En savoir plus sur ThunderTix

ThunderTix est un logiciel de billetterie à service complet pour les ventes en ligne et les commandes directes au guichet ou par téléphone. Vendez des billets pour des événements d'entrée générale ou utilisez un tableau des places assises. Ce logiciel est conçu pour être une solution entièrement personnalisée intégrant directement vos événements dans votre site web. Vos clients restent ainsi engagés tout au long du processus d'achat. Vous pouvez fournir vos propres styles ou CSS, pour créer une présence web transparente et parfaitement marquée.

Lorsqu'un client achète un billet en ligne, il reçoit un reçu par e-mail comprenant un billet électronique imprimable. Personnalisez le ticket et le reçu par e-mail avec votre logo, vos couleurs, vos conditions et les informations relatives à votre événement. Améliorez la vente des sponsors d'événements en proposant le placement de leurs logos dans l'espace publicitaire désigné sur le ticket PDF.

La lecture des codes-barres empêche la fraude et assure que les clients ont des tickets valables pour entrer. Lorsque vos clients arrivent à l'événement, vous pouvez utiliser un enregistrement électronique des invités ou, pour les événements plus importants, vous pouvez simplifier le processus d'enregistrement avec des scanneurs de codes-barres. La numérisation est disponible en tant qu'application iOS gratuite pour iPhone, iPad ou en tant qu'application Android qui permet de numériser des tickets papier ou directement depuis un smartphone. Des scanners sont également disponibles à la vente ou à la location.

À tout moment de l'événement, vous aurez accès aux données essentielles des rapports, telles que les listes d'invités, les rapports de ventes par ticket et par dollar, les rapports de rapprochement, les rapports sur plusieurs événements et les résultats de la numérisation de codes-barres. Si vous utilisez MailChimp ou Constant Contact, l'intégration transmettra immédiatement les informations d'acheteur de billets à ces comptes. ThunderTix maintient un gestionnaire de relation client privé contenant des informations historiques dans un format facilement interrogeable et exportable ou une intégration directe à MailChimp pour les campagnes d'e-mail en masse. ThunderTix n'utilise en aucun cas les données de vos clients. Vous pouvez donc être sûr que la vie privée de vos clients est préservée.

Appareils

Pour quelle entreprise ?

