En savoir plus sur Tebra

Kareo offre une plateforme cloud complète pour les administrateurs de cabinets médicaux. Les utilisateurs peuvent gérer des tâches administratives telles que les dossiers médicaux partagés, la facturation médicale et la gestion des patients. Ces produits sont principalement conçus pour répondre aux besoins des petits cabinets en leur offrant la possibilité d'interagir facilement avec les patients.

Kareo aide les utilisateurs à planifier des rendez-vous, leur permettant ainsi de personnaliser leur tableau de bord et de créer des règles pour suivre la productivité. Ils peuvent utiliser le système d'analytics pour générer des rapports sur la performance de leur cabinet et analyser ces données à l'aide de différents graphiques et mesures. Ils peuvent aussi générer des rapports détaillés pour récupérer les données des personnes qui ne paient pas et prendre des mesures pour y remédier. Le produit offre une messagerie intégrée qui assure une communication sécurisée avec les patients, les employés et les émetteurs de factures.

Kareo peut stocker les dossiers des patients, ce qui donne aux praticiens la possibilité de suivre rapidement les informations sur leur santé, de définir des alertes et de gérer la facturation. La solution peut également vérifier l'éligibilité des patients à l'assurance en temps réel via ses connexions électroniques avec un grand nombre de compagnies d'assurance.

Avec Kareo, chaque utilisateur se voit attribuer un coach de réussite pendant les 90 premiers jours. Il peut alors entrer en contact direct avec lui pour obtenir des réponses à toutes ses demandes.


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Tebra

4,0 (1 234)
VS.

À partir de

Prix introuvable
39,00 $US
mois

Prix

Version gratuite
Version d'essai gratuite
Version gratuite
Version d'essai gratuite

Fonctionnalités

89
108

Intégrations

2
3

Simplicité d’utilisation

4,0 (1 234)
4,3 (925)

Rapport qualité-prix

3,6 (1 234)
4,3 (925)

Service client

3,8 (1 234)
4,5 (925)
Les jauges horizontales vertes représentent le logiciel le plus apprécié selon la note globale qui lui a été attribuée ainsi que le nombre d'avis.

Alternatives

TheraNest

4,4
Alternative n° 1 à Tebra
TheraNest Mental Health est un outil de gestion de cabinet et de notes thérapeutiques qui permet aux utilisateurs de...

WebPT

4,3
Alternative n° 2 à Tebra
WebPT est un logiciel web conçu pour gérer la documentation et les DMI (Dossier médical informatisé) de kinésithérapie....

AdvancedPM

4,3
Alternative n° 3 à Tebra
AdvancedPM est un logiciel web de gestion de cabinet qui comprend la facturation, le reporting et la planification,...

RevolutionEHR

4,5
Alternative n° 4 à Tebra
RevolutionEHR est une solution logicielle complète d'EHR, de dossier de santé personnel et de gestion de cabinet sur le...

Avis

Note globale

4,0 /5
(1 234)
Rapport qualité-prix
3,6/5
Fonctionnalités
3,8/5
Simplicité d'utilisation
4,0/5
Support client
3,8/5

Vous avez déjà Tebra ?

Les acheteurs de logiciels ont besoin de vous ! Les avis utilisateurs nous aident tous à prendre de meilleures décisions.

5 avis affichés sur 1 234
Cynthia
Cynthia
Note globale
  • Secteur d'activité : Psychologie
  • Taille de l'entreprise : Auto-entrepreneur
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 6 à 12 mois
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 10.0 /10

#1 User-Friendly EHR Ever Used!

Publié le 20/02/2020

In my experience of over twenty years using various EHR software platforms, I and can honestly...

In my experience of over twenty years using various EHR software platforms, I and can honestly attest that Kareo is by far the most user friendly and comprehensive EHR I have encountered in my professional career. I plan to be a loyal customer for life, thank you, Kareo!

Avantages

Kareo is; user-friendly for people with little software experience, ready to go with little training, excellent implementation support, good customer service, amazing templates, forms and SALT Feature that cuts time & makes documentation a snap. The formatting/presentation of EHR notes is organized & professional. I love how I can select what information to share and can easily do so through the Care Coordination feature option in each note. I enjoy having all my medical, billing, records, HIPAA approved/secured Telehealth platform, Reputation Watch, client engagment, and much more...all from one vendor! Lastly, Kareo always asks for feedback on how they can improve & additionally demonstrates their value to customer service by providing excellent communication, accountability & follow-through. Kareo offers a superior platform and fair pricing. Highly recommended.

Inconvénients

I would like to be able to attach documents to the internal email system when communicating with patients.

