eWorkOrders

eWorkOrders

Gestion de maintenance assistée par ordinateur (GMAO)

4,9/5 (49 avis)

eWorkOrders - Présentation

Description du logiciel eWorkOrders

eWorkOrders est une solution web de gestion de la maintenance pour le CRM (Customer Relationship Management), la gestion des actifs, la gestion des bons de travail et la gestion des employés. La solution est proposée par la société américaine Information Professionals. Elle commercialise un logiciel de gestion du personnel et des installations pour les PME. Parmi ses clients figurent PennMutual, Neyer Management, la Société zoologique de Detroit, le Musée des sciences naturelles de Caroline du Nord et Cushman & Wakefield.

Le logiciel assure une gestion adéquate des ressources humaines et matérielles. Son module de gestion des bons de travail permet aux utilisateurs de générer des numéros de bons de travail, d'entrer des dates de génération et d'achèvement des bons de travail avec un suivi en temps réel de leur statut. L'utilisateur peut également imprimer l'historique complet du bon de travail à des fins de partage et de reporting. L'utilisateur peut programmer la maintenance planifiée des équipements et identifier les personnes responsables de la maintenance pour leur envoyer une notification automatique.

Le module intégré de gestion des actifs d'eWorkOrder permet également aux utilisateurs de faire le suivi des actifs, notamment les équipements de travail, les véhicules, les ordinateurs et les portables. Les organisations peuvent également gérer le temps de travail de leurs employés et générer des informations en matière de paie et de facturation. Les administrateurs et les gestionnaires peuvent attribuer des bons de travail à des employés spécifiques et contrôler le temps qu'ils leur consacrent.

eWorkOrders comprend également des rapports normalisés et des requêtes pour le suivi et l'impression des métriques de performance clés. Parmi les autres fonctionnalités figurent la gestion des données, la gestion des stocks, la lecture des codes-barres, la facturation et la signature électronique. eWorkOrders couvre les besoins de divers secteurs d'activité, notamment l'immobilier, les collectivités locales, les gestionnaires de biens immobiliers, l'industrie manufacturière et l'assistance informatique. La solution peut également être accessible via un PDA (Personal Digital Assistant), un téléphone portable ou des tablettes.

eWorkOrders - Présentation

Prix

À partir de
35,00 $US/mois

Types de licence

Essai gratuit
Abonnement
Rapport qualité-prix

eWorkOrders - Fonctionnalités

Appareils
Pour quelle entreprise ?
TPE PME GE
Disponible dans les pays suivants
Canada, États-Unis
Langues
anglais

Captures d'écran

Capture d'écran pour eWorkOrders : Configure request menus and pages with eWorkOrders.
Capture d'écran pour eWorkOrders : Configure request menus and pages with eWorkOrders. Capture d'écran pour eWorkOrders : eWorkOrders Work Order Management page gives a list of current work orders and details. Capture d'écran pour eWorkOrders : eWorkOrders Work Order Management page gives a list of current work orders and details. Capture d'écran pour eWorkOrders : eWorkOrders Interactive Calendar gives you a snapshot of all of your important activities. Capture d'écran pour eWorkOrders : eWorkOrders Interactive Calendar gives you a snapshot of all of your important activities. Capture d'écran pour eWorkOrders :

eWorkOrders - Avis

eWorkOrders - Avis

Note globale
4,9
/
5
Excellent
44

Très bien
5

Moyen
0

Médiocre
0

Mauvais
0

Rapport qualité-prix
4,9
Fonctionnalités
4,8
Simplicité d'utilisation
4,8
Support client
5
100% des utilisateurs recommandent cette application
Trey M.

Great CMMS Solution


Traduire avec Google Translate
Cindy C.

eWorkOrders - great product

We use eWorkOrders to generate bi-yearly work orders for maintenance on equipment, then other work orders can be generated from those if an issue is found. It makes the scheduling of PM's and failure work orders easier.


Traduire avec Google Translate
Tom A.

A Top Flight Product That Fits Any Budget

I conducted extensive research of web-based Computerized Maintenance Management Systems (CMMS) looking for the best product available for an entity with a limited maintenance budget. eWorkOrders won hands down! The support staff is one of the best I ever encountered! An example is when I have asked for additional reports to be designed for my use, they first researched their extensive report library and sent me an existing report or modified an existing report to fit my needs. They did this without a charge, when they could easily have just created a new report and sent me an invoice for payment. You will have to spend many thousands of dollars to get a product with more bells and whistles than eWorkOrders. I highly recommend this product and the people behind it!


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Cobern R.

Great Product and Team!


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Starr P.

Essential Business Improvement

Celgene has been a customer of eWorkOrders CMMS solution for over 15 years. Our industry which develops and commercializes medicines for cancer and inflammatory disorders has very strict guidelines and regulations to follow. So the vendors that we engage with have got to be at the top of their field.

