En savoir plus sur Regpack

Regpack est une solution web d'inscription et de gestion d'événements conçue pour répondre aux besoins des PME. La plateforme est largement adoptée par nombre d'entreprises aux États-Unis afin de simplifier la gestion des candidatures, inscription ou adhésions à différents cours, ligues sportives, conférences ou camps.

Regpack offre une interface d'inscription intelligente qui aide les utilisateurs à créer des formulaires, à consulter des candidatures détaillées, à communiquer automatiquement avec les candidats et à publier des événements sur plusieurs plateformes de réseaux sociaux. Cela permet aux utilisateurs de créer un processus d'inscription personnalisé pour chaque type de candidat. Ils peuvent également s'assurer que toutes les informations pertinentes sont collectées en un seul endroit et que le taux de conversion augmente. La solution offre une communication basée sur des déclencheurs qui permet aux utilisateurs d'envoyer des e-mails automatiques en masse vers une liste de participants créée avec des outils de filtrage.

Regpack permet aux utilisateurs de générer des graphiques et des organigrammes utiles pour visualiser les données. Le moteur statistique du produit offre des fonctionnalités de filtrage qui permettent aux utilisateurs de regrouper les candidats selon divers critères. Les données peuvent en outre être exportées ou partagées avec d'autres utilisateurs aux formats XLS, CSV ou PDF. Afin d'assurer la sécurité des données, la solution met en œuvre un protocole SSL pendant le processus d'enregistrement. La solution propose également la sauvegarde régulière de toutes les données pour garantir qu'aucune donnée d'utilisateur n'est perdue et que les candidats ont accès aux informations les plus récentes.

Options de tarification dès :

125,00 $US/mois

  • Version gratuite
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Appareils

Pour quelle entreprise ?

