En savoir plus sur Revel Systems

Revel Systems POS fournit une solution unique destinée aux entreprises sur plusieurs sites pour les ventes d'iPad. Revel a été conçu pour s'intégrer à un large éventail d'entreprises. Bien qu'elles offrent une solution de point de vente complète, les fonctionnalités de l'application vont bien au-delà pour inclure le CRM, la gestion des stocks, les commandes automatisées, etc. Revel Systems POS s'intègre à de nombreuses applications professionnelles tierces renommées pour permettre aux utilisateurs de l'intégrer à des programmes de comptabilité et de reporting.

Revel Systems POS gère les points de vente depuis une interface intuitive unique. L'application comprend la planification du personnel, le suivi et la gestion des inventaires ainsi que des rapports détaillés pour réduire le besoin de logiciels supplémentaires.

L'application fournit un CRM qui stocke les données client, y compris l'historique des achats, les préférences, etc. Revel Systems POS offre également une prise en charge matérielle avec un lecteur de cartes fonctionnant via le connecteur à 30 broches, qui permet également de recharger l'iPad. L'application prend en charge d'autres appareils liés aux points de vente, y compris les imprimantes.

Le logiciel dispose d'une API et d'une fenêtre d'interface utilisateur graphique (GUI) entièrement personnalisables. Les fonctions de sécurité incluent la conformité au PCI-P2 PE. Revel Systems POS permet également aux entreprises d'accepter les bitcoins comme moyen de paiement.

Options de tarification dès :

79,00 $US/mois

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Appareils

Pour quelle entreprise ?

TPE PME GE

Disponible dans les pays suivants

Australie, Chine, Allemagne, Royaume-Uni, Inde, États-Unis

Langues

anglais

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Images

Revel Systems Logiciel - 1
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Fonctionnalités

Nombre total de fonctionnalités pour Revel Systems : 64

  • API
  • Accès et contrôle à distance
  • Accès mobile
  • Achats et réceptions
  • Audit de l'inventaire
  • Automatisation des commandes
  • CRM
  • Caisse pour bars
  • Caisse pour détaillant
  • Caisse pour restaurants
  • Carte de fidélité
  • Commande en ligne
  • Comptes clients
  • Contrôle de qualité
  • Emplacements multiples
  • Facturation
  • Gestion d'entrepôt
  • Gestion de l'e-commerce
  • Gestion de la distribution
  • Gestion de la vente au détail
  • Gestion de table
  • Gestion des articles mis de côté
  • Gestion des audits
  • Gestion des bons de commande
  • Gestion des cartes cadeaux
  • Gestion des commandes
  • Gestion des commissions
  • Gestion des conseils
  • Gestion des employés
  • Gestion des expéditions
  • Gestion des fournisseurs
  • Gestion des livraisons
  • Gestion des prix
  • Gestion des remises
  • Gestion des renouvellements de commande
  • Gestion des retours
  • Gestion des stocks
  • Gestion des stocks
  • Gestion des stocks de la vente au détail
  • Gestion multicanal
  • Historique des clients
  • Identification des produits
  • Intégration comptable
  • Lecture de codes-barres et de tickets
  • Modèles personnalisables
  • Monitoring
  • Optimisation des stocks
  • Paiements électroniques
  • Partage de l'addition
  • Point de vente (PDV)
  • Prévision
  • Prévision de la demande
  • Rapports de ventes
  • Rapports et analyses
  • Recherche/Filtre
  • Signature électronique
  • Suivi de l'inventaire
  • Suivi de la production
  • Suivi des coûts
  • Suivi des retours
  • Sécurité SSL
  • Traitement des paiements
  • Vérifications distinctes
  • Écran tactile

Alternatives

GoFrugal

4,4
Alternative n° 1 à Revel Systems
GOFRUGAL propose aux secteurs du commerce de détail, de la restauration, de la distribution et aux grandes entreprises...

Odoo

4,2
Alternative n° 2 à Revel Systems
Odoo est une suite d'applications professionnelles en open source entièrement intégrée et personnalisable. La plupart...