Our teams are spread out throughout many locations around the world and they give eWorkOrders the highest possible rating for the easy to use, support team and their high quality CMMS software solution.

Implementation throughout our many locations has been seamless. Employees love it. With the eWorkOrders Enterprise Asset Management (EAM), we can effectively manage and schedule preventive maintenance and resources without any disruption to our business operations and prolong the lifecycle of our assets. Top managers love the fact through reports and dashboards, they get real-time information on our maintenance operations. We recently began integrating our inventory application with Grainger so that we can easily manage inventory levels, costs and more through our existing system. It is a real plus that eWorkOrders is a system that grows with any size organization.


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Trey M.
Secteur d'activité: Produits alimentaires
Taille de l'entreprise: 201-500 employés
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Great CMMS Solution

Logiciel utilisé toutes les semaines pendant plus de deux ans
Publié le 14/02/2020
Provenance de l'avis : Capterra

Avantages

As a cloud based solution there is no physical overhead and it is accessible anywhere and is platform agnostic.

Inconvénients

Setup and configuration is difficult until you become intimately familiar with the product. However the support team at e-WorkOrders is a pleasure to work with and will walk you through any issues.

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Réponse de Information Professionals

Thank you for the great review! Using the enterprise version with many sites and multiple groups at some of your sites, definitely increases the complexity of the setup. We're glad that you found the support team easy to work with and that you are so happy with eWorkOrders!

Note détaillée

Simplicité d'utilisation
Support client

Probabilité de recommander le produit: 10.0/10

Cindy C.
Secteur d'activité: Pétrole et énergies
Taille de l'entreprise: 201-500 employés
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eWorkOrders - great product

Logiciel utilisé tous les jours pendant 1 à 5 mois
Publié le 11/07/2019
Provenance de l'avis : Capterra

We use eWorkOrders to generate bi-yearly work orders for maintenance on equipment, then other work orders can be generated from those if an issue is found. It makes the scheduling of PM's and failure work orders easier.

Avantages

The customer support is outstanding. "How to" videos are included in the software which make it easier to get started using.

Inconvénients

Understanding how different parts work together took a little time to learn, but after being in the system it comes easier.

Note détaillée

Rapport qualité-prix
Simplicité d'utilisation
Support client

Probabilité de recommander le produit: 10.0/10

Tom A.
Traduire en français

A Top Flight Product That Fits Any Budget

Publié le 07/08/2009
Provenance de l'avis : Capterra

I conducted extensive research of web-based Computerized Maintenance Management Systems (CMMS) looking for the best product available for an entity with a limited maintenance budget. eWorkOrders won hands down! The support staff is one of the best I ever encountered! An example is when I have asked for additional reports to be designed for my use, they first researched their extensive report library and sent me an existing report or modified an existing report to fit my needs. They did this without a charge, when they could easily have just created a new report and sent me an invoice for payment. You will have to spend many thousands of dollars to get a product with more bells and whistles than eWorkOrders. I highly recommend this product and the people behind it!

Avantages

eWorkOrders is easy to use. The advantage of the product being web-based, over a stand-alone product installed on the users server or desktop computer, cannot be overstated. The ability to receive instant feedback from customers when a work order is closed out has allowed me to quantify and measure the new emphasis we have placed on an increase in quality customer service. I have many lessees in city-owned buildings that never before had access to the city Intranet based work request system and were forced to place a work request through e-mail, the telephone or a verbal request to a passing maintenance worker. With eWorkOrders, all my customers now can enter work requests that I am able to respond to immediately, receive feedback, measure and develop reports from a single database.

Inconvénients

As with any system, eWorkOrders works best with internal admin support. However, we have been able to utilize it well with intensive training of the maintenence staff; with all entries being made by the maintenance workers themselves.

Note détaillée

Simplicité d'utilisation
Support client

Cobern R.
Secteur d'activité: Construction
Taille de l'entreprise: 13-50 employés
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Great Product and Team!

Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
Publié le 04/05/2020
Provenance de l'avis : Capterra

Avantages

e Work Orders is simple to use, easy to navigate, easy to learn, and has a customer support team that stands behind the product. My staff has not had any issues learning to use the mobile system, and efficiency of work has made substantial increases. e Work Orders takes the hassle out of work orders. The cloud based service saves IT cost, and provides access any time, any where. I would recommend the software to anyone.

Inconvénients

I have not found any specific negative aspects of this software.

Note détaillée

Rapport qualité-prix
Simplicité d'utilisation
Support client

Probabilité de recommander le produit: 10.0/10

Starr P.
Secteur d'activité: Biotechnologie
Taille de l'entreprise: 1 001-5 000 employés
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Essential Business Improvement

Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
Publié le 19/03/2020
Provenance de l'avis : Capterra

Celgene has been a customer of eWorkOrders CMMS solution for over 15 years. Our industry which develops and commercializes medicines for cancer and inflammatory disorders has very strict guidelines and regulations to follow. So the vendors that we engage with have got to be at the top of their field.

