Toast POS

Toast POS

Solution cloud de point de vente pour restaurants

4.3/5 (245 avis)

Toast POS - Présentation

Description du logiciel Toast POS

Toast est un logiciel de POS (point de vente) qui permet aux propriétaires d'entreprise de réduire leurs coûts d'exploitation, d'accroître l'efficacité du personnel et d'améliorer l'expérience client. Le logiciel peut être associé à une tablette Android, mais ne prend pas en charge les iPad pour l'instant. Le logiciel répond aux besoins de différents points de vente, notamment, les QSR (points de restauration rapide), les restaurants gastronomiques, les cafés, les boulangeries, les chaînes de pizzérias, les brasseries et les bars.

Toast POS propose des fonctionnalités de gestion des menus qui incluent la configuration de l'intégralité du menu, notamment tous les groupes et sous-groupes, en personnalisant les menus séparément pour les publics en ligne et hors-ligne et en ajoutant des tarifs spécifiques pour les menus en fonction de l'heure, comme le menu ''happy hour''. Le produit propose une fonctionnalité de commande de restaurant qui permet de prendre des commandes à la volée, d'envoyer des notifications automatiques aux serveurs lorsque la commande est prête et de partager les factures et éléments de la carte entre clients. La solution simplifie les paiements pour les clients et les propriétaires d'entreprise en offrant des fonctionnalités telles que le 'paiement à la table', les pourboires donnés aux serveurs directement sur les tablettes, l'envoi des tickets par e-mail ou leur imprimant sur une imprimante externe et la possibilité de convertir les paiements en points de fidélité échangeables lors des futures visites. Le produit suit également les ventes de menus en temps réel et fournit aux utilisateurs des rapports détaillés sur les associations de produits de l'ensemble des cartes.

Toast POS repose sur un modèle de tarification basé sur un abonnement basé sur le logiciel principal, en plus d'offrir des modules complémentaires tels que des commandes en ligne, des programmes de fidélité, des solutions numériques et des cartes-cadeaux physiques. Le produit propose également des équipements groupés avec une option de tarification unique. Parmi les principaux clients du point de vente Toast figurent : Lakewood Brewing Company, Paris Creperie, Beach Hut Deli et Fresh City.

Toast POS - Présentation

Prix

À partir de
100,00 $US/mois

Types de licence

Essai gratuit
Licence unique
Abonnement
Rapport qualité-prix

Toast POS - Fonctionnalités

Appareils
Pour quelle entreprise ?
TPE PME GE
Disponible dans les pays suivants
États-Unis
Langues
anglais

Captures d'écran

Capture d'écran pour Toast POS : Toast POS allows customers to split checks & menu items
Capture d'écran pour Toast POS : Toast POS allows customers to split checks & menu items Capture d'écran pour Toast POS : Toast POS allows guests to pay bills at their tables Capture d'écran pour Toast POS : Toast POS enables taking orders on the fly Capture d'écran pour Toast POS : Toast POS enables the generation of real-time reports on key parameters Capture d'écran pour Toast POS : Toast POS offers automatic notifications to servers on order completion

Toast POS - Avis

Toast POS - Avis

Note globale
4.3
/
5
Excellent
155

Très bien
48

Moyen
18

Médiocre
7

Mauvais
17

Rapport qualité-prix
4
Fonctionnalités
4.1
Simplicité d'utilisation
4.3
Support client
4
83% des utilisateurs recommandent cette application
Jayelynn W.

Incredibly Efficient!

Overall, I'm thrilled we switched to Toast. It's simple to use, has made us more efficient, and wasn't as expensive as similar systems.


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Valentina C.

Beware of their promises

After 6 months, I am not impressed. I am spending so much more money than I was before, and put in so much effort and time into setting everything up, but nothing is ever on point with Toast.


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Rachel B.

Great POS for restaurants

After over a year the restaurant is still super happy with the switch


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Chelsea H.

One of the most user friendly POS systems!

After about a year of use, Toast has proven to be one of the most trustworthy and reliable POS systems. With it's integration with Hot Schedules, it has made scheduling and payroll tracking a breeze. Highly recommended to restaurants looking for a change in POS software!


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Tony K.

Our company's experience with Toast has been pretty terrible.

The benefits we have gotten are overshadowed by the drawbacks.


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Jayelynn W.
Secteur d'activité: Produits alimentaires
Taille de l'entreprise: 13-50 employés
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Incredibly Efficient!

Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
Publié le 05/09/2019
Provenance de l'avis : Capterra

Overall, I'm thrilled we switched to Toast. It's simple to use, has made us more efficient, and wasn't as expensive as similar systems.