TPE PME GE

Disponible dans les pays suivants

Australie, Canada, États-Unis

Langues

anglais

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Fonctionnalités

Nombre total de fonctionnalités pour Regpack : 176

  • Accès mobile
  • Alertes/Notifications
  • Analyse des campagnes
  • Analyse en temps réel
  • Automatisation du marketing
  • Autorisations basées sur les rôles
  • Base de données de clients
  • Base de données de contacts
  • Base de données de membres
  • Billetterie
  • Booking Management
  • CRM
  • Carnet d'exercices
  • Champs personnalisables
  • Communication avec les membres
  • Comptabilité
  • Comptes clients
  • Comptes d'utilisateur multiples
  • Confirmation d'inscription
  • Conformité PCI
  • Conférences/Conventions
  • Contrôles/Permissions d'accès
  • Création de tableaux de bord
  • Don en ligne
  • Don récurrent
  • Données en temps réel
  • Dons par SMS
  • Détection de fraude
  • Emplacements multiples
  • Emprunt et restitution en libre-service
  • Enquêtes et feedback
  • Facturation
  • Facturation a posteriori
  • Facturation récurrente
  • Facturation récurrente de plusieurs périodes
  • Facturation récurrente et des abonnements
  • Filtrage
  • Fonction de glisser-déposer
  • Fonctions pour camps de vacances
  • Fonctions pour organ. à but non lucratif
  • Formulaires en ligne
  • Formulaires personnalisables
  • Gestion abstraite
  • Gestion de décharge de responsabilité
  • Gestion de l'e-commerce
  • Gestion de la communication
  • Gestion de la liste de diffusion
  • Gestion de site web
  • Gestion des abonnements
  • Gestion des applications
  • Gestion des badges
  • Gestion des bénévoles
  • Gestion des calendriers
  • Gestion des campagnes
  • Gestion des cartes de crédit
  • Gestion des clients
  • Gestion des clients
  • Gestion des comités
  • Gestion des commandes
  • Gestion des commentaires
  • Gestion des communications
  • Gestion des conférenciers
  • Gestion des contacts
  • Gestion des cotisations
  • Gestion des cours
  • Gestion des demandes de paiement
  • Gestion des donateurs
  • Gestion des dons
  • Gestion des dossiers
  • Gestion des e-mails
  • Gestion des enquêtes et sondages
  • Gestion des enseignants et du personnel scolaire
  • Gestion des expositions et des fournisseurs
  • Gestion des factures
  • Gestion des formulaires
  • Gestion des fournisseurs
  • Gestion des inscriptions
  • Gestion des instructeurs
  • Gestion des listes d'attente
  • Gestion des listes d'invités
  • Gestion des parrainages
  • Gestion des participants
  • Gestion des prix
  • Gestion des programmes
  • Gestion des promesses de don
  • Gestion des promotions
  • Gestion des présences
  • Gestion des recettes
  • Gestion des remboursements
  • Gestion des remises
  • Gestion des reçus
  • Gestion des répertoires
  • Gestion des réservations
  • Gestion des subventions
  • Gestion des taxes de vente
  • Gestion des tickets de support
  • Gestion des utilisateurs
  • Gestion des étudiants
  • Gestion des événements
  • Gestion du personnel
  • Gestion médicale
  • Historique des transactions
  • Importation et exportation de données
  • Inscription d'événements
  • Inscription de cours
  • Inscription de groupes
  • Inscription en ligne
  • Inscription sur place
  • Inscriptions et intégrations
  • Intégration de sites web
  • Intégration des services de traitement des paiements
  • Intégrations de tiers
  • Invitations et rappels par e-mail
  • Logique conditionnelle
  • Mises à jour en temps réel
  • Modèles d'e-mails
  • Modèles personnalisables
  • Notes et commentaires
  • Notifications en temps réel
  • Options de paiement multiples
  • Paiements en ligne
  • Paiements mobiles
  • Paiements partiels
  • Paiements électroniques
  • Partage des fichiers
  • Personnalisation
  • Planification
  • Planification automatisée
  • Planification des cours
  • Planification des événements
  • Portail client
  • Portail des membres
  • Portail libre-service
  • Portail parent
  • Prise en charge de plusieurs devises
  • Prévention des paiements frauduleux
  • Questions personnalisables
  • Rappels
  • Rapports administratifs
  • Rapports de synthèse
  • Rapports de ventes
  • Rapports en temps réel
  • Rapports et analyses
  • Rapports et statistiques
  • Rapports personnalisables
  • Rapports quotidiens
  • Rapprochement bancaire
  • Recherche/Filtre
  • Renouvellement d'abonnements
  • Répertoire de membres
  • Réservation d'activités
  • Réservation de plusieurs jours
  • Réservation en ligne
  • Saisie de leads
  • Signature électronique
  • Stratégie de marque personnalisable
  • Suivi des activités
  • Suivi des dons
  • Suivi des participants
  • Suivi des présences
  • Suivi des statuts
  • Suivi des étapes
  • Suivi des événements
  • Surveillance des transactions
  • Système immunitaire et suivi des allergies
  • Sécurité SSL
  • Sécurité des données
  • Tableau de bord
  • Tableau de bord d'activités
  • Traitement des cartes de crédit
  • Traitement des cartes de crédit et de débit
  • Traitement des factures
  • Traitement des paiements
  • Traitement des paiements ACH
  • Types de membres
  • e-mail marketing

Alternatives

Glue Up

4,5
Alternative n° 1 à Regpack
Glue Up (anciennement EventBank) est une plateforme d'engagement tout-en-un combinant les meilleurs outils de gestion...

Marketing 360

4,7
Alternative n° 2 à Regpack
Marketing 360 est une entreprise proposant un logiciel de marketing qui combine un logiciel intégré et des services de...

Odoo

4,2
Alternative n° 3 à Regpack
Odoo est une suite d'applications professionnelles en open source entièrement intégrée et personnalisable. La plupart...

WellnessLiving

4,4
Alternative n° 4 à Regpack
WellnessLiving est une solution de réservation, de planification des ressources, de génération de leads et de reporting...

Avis

Note globale

4,4 /5
(297)
Rapport qualité-prix
4,4/5
Fonctionnalités
4,2/5
Simplicité d'utilisation
4,1/5
Support client
4,3/5

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Afficher 5 avis sur 297
Valerie M.
Note globale
  • Secteur d'activité: Gestion de l'enseignement
  • Taille de l'entreprise: 2-10 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 7.0 /10

Best Solution So Far

Publié le 09/04/2021

Overall, it's the best we've used in the last 8 years out of the 5 we have tried. But it is...

