FluentStream

Un service cloud de téléphonie d'affaires

4,6 /5 (64 avis) Donnez votre avis !

FluentStream - Présentation

Description du logiciel FluentStream

Technologie
Grâce à une liste croissante de fonctionnalités et d'intégrations innovantes, FluentStream offre une technologie qui révolutionne les systèmes de téléphonie. En plus de la fonctionnalité de téléphonie professionnelle que vous utilisez chaque jour, comme la messagerie vocale ou le transfert d'appels, FluentStream développe des fonctionnalités innovantes qui font plus que de simplement passer des appels téléphoniques. Avec des fonctionnalités qui simplifient la gestion et l'analytique et des outils qui optimisent les communications professionnelles sur mobile, FluentStream offre une technologie cloud dynamique pour les entreprises de tout type.

Expérience
Une bonne expérience client est essentielle. L'équipe d'assistance basée aux États-Unis de FluentStream est disponible 24h/24, 7j/7 et 365 jours par an ; l'équipe garantit une intégration rapide et transparente dans votre nouveau système téléphonique, le tout en un temps record.

Valeur
FluentStream propose un système de téléphonie professionnel pour un excellent rapport qualité-prix. FluentStream prend en charge un large éventail de secteurs d'activité, d'opérations et de tailles d'entreprise, tout en offrant un certain nombre de plans de service. Si aucun plan ne correspond entièrement à vos attentes, vous pouvez sélectionner les fonctionnalités de votre choix pour garantir de n'obtenir que ce dont vous avez besoin pour votre service de téléphonie professionnel.

FluentStream - Présentation

Prix

À partir de
20,00 $US/mois

Types de licence

Essai gratuit
Abonnement
Rapport qualité-prix

FluentStream - Fonctionnalités

Appareils
Pour quelle entreprise ?
TPE PME GE
Disponible dans les pays suivants
États-Unis, Canada

Médias

FluentStream's Business Phone System works on many devices with a fully-configurable, feature-rich VoIP business phone system.
Cloud phone systems make it possible for administrators to make changes to the system without costly calls to a support team. My FluentCloud Web Portal gives variable levels of access to make changes on a system-wide level or at the user level.
Cloud phone systems make it possible for administrators to make changes to the system without costly calls to a support team. My FluentCloud Web Portal gives variable levels of access to make changes on a system-wide level or at the user level.
FluentCloud Web Portal is mobile-friendly on devices of any size, keeping you in the loop with business communications no matter where you are.
From start-up to Enterprises and everything in-between, FluentCloud Live Manager gives administrators the ability to monitor and manage the entire business phone system in real-time, right from their computer.
Vidéo de FluentStream Capture d'écran pour FluentStream : FluentStream's Business Phone System works on many devices with a fully-configurable, feature-rich VoIP business phone system. Capture d'écran pour FluentStream : Cloud phone systems make it possible for administrators to make changes to the system without costly calls to a support team. My FluentCloud Web Portal gives variable levels of access to make changes on a system-wide level or at the user level. Capture d'écran pour FluentStream : Cloud phone systems make it possible for administrators to make changes to the system without costly calls to a support team. My FluentCloud Web Portal gives variable levels of access to make changes on a system-wide level or at the user level. Capture d'écran pour FluentStream : FluentCloud Web Portal is mobile-friendly on devices of any size, keeping you in the loop with business communications no matter where you are. Capture d'écran pour FluentStream : From start-up to Enterprises and everything in-between, FluentCloud Live Manager gives administrators the ability to monitor and manage the entire business phone system in real-time, right from their computer.

FluentStream - Avis

FluentStream - Avis

Note globale
4,6
/
5
Excellent
45

Très bien
14

Moyen
2

Médiocre
3

Mauvais
0

Rapport qualité-prix
4,6
Fonctionnalités
4,4
Simplicité d'utilisation
4,5
Support client
4,8
92% des utilisateurs recommandent cette application
Jessica R.

Couldn't ask for better customer service!

Any issue I may have, or need assistance with customer service agents are friendly, helpful and hands on. At first I was skeptical suing a phone company that is not located in my back yard, however remote access is a wonder and gets the issues taken care of, almost immediately. The technology is advanced but easy to use, couldn't ask for more.


Traduire avec Google Translate
John J.

