Vonage Business Communications

Vonage Business Communications

Service de téléphonie VoIP d'affaires basé sur le Cloud

En savoir plus sur Vonage Business Communications

Vonage Business offre un système de téléphonie VoIP d'affaires hébergé dans le Cloud qui est livré avec plus de 40 fonctionnalités d'appel, y compris l'intégration de téléphone cellulaire, les plug-ins de bureau et la messagerie vocale pour l'e-mail, ainsi que des fonctionnalités supplémentaires qui peuvent être ajoutées au compte pour un supplément.

Les applications mobiles gratuites pour iOS et Android permettent aux employés d'accéder au système téléphonique complet où qu'ils se trouvent. La fonctionnalité travailler de n'importe où signifie que les employés peuvent prendre leur téléphone de bureau à la maison ou ailleurs et ont le même accès au système téléphonique que dans le bureau.

Le système peut être facilement redimensionné en fonction des besoins de l'entreprise et les lignes et les fonctionnalités peuvent être gérées via le portail d'administration en ligne.

En cas de pannes d'électricité ou de perte d'Internet, la fonctionnalité de continuité des appels permet au système téléphonique de réacheminer automatiquement les appels vers un téléphone cellulaire ou un autre numéro de sauvegarde.

Le service clientèle et le personnel technique de Vonage sont disponibles chaque jour ouvrable ainsi que après les heures et les week-ends pour les services d'urgence et le site web de prise en charge contient des conseils, des vidéos et des conseils de dépannage. L'orientation et la formation du portail d'administration sont également disponibles pour les nouveaux clients.


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Vonage Business Communications Logiciel - 1
Vonage Business Communications Logiciel - 2
Vonage Business Communications Logiciel - 3
Vonage Business Communications Logiciel - 4
Vonage Business Communications Logiciel - 5
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Vonage Business Communications ne vous convainc pas tout à fait ? Comparer avec une alternative populaire

Vonage Business Communications

4,1 (306)
VS.

À partir de

19,99 $US
mois
24,00 $US
mois

Prix

Version gratuite
Version d'essai gratuite
Version gratuite
Version d'essai gratuite

Fonctionnalités

36
94

Intégrations

6
17

Simplicité d’utilisation

4,1 (306)
4,0 (265)

Rapport qualité-prix

3,8 (306)
3,8 (265)

Service client

3,7 (306)
3,6 (265)
Les jauges horizontales vertes représentent le logiciel le plus apprécié selon la note globale qui lui a été attribuée ainsi que le nombre d'avis.

Alternatives

8x8 X Series

4,0
Alternative n° 1 à Vonage Business Communications
8x8 X Series, la plateforme de communications eXperience 8x8, est une solution intégrée de centre d'appels, de chat, de...

Jive

4
Alternative n° 2 à Vonage Business Communications
L'intranet interactif de Jive, leader dans son secteur, fournit une passerelle vers les actifs les plus importants...

Ooma Office

4,5
Alternative n° 3 à Vonage Business Communications
Ooma Office est une solution VoIP professionnelle basée sur le cloud, conçue pour aider les petites entreprises à gérer...

Weave

4,2
Alternative n° 4 à Vonage Business Communications
Weave est une solution cloud de communication d'équipe conçue pour aider les entreprises de comptabilité, les vétérinair...

Avis

Note globale

4,1 /5
(306)
Rapport qualité-prix
3,8/5
Fonctionnalités
4,1/5
Simplicité d'utilisation
4,1/5
Support client
3,7/5

Vous avez déjà Vonage Business Communications ?

Les acheteurs de logiciels ont besoin de vous ! Les avis utilisateurs nous aident tous à prendre de meilleures décisions.

5 avis affichés sur 306
Hayley
Hayley
Note globale
  • Secteur d'activité : Marketing et publicité
  • Taille de l'entreprise : 2–10 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 1 à 5 mois
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Simplicité d'utilisation
  • Probabilité de recommander le produit 8.0 /10

Many available features and smooth transition

Publié le 09/09/2020

We just switched our company over from RingCentral. RC was easy to navigate, so Vonage is taking...

We just switched our company over from RingCentral. RC was easy to navigate, so Vonage is taking some time to learn, but the transition was easy and the features I've been able to use already have been spotless. Having a softphone availability is critical and Vonage Business seems to have created a flawless version.

Avantages

I really like the option of a virtual receptionist. As a remote worker, it's vital to have someone "answer" the phone if I miss a call.

Inconvénients

So many features are available to integrate, but it does get overwhelming looking through all the options.

Sandra
Note globale
  • Secteur d'activité : Transport routier/ferroviaire
  • Taille de l'entreprise : 11–50 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 10.0 /10

My company left Vonage for a dialer - after over a month wish they would switch back

Publié le 06/06/2023

I used Vonage for 2.5 years in Moving, and I felt no "slow season", the ease of it's use through 2...

I used Vonage for 2.5 years in Moving, and I felt no "slow season", the ease of it's use through 2 companies kept my income level steady and high. It was easier to reach more customers with the Vonage integration suite using the click to dial feature and texting that was done through my Moving Software. More contacts =more sales=more money with commission only based jobs.