Overall, it's the best we've used in the last 8 years out of the 5 we have tried. But it is somewhat complicated for the end user. I am constantly fielding phone calls and emails from parents who are having trouble finding classes, logging in, updating Child Profiles, etc. The Triggers also work for the most part, but definitely glitch often and I have to move 3rd graders from the 1st grade classes because they showed available. I have spent a lot of time learning this system and really hope they keep updating, fixing, and adding features because some things just seem elementary that are not available, such as the duplicate merging option, even Excel and Google have these funtions.

Avantages

We love the ability to create different projects with different needs, such as registration. One project could be for camps that parents fill out and one for adults where only tickets are purchased. This is awesome given that we are a nonprofit and host many different classes, camps, workshops, and events. I also love the ease of access when creating discount codes, etc. I love that products can be categorized and bulk triggers can be added. Payment processing and report pulling is easy and fully customizable.

Inconvénients

They took away the feature that counts quotas after a product has been paid for. It is very important, especially since COVID, that we only have so many students per class. This does not work as parents begin registration often, but never complete it. The password/login feature glitches A LOT! Parents end up getting frustrated and creating a new account instead of logging in because the Reset Password function almost NEVER works properly. There also is no way to Merge DUPLICATE accounts when this happens, and they charge per Active User, so I have some parents that have 2-4 accounts, and they are all active, taking up user space, costing us more money. I can't make them inactive because they have classes paid for and registered on each account. If you make them inactive, it pulls them from the rosters. There is also no way to BULK delete users that begin the registration process, but never complete it, you can't DELETE anything, not even Projects. I spend A LOT of time marking "Missing Names" as inactive so that they don't count towards User Quotas. Payments are easy, and pulling reports, however, if you want to issue a refund after 30 days, you have to log in to the separate BlueSnap Merchant Account because Regpack doesn't allow this. There also is no way to automatically change Age/Grade levels for students each year. If the parent doesn't update the Child Profile, the system doesn't either and will show a 5th grader in 5th grade for years.

Réponse de Regpack

Valerie, it's so great that you've been using Regpack for so long and see the value it brings to your organization. The flexibility of the software to work for a variety of different processes is crucial, especially in today's climate!
I appreciate your feedback on the paid for product feature, which was something we deprecated this year. Quotas do still work, and we'd love to chat further about optimizing this for you! As a note, our pricing includes unlimited users, so you don't have to worry about paying for extra. The limitation for refunds in the system is 60+ days, and this is a restriction imposed by payment processors and not Regpack. We're always happy to help facilitate this process for you!
We'd love to chat more about the login issues you are describing so we can help you and your parents resolve them.

Julian S.
Note globale
  • Secteur d'activité: Formation professionnelle et coaching
  • Taille de l'entreprise: 2-10 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 6 à 12 mois
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 1.0 /10

Great idea, very poorly executed

Publié le 06/11/2020

Regpack's software is very versatile, but the company's inability to keep the registration system...

Regpack's software is very versatile, but the company's inability to keep the registration system functioning correctly coupled with their policy of email only communication makes this an extremely aggravating company to be a customer of. We signed on with Regpack in May, 2020. In the time we have been with Regpack, the campaigns we've developed and run for 4 of these 7 months have resulted in lost time, money and customers due to Regpack payment system and integration failures. For example, currently, 7 prospective registrants for our November classes have wanted to register and pay via e-check (ACH), however Regpack system failures have caused them to attempt and fail with errors and erroneous charges to their bill now 3 times . I submitted an urgent ticket to Regpack development 5 days ago, and had to follow up multiple times to get updates over the past days. Yesterday Regpack support emailed to report that the had fixed the problem, so we walked the registrant through and again they received an error. When I reported this, Regpack advised me to call the customer a THIRD time to get screenshots and time/date login data and report back, but I don't feel comfortable going back to my customer yet again, and turning them into a Guinea pig for a registration system that is not functioning. This issue is the current one in a string of system failures that have cost us time and lost revenue over the past half year, and we are leaving Regpack at the end of this month.

Avantages

Flexibility/versatility of the software
One of the support managers was willing speak over the phone, despite email-only support.

