CrazyCall

CrazyCall

Téléphonie cloud pour les ventes.

4.8/5 (36 avis)

CrazyCall - Présentation

Description du logiciel CrazyCall

CrazyCall est la téléphonie sur le cloud pour les entreprises avec enregistrement d'appel, qui permet aux professionnels de la vente de remplacer leur téléphone par un logiciel CRM facile à utiliser et à prix compétitif qui fournit des numéros de téléphone locaux, signale les résultats aux gestionnaires en temps réel et automatise les campagnes pour accélérer le retour sur investissement des campagnes d'appel à froid. C'est presque plus rapide qu'un téléphone ! Assez fou, mais il s'intègre aussi avec les sites web comme un pop-up de capture de leads click-to-call et peut gérer les appels entrants locaux, quel que soit le pays dans lequel se trouve votre équipe de vente.

CrazyCall - Présentation

Prix

À partir de
11,00 $US/mois

Types de licence

Essai gratuit
Abonnement
Rapport qualité-prix

CrazyCall - Fonctionnalités

Appareils
Pour quelle entreprise ?
TPE PME GE
Disponible dans les pays suivants
Asie, Australie, Brésil, Canada, Chine et 5 autres, Europe, Allemagne, Inde, Japon, Amérique latine
Langues
anglais, espagnol

Captures d'écran

Capture d'écran pour CrazyCall :
Capture d'écran pour CrazyCall : Capture d'écran pour CrazyCall : Capture d'écran pour CrazyCall : Capture d'écran pour CrazyCall : Capture d'écran pour CrazyCall : Capture d'écran pour CrazyCall :

CrazyCall - Avis

CrazyCall - Avis

Note globale
4.8
/
5 36 avis
Excellent
30

Très bien
6

Moyen
0

Médiocre
0

Mauvais
0

Rapport qualité-prix
4.9
Fonctionnalités
4.7
Simplicité d'utilisation
4.7
Support client
5
100% des utilisateurs recommandent cette application
Konstantinos K.

Exceptional Customer Service, Very Efficient Tool for Outbound Projects. Needs inbound to...

We are using CrazyCall for more than a year now for our call center focusing on outbound campaigns (telesales & surveys). The experience was very positive from the pre-sales part, and it got even better after we got on board. Any issue or question is addressed in a very easy and efficient manner by the support team.
The platform is easy to administer, the sound quality is very good and the features and functionalities, although a work in progress, are getting richer by the month. On top of that, the support team has proven it is striving to accommodate off-the-shelf feature-related requests.
If you are focused on outbound and are looking for a cloud-based, sound solution, I would definitely consider CrazyCall. Keep up the good work guys


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Karla L.

Good sound quality

It is a fairly easy to use application and as you get involved with it your knowledge increases and so your speed when working on it, has a very good sound quality.


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Holly K.

Well Price but a Little Clunky to Use

CrazyCall does have good customer support and you can always reach someone when you need assistance. We were looking to use the software to do follow up calls and the ability to add in scripts for callers is a nice feature although ultimately not something we used. I think it would also be a great feature to be able to manually dial in numbers too, cover off all bases. The ability to integrate with other software is also a plus.


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Utilisateur vérifié

Great choice for a sales team


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Kacper P.

Best inteligent for yours call center

I had pleasure to work with Crazy Call for over one year. Application is fast growing giving the users all functions that they need and are wondering about. Every part of application looks like it's designed with cautious about functionality so every function you'll find will help you to make cold-calling, monitor it, couch your team and measure their performance.

CrazyCall API helped me in syncing gathered information to my CRM systems and automatically transfer there info about every won deal.

CrazyCall support is taking very good care about customers so every ticket is fixed in blazing time with highest customer service rate.

I would never change this soft for any else.


