En savoir plus sur EZOfficeInventory

EZOfficeInventory vous permet de gérer vos actifs et de contrôler facilement les stocks. Ce logiciel propose des outils pour surveiller l'intégralité du cycle de vie des actifs, ce qui vous permet de créer des bons de commande, de rédiger des cas d'assistance et de gérer efficacement les fournisseurs. Créez des étiquettes personnalisées et utilisez cette application mobile pour numériser facilement des codes-barres et des codes QR. Une intégration RFID est également proposée pour réduire encore plus rapidement les délais de traitement.

Ce logiciel de gestion des actifs propose une gestion simple de l'amortissement, des audits basés sur des analyses et des rapports exploitables qui vous aident à prendre des décisions commerciales éclairées. Les historiques de localisation et de possession facilitent le suivi de grandes quantités d'actifs. Les modules d'intégration et de gestion des bons de travail Zendesk permettent de centraliser toutes les activités liées à vos actifs. Vous pouvez même définir des champs personnalisés et des notifications pour une expérience de gestion des actifs parfaitement adaptée à vos besoins !


Images

EZOfficeInventory Logiciel - 1
EZOfficeInventory Logiciel - 2
EZOfficeInventory Logiciel - 3
EZOfficeInventory Logiciel - 4
EZOfficeInventory Logiciel - 5
En voir 7 de plus
Vidéo de EZOfficeInventory
Vidéo de EZOfficeInventory
EZOfficeInventory Logiciel - 1
EZOfficeInventory Logiciel - 2
EZOfficeInventory Logiciel - 3
EZOfficeInventory Logiciel - 4
EZOfficeInventory Logiciel - 5

EZOfficeInventory ne vous convainc pas tout à fait ? Comparer avec une alternative populaire

EZOfficeInventory

4,6 (1 411)
VS.
Le plus évalué

À partir de

40,00 $US
mois
8,00 €
mois

Prix

Version gratuite
Version d'essai gratuite
Version gratuite
Version d'essai gratuite

Fonctionnalités

151
466

Intégrations

6
34

Simplicité d’utilisation

4,5 (1 411)
4,5 (4 209)

Rapport qualité-prix

4,6 (1 411)
4,3 (4 209)

Service client

4,6 (1 411)
4,5 (4 209)

Alternatives

JIRA Service Management

4,5
Alternative n° 1 à EZOfficeInventory
Jira Service Desk est un logiciel de gestion de service qui relie l'informatique à l'entreprise grâce à une résolution...

monday.com

4,6
Alternative n° 2 à EZOfficeInventory
monday.com est un système d'exploitation de travail basé sur le cloud qui permet aux équipes de créer des applications...

Fiix

4,5
Alternative n° 3 à EZOfficeInventory
Fiix est la seule plateforme de gestion de la maintenance basée sur le cloud qui aide les équipes à gérer les actifs,...

ServiceNow

4,5
Alternative n° 4 à EZOfficeInventory
ServiceNow est un fournisseur de plateforme en tant que service offrant des applications de services informatiques....

Avis

Note globale

4,6 /5
(1 411)
Rapport qualité-prix
4,6/5
Fonctionnalités
4,5/5
Simplicité d'utilisation
4,5/5
Support client
4,6/5

Vous avez déjà EZOfficeInventory ?

Les acheteurs de logiciels ont besoin de vous ! Les avis utilisateurs nous aident tous à prendre de meilleures décisions.

5 avis affichés sur 1 411
Glenn
Note globale
  • Secteur d'activité : Services et technologies de l'information
  • Taille de l'entreprise : 10 000+ employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 10.0 /10

EZ Office Ease of use

Publié le 18/02/2020

Overall my experience has been great and I appreciate the ease it brings to our needs for managing...

Overall my experience has been great and I appreciate the ease it brings to our needs for managing so many items as we do.

Avantages

It is very easy to use and is great at categorizing any items we add for EZ management. There are too many features to list and I will just say that the app lives up to its brand name, EZ.

Inconvénients

The reports function was a challenge at first and it seems like we can't delete previously created reports which remain under Bookmarked. Slightly annoying but easy to ignore.

Réponse de EZO

Hi Glenn,

We're delighted to hear you didn't have any complaints!

We sincerely appreciate you for taking out time to review us.

We're glad that you found EZOfficeInventory easy to use and felt that our application lives up to its brand name, EZ.

If you encounter any concerns in the future, feel free to drop us a message at support@ezofficeinventory.com and we would love to assist you.

Duane
Note globale
  • Secteur d'activité : Événementiel
  • Taille de l'entreprise : 11–50 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 10.0 /10

The Ease of EZOFFICEInventory

Publié le 13/08/2020

My personal experience has been great. When speaking with potential clients, if they have certain...

My personal experience has been great. When speaking with potential clients, if they have certain preferences on equipment needs, I can easy access our inventory to see off we have that particular equipment instantly. It is just very easy to use. It's not clunky in any way.

Avantages

It's very user friendly software. Before selecting it, we looked at one other software. What we loved about it was the ability to customize it without having to call support for help. We are able to track all of our inventory via barcode no matter what project they are assigned to with ease, via online or mobile app.