Inconvénients

There are recurring system errors that cause failures in payment processing
Regpack support is slow to respond, not able to provide adequate details
It is not possible to speak with Regpack employees, even during a critical system failure

Réponse de Regpack

Julian, I'm sorry that this was your experience with Regpack and that you felt we were not prompt enough in our response to your issue. As soon as any client reports an issue with payment functionality, it's immediately escalated to our development team as was the case here. The fix was pushed through as quickly as our team was able to resolve the issue. This issue affected your system alone and not others, so we had to investigate what was happening. Sometimes when working with complex business tools, there are situations that affect only one client or system, and this takes time to resolve and resolution includes working together with our clients and applicants to solve it. Our success and support team did keep you updated as updates came in from development. Trust that this was being addressed internally. Additionally we provided options for you to continue to collect payments while we implemented a fix. We're sorry to see you go, and we wish you luck with your business!

Shawn W.
Note globale
  • Secteur d'activité: Institutions religieuses
  • Taille de l'entreprise: 11-50 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 9.0 /10

Excellent for our use case

Publié le 07/06/2021

Very good. This product essentially streamlined our online registration process from several days...

Very good. This product essentially streamlined our online registration process from several days to minutes.

Avantages

It is very easy to use, provides a simple method for interacting with applicants, and enables us to report real-time statistics on who is coming to our training and where they are in the process.

Inconvénients

I am challenged by the filtering as I expect to see certain results that for some reason do not show up.

Réponse de Regpack

Shawn, glad to hear that Regpack saved you time and provides greater insights to your team!

Joy D.
Note globale
  • Secteur d'activité: Services à la personne et aux familles
  • Taille de l'entreprise: 11-50 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 1 à 5 mois
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 8.0 /10

Great product for the price.

Publié le 12/05/2020

I really like the overall design and user-friendly nature of the projects and forms. We are able...

I really like the overall design and user-friendly nature of the projects and forms. We are able to structure our registration questions and flow of registrations for our camping events for both our campers and counselors.

Avantages

I really like how easy this software allows for question formats. I like the ability to have the complex question formats.

Inconvénients

The inability to accept donations in a direct format without the use of a multiple choice product option. I also do not like the inability to contact customer support directly.

Réponse de Regpack

Hi Joy, glad you are loving Regpack and how easy it is to create a customized process for your camp registration and donations. We've made some great updates just in the last few weeks to help facilitate an even better donation experience, and we're happy to help you implement those updates! Looking forward to helping you make registration even better!

Tami B.
Note globale
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 1 à 5 mois
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client

Flexible system that can be used for much more than just registering users

Publié le 08/05/2018

Avantages

Flexibility of the triggers, ease of building forms, initial strong customer support, overall ability to extend the tool to be much more than a registration system. I have set this up as a mini-Student Information System for a small school, tracking applicants, admissions data, student data and more. The ability to stage the release of various forms and emails makes that possible.

Inconvénients

Would like it to do the following:
1. Enable triggers to change a user's status
2. Enable triggers to work with NOT logic and not just AND logic or ability to set up multiple trigger situations for a single form/email.
3. Ability to sort statuses.
4. Ability to have payment plans for paying that aren't forced (auto-bill).
5. Ability for an admin to login as a user to see what's happening in their account.
6. Make editing of an existing filter work better (it typically erases it and you have to start over).
7. Make it easier to unassign users from an asst. admin in bulk.

Réponse de Regpack

Tami, it's great to hear that Regpack has been a flexible solution for your organization and is giving you more value than you initially thought.

Some of the features you'd like to see already exist! A client success manager is reaching out to you directly to go over this feedback to ensure you use the system to it's max potential.

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Regpack - FAQ

Voici quelques-unes des questions fréquentes sur Regpack.

Types de licences disponibles pour Regpack :

  • À partir de: 125,00 $US/mois
  • Type de licence: Abonnement
  • Essai gratuit: Non disponible

Utilisateurs habituels du logiciel Regpack :

Auto-entrepreneur, 2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1 000, 1 001+

Langues dans lesquelles Regpack est disponible :

anglais

Appareils pris en charge par Regpack :

Nous n'avons pas d'informations sur les intégrations offertes par Regpack.

Ressources d'aide disponibles pour Regpack :

Service client/e-mail, FAQ/forums, Base de connaissances, Support téléphonique, Chat

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