An upstart VOIP provider that will give the big names a run for their money!!!

It's been world-class amazing from the sales process, to onboarding, to daily use.


Traduire avec Google Translate
Kariann K.

Up's and Downs

Over all it is a GREAT company to work with. I love the support staff they are all friendly and try their darndest to get things fixed. Even if you feel extra needy. They never let on that they aren't happy to help. [SENSITIVE CONTENT HIDDEN] is especially patient with our nit pickyness.


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Utilisateur vérifié

High quality VOIP phone service, very helpful customer service; so-so portable service.

High quality VOIP service, ability to make and receive calls when away from my office.


Traduire avec Google Translate
Utilisateur vérifié

Customer service second to none!

I've never had an issue that there hasn't been someone right there to immediately help me get the issue resolved. And they're not just efficient - they're friendly and personable, too. It's always a pleasure to work with them!


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Jessica R.
Secteur d'activité: Relations publiques et communications
Taille de l'entreprise: 11-50 employés
Traduire en français
Traduire en français

Couldn't ask for better customer service!

Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
Publié le 22/01/2019
Provenance de l'avis : Capterra

Any issue I may have, or need assistance with customer service agents are friendly, helpful and hands on. At first I was skeptical suing a phone company that is not located in my back yard, however remote access is a wonder and gets the issues taken care of, almost immediately. The technology is advanced but easy to use, couldn't ask for more.

Avantages

I love the user friendly platform, very "dummy proof" for those of us that aren't as technologically inclined. I also the love the Fluentcloud mobile app that allows me to access my extension while I am out of the office.

Inconvénients

I would not say there is anything I don't like, in most cases it is my lack of knowledge on how to navigate the software.However anytime I contact the customer service team they are ready and willing to walk me through these processes through instruction and education.

Note détaillée

Rapport qualité-prix
Simplicité d'utilisation
Support client

Probabilité de recommander le produit: 10.0/10

John J.
Secteur d'activité: Services et technologies de l'information
Taille de l'entreprise: 51-200 employés
Traduire en français
Traduire en français

An upstart VOIP provider that will give the big names a run for their money!!!

Logiciel utilisé tous les jours pendant 1 à 5 mois
Publié le 10/06/2020
Provenance de l'avis : SoftwareAdvice

It's been world-class amazing from the sales process, to onboarding, to daily use.

Avantages

The software is fairly straightforward like most VOIP systems. It may not be as flashy as Vonage, RingCentral or 8x8, but it's a great cost, and the customer support team has been AMAZING for both selection, implementation and ongoing use.

Inconvénients

Nothing really. Some things are a little harder to find compared to the bigger systems because they're a new vendor. But they're constantly upgrading and making the system easier and easier to use.

Note détaillée

Rapport qualité-prix
Simplicité d'utilisation
Support client

Probabilité de recommander le produit: 10.0/10

Kariann K.
Secteur d'activité: Vétérinaire
Taille de l'entreprise: 11-50 employés
Traduire en français
Traduire en français

Up's and Downs

Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
Publié le 09/08/2019
Provenance de l'avis : Capterra

Over all it is a GREAT company to work with. I love the support staff they are all friendly and try their darndest to get things fixed. Even if you feel extra needy. They never let on that they aren't happy to help. [SENSITIVE CONTENT HIDDEN] is especially patient with our nit pickyness.

Avantages

I really like that it's user friendly and easy to learn. It really helps that it allows us to have many phone lines. Also the online faxing feature and text feature are helpful. Their support team is awesome and there for you 24/7 and don't sound annoyed when you call back multiple times.

Inconvénients

There were some quirks to work out to get it to work smoothly with our business. We don't like that there isn't a contact list for the fax machine feature and that you can only text 180 characters. The no contact list for the fax slows us down in having to find fax numbers every time. The text feature really limits what we can text clients. We had to get really creative in our wording to keep it within the limit.

Note détaillée

Rapport qualité-prix
Simplicité d'utilisation
Support client

Probabilité de recommander le produit: 6.0/10

Utilisateur vérifié
Secteur d'activité: Services juridiques
Traduire en français
Traduire en français

High quality VOIP phone service, very helpful customer service; so-so portable service.

Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
Publié le 08/12/2017
Provenance de l'avis : Capterra

High quality VOIP service, ability to make and receive calls when away from my office.

