
WorkWave Service
En savoir plus sur WorkWave Service
WorkWave Service est un logiciel web de gestion des interventions parfaitement adapté aux professionnels des secteurs du nettoyage, d'entretien des pelouses, de la désinsectisation/dératisation, des services CVC, des services de nettoyage résidentiel et des paysagistes.
Il comprend des fonctions telles que la planification, les ventes et l'estimation, la facturation, l'application mobile, la mesure des propriétés, etc. Les utilisateurs peuvent immédiatement voir la distance à parcourir et le temps nécessaire entre deux rendez-vous. De plus, WorkWave Service détermine et signale rapidement les conflits de planification éventuels.
Le logiciel capture et suit les leads et les opportunités. Il les organise de manière intuitive pour réduire le nombre d'opportunités manquées pour de nouvelles affaires. Les utilisateurs peuvent envoyer des factures et des relevés groupés avec traitement des paiements et affichage ponctuel des paiements en souffrance.
Le tableau de bord de WorkWave Service fournit une vue de haut niveau des informations relatives à la gestion du personnel, des produits et des matériaux. Les utilisateurs peuvent également obtenir une vue unique des totaux des comptes clients impayés, des états des ordres de travail actuels, des revenus estimés et des niveaux de capacité.
La fonction de mesure des propriétés permet de mesurer les propriétés de n'importe où, indépendamment de la météo, de l'heure ou du lieu. Elle aide à préparer les mesures du site avant une visite et les résultats peuvent être facilement validés avec le client lors de la visite du site.
Options de tarification dès :
79,00 $US/mois
- Version gratuite
- Essai gratuit
- Abonnement
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Appareils
Pour quelle entreprise ?
Disponible dans les pays suivants
Canada, États-Unis
Langues
anglais
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Fonctionnalités
Nombre total de fonctionnalités pour WorkWave Service : 88
Alternatives
Salesforce Sales Cloud

