
En savoir plus sur Toast POS
Toast est un logiciel de POS (point de vente) qui permet aux entrepreneurs de réduire leurs coûts opérationnels, de stimuler l'efficacité de leur personnel et d'améliorer l'expérience client. Le logiciel peut seulement être couplé à une tablette Android et ne prend pas en charge les iPad pour l'instant. Le logiciel répond aux besoins de différents points de vente, notamment : points de restauration rapide, restaurants gastronomiques, cafés, boulangeries, chaînes de pizzeria, brasseries et bars.
Le POS (point de vente) Toast offre de nombreuses fonctionnalités de gestion de menu : création de cartes entières avec groupes et sous-groupes, personnalisation de menus distincts pour les publics hors-ligne et en ligne, en plus d'un ajout de tarifs à durée limitée, comme pour les cartes d'happy hour. Le produit propose une fonctionnalité de commande de restaurant qui permet de prendre des commandes à la volée, d'envoyer des notifications automatiques aux serveurs lorsque la commande est prête et de partager les factures et éléments de la carte entre clients. La solution simplifie le processus de paiement à la fois pour les clients et les propriétaires en proposant plusieurs fonctionnalités : règlement à table, pourboires aux serveurs directement via les tablettes, reçus par e-mail ou imprimés en cas d'intégration d'imprimante externe et conversion des paiements en points de fidélité utilisables lors des visites suivantes. Le produit suit également les ventes de menus en temps réel et fournit aux utilisateurs des rapports détaillés concernant les associations de produits de l'ensemble des cartes.
Le POS Toast dispose d'un type de licence sur abonnement au logiciel principal ainsi que de modules supplémentaires de commandes en ligne, de programmes de fidélité et de cartes-cadeaux matérielles ou numériques. Le produit offre également des équipements groupés avec une option de tarification unique. Parmi les principaux clients du POS Toast figurent : Lakewood Brewing Company, Paris Creperie, Beach Hut Deli et Fresh City Farms.
Options de tarification dès :
N/A
- Version gratuite
- Essai gratuit
- Abonnement
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Pour quelle entreprise ?
Disponible dans les pays suivants
États-Unis
Langues
anglais
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Fonctionnalités
Nombre total de fonctionnalités pour Toast POS : 73
Alternatives
Revel Systems