Inconvénients

As soon as I have an answer I will update. We are very pleased with the software.

Alternatives envisagées 

NetSuite

Pourquoi passer à EZOfficeInventory

EZOfficeinventory is just that, easy to use. It is straightforward in how it allows you to tailor your inventory database to your company needs. In the events industry, time is money. I can't waste time wondering what's in inventory or not. There are times when I need answers yesterday, so I do not and cannot waste it because my inventory software is incapable of delivering.

Réponse de EZO

Hi Duane, hope you are having a good day! Thank you for giving us the positive energy. If you ever feel like discussing anything related to the system and your workflow feel free to reach out to us. We will be happy to help.

Eddie
Note globale
  • Secteur d'activité : Divertissement
  • Taille de l'entreprise : 201–500 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 6.0 /10

EZ Office Inventory Review

Publié le 19/03/2020

I have been using EZ for the past 4yrs and it has done what we have needed it for.

I have been using EZ for the past 4yrs and it has done what we have needed it for.

Avantages

The cost for the functionality that it offers I would say is well worth it. It does the job for what our IT Dept uses it for.

Inconvénients

I just wished the portal was a bit more visually appealing. We currently have our company logo on top but would be nice to customize the whole page.

Réponse de EZO

Hey Eddie,

Thank you for expressing your view to us. We give our clients the flexibility to add their company name, logo and have their own subdomain. As far as the main Dashboard screen is concerned, make sure you customize and set your own KPIs as per your requirements. Traditionally, our focus has been more on giving our customers a feature rich system but this year, especially with the launch of our new UI, we are focusing more on the aesthetic appeal and customization involved in the system. This includes internationalization, which will give our customers the flexibility they need in terms of renaming fields and an over-all update of our mobile app. We're very eager on collecting feedback on our UI so please do reach out to us at support@ezofficeinventory.com and we will be happy to pass it on to our product team for consideration.

Jessica
Note globale
  • Secteur d'activité : Gestion de l'enseignement
  • Taille de l'entreprise : 1 001–5 000 employés
  • Logiciel utilisé toutes les semaines pendant 6 à 12 mois
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Simplicité d'utilisation
  • Probabilité de recommander le produit 7.0 /10

EZO for Inventory Management

Publié le 07/07/2023

Avantages

I like that I have the ability to create a bar code sticker in the moment. This feature allows me to streamline the checkout process and helps me to quickly find asset availability.

Inconvénients

My least favorite thing about EZO is the limited navigation. For instnace, I dont like that I cant return to the page I was on when I delete an asset. There are a few other navigation delays like this that cost me several seconds. It doesnt sound like much but those seconds add up.

Joel
Note globale
  • Secteur d'activité : Gestion de l'enseignement
  • Taille de l'entreprise : 1 001–5 000 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 8.0 /10

My Take on EZOfficeInventory for Colleges

Publié le 21/05/2020

I was the staff member who implemented and set up this system for our college and I work on the...

I was the staff member who implemented and set up this system for our college and I work on the team that uses this software everyday. We have about 200 assets in our system and over 5000 users. We use this system to manage reservations and loans of tech hardware such as speaker systems and cameras. Overall the system has worked well for our needs but I can tell that is is not optimized for this use case. We love the customer support and the flexibility of this software.

Avantages

For our use case the most valuable feature is definitely the ability to pull user information from our existing LDAP system so we never have to worry about creating user profiles or authentication. We also love the "carts" module which saves us time when checking out multiple assets to the same student/staff member.

Inconvénients

It is frustrating that carts is not set up as part of the core of the software and is instead an add-on. This means certain features like sending alerts based on cart actions or seeing cart reservations along side single item reservations. I feel this is likely due to the fact that this system is designed for companies to manage their assets among staff, but we are implementing it as a service/customer lending system sort of like a library for tech hardware.

Alternatives envisagées 

Cheqroom

Pourquoi choisir EZOfficeInventory 

our old software was incredibly slow and they went out of business.

Pourquoi passer à EZOfficeInventory

Best value for the money compared to other products considered.
Afficher 5 avis sur 1 411 Lire tous les avis

EZOfficeInventory - FAQ

Voici quelques-unes des questions fréquentes sur EZOfficeInventory.

Types de licences disponibles pour EZOfficeInventory :

  • À partir de : 40,00 $US/mois
  • Type de licence : Abonnement
  • Version d’essai gratuite : Disponible

Utilisateurs habituels du logiciel EZOfficeInventory :

Auto-entrepreneur, 2–10, 11–50, 51–200, 201–500, 501–1 000, 1 001–5 000

Langues dans lesquelles EZOfficeInventory est disponible :

anglais

Appareils pris en charge par EZOfficeInventory :

Android (mobile), iPhone (mobile), iPad (mobile)

Applications s'intégrant à EZOfficeInventory :

Dropbox Business, JIRA Service Management, Okta, OneDrive, OneLogin, Zendesk Suite

Ressources d'aide disponibles pour EZOfficeInventory :

Service client/e-mail, FAQ/forums, Base de connaissances, Support téléphonique, Chat

Catégories connexes

Consultez toutes les catégories de logiciels trouvées pour EZOfficeInventory.