Our teams are spread out throughout many locations around the world and they give eWorkOrders the highest possible rating for the easy to use, support team and their high quality CMMS software solution.

Implementation throughout our many locations has been seamless. Employees love it. With the eWorkOrders Enterprise Asset Management (EAM), we can effectively manage and schedule preventive maintenance and resources without any disruption to our business operations and prolong the lifecycle of our assets. Top managers love the fact through reports and dashboards, they get real-time information on our maintenance operations. We recently began integrating our inventory application with Grainger so that we can easily manage inventory levels, costs and more through our existing system. It is a real plus that eWorkOrders is a system that grows with any size organization.

Avantages

Easy to use by technical and non-technical personnel.
Ease of configuration, personalization and customization.
Straight-forward, trouble free, fast inexpensive Implementations (ie $1,500 completed in 1 week).
Meets our PM and Demand Work Order needs right of Out of the Box, without the need for “add ons or consulting”
Meets the diverse needs of the various department types above, not just Facilities.
Immediate service from the on-call developer team for custom requests, tech support or general assistance.
Less expensive than other CMMS
Maintenance teams have access to historical data, manuals and other pertinent data from their phones and iPads.
Unlimited number of requestors and users accounts
Requestors do not need accounts.
Web-based, making it easily be accessible from all devices on or offsite.
Instant notifications to in-house staff and outside service providers.
Advance Preventive Maintenance reminders to in-house staff and outside service providers.
Several hundred standard reports, KPIs, metrics, analytics and dashboards. All customizable upon request.
No coding Required to personalize or customize.
How-to-Videos embedded into each module’s help section.
Streamlined modules, allows for the rapid retrieval of information, to quickly accommodate and respond to customer requests.
Single sign on available for staff who need to log in to their user account.
Predictive maintenance technologies, such as meters.

Inconvénients

System Not offered in foreign languages (although you can create the Work Order request page in any language)
Mobile version is not available while offline (no internet/wifi/mobil access)

Note détaillée

Rapport qualité-prix
Simplicité d'utilisation
Support client

Probabilité de recommander le produit: 10.0/10

Recommandation utilisateur
9,9/10
Basé sur 49 avis utilisateurs
Comparatif avec les logiciels similaires : recommandation utilisateur
Comparer avec les alternatives

eWorkOrders - Prix

eWorkOrders - Prix

À partir de
35,00 $US/mois
Essai gratuit
Abonnement
Rapport qualité-prix
Rapport qualité-prix
4,9/5
Basé sur 49 avis utilisateurs
Comparatif avec les logiciels similaires : rapport qualité-prix
Comparer avec les alternatives

eWorkOrders - Fonctionnalités

eWorkOrders - Fonctionnalités

API
Audit
Données en temps réel
Facturation
Gestion de la conformité
Gestion des documents
Gestion des flux de travail
Gestion des stocks
Importation et exportation de données
Intégration de tiers
Monitoring
Notifications automatiques
Piste d'audit
Rapports en temps réel
Rapports et statistiques
Rapports personnalisables
Stockage de documents
Suivi de l'inventaire
Suivi des activités
Tableau de bord d'activités
Fonctionnalités
4,8/5
Basé sur 49 avis utilisateurs
Comparatif avec les logiciels similaires : note sur les fonctionnalités
Comparer avec les alternatives

Catégories

eWorkOrders - FAQ

eWorkOrders - FAQ

Voici quelques-unes des questions fréquentes sur eWorkOrders.

Q. Quels sont les types de licence disponibles pour eWorkOrders ?

Types de licences disponibles pour eWorkOrders :

À partir de: 35,00 $US/mois

Type de licence: Abonnement

Essai gratuit: Non disponible

Q. Quelles sont les principales fonctionnalités du logiciel eWorkOrders ?

Nous n'avons pas d'informations sur les fonctionnalités de eWorkOrders.

Q. Qui utilise eWorkOrders ?

Utilisateurs habituels du logiciel eWorkOrders :

Auto-entrepreneurs, Grandes entreprises, Entreprises de taille moyenne, À but non lucratif, Administration publique, PME

Q. Dans quelles langues eWorkOrders est-il disponible ?

Langues dans lesquelles eWorkOrders est disponible :

anglais

Q. Quels sont les types de licence disponibles pour eWorkOrders ?

Types de licences disponibles pour eWorkOrders:

Abonnement

Q. eWorkOrders prend-il en charge les appareils mobiles ?

Appareils pris en charge par eWorkOrders :

Android, iPhone, iPad

Q. Avec quelles applications eWorkOrders peut-il s'intégrer ?

Applications s'intégrant à eWorkOrders :

Microsoft Excel

Q. Quelles sont les ressources d'aide disponibles pour eWorkOrders ?

Ressources d'aide disponibles pour eWorkOrders :

Base de connaissances, Support téléphonique, Tutoriels vidéo