Avantages

Compared to POS systems I've used in the past, Toast is a lifesaver! It has tremendously improved efficiency and flow of our Taproom. We now have the ability to swipe a card and store credit card information; which is a huge benefit for those of us in co-op spaces. Although they look bulky, their handhelds fit into your back pocket and allow us to close tabs out table side. They are shock and water resistant, plus you can log into more than one device at the same time so if you're working alone, you can close out multiple parties at once. As a GM, I'm grateful that Toast is not only cloud-based, but allows me to access the back end from my laptop or smart phone so I don't have to be onsite to make system changes. Updates are incredibly quick so there's not a ton of down time. There is also Toast Central, where you can troubleshoot issues yourself rather rather than immediately calling Support. They are helpful instructions with screenshots and videos.

Inconvénients

Customer Support is hit or miss. I always get an answer, it's just a matter of when I get it. After hours and on weekends, I feel like their staffing is very limited which leads to delays in getting immediate help. Thankfully it's only happened once where I needed a quick answer and wasn't able to get it.

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Réponse de Toast

Hi Jayelynn, Jasmine from Toast here. Thank you for your feedback. We are thrilled to hear how multiple features of Toast have improved your operations, and that you are taking full advantage of Toast Central as a resource!

Note détaillée

Rapport qualité-prix
Simplicité d'utilisation
Support client

Probabilité de recommander le produit: 10.0/10

Valentina C.
Secteur d'activité: Produits alimentaires
Taille de l'entreprise: 2-10 employés
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Beware of their promises

Logiciel utilisé tous les jours pendant 6 à 12 mois
Publié le 21/10/2019
Provenance de l'avis : SoftwareAdvice

After 6 months, I am not impressed. I am spending so much more money than I was before, and put in so much effort and time into setting everything up, but nothing is ever on point with Toast.

Avantages

Nice features and ways to set up the menu for ease of use by employees. User-friendly up to a certain extent.

Inconvénients

Most of the features promised by the sales rep were all available at an extra cost, after paying a lot of money already for the system and the hardware, you have to pay extra for EVERYTHING. Their customer support is very unreliable, sometimes you have someone great who knows exactly what you are talking about, sometimes it seems like the person has never even used the POS before... They put you on hold for 10+ minutes at a time too.

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Réponse de Toast

Hi Valentina, Jasmine from Toast here. We greatly appreciate your feedback as we strive to provide best-in-class customer support and offer solutions for all of our customers. We encourage you to reach out to your Restaurant Success Manager so we can help your business thrive on Toast.

Note détaillée

Rapport qualité-prix
Simplicité d'utilisation
Support client

Probabilité de recommander le produit: 5.0/10

Rachel B.
Secteur d'activité: Restaurants
Taille de l'entreprise: 13-50 employés
Traduire en français

Great POS for restaurants

Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
Publié le 10/02/2020
Provenance de l'avis : Capterra

After over a year the restaurant is still super happy with the switch

Avantages

I was hired to help customize, train, and implement this new software at a friends restaurant. I have worked with a few different POS systems and this was by far the most user friendly. Easy to customize their menus and check preferences. Easy to update if we figured out how we originally entered in an item needed to be changed. Cloud based so when not on sight I was able to fix remotely when not at the restaurant. Also the handheld option is great for taking orders and splitting checks on the fly. Also were able to implement gift cards with the new system.

Inconvénients

No real cons. The only downside was the initial few days after switching for the staff to get used to it.

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Réponse de Toast

Hi Rachel, Mora from Toast here. We're thrilled to hear that you've found Toast simple to teach and easy to update. Thanks for the review!

Note détaillée

Rapport qualité-prix
Simplicité d'utilisation
Support client

Probabilité de recommander le produit: 10.0/10

Chelsea H.
Secteur d'activité: Hôtellerie
Taille de l'entreprise: 13-50 employés
Traduire en français

One of the most user friendly POS systems!

Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
Publié le 14/12/2019
Provenance de l'avis : Capterra

After about a year of use, Toast has proven to be one of the most trustworthy and reliable POS systems. With it's integration with Hot Schedules, it has made scheduling and payroll tracking a breeze. Highly recommended to restaurants looking for a change in POS software!

Avantages

- User friendly
- Intuitive
- Fantastic customer support
- Self updating
- Good price
- Integrated with most scheduling platforms

Inconvénients

There's not much I dislike about Toast. With that said, it can be a bit glitchy at times. It's also a relatively new company, so some of the functions haven't quite been worked out perfectly yet.

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Réponse de Toast

Hi Chelsea, Mora from Toast here. We're so glad to hear Toast's Integrations are helping enable your restaurant to thrive! We pride ourselves in building an intuitive, easy-to-use platform. Thank you for your feedback, we always appreciate the opportunity to improve our product.

Note détaillée

Rapport qualité-prix
Simplicité d'utilisation
Support client

Probabilité de recommander le produit: 10.0/10

Tony K.
Secteur d'activité: Restaurants
Taille de l'entreprise: 501-1 000 employés
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Our company's experience with Toast has been pretty terrible.