TPE PME GE

Disponible dans les pays suivants

Australie, Canada, Royaume-Uni, Mexique, États-Unis

Langues

anglais, espagnol, français

Images

Ticket Activity Dashboard - monitor ticket sales by month or day to determine marketing strategies from promotions offered. Easily see comps and refunds given along with ticket sales and revenue.
Dashboard - Sales by orders processed, declined, abandoned and voided. Track abandonment rates month to month to keep customers engaged.
Event Dashboard - Ticket Sales and Revenue broken down per upcoming event.
Email Delivery Dashboard - tracking on the delivery statistics for each email sent including Order confirmation receipts, Event Reminders and Post-Event Surveys.
Hourly Ticket Performance - monitor ticket sales by hour to determine the effectiveness of various marketing campaigns.
Reserved Seating Section with Accessible Seat Options. Red seats indicate sold seats. Seats can also individually be marked as obstructed view.
Customize events by color for the Calendar display. Gives visual variation from one event to another.
Calendar view - displayed with options by month, week or day. Events can be color-coded for clarity.
iOS app for iPhones and iPads - Rapidly scan tickets both off paper and the smart phones of your guests. Sell tickets on the go using a connected mobile credit card swipe directly from the app.
ThunderTix App - mobile image for a valid barcode ticket
Customer Database - Search Options and Marketing Tools
Abandonment Dashboard - tracks your average shopping cart abandonment rate each month against other organizations in your industry.
Administrative view of Events tab. Replicate link creates duplicated event data for quick creation of events copying all ticket prices, shipping and fees.
En voir 14 de plus
Vidéo de ThunderTix
Vidéo de ThunderTix
Vidéo de ThunderTix
Vidéo de ThunderTix
Capture d'écran pour ThunderTix : Ticket Activity Dashboard - monitor ticket sales by month or day to determine marketing strategies from promotions offered. Easily see comps and refunds given along with ticket sales and revenue. Capture d'écran pour ThunderTix : Dashboard - Sales by orders processed, declined, abandoned and voided. Track abandonment rates month to month to keep customers engaged. Capture d'écran pour ThunderTix : Event Dashboard - Ticket Sales and Revenue broken down per upcoming event. Capture d'écran pour ThunderTix : Email Delivery Dashboard - tracking on the delivery statistics for each email sent including Order confirmation receipts, Event Reminders and Post-Event Surveys. Capture d'écran pour ThunderTix : Hourly Ticket Performance - monitor ticket sales by hour to determine the effectiveness of various marketing campaigns. Capture d'écran pour ThunderTix : Reserved Seating Section with Accessible Seat Options. Red seats indicate sold seats. Seats can also individually be marked as obstructed view. Capture d'écran pour ThunderTix : Customize events by color for the Calendar display. Gives visual variation from one event to another. Capture d'écran pour ThunderTix : Calendar view - displayed with options by month, week or day. Events can be color-coded for clarity. Capture d'écran pour ThunderTix : iOS app for iPhones and iPads - Rapidly scan tickets both off paper and the smart phones of your guests. Sell tickets on the go using a connected mobile credit card swipe directly from the app. Capture d'écran pour ThunderTix : ThunderTix App - mobile image for a valid barcode ticket Capture d'écran pour ThunderTix : Customer Database - Search Options and Marketing Tools Capture d'écran pour ThunderTix : Abandonment Dashboard - tracks your average shopping cart abandonment rate each month against other organizations in your industry. Capture d'écran pour ThunderTix : Administrative view of Events tab. Replicate link creates duplicated event data for quick creation of events copying all ticket prices, shipping and fees.

Fonctionnalités

Nombre total de fonctionnalités pour ThunderTix : 95

  • API
  • Accès mobile
  • Alertes/Notifications
  • Analyse financière
  • Analytique de l'engagement
  • Automatisation du marketing
  • Base de données de clients
  • Billetterie
  • Billetterie des événements
  • Billetterie en ligne
  • Billetterie mobile
  • Billetterie sur place
  • CRM
  • Calendrier des événements
  • Campagnes de drip marketing
  • Carte de fidélité
  • Cartes d'abonnement
  • Codes QR
  • Confirmation et rappels
  • Conformité PCI
  • Conférences/Conventions
  • Contrôles/Permissions d'accès
  • Données en temps réel
  • Enquêtes et feedback
  • Fonction de glisser-déposer
  • Gestion de site web
  • Gestion des badges
  • Gestion des cartes cadeaux
  • Gestion des clients
  • Gestion des clients
  • Gestion des concessions
  • Gestion des données client
  • Gestion des e-mails
  • Gestion des employés
  • Gestion des expositions et des fournisseurs
  • Gestion des fournisseurs
  • Gestion des inscriptions
  • Gestion des listes d'attente
  • Gestion des listes d'invités
  • Gestion des parrainages
  • Gestion des participants
  • Gestion des produits alimentaires
  • Gestion des promotions
  • Gestion des présences
  • Gestion des remises
  • Gestion des reçus
  • Gestion des réservations
  • Gestion des stocks
  • Gestion des tickets de support
  • Gestion des événements
  • Historique des clients
  • Importation et exportation de données
  • Impression de badges
  • Impression à domicile
  • Inscription des visiteurs
  • Inscription en ligne
  • Installations multiples
  • Intégration des médias sociaux
  • Intégrations de tiers
  • Invitations et rappels par e-mail
  • Lecture de codes-barres et de tickets
  • Mariages et fêtes
  • Mesure des performances
  • Modèles d'e-mails
  • Paiements en ligne
  • Paiements électroniques
  • Personnalisation
  • Plan de salle
  • Planification des événements
  • Point de vente (PDV)
  • Promotion sociale
  • Rapports de ventes
  • Rapports en temps réel
  • Rapports et analyses
  • Rapprochement bancaire
  • Recherche dans liste d'invités
  • Recherche/Filtre
  • Reconnaissance de code-barres
  • Réservation en ligne
  • Réservations de billets
  • Segmentation des participants
  • Sièges réservés
  • Stockage sécurisé des données
  • Stratégie de marque personnalisable
  • Suivi des clics
  • Suivi des visiteurs
  • Suivi des événements
  • Suivi du ROI et de l'analytique
  • Synchronisation de données
  • Tableau de bord d'activités
  • Traitement des cartes de crédit
  • Traitement des commandes
  • Traitement des paiements
  • e-mail marketing
  • Événements multiples

