
En savoir plus sur TouchBistro
TouchBistro a été nommé meilleur système de points de vente pour les restaurants par Business News Daily pendant trois années consécutives. Le facteur primé : le système de point de vente iPad de TouchBistro est conçu pour et par le personnel des services de restauration afin de répondre aux besoins spécifiques du secteur, avec un support expert 24h/24, 7j/7 par d'anciens serveurs, gestionnaires et propriétaires de restaurant.
Que vous soyez à service complet ou à service rapide, TouchBistro contribue à augmenter les ventes, à améliorer le service et à prendre de meilleures décisions commerciales. Gérer les commandes à la table, les plans d'étage et les tables, le traitement des paiements mobiles, le personnel et la planification, la gestion de menus pour iPad, la gestion des stocks et la fidélisation directement depuis l'iPad. De plus, accédez aux rapports d'accès et d'analytique dans le cloud à partir de n'importe où, à tout moment.
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TouchBistro ne vous convainc pas tout à fait ?
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TouchBistro
À partir de
Prix
Fonctionnalités
Intégrations
Simplicité d’utilisation
Rapport qualité-prix
Service client
Alternatives
Square Payments

Lightspeed Retail

Wix

Squirrel POS

Avis
Vous avez déjà TouchBistro ?
Les acheteurs de logiciels ont besoin de vous ! Les avis utilisateurs nous aident tous à prendre de meilleures décisions.

