En savoir plus sur Toast POS

Toast est un logiciel de POS (point de vente) qui permet aux entrepreneurs de réduire leurs coûts opérationnels, de stimuler l'efficacité de leur personnel et d'améliorer l'expérience client. Le logiciel peut seulement être couplé à une tablette Android et ne prend pas en charge les iPad pour l'instant. Le logiciel répond aux besoins de différents points de vente, notamment : points de restauration rapide, restaurants gastronomiques, cafés, boulangeries, chaînes de pizzeria, brasseries et bars.

Le POS (point de vente) Toast offre de nombreuses fonctionnalités de gestion de menu : création de cartes entières avec groupes et sous-groupes, personnalisation de menus distincts pour les publics hors-ligne et en ligne, en plus d'un ajout de tarifs à durée limitée, comme pour les cartes d'happy hour. Le produit propose une fonctionnalité de commande de restaurant qui permet de prendre des commandes à la volée, d'envoyer des notifications automatiques aux serveurs lorsque la commande est prête et de partager les factures et éléments de la carte entre clients. La solution simplifie le processus de paiement à la fois pour les clients et les propriétaires en proposant plusieurs fonctionnalités : règlement à table, pourboires aux serveurs directement via les tablettes, reçus par e-mail ou imprimés en cas d'intégration d'imprimante externe et conversion des paiements en points de fidélité utilisables lors des visites suivantes. Le produit suit également les ventes de menus en temps réel et fournit aux utilisateurs des rapports détaillés concernant les associations de produits de l'ensemble des cartes.

Le POS Toast dispose d'un type de licence sur abonnement au logiciel principal ainsi que de modules supplémentaires de commandes en ligne, de programmes de fidélité et de cartes-cadeaux matérielles ou numériques. Le produit offre également des équipements groupés avec une option de tarification unique. Parmi les principaux clients du POS Toast figurent : Lakewood Brewing Company, Paris Creperie, Beach Hut Deli et Fresh City Farms.

Options de tarification dès :

165,00 $US/mois

  • Version gratuite
  • Essai gratuit
  • Abonnement

Les 5 meilleurs logiciels similaires à Toast POS

Appareils

Pour quelle entreprise ?

TPE PME GE

Disponible dans les pays suivants

États-Unis

Langues

anglais

Options de tarification dès :

165,00 $US/mois

  • Version gratuite
  • Essai gratuit
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Les 5 meilleurs logiciels similaires à Toast POS

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Toast POS Logiciel - 1
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Toast POS Logiciel - 1 Toast POS Logiciel - 2 Toast POS Logiciel - 3 Toast POS Logiciel - 4 Toast POS Logiciel - 5

Fonctionnalités

Nombre total de fonctionnalités pour Toast POS : 52

  • API
  • Accès mobile
  • Alertes/Notifications
  • Automatisation des commandes
  • Autorisations basées sur les rôles
  • Base de données de contacts
  • Caisse pour bars
  • Caisse pour restaurants
  • Carte de fidélité
  • Commande en ligne
  • Comptabilité intégrée
  • Comptes clients
  • Contrôles/Permissions d'accès
  • Emplacements multiples
  • Facturation
  • Gestion de l'e-commerce
  • Gestion de la trésorerie
  • Gestion de table
  • Gestion des cartes cadeaux
  • Gestion des commandes
  • Gestion des commissions
  • Gestion des conseils
  • Gestion des cuisines et des menus
  • Gestion des employés
  • Gestion des listes d'attente
  • Gestion des livraisons
  • Gestion des prix
  • Gestion des remises
  • Gestion des retours
  • Gestion des réservations
  • Gestion des stocks
  • Gestion des stocks
  • Importation et exportation de données
  • Intégration QuickBooks
  • Intégration comptable
  • Intégrations de tiers
  • Lecture de codes-barres et de tickets
  • Paiements électroniques
  • Partage de l'addition
  • Point de vente (PDV)
  • Rapports de ventes
  • Rapports en temps réel
  • Rapports et analyses
  • Saisie de commande
  • Signature électronique
  • Suivi de l'inventaire
  • Suivi des retours
  • Suivi des statuts
  • Surveillance en temps réel
  • Tableau de bord d'activités
  • Traitement des paiements
  • Vérifications distinctes

Alternatives

Rezku POS

4,5
Alternative n° 1 à Toast POS
Rezku POS est un système de point de vente sur iPad pour bars et restaurants, doté de fonctionnalités de commande à...