Alternatives

Showpass

4,8
Alternative n° 1 à ThunderTix
Showpass est une application en marque blanche pour la billetterie et le guichet. Plug-ins pour la vente de billets sur...

Accelevents

4,7
Alternative n° 2 à ThunderTix
Rejoignez des milliers d'événements en utilisant la seule plateforme construite par les organisateurs d'événements pour...

Aventri

4,3
Alternative n° 3 à ThunderTix
etouches dispose de 15 modules pour gérer tous vos besoins concernant l'événementiel. La plateforme événementielle...

Ticket Tailor

4,9
Alternative n° 4 à ThunderTix
Vendez des billets avec Ticket Tailor, une plateforme de billetterie événementielle en marque blanche sans frais de...

Avis

Note globale

4,7 /5
(187)
Rapport qualité-prix
4,7/5
Fonctionnalités
4,5/5
Simplicité d'utilisation
4,6/5
Support client
4,8/5

Vous avez déjà ThunderTix ?

Les acheteurs de logiciels ont besoin de vous ! Les avis utilisateurs nous aident tous à prendre de meilleures décisions.

Donnez votre avis !
Afficher 5 avis sur 187
Sergio G.
Note globale
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client

Easy Interface. Easy to Setup. Reliable & A+ Professional Customer Service.

Publié le 24/02/2016

I enjoyed the overall experience. What was great about ThunderTix was a combination of two things,...

I enjoyed the overall experience. What was great about ThunderTix was a combination of two things, dependability and customer service. Whenever I had a question they answered it either by phone or email in a timely manner. They were also very thorough as to what you cannot and could do. With much creativity and flexibility there isn't really much you cannot do with their ticketing system.

Avantages

It's affordable with its different ticketing plans, and you are not stuck paying an outrageous percentage of your sales.
*Customer Service
*Dependable
*Automated Pre-sale system
*Automated Post-sale system
*Works on smartphones and tablets with easy.
*Promotional tools.
*Easy simple buttoning system even low tech Church volunteers of an elderly age were able to operate.
*SSL Encryption on their end.
*Works with multiple merchant portals

Inconvénients

I am not really sure. They seem to even be concerned about quickly changing their system to benefit you from their open customer support page. You can see what the customers complained about, and even how they solved it. It was freaking incredibly risky, but also awesome to see how they fixed it. So if there are issues which I did not experience, they probably won't last too long.

Lauren B.
Note globale
  • Secteur d'activité: Divertissement
  • Taille de l'entreprise: 11-50 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 10.0 /10

Customer Service A+

Publié le 15/05/2020

We have been using Thundertix for nearly three years, and have been big fans of the software from...

We have been using Thundertix for nearly three years, and have been big fans of the software from the beginning, but their response to changing needs during the COVID-19 crisis have made us ThunderTix fans for life. The Thundertix team has quickly and efficiently continued to add new features that are critical during this time. The newly added options to bulk refund tickets to gift certificates and add automated social distancing seating charts are GAME CHANGERS for our industry right now. They have saved our staff hours of time and energy by implementing easy to use, effective features. Plus, they are in my opinion the absolute best bang for your buck that you can get in a ticketing software. They have lower per ticket rates than most of their competitors with superior service.

Avantages

The software is incredibly user friendly. The low per ticket cost was the greatest deciding factor for us, but we have been wowed by their customer service and breadth of features. We are a non-profit theatre company that operates 10 small venues (sub 300 seats). Things we love: assigned seating, easy transfer and refund options, PDF tickets, unlimited user accounts (we have lots of ticketing volunteers), integrated email, offer to round up to nearest $5 for donation, bulk discount code creation, season tickets, pre and post event surveys.