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Konstantinos K.
Secteur d'activité: Comptabilité
Taille de l'entreprise: 2-10 employés
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Exceptional Customer Service, Very Efficient Tool for Outbound Projects. Needs inbound to become absolutely top-notch

Logiciel utilisé tous les jours pendant 6 à 12 mois
Publié le 17/01/2017
Provenance de l'avis : GetApp

We are using CrazyCall for more than a year now for our call center focusing on outbound campaigns (telesales & surveys). The experience was very positive from the pre-sales part, and it got even better after we got on board. Any issue or question is addressed in a very easy and efficient manner by the support team.
The platform is easy to administer, the sound quality is very good and the features and functionalities, although a work in progress, are getting richer by the month. On top of that, the support team has proven it is striving to accommodate off-the-shelf feature-related requests.
If you are focused on outbound and are looking for a cloud-based, sound solution, I would definitely consider CrazyCall. Keep up the good work guys

Avantages

Easy to administer at all levels, general settings, users and campaigns
Flexible scripting tool
Very good sound quality
Exceptional customer service
Team very responsive to customer requests
Integrated email functionality

Inconvénients

Inbound functionality not yet developed
No custom report building capabilities
SMS/social media not integrated

Note détaillée

Rapport qualité-prix
Simplicité d'utilisation
Support client

Probabilité de recommander le produit: 8.0/10

Karla L.
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Good sound quality

Logiciel utilisé tous les jours pendant 6 à 12 mois
Publié le 27/06/2018
Provenance de l'avis : Capterra

It is a fairly easy to use application and as you get involved with it your knowledge increases and so your speed when working on it, has a very good sound quality.

Avantages

In a job where the flames are endless CrazyCall has been very helpful, from being able to record calls in an orderly manner, to keep track of the cases that we have both in favor and negatively, this application has managed to improve our performance and increase our quality of service.

Inconvénients

The download of information from the cloud is usually somewhat slow.

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Réponse de CrazyCall

Hi Karla,
thanks for sharing your opinion! :) We're super happy to see how beneficial CrazyCall has been for your business.

Note détaillée

Rapport qualité-prix
Simplicité d'utilisation
Support client

Probabilité de recommander le produit: 10.0/10

Holly K.
Secteur d'activité: Services et technologies de l'information
Taille de l'entreprise: 13-50 employés
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Well Price but a Little Clunky to Use

Logiciel utilisé toutes les semaines pendant 1 à 5 mois
Publié le 16/10/2019
Provenance de l'avis : Capterra

CrazyCall does have good customer support and you can always reach someone when you need assistance. We were looking to use the software to do follow up calls and the ability to add in scripts for callers is a nice feature although ultimately not something we used. I think it would also be a great feature to be able to manually dial in numbers too, cover off all bases. The ability to integrate with other software is also a plus.

Avantages

It is an affordable option, some of the functionality is more advanced than other competing platforms. Customer support was fast.

Inconvénients

The autodialer. Had to move away from the software as there was no option to enter in a phone number manually as well to call. Autodialer has it's time and place but so does the option to make a phone call and manually enter the number. Could do not this with this software so moved away from it.

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Réponse de CrazyCall

Thanks for the review Holly!

There is the option to call manually with our call widget (it's an extension for Chrome). It has an option to click to call when you are on a webpage or you can simply provide a number manually. We also have a mobile app (it's still in beta, but you can easily download and use it) where you can call manually directly from your mobile phone. If you'd like to test it again just let me know

P.S. Our support says Hi!

Note détaillée

Rapport qualité-prix
Simplicité d'utilisation
Support client

Probabilité de recommander le produit: 5.0/10

Utilisateur vérifié
Secteur d'activité: Internet
Taille de l'entreprise: 13-50 employés
Traduire avec Google Translate

Great choice for a sales team

Logiciel utilisé tous les jours pendant 1 à 5 mois
Publié le 06/11/2019
Provenance de l'avis : GetApp

Avantages

CrazyCall has been great for our sales team and we many of of its features. It's dashboard provides all the metrics we need to monitor and manage our KPI's. Also, CrazyCall's autodialing feature helps us save time so we can focus on closing more deals.

