365villas

Logiciel de gestion de location basé sur le cloud pour les séjours de courte durée

En savoir plus sur 365villas

365 villas est un logiciel de gestion locative basé sur le cloud qui fournit une solution complète pour tous les aspects de l'activité immobilière locative de courte durée. Le logiciel cible les propriétaires individuels, les gestionnaires de portefeuille et les grands agents immobiliers à travers le monde.

365 villas offre une variété de fonctionnalités, y compris la gestion des demandes, la réservation et la gestion des paiements, gestion des communications clients, réservation en ligne, rapports et comptabilité. En utilisant un processus en trois étapes, les clients peuvent réserver des propriétés en ligne, voir et accepter les conditions, basculer entre les propriétés et configurer d'autres services facultatifs. Ils peuvent également effectuer des paiements en utilisant des cartes de crédit ou d'autres solutions de paiement en ligne telles que PayPal, Authorize.net et Stripe. L'outil prend également en charge les propriétaires dans la gestion des réservations et a des dossiers d'invités colorés par statut de réservation et icônes de statut de paiement. L'outil propose également des fonctionnalités d'intégration de messagerie et permet de gérer tous les messages entrants et sortants dans les dossiers des invités appropriés, en affichant les informations de réservation et de paiement, les informations sur les invités et les agendas sur la même page que le message. 365 villas crée, personnalise, met à jour et classe automatiquement les contrats de location pour chaque client et peut corriger les signatures électroniques et les marques blanches avec leur propre image de marque.

À l'arrière, le logiciel prend en charge les besoins des propriétaires et des agents et contribue à l'automatisation des flux de communication pour un entretien et une maintenance efficaces. Le produit permet également de créer des sites web personnalisés qui sont intégrés au logiciel 365 villas ou permet aux utilisateurs d'intégrer leurs sites web existants avec le logiciel. 365 villas est compatible avec plusieurs types d'appareils, y compris les téléphones mobiles. Le moulin de Rix, la station de village de Wailea Ekahi et les locations de vacances de Maui Condos sont parmi quelques-uns des clients globaux de 365 villas.


Images

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365villas ne vous convainc pas tout à fait ? Comparer avec une alternative populaire

365villas

4,7 (167)
VS.
Le plus évalué

À partir de

Prix introuvable
90,00 $US
mois

Prix

Version gratuite
Version d'essai gratuite
Version gratuite
Version d'essai gratuite

Fonctionnalités

67
41

Intégrations

37
14

Simplicité d’utilisation

4,6 (167)
4,6 (230)

Rapport qualité-prix

4,7 (167)
4,8 (230)

Service client

4,8 (167)
4,9 (230)
Les jauges horizontales vertes représentent le logiciel le plus apprécié selon la note globale qui lui a été attribuée ainsi que le nombre d'avis.

Alternatives

HQ Rental Software

4,8
Alternative n° 1 à 365villas
Le logiciel pour entreprises de location sert de siège social en ligne pour les entreprises de location de voitures, il...

RENTALL

4,5
Alternative n° 2 à 365villas
Navotar est une solution de gestion de la location de voitures qui automatise et rationalise les tâches quotidiennes de...

RMS Cloud

4,4
Alternative n° 3 à 365villas
RMS est une solution cloud de gestion immobilière flexible et évolutive conçue pour aider les hôteliers à accroître...

Hostfully Property Management Platform

4,2
Alternative n° 4 à 365villas
Hostfully Property Management Platform est une solution basée sur le cloud conçue pour aider les entreprises de...

Avis

Note globale

4,7 /5
(167)
Rapport qualité-prix
4,7/5
Fonctionnalités
4,6/5
Simplicité d'utilisation
4,6/5
Support client
4,8/5

Vous avez déjà 365villas ?

Les acheteurs de logiciels ont besoin de vous ! Les avis utilisateurs nous aident tous à prendre de meilleures décisions.

5 avis affichés sur 167
Andrea
Note globale
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 6 à 12 mois
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client

A product easy to use and complete, an important support for the growth of our company

Publié le 14/12/2017

It has greatly reduced our management work with the syncing tools across multi properties and has...

It has greatly reduced our management work with the syncing tools across multi properties and has improved the quality of the service we offer especially with the availability calendar easily embedded in our webpage

Avantages

365villas has fully responded to our needs of management of several properties with different characteristics and in different locations. It is flexible and simple to use, combined with its ability to synchronise each property with the most important channels in the market, either individually with the iCal technology or in bulk, using an accessory service that can be integrated at an additional reasonable cost. The quality of Customer Support is excellent, with an available and competent staff. A special thanks goes to Giorgio, who has followed us from the beginning and who has also welcomed our requests for the development of some specific software features, subsequently implemented promptly by his colleagues. In addition to an excellent product, 365villas staff has the capacity and dynamism needed to respond promptly to the continuous and increasing demands of the sector. Which leaves us satisfied and confident, also considering the possibility for future development of our company. I have no doubt to recommend the product.

Inconvénients

We believe that the optional channel manager service offered by a 365villas partner, which allows linking the properties with the desired channels in bulk could offer more flexible payment terms. At least for us, in Mozambique where a payment of one year in advance is requested; which was, however, under our request, kindly converted into two half-yearly payments and strangely enough no credit cards are accepted by the service provider, so that an expensive EFT shall be done instead.