H&L POS

5
Alternative n° 2 à Toast POS
A complete suite of integrated hospitality POS systems.

TouchBistro

4,2
Alternative n° 3 à Toast POS
Le facteur primé : le système de point de vente iPad de TouchBistro est conçu pour et par le personnel des services de...

GoFrugal

4,4
Alternative n° 4 à Toast POS
GOFRUGAL propose aux secteurs du commerce de détail, de la restauration, de la distribution et aux grandes entreprises...

Avis

Note globale

4,2 /5
(280)
Rapport qualité-prix
3,9/5
Fonctionnalités
4,1/5
Simplicité d'utilisation
4,3/5
Support client
3,9/5

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Allen C.
Note globale
  • Secteur d'activité: Restaurants
  • Taille de l'entreprise: 11-50 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 9.0 /10

Toast Software

Publié le 18/05/2021

My overall experience is good. We are pleased with the features that it offers. Our staff does need...

My overall experience is good. We are pleased with the features that it offers. Our staff does need a while to learn where all of the item buttons are. The modifier buttons seem to be in different locations for different items.

Avantages

Toast is a good program for our industry. It will run many reports that are helpful. The connection to a mobile phone is great because you can do almost anything from the mobile phone that you can do from the desktop.

Inconvénients

Since the pandemic, customer support has been very difficult to contact. Our franchise is taking in customer support from Toast so that we can get help when we need it. It does have a learning curve that is difficult to learn very quickly.

Gonca E.
Note globale
  • Secteur d'activité: Restaurants
  • Taille de l'entreprise: 2-10 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 0.0 /10

Terrible Tech Support And Filled With Bugs

Publié le 24/10/2019

TOAST is actually one of the worst POS systems you can use. I have been a restaurant industry...

TOAST is actually one of the worst POS systems you can use. I have been a restaurant industry veteran on the owner's side for over a decade. Before that, I worked in the industry for another decade. Ask ten restaurants what they think of Toast, and 9 of them will tell you how awful they are. I know three off the top of my head who turned to Toast because we were using it, only to realize how awful the system is. Below are the reasons why Toast is a waste of money.

Avantages

Affordable
Customer facing customization

Inconvénients

1. Their technical support is AWFUL. Every time we have a major support issue- now only does it take them DAYS to respond via email, but they almost always find a way to deflect the blame.
2. You cannot process voids or refunds properly through the system. We have tried countless times to do this, only to have the ticket not void, causing the customer to file for a chargeback. Keep in mind, TOAST charges you a fee every time they have to refund a customer via a chargeback claim.
3. For TWO YEARS now, our delivery receipts keep printing to our self-ordering kiosk's printer instead of our cashier facing printer. TWO YEARS!
4. Every single time they do an update on their system, it almost always crashes, freezes, or goes offline, causing our employees to freak out when they can't get it back up and running.
5. Despite us paying a premium for our monthly subscription, they still cannot get the gift card or loyalty reward program working properly.
6. We have our delivery zone set to a certain zip code, yet we still receive orders outside of this zip code, causing customers to get upset with us.

Overall, from a price point, with how much your monthly subscription will run you and the amount of headaches and acid reflux you will deal with- it's not worth it. Go with Revel or Clover. Pass on this. You end up paying more in lost time, chargeback fees, and waste money on a subscription that doesn't even provide you with enough support.

Don J.
Note globale
  • Secteur d'activité: Restaurants
  • Taille de l'entreprise: 501-1 000 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 8.0 /10

CHG Review

Publié le 03/06/2021

Hardware maintenance can sometimes be a challenge, and need some development in enterprise menu...

Hardware maintenance can sometimes be a challenge, and need some development in enterprise menu management. Otherwise, software is very good and Toast team has been great to work with.

Avantages

Ease of use, conversational ordering is great. Easy menu programming. Online ordering also works well with our provider and credit card processing is very good.

Inconvénients

Hardware maintenance can sometimes be a challenge, and need some development in enterprise menu management

Utilisateur vérifié
Note globale
  • Secteur d'activité: Hôtellerie
  • Taille de l'entreprise: 5 001-10 000 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 9.0 /10

I'd give it a 10 but then it would be perfect!