JobNimbus

Pixid VMS

Jobber

Avis
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Donnez votre avis !- Secteur d'activité : Construction
- Taille de l'entreprise : 11-50 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Rapport qualité-prix
- Simplicité d'utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 10.0 /10
Powerful scheduling and invoicing software.
Publié le 14/11/2019
Avantages
I like the flow within the program and the fact that it is web based eliminates a lot of downtime that you might experience from a local network program.
Inconvénients
I would love to see POS functionality in a future update. To use this software in the retail store for cashing out products would be so great!
Réponse de WorkWave
Hi Christopher - Thank you for the review! We are so glad you are finding success with our software, and we really appreciate the valuable feedback.
- Secteur d'activité : Services aux consommateurs
- Taille de l'entreprise : 2-10 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Simplicité d'utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 8.0 /10
review of WorkWave
Publié le 29/09/2021
Keeps work orders from slipping through the cracks when you are so busy and not enough help.
Keeps work orders from slipping through the cracks when you are so busy and not enough help.
Avantages
I like that it keeps the technicians on task.
Inconvénients
The program could be more user friendly to get it set up.
Réponse de WorkWave
Hi Lisa - We are so glad you are finding success with our software. Thank you for the review!
- Secteur d'activité : Services aux consommateurs
- Taille de l'entreprise : 2-10 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant 1 à 5 mois
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Rapport qualité-prix
- Simplicité d'utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 1.0 /10
Why would you send me a review form at this time? My experience thus far is not even good
Publié le 10/12/2021
Great with the first salesperson - then he quit so then we had another sales person - then we...
Great with the first salesperson - then he quit so then we had another sales person - then we signed the contract based on another salespersons work efforts (which was fine) Then a onboarding session that seemed all over the map -- Using the program I had glitches in the software -- I couldn't save the data I input and while I'm working --- there is no tech support to call to resolve quickly or I would have to put a work order in for the next day to be looked at which I see no point in doing especially while just trying to get the program up and running. Anyhoo still waiting on an onboarding agent to get with us but as of yet Nothing --- Plus why would your director of marketing send me a review at this time when we haven't even been to a point where we can use the product -- That's just another red flag on the management I see here. I have used smaller company software that wasn't a good fit for out operation so I went with your company because of your longevity and experience with small service businesses.
Not really seeing how that's going to pay off for us at this time --- Anywhoo after the talking with [ Sensitive Content ] this morning I'm going to get on the service areas now to I can get to use this software and hopefully get the kinks worked out so we can use this software on a daily basis.
Avantages
What I was sold about what it would do - The ability to make estimates the way in which we wish to do so - Time sheets digitally, QB integration, Field tech ability to use the software in the field.
Inconvénients
Lack of communication thus far - No tech support when I actually have time to work on the program - The system is not set up for easy understanding while setting up the program to use it with out large amounts of time to sift through the PDF's -- There should be a set up program - step by step with a little explanation as to what your doing while setting it up
Réponse de WorkWave
Hi Tim - Thank you for your feedback, as it always helps us to continue to improve our platform and experience. We will pass this along to the team.
- Secteur d'activité : Construction
- Taille de l'entreprise : 11-50 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Rapport qualité-prix
- Simplicité d'utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 10.0 /10
User Friendly Scheduling Database
Publié le 14/11/2019
The fact that the web based program integrates with my tech mobile app is amazing. We can close...
The fact that the web based program integrates with my tech mobile app is amazing. We can close completed work orders for our revenue report in house and bill accordingly.
Avantages
The ease of set up, Work Wave setup team migrated our database for us. They set up multiple sessions for training and was so helpful and professional in teaching us the working of this program. They even set up additional sessions of basic training when we lost the employee that was first trained on the system. H2O Systems is very grateful for the communication and recovery of lost knowledge due to an employee termination and new users inexperience with the program. We are looking forward to using the program to its fullest capabilities because going forward with new employees we have not implemented all of the software's capabilities. The great thing about Work Wave is that it can be used in any level a company can handle. Even with the limited capabilities we have now with our new employees, we have not missed any scheduling or invoicing. Thanks to Work Wave customer support our scheduling is still true to form.
Inconvénients
The fact that we have 6500 customers and wanted to just integrate for this program 850 customers for one of our divisions. We have multiple divisions and multiple employees that have single division responsibilities. When we first came aboard, Work Wave migrated our total Quickbooks list. This created a nightmare for my single division employees. We had to manually enter the specific customers for that single division. It was easier this way than having the task of picking out of the giant list. After we completed this task the program was so much easier to navigate.
Réponse de WorkWave
Hi Elyse - Thank you for the review! We are so glad you are finding success with our software, and we really appreciate the valuable feedback.
- Secteur d'activité : Services environnementaux
- Taille de l'entreprise : 51-200 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Rapport qualité-prix
- Simplicité d'utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 8.0 /10
Easy to use - easy to train.
Publié le 15/03/2019
I have been in the industry for 40 years and used override of different systems. This is undoubtedly...
I have been in the industry for 40 years and used override of different systems. This is undoubtedly the strongest I have used to date. It extremely functional, easy to train on, allows for all of our employees to use a mobile system. If we use this from the first phone call for a new client through every interaction they will ever have moving forward. We have been using it since 2007
Avantages
It is an extremely strong CRM system that handles everything from the initial client interaction through billing and payment. It is one of the most important pieces of software in our business.
Inconvénients
A major miss step with their lead system, we had to drop out of this that side of the system because of all the problems they were having with it. We felt like we were beta testers however we were being billed monthly for the pleasure.
WorkWave Service - FAQ
Voici quelques-unes des questions fréquentes sur WorkWave Service.Q. Quels sont les types de licence disponibles pour WorkWave Service ?
Types de licences disponibles pour WorkWave Service :
- À partir de : 79,00 $US/mois
- Type de licence : Abonnement
- Version d’essai gratuite : Disponible
Q. Qui utilise WorkWave Service ?
Utilisateurs habituels du logiciel WorkWave Service :
Auto-entrepreneur, 2-10, 11-50, 51-200, 201-500
Q. Dans quelles langues WorkWave Service est-il disponible ?
Langues dans lesquelles WorkWave Service est disponible :
anglais
Q. WorkWave Service prend-il en charge les appareils mobiles ?
Appareils pris en charge par WorkWave Service :
Android (mobile), iPhone (mobile), iPad (mobile)
Q. Avec quelles applications WorkWave Service peut-il s'intégrer ?
Applications s'intégrant à WorkWave Service :
QuickBooks Desktop Pro, Quickbooks Online
Q. Quelles sont les ressources d'aide disponibles pour WorkWave Service ?
Ressources d'aide disponibles pour WorkWave Service :
Service client/e-mail, FAQ/forums, Base de connaissances, Support téléphonique, Chat
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