ScheduFlow

ScheduFlow

Logiciel de planification simple pour tout type d'entreprise

4.6/5 (247 avis)

ScheduFlow - Présentation

Description du logiciel ScheduFlow

ScheduFlow est une application de bureau native cloud qui vous permet de créer, gérer et partager des calendriers et emplois du temps avec des utilisateurs situés dans un ou plusieurs emplacements. Le logiciel se met automatiquement à jour chaque fois que de nouvelles fonctionnalités ou corrections de bogues sont lancées. Vous pouvez créer un nombre illimité de rendez-vous/calendriers, de clients et de ressources.

ScheduFlow s'installe sous Windows, mais les emplois du temps sont immédiatement consultables dès leur création sur n'importe quel appareil mobile, comme des téléphones Android, des iPhone ou des tablettes. ScheduFlow comprend plusieurs affichages : quotidien, hebdomadaire, mensuel, chronologique et carrousel en 3D. Vous pouvez également créer des modèles de rendez-vous qui vous permettent de réutiliser les plus fréquemment créés, sans avoir à saisir d'informations à nouveau.

ScheduFlow - Présentation

Prix

À partir de
29,95 $US/mois

Types de licence

Essai gratuit
Abonnement
Rapport qualité-prix

ScheduFlow - Fonctionnalités

Appareils
Pour quelle entreprise ?
TPE PME GE
Disponible dans les pays suivants
Australie, Canada, Europe, Allemagne, Royaume-Uni, États-Unis
Langues
anglais

Captures d'écran

Capture d'écran pour ScheduFlow : ScheduFlow is a native Windows cloud app, it sits in your traybar and automatically refreshes.
Capture d'écran pour ScheduFlow : ScheduFlow is a native Windows cloud app, it sits in your traybar and automatically refreshes. Capture d'écran pour ScheduFlow : Capture d'écran pour ScheduFlow : View multiple schedules side by side Capture d'écran pour ScheduFlow : Capture d'écran pour ScheduFlow : Capture d'écran pour ScheduFlow : Capture d'écran pour ScheduFlow : Capture d'écran pour ScheduFlow : Capture d'écran pour ScheduFlow : Capture d'écran pour ScheduFlow : Create custom labels and assign color codes to them

ScheduFlow - Avis

ScheduFlow - Avis

Note globale
4.6
/
5
Excellent
173

Très bien
58

Moyen
13

Médiocre
3

Mauvais
0

Rapport qualité-prix
4.6
Fonctionnalités
4.4
Simplicité d'utilisation
4.5
Support client
4.4
94% des utilisateurs recommandent cette application
Patrick B.

Great Product and Great Customer Service

At Neurotherapy Northwest we have been using ScheduFlow for over 5 yrs. As a small mental health practice it is an affordable scheduling solution with a lot of power and easy to use. Duoserve's customer service is quick to respond to any question or problem. We highly recommend ScheduFlow.


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Evelyn L.

As Easy as 1-2-3


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Maureen R.

Scheduflow review

I find it frustrating that I can't seem to speak to anyone ever. When we have a billing issue or need assistance, it seems like it takes a long time to get a response back. In the spring I had sent a request because I wanted to add another license to our account. I never heard anything after two emails to Duoserve.


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Dr. paul Z.

Use of ScheduFlow in our Orthodontic office

We've been using this software for the last 3 years or so through the cloud from our multiple office locations and have been generally pleased with its ease of use, accuracy and secure access. It's reasonably priced for a small operation like ours but easily scaled up as needed. It's relatively easy to configure the look of the schedule to individual needs and permits numerous variations...more than we can use but its good to have the choice. The function allowing a mobile device to be used cannot apparently be initiated entirely online in real-time which is a bit frustrating as is the sometimes difficult to reach "help". We were somewhat surprised over the recent December holidays that we were unable to reach a person who could help us deal with the replacement of one of our PC's that malfunctioned with a mobile device. While we came up with an alternative, by the time "support" got back to us our needs had changed again so it wasn't a smooth process bringing devices on and off the licensing function in this case. It is not always this way but superior customer service would not have allowed this to happen and we have been good long-term customers. Overall, this program works very well as designed and is a good value for any small to medium business...and superior to other competing products of which we are aware.


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Iva L.

Update

Clinic scheduling program - booking of patient visits


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Patrick B.
Traduire en français

Great Product and Great Customer Service

Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
Publié le 15/09/2016
Provenance de l'avis : GetApp

At Neurotherapy Northwest we have been using ScheduFlow for over 5 yrs. As a small mental health practice it is an affordable scheduling solution with a lot of power and easy to use. Duoserve's customer service is quick to respond to any question or problem. We highly recommend ScheduFlow.

Avantages

Easy to setup and use. Minimal training needed. Great customer service.

Inconvénients

A local backup option would be nice just in case we lose our internet connection.

Note détaillée

Rapport qualité-prix
Simplicité d'utilisation
Support client

Evelyn L.
Secteur d'activité: Construction
Taille de l'entreprise: 2-10 employés
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As Easy as 1-2-3

Logiciel utilisé tous les jours pendant 1 à 5 mois
Publié le 15/09/2019
Provenance de l'avis : Capterra

Avantages

What I like most of this software is that you get to customize your employees, we are in the construction field and with other software it was difficult on knowing which employee we dispatch.

Inconvénients

Cons would be that there’s no app for iphones . Everything is cloud base

Note détaillée

Rapport qualité-prix
Simplicité d'utilisation
Support client

Probabilité de recommander le produit: 10.0/10

Maureen R.
Secteur d'activité: Automobile
Taille de l'entreprise: 13-50 employés
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Scheduflow review

Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
Publié le 07/10/2019
Provenance de l'avis : Capterra

I find it frustrating that I can't seem to speak to anyone ever. When we have a billing issue or need assistance, it seems like it takes a long time to get a response back. In the spring I had sent a request because I wanted to add another license to our account. I never heard anything after two emails to Duoserve.

