xSellco Helpdesk

Le seule helpdesk intégré pour eCommerce no. 1

4,5 /5 (44 avis) Donnez votre avis !

xSellco Helpdesk - Présentation

Description du logiciel xSellco Helpdesk

xSellco Helpdesk centralise les demandes clients de votre boutique en ligne, de plateformes telles qu'Amazon, eBay, Walmart, Newegg et Allegro, ainsi que vos réseaux sociaux le tout dans une interface facile d'utilisation. xSellco vous apporte les informations dont vous avez besoin sur un plateau, vous aidant à répondre rapidement et avec précision, pour le meilleur service pour vos clients.

xSellco Helpdesk - Présentation

Prix

À partir de
79,00 $US/mois

Types de licence

Essai gratuit
Abonnement
Rapport qualité-prix

xSellco Helpdesk - Fonctionnalités

Appareils
Pour quelle entreprise ?
TPE PME GE
Disponible dans les pays suivants
États-Unis, Canada, Royaume-Uni, Australie, Chine et 5 autres, Inde, Japon, Allemagne, Brésil, Mexique
Langues
anglais, français, allemand, italien, espagnol

Media

94359
94360
94361
582794
xSellco Helpdesk video Capture d'écran pour xSellco Helpdesk : xSellco automatically sorts incoming messages to the relevant folders, so you can prioritize and assign messages to your teammates. See exactly what type of query you're dealing with at a glance, and attend to urgent queries like cancellations at once. Capture d'écran pour xSellco Helpdesk : Get a complete view of your customers and their order details built into each message. Product, order details, delivery information and previous communications are automatically attached to every incoming query. Capture d'écran pour xSellco Helpdesk : xSellco analyzes trends in your customer support queries, so you can focus on areas that need improvement. View ticket volume by store, language, query type and create templates to help speed up these responses. Capture d'écran pour xSellco Helpdesk : xSellco automatically translate queries from international customers and translate your reply before sending. Xsellco opens up opportunities for businesses of all sizes to sell more on international markets without needing a multilingual support team.

xSellco Helpdesk - Avis

xSellco Helpdesk - Avis

Note globale
4,5
/
5
Excellent
26

Très bien
14

Moyen
3

Médiocre
1

Mauvais
0

Rapport qualité-prix
4,2
Fonctionnalités
4,1
Simplicité d'utilisation
4,2
Support client
4,3
91% des utilisateurs recommandent cette application
Utilisateur vérifié

Excellent customer support software


Traduire avec Google Translate
Rob P.

Has made our help desk much more streamlined.

Streamlined our customer service team role by providing the right information with the tools to action it.


Traduire avec Google Translate
Rachel K.

It used to be so good

Overall, we are disappointed with the product and the service.


Traduire avec Google Translate
Adam

Really useful tool, saves time and has nice UX. Has room for improvement

saves time and brings CS all under one roof.


Traduire avec Google Translate
Ryan S.

Does a great job of providing support for eBay and Amazon

Amazon requires prompt response to customer inquiries, as does eBay. Customer questions, return requests, etc. all come into one easy inbox so it keeps the customers happy, and it keeps our selling channels happy with us.


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Utilisateur vérifié
Secteur d'activité: Vente au détail
Traduire en français

Excellent customer support software

Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
Publié le 07/02/2018
Provenance de l'avis : Capterra

Avantages

Plugs and integrates into all the various channels we need to plug into and provides customer information and data within the help desk ticket. Being able to provide Multi-lingual support in our native language is a fantastic feature as is the ability to utilize response templates. Feedback mechanism works very well and easy to customize to our assorted needs.

Inconvénients

Needs to offer an integrated and customizable knowledge base. Ticket numbers are difficult to find. In general, reporting is good but simplistic and needs to be enhanced.

Note détaillée

Rapport qualité-prix
Simplicité d'utilisation
Support client

Probabilité de recommander le produit: 8.0/10

Rob P.
Secteur d'activité: Vente au détail
Taille de l'entreprise: 13-50 employés
Traduire en français

Has made our help desk much more streamlined.

Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
Publié le 13/12/2017
Provenance de l'avis : Capterra

Streamlined our customer service team role by providing the right information with the tools to action it.

