
Epom
En savoir plus sur Epom
Epom Ad Server est une solution adserving complète adaptée aux besoins des éditeurs, des annonceurs et des réseaux publicitaires.
Epom Ad Server fonctionne comme une plateforme SaaS avec un logiciel entièrement personnalisable. Dotée de nombreuses fonctionnalités multicanaux, d'analyses en temps réel et d'options de ciblage précises, cette solution permet aux annonceurs de réaliser des campagnes hautes performances sur les ordinateurs de bureau et les appareils mobiles. Pour accroître l'efficacité du ciblage de l'audience, elle prend en charge l'intégration des données provenant de DMP tiers dans les campagnes publicitaires.
Epom Ad Server prend en charge plus de 50 formats d'annonce, notamment des solutions vidéo, natives et intégrées. Il combine RTB et transactions directes pour maximiser le rendement des éditeurs et offre à ses clients un support client de qualité supérieure assuré par des gestionnaires de compte expérimentés.
Images




Epom ne vous convainc pas tout à fait ?
Comparer avec une alternative populaire
À partir de
Prix
Fonctionnalités
Intégrations
Simplicité d’utilisation
Rapport qualité-prix
Service client
Alternatives
Asana

OrbitSoft Ad Server

EXADS

SAS Customer Intelligence 360

Avis
Vous avez déjà Epom ?
Les acheteurs de logiciels ont besoin de vous ! Les avis utilisateurs nous aident tous à prendre de meilleures décisions.

- Secteur d'activité : Logiciels
- Taille de l'entreprise : 11–50 employés
- Logiciel utilisé toutes les semaines pendant 6 à 12 mois
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Rapport qualité-prix
- Simplicité d'utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 10.0 /10
Optimizing campaigns with Epom's ad serving tools
Publié le 03/10/2023
Epom helped us boost lead generation for our product landing pages. Its sophisticated targeting...
Epom helped us boost lead generation for our product landing pages. Its sophisticated targeting options enabled us to reach prospects through diverse channels, ensuring our ads were effectively showcased. By running A/B tests, we improved campaign performance. It allowed us to identify the best ad creatives and allocate more budget to those elements that generated the most leads, allowing us to optimize our advertising budget.
Avantages
Before integrating Epom, our targeting efforts were not tailored to our audience's preferences. This resulted in wasteful spending on leads that lacked genuine interest. Epom enabled us to fine-tune our targeting, ensuring that we reached the right people. This saved us money and time and led to a noticeable increase in our conversion rate. Retargeting was invaluable to us, allowing us to re-engage visitors who had interacted with our site but hadn't converted. Result: more effective lead capture and fewer bounces.
Inconvénients
In the beginning, you need some time to get it running smoothly, but the support team can help a lot
- Secteur d'activité : Services financiers
- Taille de l'entreprise : 11–50 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant 6 à 12 mois
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Rapport qualité-prix
- Simplicité d'utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 10.0 /10
A great tool to drive fintech app installs
Publié le 31/10/2023
Meeting fintech regulations was challenging. But with the advanced programmatic tool WL Epom DSP,...
Meeting fintech regulations was challenging. But with the advanced programmatic tool WL Epom DSP, we could tailor targeting, filter ad content, and decide where ads appeared. The result was better engagement and retention of users. We were also able to tap into specialized traffic sources with the Epom WL DSP, which resulted in a 150% boost in app installations.
Avantages
Using White Label Epom DSP gave our campaigns a big boost. Within three weeks, our app downloads skyrocketed by 150%. By testing various ad concepts tailored to specific audiences, we achieved this success. As a result, we met our campaign objectives and increased our ads' visibility and clarity for a broader audience. A combination of automated bidding and swift adjustments ensured that we reached the right audience without incurring overspending fees.
Inconvénients
Epom DSP can be a little tricky to use at first. Epom provided us with helpful demos to help us master the DSP platform.
- Logiciel utilisé toutes les semaines pendant 1 à 5 mois
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Rapport qualité-prix
- Simplicité d'utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 4.0 /10
Great Customer Support but technically weak behind the scenes
Publié le 08/04/2018
Simple ad setups and quality of customer service made the product worthwhile if the business need...
Simple ad setups and quality of customer service made the product worthwhile if the business need were simple ad setups.
Avantages
We found that the Customer Support Team did a very good job, were responsive and easy to work with. The user interface for simple ad set ups was well done.
Inconvénients
The software has some significant limitations when trying to interface with other systems. It's a shame because it has great potential if this were resolved.
- Secteur d'activité : Services et technologies de l'information
- Taille de l'entreprise : 51–200 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant 6 à 12 mois
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Rapport qualité-prix
- Simplicité d'utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 10.0 /10
A powerful tool for advertising
Publié le 11/08/2023
We have chosen the Epom ad server to launch our creative ad campaigns because its formats meet our...
We have chosen the Epom ad server to launch our creative ad campaigns because its formats meet our requirements for more engaging and interactive ads. Instead of relying on multiple static ads for different audience segments, we have embraced dynamic creative ads, enabling us to deliver personalized content to various user groups. This approach has proven highly cost-effective and efficient in ad creation and management.
Avantages
Engagement increased 4 times after using dynamic creative ads like video and rich media ads. And we get a higher CTR compared to static, one-size-fits-all ads.
Inconvénients
So far, we haven't identified any flaws. We've been using the platform for six months and are pleased with our experience.