Avantages

We have two locations and the software enables us to book appointments for each mechanic from both locations.

Inconvénients

The software is great. My concerns are with the support.

Note détaillée

Rapport qualité-prix
Simplicité d'utilisation
Support client

Probabilité de recommander le produit: 10.0/10

Dr. paul Z.
Traduire en français

Use of ScheduFlow in our Orthodontic office

Publié le 07/01/2017
Provenance de l'avis : Capterra

We've been using this software for the last 3 years or so through the cloud from our multiple office locations and have been generally pleased with its ease of use, accuracy and secure access. It's reasonably priced for a small operation like ours but easily scaled up as needed. It's relatively easy to configure the look of the schedule to individual needs and permits numerous variations...more than we can use but its good to have the choice. The function allowing a mobile device to be used cannot apparently be initiated entirely online in real-time which is a bit frustrating as is the sometimes difficult to reach "help". We were somewhat surprised over the recent December holidays that we were unable to reach a person who could help us deal with the replacement of one of our PC's that malfunctioned with a mobile device. While we came up with an alternative, by the time "support" got back to us our needs had changed again so it wasn't a smooth process bringing devices on and off the licensing function in this case. It is not always this way but superior customer service would not have allowed this to happen and we have been good long-term customers. Overall, this program works very well as designed and is a good value for any small to medium business...and superior to other competing products of which we are aware.

Traduire en français

Réponse de Duoserve

We apologize for the delay in holiday support. We need to make it clearer next holiday season that you can file an online support ticket that is guaranteed to be answered within 24 hours but usually within 1-2 hours on average. We will make this clear and will make sure that problems are resolved quickly in the future. We value you as a customer and will do our best to please you in the near future and hope to keep you for years to come. Its our customers that keep us alive and your feedback whether technical or not is always appreciated. We appreciate you mentioning some of the great things about our software despite you being upset with our service over the holidays. We will do our best to make it up to you and your employees.

Note détaillée

Rapport qualité-prix
Simplicité d'utilisation
Support client

Iva L.
Secteur d'activité: Hôpitaux et soins de santé
Taille de l'entreprise: 2-10 employés
Traduire en français

Update

Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
Publié le 01/10/2019
Provenance de l'avis : Capterra

Clinic scheduling program - booking of patient visits

Avantages

It is easy to use.
It is easy to access and recover the information needed

Inconvénients

You often have to log in twice in a row for the mobile program to work.
The program often logs you out for no reason and you have to have the administrator log you back in
The mobile users are not easy to change - you have to remove everyone and start all over
the reports are not very customizable

Note détaillée

Rapport qualité-prix
Simplicité d'utilisation

Probabilité de recommander le produit: 8.0/10

Recommandation utilisateur
8.8/10
Basé sur 247 avis utilisateurs
Comparatif avec les logiciels similaires : recommandation utilisateur
Comparer avec les alternatives

ScheduFlow - Prix

ScheduFlow - Prix

À partir de
29,95 $US/mois
Essai gratuit
Abonnement
Rapport qualité-prix
Rapport qualité-prix
4.6/5
Basé sur 247 avis utilisateurs
Comparatif avec les logiciels similaires : rapport qualité-prix
Comparer avec les alternatives

ScheduFlow - Fonctionnalités

ScheduFlow - Fonctionnalités

API
Chat
Commentaires
Contrôle d'accès
Espace de travail collaboratif
Fonctionnalité de recherche
Gestion des autorisations
Gestion des documents
Gestion des fichiers
Gestion des flux de travail
Interface glisser-déposer
Intégration de tiers
Notifications automatiques
Outils de collaboration
Projections
Stockage de documents
Stratégie de marque personnalisable
Suivi des activités
Sécurité SSL
Tableau de bord d'activités
Fonctionnalités
4.4/5
Basé sur 247 avis utilisateurs
Comparatif avec les logiciels similaires : note sur les fonctionnalités
Comparer avec les alternatives

Catégories

Vidéos et tutoriels

Vidéos et tutoriels

ScheduFlow - FAQ

ScheduFlow - FAQ

Voici quelques-unes des questions fréquentes sur ScheduFlow.

Q. Quels sont les types de licence disponibles pour ScheduFlow ?

Types de licences disponibles pour ScheduFlow :

À partir de: 29,95 $US/mois

Type de licence: Abonnement

Essai gratuit: Disponible

Q. Quelles sont les principales fonctionnalités du logiciel ScheduFlow ?

Nous n'avons pas d'informations sur les fonctionnalités de ScheduFlow.

Q. Qui utilise ScheduFlow ?

Utilisateurs habituels du logiciel ScheduFlow :

Auto-entrepreneurs, Grandes entreprises, Entreprises de taille moyenne, À but non lucratif, Administration publique, PME

Q. Dans quelles langues ScheduFlow est-il disponible ?

Langues dans lesquelles ScheduFlow est disponible :

anglais

Q. Quels sont les types de licence disponibles pour ScheduFlow ?

Types de licences disponibles pour ScheduFlow:

Abonnement

Q. ScheduFlow prend-il en charge les appareils mobiles ?

Appareils pris en charge par ScheduFlow :

Android

Q. Avec quelles applications ScheduFlow peut-il s'intégrer ?

Applications s'intégrant à ScheduFlow :

Microsoft Outlook

Q. Quelles sont les ressources d'aide disponibles pour ScheduFlow ?

Ressources d'aide disponibles pour ScheduFlow :

FAQ, Forum, Base de connaissances, Support en ligne, Support téléphonique, Tutoriels vidéo