Avantages

It has taken all of our marketplace messages, from eBay to our website and combined them all into one easy to understand message inbox, it is ordered so your always replying to the most urgent messages first no matter which marketplace the message has come from, it also has a count down timer next to each message so you know how long each message has been waiting, particularly important when Amazon requires a reply in 24 hours.
One of the main advantages is that most if not all messages sent from a customer will import into one message thread, so if a customer is trying to play customer services off different representatives it is great for reading back through what has or hasn't been said, both by the customer and your own customer services. There are a number of other features such as auto reply's and folder sorting an flagging that we haven't used, but they seem like very useful features for some business.
One area that has helped greatly save time is the template feature that drags in customer information, allowing you to have a list of predetermined reply's but the emails are still personalised to the customer, with names, addresses, usernames etc all importable to a message.
Xsellco are always developing the platform and adding new features, live chat is something we plan to explore further in the future, all in all a great bit of software.

Inconvénients

From a set up point of view, having to attach each market place individually for each country you sell in can be a long process, given the Amazon integration requires a little more work than the eBay sites also, that is more to do with Amazon and eBay, rather than Xsellco though.
Their is a lot too Xsellco also and option can be hidden in menus you'd not think to look in.
I think an ability to have a test environment within Xsellco would be beneficial for automated reply testing and generally helping you test templates etc.
The live chat does need fleshing out a bit, but as previously stated, they are updating all the time.
Overall not many negatives.

Note détaillée

Rapport qualité-prix
Simplicité d'utilisation
Support client

Probabilité de recommander le produit: 8.0/10

Rachel K.
Secteur d'activité: Vente au détail
Taille de l'entreprise: 2-10 employés
Traduire en français

It used to be so good

Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
Publié le 29/05/2020
Provenance de l'avis : Capterra

Overall, we are disappointed with the product and the service.

Avantages

When "eDesk" was "xsellco" it actually worked, so that was nice.

Inconvénients

It doesn't work. You have to close out the software sometimes to get it to refresh. You will occasionally not be able to open attachments, use snippets, or copy/paste. You will check all folders to make sure there are no overdue messages and then come in the next day to several messages that spontaneously appeared overnight. The "To Do" folder will say one number but then there is not that number of messages in the folder, so the information it displays isn't correct. Every time we try to talk to customer service, they tell us how to sort the messages within the folder, which is not even the complaint we have (though the filters do reset every single time you leave the folder, so you have to re-organize all of your filters every time). Overall it is a terrible site that took away all of the functionality that it previously had. They claim that it is six times faster to answer emails, but it takes twice as long. It reformats your snippets in messages to add extra spaces that need to be taken out every time. It is all ridiculous, especially because it USED to work.

Note détaillée

Rapport qualité-prix
Simplicité d'utilisation
Support client

Probabilité de recommander le produit: 0.0/10

Adam
Traduire en français

Really useful tool, saves time and has nice UX. Has room for improvement

Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
Publié le 28/11/2017
Provenance de l'avis : Capterra

saves time and brings CS all under one roof.

Avantages

The biggest pro is the fact that you can see the order details in the sidebar when dealing with tickets, this is the biggest win over other helpdesk software we demoed. Xsellco offer all the details that you need. The usability/UX design is really nice, and templates are super for saving time.

Inconvénients

The organisation and filter options of the tickets, allowing the customer greater control. This could be greatly improved. The biggest improvement we would like to see is the ability to easiest group list the tickets by sales platform. We use to be able to do this in Zendesk and it was perfect.

Secondly the way tickets are auto assigned 'Type' from Amazon is set, and does not allow the customer to alter. A lot of tickets are assigned 'System Message' when they should not be.

There are quite a few other tweaks that would make it run smoother from a usability point of view.

Note détaillée

Rapport qualité-prix
Simplicité d'utilisation
Support client

Probabilité de recommander le produit: 7.0/10

Ryan S.
Secteur d'activité: Automobile
Taille de l'entreprise: 2-10 employés
Traduire en français

Does a great job of providing support for eBay and Amazon

Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
Publié le 16/11/2017
Provenance de l'avis : Capterra

Amazon requires prompt response to customer inquiries, as does eBay. Customer questions, return requests, etc. all come into one easy inbox so it keeps the customers happy, and it keeps our selling channels happy with us.

Avantages

Not many competing help desk services do a good job of combining eBay and Amazon support into one inbox to create trackable tickets that can be handled by a team.

