCR Aloha ?

Nous n'avons pas d'informations sur les fonctionnalités de NCR Aloha.

Q. Qui utilise NCR Aloha ?

Utilisateurs habituels du logiciel NCR Aloha :

PME, Grandes entreprises, Entreprises de taille moyenne

Q. Dans quelles langues NCR Aloha est-il disponible ?

Langues dans lesquelles NCR Aloha est disponible :

anglais

Q. NCR Aloha prend-il en charge les appareils mobiles ?

Nous n'avons pas d'informations sur les appareils pris en charge par NCR Aloha.

Q. Avec quelles applications NCR Aloha peut-il s'intégrer ?

Applications s'intégrant à NCR Aloha :

7shifts, Clear Spider, HotSchedules, Hubworks Hostel Management, QSROnline, SailPlay Loyalty, SynergySuite, TimeForge, WebRezPro, Wisetail LMS

Q. Quelles sont les ressources d'aide disponibles pour NCR Aloha ?

Ressources d'aide disponibles pour NCR Aloha :

Support en ligne, Support téléphonique, FAQ, Tutoriels vidéo