KORONA

4,6
Alternative n° 3 à Revel Systems
Le logiciel de point de vente KORONA fournit une solution avancée pour les commerces de détail, les services de...

WooPOS

4,5
Alternative n° 4 à Revel Systems
WooPOS -- Point of sale and inventory management for WooCommerce and Shopify. Fit businesses for up to 1000 employees...

Avis

Note globale

3,7 /5
(291)
Rapport qualité-prix
3,4/5
Fonctionnalités
3,7/5
Simplicité d'utilisation
3,8/5
Support client
3,5/5

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Bailey R.
Note globale
  • Secteur d'activité: Musées et institutions
  • Taille de l'entreprise: 2-10 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Probabilité de recommander le produit 10.0 /10

Great

Publié le 19/08/2018

Avantages

It's easy to learn and accessible. Having it on an Ipad means that it's large enough to know what button is being pressed, and to move things around if need be. Having categories set up is great so we can keep track of how much change we need or how many people came in to visit the museum, that day.

Inconvénients

It can get a little complicated especially with adding discounts to certain purchases which can be difficult for our older volunteers to get a hold of. But is really it, on the basic side of things, it works well and does the job efficiently.

Réponse de Revel Systems

Bailey,

Thanks so much for the feedback. We're delighted that Barker Mansion is making good use of its Revel POS!

If some of your volunteers are having a hard time adding discounts, you can have them visit the below Revel University page for video guides detailing how to complete a variety of discount-related actions within your Revel POS:
https://revelsystems.com/revel-university/categories/discounts-combos/

I hope this helps! Please reach out to us if you have any questions.

- Holden at Revel

Utilisateur vérifié
Note globale
  • Secteur d'activité: Musées et institutions
  • Taille de l'entreprise: 2-10 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 6.0 /10

Extensive functionality

Publié le 13/09/2019

Despite the technical issues, our experience with Revel has been great due to its user-friendliness...

Despite the technical issues, our experience with Revel has been great due to its user-friendliness and extensive functionality.

Avantages

Revel has a lot of features that allow us to easily keep track of our visitor numbers and inventory. The system is very easy for our staff to use and it requires very little training.

Inconvénients

We have run into numerous technical issues with Revel and their customer service has not been very helpful when resolving some issues.

Alternatives envisagées 

Square Point of Sale

Pourquoi passer à Revel Systems

Revel has better back-end management
Michael U.
Note globale
  • Secteur d'activité: Vente au détail
  • Taille de l'entreprise: 51-200 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 1 à 5 mois
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 2.0 /10

Only good if your needs are very Basic

Publié le 23/04/2018

Overall Revel is a total letdown and will be replaced by year end with a better system, lots of...

Overall Revel is a total letdown and will be replaced by year end with a better system, lots of things we were promised could be done require using their "Open API" which costs more per month than the entire POS system does for 5 stations. We were not told about the API pricing upfront (or that there was even a cost at all, it was pitched like it was included in the regular fee) just that we could use the API to do everything we told them we needed to do, my project manager informed me of the API pricing during our implementation, when I called out the sales rep for never mentioning the additional cost despite repeated conversations about how critical this was she told me "its not my job to tell you the pricing for the API since that's not my department"

It is also very difficult to impossible to find and load an order in the dashboard by customer. You have to load the customers orders report, find the customer in the list, click show orders, note the order number, then go to the order history report and then you can click through to the order, why isn't the order number under customers order a hyperlink to take me to the order?

They made a systems change to batch process updates to the POS instead of in realtime, we have a custom app that we use for check ins when a customer comes into the store and it adds customers to the revel system so we can link them to a sale and track close rate etc. They used to sync in real time from the dashboard to the stations, after a recent update it takes anywhere from 30-60 minutes for the customers to pull down from the revel dashboard. I have verified they show up on the dashboard instantly as they should, there is just a major delay in syncing back to the iPads now that was not there before the update.

Reporting is very weak in certain areas, you can't view profit by anything other than employee which is worthless if you don't have pay rates loaded which we don't since we aren't using that aspect of the system.