NCR Aloha

Square Point of Sale

Clover

Avis
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- Secteur d'activité : Produits alimentaires
- Taille de l'entreprise : 11-50 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Rapport qualité-prix
- Simplicité d'utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 10.0 /10
Incredibly Efficient!
Publié le 05/09/2019
Overall, I'm thrilled we switched to Toast. It's simple to use, has made us more efficient, and...
Overall, I'm thrilled we switched to Toast. It's simple to use, has made us more efficient, and wasn't as expensive as similar systems.
Avantages
Compared to POS systems I've used in the past, Toast is a lifesaver! It has tremendously improved efficiency and flow of our Taproom. We now have the ability to swipe a card and store credit card information; which is a huge benefit for those of us in co-op spaces. Although they look bulky, their handhelds fit into your back pocket and allow us to close tabs out table side. They are shock and water resistant, plus you can log into more than one device at the same time so if you're working alone, you can close out multiple parties at once. As a GM, I'm grateful that Toast is not only cloud-based, but allows me to access the back end from my laptop or smart phone so I don't have to be onsite to make system changes. Updates are incredibly quick so there's not a ton of down time. There is also Toast Central, where you can troubleshoot issues yourself rather rather than immediately calling Support. They are helpful instructions with screenshots and videos.
Inconvénients
Customer Support is hit or miss. I always get an answer, it's just a matter of when I get it. After hours and on weekends, I feel like their staffing is very limited which leads to delays in getting immediate help. Thankfully it's only happened once where I needed a quick answer and wasn't able to get it.
Alternatives envisagées
Aloha EPOSPourquoi choisir Toast POS
The main reason was functionality. TouchBistro required us to use card readers attached to iPads, but finding iPad protectors that would allow enough room for the card readers was extremely difficult. I also had to be onsite to make any changes to the back end which was extremely inconvenient.Logiciel antérieur
TouchBistroPourquoi passer à Toast POS
While it has a lot of features, we couldn't justify the cost versus the features we would actually be using. Since we don't have a kitchen in our Taproom, we didn't need the inventory and recipe features that make Aloha a standard in our industry.Réponse de Toast
Hi Jayelynn, Jasmine from Toast here. Thank you for your feedback. We are thrilled to hear how multiple features of Toast have improved your operations, and that you are taking full advantage of Toast Central as a resource!
- Secteur d'activité : Produits alimentaires
- Taille de l'entreprise : 51-200 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Rapport qualité-prix
- Simplicité d'utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 8.0 /10
An Affordable Alternative to Aloha and Micros
Publié le 02/08/2020
A perfect system for a small restaurant with a lot of very handy features. They are extremely...
A perfect system for a small restaurant with a lot of very handy features. They are extremely flexible with pricing options.
Avantages
TOAST is a solid point of sale system available for a very reasonable price. Adding, editing and removing menu items can be done quickly and remotely. Printer routing and other back of house set up is a breeze. Customer service staff is well trained and very reliable.
Inconvénients
Not really designed for large scale/ high volume operations. KDS screens have some issues.
Alternatives envisagées
Maitre'D, Square Point of Sale, Upserve, Lavu POS, TouchBistro et Revel SystemsPourquoi passer à Toast POS
Was able to negotiate a great price and has some really fantastic features.- Secteur d'activité : Automatisation industrielle
- Taille de l'entreprise : 2-10 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant 1 à 5 mois
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Rapport qualité-prix
- Simplicité d'utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 8.0 /10
Great For Restaurants
Publié le 25/05/2022
It’s a great option but geared more toward restaurants and food delivery. Amazing interface that is...
It’s a great option but geared more toward restaurants and food delivery. Amazing interface that is clean and modern!
Avantages
I loved a lot of the features of this software but my favorite was the user interface. It was so sleek and modern and very straightforward to use. Lots of great features to make transactions go smooth.
Inconvénients
I was frustrated that it is more suited for just restaurant use as I really wanted it to work for my business.
Alternatives envisagées
KORONAPourquoi choisir Toast POS
I was looking for something more modern and minimalist.Logiciel antérieur
SpotOnPourquoi passer à Toast POS
I thought the interface was a lot nicer.- Secteur d'activité : Restaurants
- Taille de l'entreprise : 11-50 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Rapport qualité-prix
- Simplicité d'utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 4.0 /10
Customer Service is Bad. Software is ok. Just pray you don't have any issues
Publié le 02/06/2022
Software is ok. Customer service and support sucks
Software is ok. Customer service and support sucks
Avantages
Ease of use. Intergrations. Overall it is a decent software. Just service and support sucks
Inconvénients
Poor customer service. Reps don't call back or followup. Customer support is always busy with long hold times. Waiting 2 months for a refund on equipment that was returned that they charged my account for. Get run arround from customer support. Account rep never replies to emails or calls.
Pourquoi passer à Toast POS
Ease of use and overall value seemed better. I would not choose again given the support and customer service issues
- Secteur d'activité : Rédaction et correction
- Taille de l'entreprise : Auto-entrepreneur
- Logiciel utilisé tous les jours pendant 6 à 12 mois
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Simplicité d'utilisation
- Probabilité de recommander le produit 8.0 /10
Allows me to work far more efficently
Publié le 09/03/2022
Avantages
The handhelds were a game-changer. Instead of running to the nearest station and waiting for other coworkers to finish, I was able to take the order at tableside.
They also reduced errors significantly. When inputting orders, all of the prompts for temperature, sides, and modifications came up automatically. This reduced the number of times that orders were inaccurate.
By doing all this in real-time while taking the guest's order, It made it possible to take a higher volume of tables, consequently raising sales and revenue. It also made it impossible to forget to ring in the order.
Inconvénients
I'm not sure if it was software or connectivity issues, but we ended up offline a bit. The program was supposed to still send orders to stations offline, but it printed multiple copies. Although I have been around long enough to know how to take orders by hand and deliver them appropriately to support staff, the majority of our employees were much younger and did not. This caused chaos.
The handhelds needed frequent rebooting.
Toast POS - FAQ
Voici quelques-unes des questions fréquentes sur Toast POS.Q. Quels sont les types de licence disponibles pour Toast POS ?
Types de licences disponibles pour Toast POS :
- Type de licence : Version gratuite, Abonnement
- Version d’essai gratuite : Non disponible
Q. Qui utilise Toast POS ?
Utilisateurs habituels du logiciel Toast POS :
Auto-entrepreneur, 2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1 000, 1 001-5 000
Q. Dans quelles langues Toast POS est-il disponible ?
Langues dans lesquelles Toast POS est disponible :
anglais
Q. Toast POS prend-il en charge les appareils mobiles ?
Appareils pris en charge par Toast POS :
Android (mobile)
Q. Avec quelles applications Toast POS peut-il s'intégrer ?
Applications s'intégrant à Toast POS :
7shifts, Avero Slingshot, BevSpot Food and Beverage Management, Chowly, Cirrus, Cohesion, Como Sense, Compeat, Craftable, CrunchTime, CrunchTime TeamworX, DAVO, DolceClock, DoorDash, Envysion Managed Video Solution, GrubHub, Harri, Homebase, HotSchedules, Incentivio, LevelUp, Marketman, Odeko, Olo, OpenTable, Paytronix, PeachWorks, Proliant, Punchh, QuickBooks Online Advanced, Raydiant, Repeat Returns, Restaurant365, Resy OS, Sauce, SevenRooms, Sling, Solink, SynergySuite, TapMango, Tock, Vestwell, Yellow Dog Inventory, xtraCHEF
Q. Quelles sont les ressources d'aide disponibles pour Toast POS ?
Ressources d'aide disponibles pour Toast POS :
Service client/e-mail, FAQ/forums, Base de connaissances, Support téléphonique, Support 24/7 (réponse directe)
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