Digital Assistant

Digital Assistant

Your smart assistant for the workplace

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Digital Assistant - Présentation

Work smarter while you work together with Digital Assistant, your personal Assistant for the workplace. Receive real-time notifications, ask a question or give a command; Digital Assistant unites all of your existing business applications and data sources into one simple, actionable digital employee experience platform.

On your desktop, on your mobile or in your browser, and with integrations for Amazon Alexa, Slack, Workplace and more, your smart assistant puts your enterprise ecosystem at your fingertips whenever you need it. Create and manage requests, start meetings, search for files and information and get real-time notifications from all of your connected apps – without having to pause your workflow.

Empower your workforce to take back control of their time and return valuable hours of productivity back to your business. Say goodbye to endless portals, missed reminders and forgotten notifications and say hello to the modern workplace. It’s time to change the way you work with Digital Assistant.

Prix

À partir de
4,00 $US/mois
Types de licence
version d'essai gratuite
Licence unique
Abonnement

Appareils

Type d'entreprise

S
M
L

Disponible dans les pays suivants

Asie, Australie, Brésil, Canada, Chine et 5 autres, Europe, Allemagne, Inde, Japon, Amérique latine

Langues

anglais

Digital Assistant - Prix

À partir de
4,00 $US/mois
Types de licence
version d'essai gratuite
Licence unique
Abonnement

The minimum user number for the 'per user' license tier is 100 users. Billed annually or monthly coming soon.

All prices include comprehensive technical support workdays between 9am and 6pm EST.

Digital Assistant - Fonctionnalités

  • API
  • Notifications automatiques
  • Tableau de bord d'activités

  • Chat
  • Conférences
  • Conférences vidéo et en direct
  • Enregistrement des appels
  • Identification de l'appelant
  • Intégration CRM
  • Intégration de tiers
  • Intégration des SMS
  • Messagerie instantanée
  • Messagerie vocale
  • Monitoring
  • Rapports et statistiques
  • Rapports sur les appels
  • Routage des appels
  • Réceptions
  • Suivi des appels
  • Transfert d’appel

Plus d'informations sur Digital Assistant

Digital Assistant - Principales fonctionnalités

  • Artificial intelligence insights
  • Digital Employee Experience platform
  • Enterprise app integration
  • Enterprise chatbots
  • Enterprise search
  • Proactive notifications
  • SharePoint integration

Avantages

• Unite new and legacy applications to access their data and functionality from one interface via a real-time API

• Access all enterprise systems from any device – your desktop, mobile, from within other applications (SharePoint, Slack, Workplace) and through Alexa devices

• Stay effortlessly up to date with notifications delivered directly to you – you’ll only get notified about things relevant to you based on your role, emails, calendars, location and more, or the things you want to see

• Streamline your day – put tasks, reminders, approvals and important communications in one place so you can get things done without switching between multiple applications

• Smart search – AI powered search can predict your queries, helping you find what you need from all your connected data more quickly. Take action directly from search results without having to navigate across multiple systems

Digital Assistant - FAQ

Voici quelques-unes des questions fréquentes sur Digital Assistant.

Q. Quels sont les types de licence disponibles pour Digital Assistant ?

Types de licences disponibles pour Digital Assistant :

À partir de: 4,00 $US/mois

Type de licence: Licence unique, Abonnement

version d'essai gratuite: Disponible

The minimum user number for the 'per user' license tier is 100 users. Billed annually or monthly coming soon.

All prices include comprehensive technical support workdays between 9am and 6pm EST.

Q. Quelles sont les principales fonctionnalités du logiciel Digital Assistant ?

Fonctionnalités du logiciel Digital Assistant :

  • Artificial intelligence insights
  • Digital Employee Experience platform
  • Enterprise app integration
  • Enterprise chatbots
  • Enterprise search
  • Proactive notifications
  • SharePoint integration

Q. Qui utilise Digital Assistant ?

Utilisateurs habituels du logiciel Digital Assistant :

Grandes entreprises, Entreprises de taille moyenne, Non Profit, Administration publique, PME

Q. Dans quelles langues Digital Assistant est-il disponible ?

Langues dans lesquelles Digital Assistant est disponible :

anglais

Q. Quels sont les types de licence disponibles pour Digital Assistant ?

Types de licences disponibles pour Digital Assistant:

Licence unique, Abonnement

Q. Digital Assistant prend-il en charge les appareils mobiles ?

Nous n'avons pas d'informations sur les appareils pris en charge par Digital Assistant.

Q. Avec quelles applications Digital Assistant peut-il s'intégrer ?

Applications s'intégrant à Digital Assistant :

Box, Dropbox, Freshdesk, G Suite, Google Drive, IntelliEnterprise, Office 365, Salesforce Marketing Cloud, Salesforce Sales Cloud, Yammer

Q. Quelles sont les ressources d'aide disponibles pour Digital Assistant ?

Ressources d'aide disponibles pour Digital Assistant :

FAQ, Forum, Base de connaissances, Support en ligne, Support téléphonique