Inconvénients

We would like to see more versatility within season tickets, such as creating season or package tickets across multiple venues. We would like to see additional versatility with coupon codes, such as creating a code that can be used only once per person.

Lisa S.
Note globale
  • Secteur d'activité: Musique
  • Taille de l'entreprise: 2-10 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 9.0 /10

Thundertix Is a Really Good Software for our purpose

Publié le 26/02/2021

Overall I am happy with Thundertix and the process to use the software.

Overall I am happy with Thundertix and the process to use the software.

Avantages

I think that Thundertix is easy to use once you get the hang of it. They have very good customer service. I like the fact that you can suggest new features

Inconvénients

I think that sometimes when I send in a support request it is hard to get across my explanation of what the issue is. But eventually it gets worked out. We now have phone support but have not used it yet. Maybe that is a better way to get something figured out.

Utilisateur vérifié
Note globale
  • Taille de l'entreprise: 11-50 employés
  • Logiciel utilisé toutes les semaines pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 5.0 /10

Fine but not the best option out there

Publié le 22/06/2018

I feel like the biggest benefit is the price and the customization of the software. I would highly...

I feel like the biggest benefit is the price and the customization of the software. I would highly recommend spending quality time on the set-up to ensure you're using it to the best of its ability for your organization.

Avantages

The customization is really nice -- from show details, customer reminders, and prices. The customer side of things is really clean and well setup.

Inconvénients

The navigation can be non-intuitive, but understandable once you get the lay of the land. The biggest issue we've come across is the inability to delete or archive orders. Our group sales processes including deposits were always in jeopardy of getting really messy on the back end. Even leaving notes about orders that you couldn't later update would get irritating for the small space provided.

Réponse de Thunder Data Systems

Thanks for your great feedback. We spent a bit of time this year trying to improve our interlinking to make it easier than ever, and our efforts will continue. We truly want to be the most efficient, time saving software.

If you have specific suggestions, I am all ears. You are welcome to write me directly, or you can create a feature request once you're logged in.

I'll look forward to hearing from you!

Connor J.
Note globale
  • Secteur d'activité: Institutions religieuses
  • Taille de l'entreprise: 2-10 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 6 à 12 mois
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 10.0 /10

Great Customer Service and User Friendly!

Publié le 05/01/2021

Avantages

Thundertix is fantastic when it comes to customer service, answering all requests in a timely fashion. It is also very user friendly! We have received several compliments from parishioners, most of them older, that it is so easy to select their seat for church.

Inconvénients

No cons! Everything works well and the service is great!

Afficher 5 avis sur 187 Lire tous les avis

ThunderTix - FAQ

Voici quelques-unes des questions fréquentes sur ThunderTix.

Types de licences disponibles pour ThunderTix :

  • À partir de: 65,00 $US/mois
  • Type de licence: Abonnement
  • Essai gratuit: Disponible

Nous n'avons pas d'informations sur les fonctionnalités de ThunderTix.

Utilisateurs habituels du logiciel ThunderTix :

Auto-entrepreneur, 2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1 000, 1 001+

Langues dans lesquelles ThunderTix est disponible :

anglais, espagnol, français

Appareils pris en charge par ThunderTix :

Android (mobile), iPhone (mobile), iPad (mobile)

Applications s'intégrant à ThunderTix :

Authorize.Net, Braintree, Constant Contact, Facebook, Google Ads, Google Analytics, Google Maps, Instagram, Mailchimp, PayPal, Post Affiliate Pro, QuickBooks Online Advanced, Salesforce.org, SendGrid, Squarespace, Stripe, Twitter, Weebly, Wix, WordPress, Zapier, Zoom Meetings & Chat

Ressources d'aide disponibles pour ThunderTix :

Service client/e-mail, FAQ/forums, Base de connaissances, Support téléphonique, Service de support 24/7 (réponse directe), Chat

Catégories connexes

Consultez toutes les catégories de logiciels trouvées pour ThunderTix.