Inconvénients

It is pricy, especially when combined with other XSellco products. They all work very well, but the monthly or yearly costs really add up. At the end of the day, we continue using them so it must be worth it :)

Note détaillée

Rapport qualité-prix
Simplicité d'utilisation
Support client

Probabilité de recommander le produit: 10.0/10

Recommandation utilisateur
8,6/10
Basé sur 44 avis utilisateurs
Comparatif avec les logiciels similaires : recommandation utilisateur
Comparer avec les alternatives

xSellco Helpdesk - Prix

xSellco Helpdesk - Prix

À partir de
79,00 $US/mois
Essai gratuit
Abonnement
Rapport qualité-prix
Rapport qualité-prix
4,2/5
Basé sur 44 avis utilisateurs
Comparatif avec les logiciels similaires : rapport qualité-prix
Comparer avec les alternatives

xSellco Helpdesk - Fonctionnalités

xSellco Helpdesk - Fonctionnalités

API
Catalogue de produits
Contrôle d'accès
Fonctionnalité de recherche
Formulaires personnalisables
Gestion SEO
Gestion de contenu
Gestion de l'e-commerce
Gestion de site web
Gestion des commandes
Importation et exportation de données
Interface glisser-déposer
Intégration de tiers
Intégration des médias sociaux
Modèles personnalisables
Notifications automatiques
Paiements électroniques
Rapports et statistiques
Stratégie de marque personnalisable
Tableau de bord d'activités
Fonctionnalités
4,1/5
Basé sur 44 avis utilisateurs
Comparatif avec les logiciels similaires : note sur les fonctionnalités
Comparer avec les alternatives

Catégories

Plus d'informations sur xSellco Helpdesk

Plus d'informations sur xSellco Helpdesk

Avantages

Service client #1 des eCommerces
Gérer des volumes importants de tickets venant de votre site et de multiples plateformes de ventes à l'aide d'un seul tableau de bord facile à utiliser. Étendre le service client à toute votre équipe, ou diriger certaines demandes à des membres spécifiques de votre équipe.

Répondez plus rapidement
xSellco ne se contente pas de gérer les tickets support de vos clients - il vous permet d'avoir les données à portée de main afin de répondre rapidement et avec précision. Les données des produits et commandes, les informations de livraison et les communications précédentes avec le client sont automatiquement associées aux requêtes entrantes afin que vous puissiez répondre sans avoir à chercher les informations. Xsellco réduit de moitié le délai de réponse de votre service client !

Développez-vous à l'international
xSellco Helpdesk traduit les messages de vos clients dans votre langue. Cela vous permet de répondre à leurs messages et de les traduire avant de les envoyer. Vous pourrez alors vendre dans plus de pays sans avoir besoin de parler la langue.

Prenez des décisions éclairées
Les rapports vous permettent d'analyser les tendances des demandes de votre service client, afin de vous concentrer sur les domaines qui nécessitent des améliorations. Soyez informés avec des indicateurs qui mesurent les performances de votre équipe et de vos plateformes. Prenez des décisions éclairées basées sur des faits.

xSellco Helpdesk - FAQ

xSellco Helpdesk - FAQ

Voici quelques-unes des questions fréquentes sur xSellco Helpdesk.

Q. Quels sont les types de licence disponibles pour xSellco Helpdesk ?

Types de licences disponibles pour xSellco Helpdesk :

À partir de: 79,00 $US/mois

Type de licence: Abonnement

Essai gratuit: Disponible

Q. Quelles sont les principales fonctionnalités du logiciel xSellco Helpdesk ?

Nous n'avons pas d'informations sur les fonctionnalités de xSellco Helpdesk.

Q. Qui utilise xSellco Helpdesk ?

Utilisateurs habituels du logiciel xSellco Helpdesk :

PME, Grandes entreprises, Auto-entrepreneurs, Entreprises de taille moyenne

Q. Dans quelles langues xSellco Helpdesk est-il disponible ?

Langues dans lesquelles xSellco Helpdesk est disponible :

anglais, français, allemand, italien, espagnol

Q. Quels sont les types de licence disponibles pour xSellco Helpdesk ?

Types de licences disponibles pour xSellco Helpdesk:

Abonnement

Q. xSellco Helpdesk prend-il en charge les appareils mobiles ?

Appareils pris en charge par xSellco Helpdesk :

Android, iPhone, iPad

Q. Avec quelles applications xSellco Helpdesk peut-il s'intégrer ?

Applications s'intégrant à xSellco Helpdesk :

BigCommerce, ChannelAdvisor, Facebook, Linnworks, Magento Commerce, PrestaShop, Shopify, Twitter, WooCommerce

Q. Quelles sont les ressources d'aide disponibles pour xSellco Helpdesk ?

Ressources d'aide disponibles pour xSellco Helpdesk :

FAQ, Support en ligne, Support téléphonique, Tutoriels vidéo