
En savoir plus sur EZOfficeInventory
EZOfficeInventory vous permet de gérer vos actifs et de contrôler facilement les stocks. Ce logiciel propose des outils pour surveiller l'intégralité du cycle de vie des actifs, ce qui vous permet de créer des bons de commande, de rédiger des cas d'assistance et de gérer efficacement les fournisseurs. Créez des étiquettes personnalisées et utilisez cette application mobile pour numériser facilement des codes-barres et des codes QR. Une intégration RFID est également proposée pour réduire encore plus rapidement les délais de traitement.
Ce logiciel de gestion des actifs propose une gestion simple de l'amortissement, des audits basés sur des analyses et des rapports exploitables qui vous aident à prendre des décisions commerciales éclairées. Les historiques de localisation et de possession facilitent le suivi de grandes quantités d'actifs. Les modules d'intégration et de gestion des bons de travail Zendesk permettent de centraliser toutes les activités liées à vos actifs. Vous pouvez même définir des champs personnalisés et des notifications pour une expérience de gestion des actifs parfaitement adaptée à vos besoins !
Images





EZOfficeInventory ne vous convainc pas tout à fait ?
Comparer avec une alternative populaire
À partir de
Prix
Fonctionnalités
Intégrations
Simplicité d’utilisation
Rapport qualité-prix
Service client
Alternatives
JIRA Service Management

monday.com

Fiix

ServiceNow

Avis
Vous avez déjà EZOfficeInventory ?
Les acheteurs de logiciels ont besoin de vous ! Les avis utilisateurs nous aident tous à prendre de meilleures décisions.