When we receive inventory in the store, we upload it into the revel dashboard via their excel template this works about 75% of the time, the rest of the time it just silently fails, you will never receive any notice that it failed, where it failed etc. So now before I do any uploads, I do an export of what we have immediately before so when it fails I can compare to the inventory after the partial upload to figure out where the import stopped so I can import the rest.

I could keep going but bottom line is if your needs are more than barebones or you are not a restaurant you should look elsewhere for a much better solution.

Avantages

Overall they have a nice POS interface and it is pretty stable. Their pricing is also pretty good for the base system.

Inconvénients

Functions are hard to find
Very much geared towards restaurants, so if you are in another business be prepared to see restaurant specific stuff all over you can't turn off
Material changes to the way things work with zero notice
Can only see profit margin by employee no P&L type report.
Inventory uploads regularly fail with no notice, and no way to tell what was added without doing a manual compare of before and after and trying again with the additional items.

Réponse de Sarah

Hi Michael,

I am truly sorry about your experience and I have shared your feedback with our sales management team, as well as the customer service team.

I am confident that once we get we get a bit more info from you, we will be able to come to a resolution in terms of API and reporting. Our customer service team will be happy to follow up on any outstanding issues you have.

Regards,
Sarah, Customer Advocacy Manager at Revel

Utilisateur vérifié
Note globale
  • Secteur d'activité: Vente au détail
  • Taille de l'entreprise: 2-10 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 7.0 /10

Pretty, but Problematic

Publié le 15/05/2019

Lots of restaurants and retail stores I frequent use Revel. I would try Revel again if given the...

Lots of restaurants and retail stores I frequent use Revel. I would try Revel again if given the choice, but I would make sure to get my employees trained in troubleshooting themselves to avoid the potential of a customer service snafu.

Avantages

I work for a small college bookstore that recently transitioned from an ancient, outdated POS system. We were all so excited about Revel. It's sleek, easy to use, and much simpler than many of its predecessors.

Inconvénients

The biggest trouble we ran into is that Revel is hopelessly buggy, and I would sometimes be on the phone with customer service for an hour before getting my problem resolved. For a small business with only one cash register, this was often a nightmare.

Réponse de Revel Systems

Thanks very much for your feedback. We're sorry to hear that our system fell short of your expectations, but hope you give us another chance in the future. We're constantly working to improve the quality of our products and services.

Bill H.
Note globale
  • Secteur d'activité: Produits alimentaires
  • Taille de l'entreprise: 11-50 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 7.0 /10

Revel, the good and the bad

Publié le 21/11/2018

Helpful with keeping track of sales and labor. Easy to learn and easy to train new employees on.

Helpful with keeping track of sales and labor. Easy to learn and easy to train new employees on.

Avantages

Easy to use and set up. The reports are pretty good. As a simple POS and time keeping system, it works well

Inconvénients

If you need a POS that will help you with in depth inventory control, this is probably not the system for you

Réponse de Revel Systems

Thank you for the feedback, Bill. We'd love to hear about what we could do differently with our inventory management tool¿if you'd like, please submit a feature request at https://support.revelsystems.com/hc/en-us/articles/208479946-Suggest-a-New-Feature. Thanks again!

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Revel Systems - FAQ

Voici quelques-unes des questions fréquentes sur Revel Systems.

Types de licences disponibles pour Revel Systems :

  • À partir de: 79,00 $US/mois
  • Type de licence: Abonnement
  • Essai gratuit: Non disponible

Utilisateurs habituels du logiciel Revel Systems :

2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1 000, 1 001+

Langues dans lesquelles Revel Systems est disponible :

anglais

Appareils pris en charge par Revel Systems :

iPad (mobile)

Applications s'intégrant à Revel Systems :

CimpleBox, Magento Commerce, QuickBooks Online Advanced, Shopify, X-Cart, Xero

Ressources d'aide disponibles pour Revel Systems :

Service client/e-mail, FAQ/forums, Support téléphonique, Support 24/7 (réponse directe), Chat

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