Maria
Note globale
  • Secteur d'activité : Loisirs, voyage et tourisme
  • Taille de l'entreprise : 2–10 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 10.0 /10

This is a great Management Software

Publié le 09/08/2023

This is a very complete software, I've been using it for 6+ years and even though there are lots of...

This is a very complete software, I've been using it for 6+ years and even though there are lots of options in the market for this kind of business, I feel 365Villas nails it perfectly. For a new user it might be very overwhelming to learn how to use it, but once you get a grip everything feels easy and logical.

Avantages

I like the flexibility of customized templates for everything, makes my job a lot easier and faster.I believe all the month by month improvements make a very big difference, it feels like the software moves forward with new technology perfectly.

Inconvénients

I believe the financial part needs a little improvement, the configuration of services, taxes, etc. can be a little overwhelming sometimes for the Administrator and accounting in general, specially for the owner reports at the end of the month.

Alternatives envisagées 

Cloudbeds et Guesty

Pourquoi passer à 365villas

Has more features and feels easier.
Christina
Christina
Note globale
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant Essai gratuit
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 2.0 /10

Very bad customer service!!

Publié le 14/05/2018

Avantages

Very easy to use for small scale property managers, but quite expensive if you have up to 4 properties.

Inconvénients

Very impolite customer service staff. It happened to me twice before deciding to stop using their services.

Réponse de 365villas.com

Ms Malfa originally wrote that she used our platform for 6-12 months. For some unexplained reason, Capterra changed this to less than six months. In fact, Ms Malfa was a free trial user. She began her trial on April 10. Her card failed on May 10 and she asked for a free extension, which our support team granted against policy when they should not have done.

During Ms Malfa's short time with us our service team made 4 courtesy outreach attempts. She contacted support twice, received her 1st response in 3.5 business hrs and her 2nd in 4 minutes. Correspondence on file appears professional. Ms Malfa scheduled 2 trainings, but was a no-show to one and 20 mins. late for the other. Her angst appears related to our trainer being unable to extend his time on-demand and her insistence on a discount on our service, which was declined. Our team member recommended a cheaper provider. We are disappointed by this review and by Capterra¿s failure to investigate it properly.

Emanuele
Note globale
  • Secteur d'activité : Hôtellerie
  • Taille de l'entreprise : 11–50 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 9.0 /10

Great System for Luxury Villa Rentals

Publié le 17/08/2023

From the beginning the team was always helpful and support is great. I would not hesitate to...

From the beginning the team was always helpful and support is great. I would not hesitate to recommend anyone looking for integrated website and reservations system to give it a try!

Avantages

We have been using 365 villas over 1 year now, we worked in the past with MyVR and after that AVANTIO and to date this is the best one we have used. They recently launched new rally good features that we have been requesting for years to other systems like having final total pricing when placing dated and searching for availability. Also the integrated websites they have now are really sleek and great looking for the Luxury Market.

Inconvénients

They took some time to enable VRBO and IRBNB inquiry only booking but now that feature is available and we currently have no more requests for them as everything works as we want it to.

Corne
Note globale
  • Secteur d'activité : Hôtellerie
  • Taille de l'entreprise : 2–10 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 1 à 5 mois
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 10.0 /10

Destination 365Villas

Publié le 10/10/2023

Ease of synchronisation across many channels, solid integration with our site and business ...

Ease of synchronisation across many channels, solid integration with our site and business processes, easy booking and reservation management, speed to delivery, and guests having a 5-star experience.

Avantages

We have been searching for over a year to find a suitable PMS for our short term vacation rental and property management business; to reduce effort and duplication, improve efficiencies, increase speed to delivery and most importantly, jolt guest experience into a completely new orbit of happiness. When we finally discovered 365Villas we were sceptical, but excited. And from the start we were amazed by the service of the team, the ease of use of the system, the self-learning capabilities of the features, the speed by which we could go live, and the integration with our own website and functionalities. One of the best benefits is that 365Villas has enabled us to use the right payment gateway fit for South African use. I am constantly surprised by how user-friendly and powerful 365Villas is! Strongly recommended.

Inconvénients

I am looking forward to the opportunity of using a mobile App. And from what we have seen, continuous development is taking place. I know we will not be disappointed.

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365villas - FAQ

Voici quelques-unes des questions fréquentes sur 365villas.

Types de licences disponibles pour 365villas :

  • Type de licence : Abonnement
  • Version d’essai gratuite : Non disponible

Utilisateurs habituels du logiciel 365villas :

2–10, 11–50, 51–200, 201–500, 501–1 000, 1 001–5 000

Langues dans lesquelles 365villas est disponible :

anglais, espagnol, français, italien, portugais

Appareils pris en charge par 365villas :

Android (mobile), iPhone (mobile), iPad (mobile)

Applications s'intégrant à 365villas :

Adyen, Amazon Pay, Azul Platform Core, Braintree, CHECKIN, CardConnect, Checkout.com, Chekin App, Divi, ECOMMPAY, Global Payments Integrated, GoCardless, Judo, Klarna, Mailchimp, Mollie, NMI, Opayo, Operto Teams, PayGate, PayPal, PayU, Paysafe, PriceLabs, QuickBooks, Rentals United, Shuttle, Stripe, Twilio, Veem, Vrbo, WePay, WhatsApp, WordPress, Worldpay, Zumper, authorize.net

Ressources d'aide disponibles pour 365villas :

Service client/e-mail, FAQ/forums, Base de connaissances, Support 24/7 (réponse directe), Chat

Catégories connexes

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