- Secteur d'activité : Services et technologies de l'information
- Taille de l'entreprise : 10 000+ employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Rapport qualité-prix
- Simplicité d'utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 10.0 /10
EZ Office Ease of use
Publié le 18/02/2020
Overall my experience has been great and I appreciate the ease it brings to our needs for managing...
Overall my experience has been great and I appreciate the ease it brings to our needs for managing so many items as we do.
Avantages
It is very easy to use and is great at categorizing any items we add for EZ management. There are too many features to list and I will just say that the app lives up to its brand name, EZ.
Inconvénients
The reports function was a challenge at first and it seems like we can't delete previously created reports which remain under Bookmarked. Slightly annoying but easy to ignore.
Réponse de EZO
Hi Glenn,
We're delighted to hear you didn't have any complaints!
We sincerely appreciate you for taking out time to review us.
We're glad that you found EZOfficeInventory easy to use and felt that our application lives up to its brand name, EZ.
If you encounter any concerns in the future, feel free to drop us a message at support@ezofficeinventory.com and we would love to assist you.
- Secteur d'activité : Événementiel
- Taille de l'entreprise : 11–50 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Rapport qualité-prix
- Simplicité d'utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 10.0 /10
The Ease of EZOFFICEInventory
Publié le 13/08/2020
My personal experience has been great. When speaking with potential clients, if they have certain...
My personal experience has been great. When speaking with potential clients, if they have certain preferences on equipment needs, I can easy access our inventory to see off we have that particular equipment instantly. It is just very easy to use. It's not clunky in any way.
Avantages
It's very user friendly software. Before selecting it, we looked at one other software. What we loved about it was the ability to customize it without having to call support for help. We are able to track all of our inventory via barcode no matter what project they are assigned to with ease, via online or mobile app.
Inconvénients
As soon as I have an answer I will update. We are very pleased with the software.
Alternatives envisagées
NetSuitePourquoi passer à EZOfficeInventory
EZOfficeinventory is just that, easy to use. It is straightforward in how it allows you to tailor your inventory database to your company needs. In the events industry, time is money. I can't waste time wondering what's in inventory or not. There are times when I need answers yesterday, so I do not and cannot waste it because my inventory software is incapable of delivering.Réponse de EZO
Hi Duane, hope you are having a good day! Thank you for giving us the positive energy. If you ever feel like discussing anything related to the system and your workflow feel free to reach out to us. We will be happy to help.
- Secteur d'activité : Divertissement
- Taille de l'entreprise : 201–500 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Rapport qualité-prix
- Simplicité d'utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 6.0 /10
EZ Office Inventory Review
Publié le 19/03/2020
I have been using EZ for the past 4yrs and it has done what we have needed it for.
I have been using EZ for the past 4yrs and it has done what we have needed it for.
Avantages
The cost for the functionality that it offers I would say is well worth it. It does the job for what our IT Dept uses it for.
Inconvénients
I just wished the portal was a bit more visually appealing. We currently have our company logo on top but would be nice to customize the whole page.
Réponse de EZO
Hey Eddie,
Thank you for expressing your view to us. We give our clients the flexibility to add their company name, logo and have their own subdomain. As far as the main Dashboard screen is concerned, make sure you customize and set your own KPIs as per your requirements. Traditionally, our focus has been more on giving our customers a feature rich system but this year, especially with the launch of our new UI, we are focusing more on the aesthetic appeal and customization involved in the system. This includes internationalization, which will give our customers the flexibility they need in terms of renaming fields and an over-all update of our mobile app. We're very eager on collecting feedback on our UI so please do reach out to us at support@ezofficeinventory.com and we will be happy to pass it on to our product team for consideration.
- Secteur d'activité : Gestion de l'enseignement
- Taille de l'entreprise : 1 001–5 000 employés
- Logiciel utilisé toutes les semaines pendant 6 à 12 mois
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Simplicité d'utilisation
- Probabilité de recommander le produit 7.0 /10
EZO for Inventory Management
Publié le 07/07/2023
Avantages
I like that I have the ability to create a bar code sticker in the moment. This feature allows me to streamline the checkout process and helps me to quickly find asset availability.
Inconvénients
My least favorite thing about EZO is the limited navigation. For instnace, I dont like that I cant return to the page I was on when I delete an asset. There are a few other navigation delays like this that cost me several seconds. It doesnt sound like much but those seconds add up.
- Secteur d'activité : Gestion de l'enseignement
- Taille de l'entreprise : 1 001–5 000 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Rapport qualité-prix
- Simplicité d'utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 8.0 /10
My Take on EZOfficeInventory for Colleges
Publié le 21/05/2020
I was the staff member who implemented and set up this system for our college and I work on the...
I was the staff member who implemented and set up this system for our college and I work on the team that uses this software everyday. We have about 200 assets in our system and over 5000 users. We use this system to manage reservations and loans of tech hardware such as speaker systems and cameras. Overall the system has worked well for our needs but I can tell that is is not optimized for this use case. We love the customer support and the flexibility of this software.
Avantages
For our use case the most valuable feature is definitely the ability to pull user information from our existing LDAP system so we never have to worry about creating user profiles or authentication. We also love the "carts" module which saves us time when checking out multiple assets to the same student/staff member.
Inconvénients
It is frustrating that carts is not set up as part of the core of the software and is instead an add-on. This means certain features like sending alerts based on cart actions or seeing cart reservations along side single item reservations. I feel this is likely due to the fact that this system is designed for companies to manage their assets among staff, but we are implementing it as a service/customer lending system sort of like a library for tech hardware.
Alternatives envisagées
CheqroomPourquoi choisir EZOfficeInventory
our old software was incredibly slow and they went out of business.Pourquoi passer à EZOfficeInventory
Best value for the money compared to other products considered.EZOfficeInventory - FAQ
Voici quelques-unes des questions fréquentes sur EZOfficeInventory.Q. Quels sont les types de licence disponibles pour EZOfficeInventory ?
Types de licences disponibles pour EZOfficeInventory :
- À partir de : 40,00 $US/mois
- Type de licence : Abonnement
- Version d’essai gratuite : Disponible
Q. Qui utilise EZOfficeInventory ?
Utilisateurs habituels du logiciel EZOfficeInventory :
Auto-entrepreneur, 2–10, 11–50, 51–200, 201–500, 501–1 000, 1 001–5 000
Q. Dans quelles langues EZOfficeInventory est-il disponible ?
Langues dans lesquelles EZOfficeInventory est disponible :
anglais
Q. EZOfficeInventory prend-il en charge les appareils mobiles ?
Appareils pris en charge par EZOfficeInventory :
Android (mobile), iPhone (mobile), iPad (mobile)
Q. Avec quelles applications EZOfficeInventory peut-il s'intégrer ?
Applications s'intégrant à EZOfficeInventory :
Dropbox Business, JIRA Service Management, Okta, OneDrive, OneLogin, Zendesk Suite
Q. Quelles sont les ressources d'aide disponibles pour EZOfficeInventory ?
Ressources d'aide disponibles pour EZOfficeInventory :
Service client/e-mail, FAQ/forums, Base de connaissances, Support téléphonique, Chat
Catégories connexes
Consultez toutes les catégories de logiciels trouvées pour EZOfficeInventory.
- Logiciels d'inventaire médical
- Logiciels de gestion d'événements
- Logiciels de codes-barres
- Logiciels WMS (Warehouse Management System)
- Logiciels de gestion de stocks
- Logiciels de gestion des ressources informatiques
- Logiciels de gestion de la maintenance
- Logiciels de gestion du bâtiment
- Logiciels de GMAO
- Logiciels de gestion des ordres de mission
- Logiciels de gestion des immobilisations
- Logiciels pour inventaire
- Logiciels de maintenance des équipements
- Logiciels de gestion de l'outillage
- Logiciels de gestion des actifs
- Logiciels EAM (Enterprise Asset Management)