- Secteur d'activité : Marketing et publicité
- Taille de l'entreprise : 11–50 employés
- Logiciel utilisé toutes les semaines pendant plus d'un an
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Rapport qualité-prix
- Simplicité d'utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 10.0 /10
Epom WL DSP is the best investment for my in-house media buying.
Publié le 27/03/2023
Previously, I was frustrated with my inability to generate aggregate reports and analyze multiple...
Previously, I was frustrated with my inability to generate aggregate reports and analyze multiple reports concurrently. However, with the help of Epom DSP, all of my campaigns are now centralized, allowing me to streamline the process and easily manage them in one place.
Avantages
I manage numerous ad campaigns; it takes time to dedicate sufficient time to analyze each campaign individually. I have also encountered issues where I lost money due to underperforming traffic, as I often needed to remember to turn off specific campaigns. Fortunately, Epom WL DSP's bidding autopilot feature now takes care of this for me by automatically turning off underperforming campaigns. This auto-optimization capability has been a tremendous asset in enabling me to manage my workload and resources better.
Inconvénients
The platform is making progress, but there is still room for growth. One area where improvement is needed is the absence of a DMP, despite the platform's ability to collect bid stream data.
Epom - FAQ
Voici quelques-unes des questions fréquentes sur Epom.Q. Quels sont les types de licence disponibles pour Epom ?
Types de licences disponibles pour Epom :
- À partir de : 250,00 $US/mois
- Type de licence : Abonnement
- Version d’essai gratuite : Disponible
Q. Qui utilise Epom ?
Utilisateurs habituels du logiciel Epom :
2–10, 11–50, 51–200, 201–500, 501–1 000, 1 001–5 000
Q. Dans quelles langues Epom est-il disponible ?
Langues dans lesquelles Epom est disponible :
anglais
Q. Epom prend-il en charge les appareils mobiles ?
Appareils pris en charge par Epom :
Q. Avec quelles applications Epom peut-il s'intégrer ?
Nous n'avons pas d'informations sur les intégrations offertes par Epom.
Q. Quelles sont les ressources d'aide disponibles pour Epom ?
Ressources d'aide disponibles pour Epom :
Service client/e-mail, Base de connaissances, Support 24/7 (réponse directe)
Catégories connexes
Consultez toutes les catégories de logiciels trouvées pour Epom.