Avantages

I am impressed with the quality of phone service (clarity, very few dropped calls). When using a VOIP service, this is my top priority. I also regularly make international calls, and the rates are very competitive. The ability to take my number with me and make calls on the go from my computer is helpful - but see cons.

Inconvénients

Using my computer as my phone (with a cell phone headset), the reception, particularly by the other party of my voice) is spotty and deteriorates over the span of a call, particularly a longer one. The integration with GSuite, including the use of the address book, leaves too much to be desired. The user interface is not intuitive and deserves an upgrade.

Note détaillée

Rapport qualité-prix
Simplicité d'utilisation
Support client

Probabilité de recommander le produit: 7.0/10

Utilisateur vérifié
Secteur d'activité: Marketing et publicité
Taille de l'entreprise: 11-50 employés
Traduire en français
Traduire en français

Customer service second to none!

Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
Publié le 06/11/2018
Provenance de l'avis : Capterra

I've never had an issue that there hasn't been someone right there to immediately help me get the issue resolved. And they're not just efficient - they're friendly and personable, too. It's always a pleasure to work with them!

Avantages

It's easy to use, which makes it great to be able to get new people up to speed.

Inconvénients

It's sometimes hard to configure a new device - HOWEVER, that's offset by the fact that there's ALWAYS someone at FluentStream who is ready and willing to help me get it done, and quickly.

Note détaillée

Simplicité d'utilisation
Support client

Probabilité de recommander le produit: 9.0/10

Recommandation utilisateur
9,1/10
Basé sur 64 avis utilisateurs
Comparatif des alternatives : recommandation utilisateur
Comparer avec les alternatives

FluentStream - Prix

FluentStream - Prix

À partir de
20,00 $US/mois
Essai gratuit
Abonnement
Rapport qualité-prix
Rapport qualité-prix
4,6/5
Basé sur 64 avis utilisateurs
Comparatif des alternatives : rapport qualité-prix
Comparer avec les alternatives

FluentStream - Fonctionnalités

FluentStream - Fonctionnalités

API
Chat
Conférences
Conférences vidéo
Enregistrement des appels
Gestion de la communication
Gestion des contacts
Identification de l'appelant
Intégration de tiers
Messagerie instantanée
Messagerie vocale
Notifications automatiques
Outils de collaboration
Rapports en temps réel
Rapports et statistiques
Routage des appels
Stratégie de marque personnalisable
Suivi des appels
Tableau de bord d'activités
Transfert d’appel
Fonctionnalités
4,4/5
Basé sur 64 avis utilisateurs
Comparatif des alternatives : note sur les fonctionnalités
Comparer avec les alternatives

Catégories

FluentStream - FAQ

FluentStream - FAQ

Voici quelques-unes des questions fréquentes sur FluentStream.

Q. Quels sont les types de licence disponibles pour FluentStream ?

Types de licences disponibles pour FluentStream :

À partir de: 20,00 $US/mois

Type de licence: Abonnement

Essai gratuit: Disponible

Q. Quelles sont les principales fonctionnalités du logiciel FluentStream ?

Nous n'avons pas d'informations sur les fonctionnalités de FluentStream.

Q. Qui utilise FluentStream ?

Utilisateurs habituels du logiciel FluentStream :

PME, Grandes entreprises, À but non lucratif, Entreprises de taille moyenne

Q. Dans quelles langues FluentStream est-il disponible ?

Nous n'avons pas d'informations sur les langues prises en charge par FluentStream.

Q. Quels sont les types de licence disponibles pour FluentStream ?

Types de licences disponibles pour FluentStream:

Abonnement

Q. FluentStream prend-il en charge les appareils mobiles ?

Nous n'avons pas d'informations sur les appareils pris en charge par FluentStream.

Q. Avec quelles applications FluentStream peut-il s'intégrer ?

Applications s'intégrant à FluentStream :

ExecVision, Freshdesk, Freshdesk, Google Workspace, Microsoft 365, Salesforce Sales Cloud, VanillaSoft, Zendesk

Q. Quelles sont les ressources d'aide disponibles pour FluentStream ?

Ressources d'aide disponibles pour FluentStream :

Base de connaissances, Support téléphonique, Tutoriels vidéo, Support en ligne, Forum, FAQ