Lou Ann
Note globale
  • Secteur d'activité : Hôpitaux et soins de santé
  • Taille de l'entreprise : 501–1 000 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 10.0 /10

Kareo has only improved with time!

Publié le 28/06/2023

I utilized this system when I was billing for my physician clients several years ago. Recently...

I utilized this system when I was billing for my physician clients several years ago. Recently recommended Kareo to fill an interim need where I currently work. Very different situations and practice types but Kareo product still works -- has only gotten better and the customer service from the start has been great.

Avantages

The implementation and initial training were very easy. I appreciated having an assigned trainer to help me throughout the process. Kareo has allowed us to start billing for our physicians during an interim period and immediately generate revenue that most people thought was months away!

Inconvénients

The primary improvement I would like to see is better functionality when entering multiple days/units of the same CPT code. I am currently billing for providers who see patients daily in an inpatient setting. I would like to bill more than one day at at time per charge entry line. For example, provider sees a patient from June 1 thru June June 5 -- same level of encounter, I would like to enter CPT 99232 X 5 units w/ the date range for these 5 consecutive days. I inquired about this and was told that I must enter only day per line. Just a thought!

Alternatives envisagées 

athenaOne

Pourquoi passer à Tebra

I was familiar with Kareo already and liked the option of being able to subscribe month to month for our current group. Also liked the training options and having an assigned coach during the set up.
Libby
Note globale
  • Secteur d'activité : Psychologie
  • Taille de l'entreprise : 11–50 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 0.0 /10

Kareo now Tebra is laughable

Publié le 02/11/2023

Terrible. I would never recommend this company to anyone. I honestly cannot believe they are still...

Terrible. I would never recommend this company to anyone. I honestly cannot believe they are still in business. The support team is not helpful when we run into a problem, the administrative team is nonresponsive.

Avantages

The telehealth feature when it is working is nice.

Inconvénients

Kareo is the worst EHR system I have ever used. It is constantly breaking, they take away features and products on a monthly basis without warning. It only works on a windows based computer.

Alternatives envisagées 

TherapyNotes, LLC, SimplePractice et TheraNest

Pourquoi choisir Tebra 

We wanted something a little more robust than carepaths were able to deliver at the time.

Pourquoi passer à Tebra

They promised a more robust operating system and promised that they valued mental health and integrative care.
Elizabeth
Note globale
  • Secteur d'activité : Psychologie
  • Taille de l'entreprise : 11–50 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 10.0 /10

Kareo Clinical EMR

Publié le 09/11/2023

I'd give it a 10/10, however could be improved in some ways. Being able to hide patient charts...

I'd give it a 10/10, however could be improved in some ways. Being able to hide patient charts instead of deactivate.

Avantages

The functionality and ability to provide top tier care to our demographics.

Inconvénients

Creating templates. Downloading medical records.

Joy
Note globale
  • Secteur d'activité : Psychologie
  • Taille de l'entreprise : Auto-entrepreneur
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 8.0 /10

Satisfied customer

Publié le 28/06/2023

I have remained with Kareo/Tebra because the features I use daily work for me and my practice. The...

I have remained with Kareo/Tebra because the features I use daily work for me and my practice. The cost is affordable and overall it has been a seamless process. I do enjoy having the ability to review steps around multiple areas of need via the Kareo University at my leisure. Customer service has been amazing in being able to guide me through billing insurance and and answer questions that have had in the past year.

Avantages

Setting up new patients has been an ease, as well as navigating the calendar, collecting cash and credit card payments, and texting or receiving messages from patients via the portal.

Inconvénients

Online scheduling features created duplicate patient records which have been cumbersome to fix. I have lost patient notes, either through user error or the system timing out. Billing insurance has been a nightmare to say the least.

Alternatives envisagées 

Zoom

Pourquoi passer à Tebra

Easier for patient to receive notifications and the ease of selecting during the scheduling process
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Tebra - FAQ

Voici quelques-unes des questions fréquentes sur Tebra.

Types de licences disponibles pour Tebra :

  • À partir de :
  • Type de licence : Abonnement
  • Version d’essai gratuite : Non disponible

Utilisateurs habituels du logiciel Tebra :

Auto-entrepreneur, 2–10, 11–50, 51–200, 201–500

Langues dans lesquelles Tebra est disponible :

anglais

Appareils pris en charge par Tebra :

iPhone (mobile), iPad (mobile)

Applications s'intégrant à Tebra :

Microsoft Excel, QuickBooks Online Advanced

Ressources d'aide disponibles pour Tebra :

Service client/e-mail, Base de connaissances, Support téléphonique

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