Logiciel utilisé tous les jours pendant 6 à 12 mois
Publié le 08/07/2018
Provenance de l'avis : Capterra

The benefits we have gotten are overshadowed by the drawbacks.

Avantages

The front end functionality is pretty good, though not as good as it was sold. Aloha was better. There are features such as drag and drop table transfers that are pretty neat. Splitting checks is very easy.

Inconvénients

I researched Toast very thoroughly and went through many hours of Q&A with the sales team. I feel duped.

I should have dug deeper and gotten more personal feedback from current users.

The platform has certain features that are very good, but not enough to outweigh all of the bad.

Hands down the worst part of it are their service and support after the sale. If I ever get through to support, they typically have to call me back with a solution...which never happens. My account "manager" responds to every communication with regurgitated boilerplate BS and has yet to solve any of my issues.

We have frequent issues with our card readers, and our warranty period is up in November. They won't replace the crap readers with the newer upgrades.

You don't get nearly the functionality and ease of use on the back end that you pay for. The reporting features are weak at best.

The inventory module is terrible. They claim you can use the tablets to do inventory...which is true, but it takes 4x longer to do it that way because you can't select the fields to enter the numbers and then when you do, often times the quantities change. My account "manager" replied to my complaints about this with "Our inventory module may not be as robust as you need, maybe you could add on one of our partner software companies."

Short story: Run from Toast and never look back. I regret the move every single day.

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Réponse de Toast Tab

Tony - We're sorry to hear that Toast has not lived up to your expectations. Hardware reliability and support responsiveness are top priorities for us. We recently covered our plan for staffing and additional resources in the Live Q&A with Toast Leadership (watch it here: https://central.toasttab.com/s/article/Webinars-Toast-Leadership). Please note that this video requires a Toast login.

We're committed to making your experience with Toast a positive one. Your Restaurant Success Manager is not a technical expert, but is there to advocate on your behalf. She will work with you to ensure you get what you need out of our product.

Note détaillée

Rapport qualité-prix
Simplicité d'utilisation
Support client

Probabilité de recommander le produit: 0.0/10

Recommandation utilisateur
8.6/10
Basé sur 245 avis utilisateurs
Comparatif avec les logiciels similaires : recommandation utilisateur
Comparer avec les alternatives

Toast POS - Prix

Toast POS - Prix

À partir de
100,00 $US/mois
Essai gratuit
Licence unique
Abonnement
Rapport qualité-prix
Rapport qualité-prix
4/5
Basé sur 245 avis utilisateurs
Comparatif avec les logiciels similaires : rapport qualité-prix
Comparer avec les alternatives

Toast POS - Fonctionnalités

Toast POS - Fonctionnalités

API
Base de données de clients
Carte de fidélité
Emplacements multiples
Facturation
Gestion des commandes
Gestion des employés
Gestion des promotions
Gestion des remises
Gestion des stocks
Historique des clients
Intégration de tiers
Notifications automatiques
Point de vente
Rapports et statistiques
Rapports sur les ventes
Suivi de l'inventaire
Système de cartes cadeaux
Tableau de bord d'activités
Traitement des cartes de crédit
Fonctionnalités
4.1/5
Basé sur 245 avis utilisateurs
Comparatif avec les logiciels similaires : note sur les fonctionnalités
Comparer avec les alternatives

Catégories

Vidéos et tutoriels

Vidéos et tutoriels

Toast POS - FAQ

Toast POS - FAQ

Voici quelques-unes des questions fréquentes sur Toast POS.

Q. Quels sont les types de licence disponibles pour Toast POS ?

Types de licences disponibles pour Toast POS :

À partir de: 100,00 $US/mois

Type de licence: Licence unique, Abonnement

Essai gratuit: Non disponible

Q. Quelles sont les principales fonctionnalités du logiciel Toast POS ?

Nous n'avons pas d'informations sur les fonctionnalités de Toast POS.

Q. Qui utilise Toast POS ?

Utilisateurs habituels du logiciel Toast POS :

Grandes entreprises, Entreprises de taille moyenne, PME

Q. Dans quelles langues Toast POS est-il disponible ?

Langues dans lesquelles Toast POS est disponible :

anglais

Q. Quels sont les types de licence disponibles pour Toast POS ?

Types de licences disponibles pour Toast POS:

Licence unique, Abonnement

Q. Toast POS prend-il en charge les appareils mobiles ?

Appareils pris en charge par Toast POS :

Android

Q. Avec quelles applications Toast POS peut-il s'intégrer ?

Applications s'intégrant à Toast POS :

7Shifts, CrunchTime, Findmyshift, Homebase, HotSchedules, Hubworks Hostel Management, MarginEdge, PeachWorks, Push Operations, Tanda

Q. Quelles sont les ressources d'aide disponibles pour Toast POS ?

Ressources d'aide disponibles pour Toast POS :

FAQ, Forum, Base de connaissances, Support en ligne, Support téléphonique, Tutoriels vidéo