- Logiciel utilisé tous les jours pendant 6 à 12 mois
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Rapport qualité-prix
- Simplicité d'utilisation
- Support client
Well programmed with very few bugs. Easy to use.
Publié le 07/12/2017
Avantages
I really like the features it offers especially now that recipe costing has been added. Splitting checks is a breeze.
Inconvénients
Having to check every item to put a discount on the entire check. Slows things down a lot when in a hurry.
Réponse de TouchBistro
Hey, Chris!
Thanks so much for your review. Very happy to hear you're finding TouchBistro easy to use and well programmed. I'll be sure to let our development team know.
If there's anything I can do to make your experience even better, please do not hesitate to get in touch.
- Secteur d'activité : Produits alimentaires
- Taille de l'entreprise : 11–50 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Rapport qualité-prix
- Simplicité d'utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 10.0 /10
Slick, powerful & user-friendly in a small package
Publié le 19/11/2019
This is our day-to-day workhorse software to run our retail store and bottle shop at our brewery....
This is our day-to-day workhorse software to run our retail store and bottle shop at our brewery. Could not live without it. Internet outages make everyone panic now!
Avantages
The software is incredibly intuitive and has an extremely high level of functionality within its simple user interface.
Inconvénients
The one issue we have is the inflexible partnership TouchBistro has with Apple. Thousands of dollars of hardware must be purchased to run TouchBistro, and there is almost no flexibility in what you are allowed to by to run it.
Pourquoi choisir TouchBistro
TouchBistro is a much more powerful option for splitting up tables and creating tabs in our taproom.Logiciel antérieur
VendPourquoi passer à TouchBistro
Intuitive nature, ease of use, flexibility of software.- Secteur d'activité : Restaurants
- Taille de l'entreprise : 11–50 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Rapport qualité-prix
- Simplicité d'utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 8.0 /10
If I Can, You can
Publié le 15/08/2023
Avantages
Customer service for original setup for very knowledgeable
Inconvénients
Take a little work for setup then its good
Réponse de TouchBistro
Thank you for the kind words, Claude!
- Secteur d'activité : Restaurants
- Taille de l'entreprise : 11–50 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant 6 à 12 mois
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Rapport qualité-prix
- Simplicité d'utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 0.0 /10
Abysmal: Dishonest Sales | Inattentive Onboarding | Apathetic Support
Publié le 22/06/2023
Save yourself from a prolonged disruptive experience: AVOID this POS. I'm an impartial restaurant...
Save yourself from a prolonged disruptive experience: AVOID this POS. I'm an impartial restaurant consultant who has witnessed first-hand three separate clients' destructive experiences with this POS, the incredible variety of how they've failed them, and based on my past experiences advocating on their behalf, and current ongoing issues with contract disputesI've advocated on behalf of 3 clients through SO MANY issues. My overall aggregate impression is:1) They don't/won't stand by their product. Every issue is assumed to be the self-inflicted wound of the operator (some were. MOST were not)2) They either don't understand, or don't care about the needs of the small restaurant owner/operator3) They do not practice customer SERVICE. It's troubleshooting support (at best) and their strategy seems to be wearing down their customers with an expected experience that's so exhaustive, they stop reaching out.4) Their culture/leadership is broken. No one takes responsibility and promises of escalation are rarely followed through on. I've experienced this apathy firsthand from the call center all the way up to the C-suite level.They have some truly sincere and empathetic people in their employ, unfortunately, they are not given the authority or voice to help their customers work through their issues.
Avantages
The promise of what it "could potentially do"
Inconvénients
Frequent Outages & Forced Updates: Even on Friday nights and busy holidays such as Cinco de MayoCustomer Service & Support: Rarely helpful and requires customers to provide lengthy email summaries of past service calls (that they SHOULD have a record of in their CRM)Weird "hallucinations" appearing on customer facing online ordering platform: Root Beer appearing as a bread option/'As Weapon' & 'Ass Bacon' appearing as modifiersThere's not enough room in this field's character limit to continue
Réponse de TouchBistro
Hi Andrew, thank you for sharing your feedback and rest assured your feedback will be escalated to our team internally. We are here to help you through any issues you're experiencing with TouchBistro- feel free to reach out to our support team at 1-888-342-0131
- Secteur d'activité : Restaurants
- Taille de l'entreprise : 2–10 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Rapport qualité-prix
- Simplicité d'utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 8.0 /10
Industry Standart for Restaurants and Cafes
Publié le 02/07/2023
If you are running a restaurant, you need rock solid working system especially in rush hours. It is...
If you are running a restaurant, you need rock solid working system especially in rush hours. It is touchbistro.
Avantages
It is super easy to fill your menu in and start using. There is high possibility your crew is familiar with it and if anything goes wrong just call the support and they gonna help you.
Inconvénients
Some features needs extra clicks and attention, like updating menu, photos and prices etc. it is not a daily task, but would be nice to make edits on better ui.
Réponse de TouchBistro
Thank you for the review, Ekin!
TouchBistro - FAQ
Voici quelques-unes des questions fréquentes sur TouchBistro.Q. Quels sont les types de licence disponibles pour TouchBistro ?
Types de licences disponibles pour TouchBistro :
- À partir de : 69,00 $US/mois
- Type de licence : Abonnement
- Version d’essai gratuite : Non disponible
Q. Qui utilise TouchBistro ?
Utilisateurs habituels du logiciel TouchBistro :
Auto-entrepreneur, 2–10, 11–50, 51–200, 201–500, 501–1 000, 1 001–5 000
Q. Dans quelles langues TouchBistro est-il disponible ?
Langues dans lesquelles TouchBistro est disponible :
anglais
Q. TouchBistro prend-il en charge les appareils mobiles ?
Appareils pris en charge par TouchBistro :
iPad (mobile)
Q. Avec quelles applications TouchBistro peut-il s'intégrer ?
Applications s'intégrant à TouchBistro :
7shifts, Craftable, Deliverect, EVO Payments, MarginEdge, Marketman, Optimum Control, Ordermark, PayPal, Push Operations, QuickBooks Online Advanced, Sage Intacct, Square Point of Sale, Square for Retail, TSYS, WISK.ai, Worldpay, Xero
Q. Quelles sont les ressources d'aide disponibles pour TouchBistro ?
Ressources d'aide disponibles pour TouchBistro :
Service client/e-mail, FAQ/forums, Base de connaissances, Support téléphonique, Support 24/7 (réponse directe), Chat
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