Publié le 21/08/2020

Overall, I really enjoy the system. It's simple to program and they have a great support system....

Overall, I really enjoy the system. It's simple to program and they have a great support system. It's worth the investment to pay for extended support until you or a manager has the ins and outs of the backend in hand. The reporting is awesome and when used the right way, you have your answers to questions you didn't even know you needed to ask.

Avantages

I have been using restaurant POS for over 20 years and Toast has shown itself to be one of the best on the market. It is so user-friendly and easy to work in, including the handhelds, that it's amazing. In training new teams they offer a great program and support team. The layout is ideal for high-volume. Reporting is excellent. I refer Toast to most of our clients.

Inconvénients

As with any new system you install, there will be issues and "clunks." Toast is no exception. The worst was the display screen and the use of it on the line. If you do not set aside enough time to train, prior to opening or first use, it will be challenging to understand, especially if you are not used to systems other than tickets and calling out. It just takes time getting used to and working out the kinks upon install.

Réponse de Toast

Hi there, Mora from Toast here. It's great to hear that your positive experiences with Customer Care have enabled you to efficiently train up new team members. Thank you for providing this feedback!

Jayelynn W.
Note globale
  • Secteur d'activité: Produits alimentaires
  • Taille de l'entreprise: 11-50 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 10.0 /10

Incredibly Efficient!

Publié le 05/09/2019

Overall, I'm thrilled we switched to Toast. It's simple to use, has made us more efficient, and...

Overall, I'm thrilled we switched to Toast. It's simple to use, has made us more efficient, and wasn't as expensive as similar systems.

Avantages

Compared to POS systems I've used in the past, Toast is a lifesaver! It has tremendously improved efficiency and flow of our Taproom. We now have the ability to swipe a card and store credit card information; which is a huge benefit for those of us in co-op spaces. Although they look bulky, their handhelds fit into your back pocket and allow us to close tabs out table side. They are shock and water resistant, plus you can log into more than one device at the same time so if you're working alone, you can close out multiple parties at once. As a GM, I'm grateful that Toast is not only cloud-based, but allows me to access the back end from my laptop or smart phone so I don't have to be onsite to make system changes. Updates are incredibly quick so there's not a ton of down time. There is also Toast Central, where you can troubleshoot issues yourself rather rather than immediately calling Support. They are helpful instructions with screenshots and videos.

Inconvénients

Customer Support is hit or miss. I always get an answer, it's just a matter of when I get it. After hours and on weekends, I feel like their staffing is very limited which leads to delays in getting immediate help. Thankfully it's only happened once where I needed a quick answer and wasn't able to get it.

Réponse de Toast

Hi Jayelynn, Jasmine from Toast here. Thank you for your feedback. We are thrilled to hear how multiple features of Toast have improved your operations, and that you are taking full advantage of Toast Central as a resource!

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Toast POS - FAQ

Voici quelques-unes des questions fréquentes sur Toast POS.

Types de licences disponibles pour Toast POS :

  • À partir de: 165,00 $US/mois
  • Type de licence: Version gratuite, Abonnement
  • Essai gratuit: Non disponible

Utilisateurs habituels du logiciel Toast POS :

Auto-entrepreneur, 2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1 000, 1 001+

Langues dans lesquelles Toast POS est disponible :

anglais

Appareils pris en charge par Toast POS :

Android (mobile)

Applications s'intégrant à Toast POS :

7shifts, Avero Slingshot, BevSpot Food and Beverage Management, Chowly, Cohesion, Como Sense, Compeat, Craftable, CrunchTime, DAVO, DolceClock, Envysion Managed Video Solution, GrubHub, Harri, Homebase, HotSchedules, Incentivio, LevelUp, Marketman, Odeko, OpenTable, PeachWorks, Proliant, Punchh, QuickBooks Online Advanced, Raydiant, Repeat Returns, Restaurant365, Resy OS, Say2eat, SevenRooms, Sling, Solink, SynergySuite, TapMango, Tock, Vestwell, Yellow Dog Inventory, xtraCHEF

Ressources d'aide disponibles pour Toast POS :

Service client/e-mail, FAQ/forums, Base de connaissances, Support téléphonique, Service de support 24/7 (réponse directe)

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