Avantages

The click to dial integration suite that made it so easy to call customers straight from our moving software and send personalized texts. More contact and lead touches = more sales more $$$$

Inconvénients

Now that we have switched to a more costly, not easily integrated, auto-dialer that made my sales at 40% booked jobs from data and inbound calls drop down to 1%, NO COMPLAINTS certain businesses are meant for dialers, with my industry, keeping it simple like Vonage does, and ease of use is the way to go.

Sean
Note globale
  • Secteur d'activité : Réseaux informatiques
  • Taille de l'entreprise : 2–10 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 1 à 5 mois
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 0.0 /10

Vonage Customer Service Complaints

Publié le 03/03/2020

I would like a manager to contact me from Vonage.

I recently set up services with Vonage rep....

I would like a manager to contact me from Vonage.

I recently set up services with Vonage rep. [SENSITIVE CONTENT HIDDEN]. Our account number is [SENSITIVE CONTENT HIDDEN]. I am disgusted with the service I am getting from the Vonage rep. I spent a great deal of time comparing Vonage to Nextiva and decided to go with [SENSITIVE CONTENT HIDDEN]. [SENSITIVE CONTENT HIDDEN] assured us he “would not disappear after the sale” as we needed him to help us with a few things getting started. We have called, and text him, numerous times since the completion of our sale. There has been zero follow up from him. However, he had no problem contacting 3,4,5 times a day leading up to the sale. This lack of services runs rampant in our country and I’m sick of it.

I have reached out to Vonage 6+ times since. Every single time, I am on hold for 20+ minutes and get nowhere. I’ve emailed them 3 times and keep getting emails directing me to more numbers that have me on hold again for 10+ minutes...resulting in again...sending me somewhere else.

Vonage is a frustrating company with disgusting customer service. It’s highly recommended you do you homework and choose a competitor. Vonage will not be seamless...waste of time & money.

Sean, President & CEO
Capital Adventures, Inc

Avantages

I didn’t like it. I liked hearing all the promises, by the second our payment was taken service is non-existent.

Inconvénients

Customer Services/functionality has been horrible!

Alternatives envisagées 

Nextiva

Pourquoi passer à Vonage Business Communications

The salesperson [SENSITIVE CONTENT HIDDEN] made a list of promises that sold me. The second he received card information, he has disappeared. Horrible character.
Eddy
Note globale
  • Secteur d'activité : Automobile
  • Taille de l'entreprise : 1 001–5 000 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 9.0 /10

A good way to have your call center in order

Publié le 29/09/2023

It has great quality on calls and keeping trakc of your agents via status on thier clients, you can...

It has great quality on calls and keeping trakc of your agents via status on thier clients, you can even force to send calls to them if you have someone on a different process. you can listend to calls live, or recordings in both platforms needed. keep in mind on vonage businesss the storage is more limited that in Cotact center, you can even download and connect it via APis, so I'd say we are having a great time managing our call flow wiht multiple queues base on our needs.

Avantages

You need two products from vonage but once you have VOnage business and vonage contact center your are able to set up and manage a call center and its workflow and keep track of how your agents are behaving and even assist them if needed via call whispering or call monitoring,

Inconvénients

It can be a bit complex to understand how to connect evrything to get the call flow in order.

Emmanuel
Note globale
  • Secteur d'activité : Immobilier
  • Taille de l'entreprise : 51–200 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 6 à 12 mois
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 8.0 /10

Vonage is one of the top calling software for any type of company engaged in business...

Publié le 13/05/2023

Overall, Vonage provides a distinct business calling experience that is unrivaled by any other...

Overall, Vonage provides a distinct business calling experience that is unrivaled by any other software in its pricing range. Vonage's benefits and features vastly surpass some of its current flaws. But I strongly advise any company that deals with corporate communication to give Vonage a try, if only for a little time.

Avantages

Vonage's ability to smoothly switch between mobile and PC usage is what I liked best, not to mention how simple and engaging the user experience is.

Inconvénients

It is inconvenient to be unable to read every text messages received and to have to call the Vonage central user for assistance every time. Vonage may look into this.

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Vonage Business Communications - FAQ

Voici quelques-unes des questions fréquentes sur Vonage Business Communications.

Types de licences disponibles pour Vonage Business Communications :

  • À partir de : 19,99 $US/mois
  • Type de licence : Version gratuite, Abonnement
  • Version d’essai gratuite : Disponible

Utilisateurs habituels du logiciel Vonage Business Communications :

Auto-entrepreneur, 2–10, 11–50, 51–200, 201–500, 501–1 000, 1 001–5 000

Langues dans lesquelles Vonage Business Communications est disponible :

anglais

Appareils pris en charge par Vonage Business Communications :

Applications s'intégrant à Vonage Business Communications :

Google Contacts, Method CRM, Microsoft Outlook, QuickBooks Online Advanced, Salesforce Sales Cloud, SugarCRM

Ressources d'aide disponibles pour Vonage Business Communications :

Service client/e-mail, FAQ/forums, Support téléphonique, Support 24/7 (réponse directe), Chat

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