Inconvénients

Our IT team is still working on it but some reason the download speed from CrazyCaller is very slow.

Note détaillée

Simplicité d'utilisation

Probabilité de recommander le produit: 8.0/10

Kacper P.
Secteur d'activité: Services et technologies de l'information
Taille de l'entreprise: 13-50 employés
Traduire avec Google Translate

Best inteligent for yours call center

Publié le 08/01/2016
Provenance de l'avis : GetApp

I had pleasure to work with Crazy Call for over one year. Application is fast growing giving the users all functions that they need and are wondering about. Every part of application looks like it's designed with cautious about functionality so every function you'll find will help you to make cold-calling, monitor it, couch your team and measure their performance.

CrazyCall API helped me in syncing gathered information to my CRM systems and automatically transfer there info about every won deal.

CrazyCall support is taking very good care about customers so every ticket is fixed in blazing time with highest customer service rate.

I would never change this soft for any else.

Avantages

Complete solution that could rise your sales team performance
Still growing and adding great functions
Best customer service ever

Note détaillée

Rapport qualité-prix
Simplicité d'utilisation
Support client

Recommandation utilisateur
9.1/10
Basé sur 36 avis utilisateurs
Comparatif avec les logiciels similaires : recommandation utilisateur
Comparer avec les alternatives

CrazyCall - Prix

CrazyCall - Prix

À partir de
11,00 $US/mois
Essai gratuit
Abonnement
Rapport qualité-prix
Rapport qualité-prix
4.9/5
Basé sur 36 avis utilisateurs
Comparatif avec les logiciels similaires : rapport qualité-prix
Comparer avec les alternatives

CrazyCall - Fonctionnalités

CrazyCall - Fonctionnalités

API
Chat
Communication multicanal
Enquêtes et feedback
Gestion de la base de connaissances
Gestion des flux de travail
Gestion des tickets de support
Historique des contacts
Intégration CRM
Intégration de tiers
Intégration des e-mails
Intégration des médias sociaux
Messagerie instantanée
Monitoring
Notifications automatiques
Portail libre-service
Rapports et statistiques
Stratégie de marque personnalisable
Surveillance en temps réel
Tableau de bord d'activités
Fonctionnalités
4.7/5
Basé sur 36 avis utilisateurs
Comparatif avec les logiciels similaires : note sur les fonctionnalités
Comparer avec les alternatives

Catégories

Vidéos et tutoriels

Vidéos et tutoriels

CrazyCall - FAQ

CrazyCall - FAQ

Voici quelques-unes des questions fréquentes sur CrazyCall.

Q. Quels sont les types de licence disponibles pour CrazyCall ?

Types de licences disponibles pour CrazyCall :

À partir de: 11,00 $US/mois

Type de licence: Abonnement

Essai gratuit: Disponible

Q. Quelles sont les principales fonctionnalités du logiciel CrazyCall ?

Nous n'avons pas d'informations sur les fonctionnalités de CrazyCall.

Q. Qui utilise CrazyCall ?

Utilisateurs habituels du logiciel CrazyCall :

Grandes entreprises, Entreprises de taille moyenne, PME

Q. Dans quelles langues CrazyCall est-il disponible ?

Langues dans lesquelles CrazyCall est disponible :

anglais, espagnol

Q. Quels sont les types de licence disponibles pour CrazyCall ?

Types de licences disponibles pour CrazyCall:

Abonnement

Q. CrazyCall prend-il en charge les appareils mobiles ?

Nous n'avons pas d'informations sur les appareils pris en charge par CrazyCall.

Q. Avec quelles applications CrazyCall peut-il s'intégrer ?

Applications s'intégrant à CrazyCall :

CallTrackingMetrics, Pipedrive, Zapier

Q. Quelles sont les ressources d'aide disponibles pour CrazyCall ?

Ressources d'aide disponibles pour CrazyCall :

FAQ, Base de connaissances, Support en ligne, Support téléphonique