UseResponse

UseResponse

Suite de support client tout-en-un

4.7/5 (29 avis)

UseResponse - Présentation

Description du logiciel UseResponse

UseResponse est un social CRM tout-en-un, un centre d'aide, une plateforme de communication, un outil de service client et une plateforme de support client conçus pour être utilisés par n'importe quel type d'entreprise et de communauté. UseResponse peut être utilisé par toutes les organisations - de production de biens, de services ou à but non lucratif - pour écouter les opinions et les commentaires des clients afin de s'améliorer.

UseResponse est conçu pour les agents de support et les clients et permet aux entreprises de comprendre leurs clients et l'opinion de leurs clients sur les produits et services proposés. Grâce à l'utilisation d'un système de billetterie, d'une banque d'idées et d'une documentation en ligne organisée, UseResponse permet aux utilisateurs de poser des questions, de signaler des problèmes et de laisser des scores, ce qui permet aux entreprises de recueillir des commentaires, des suggestions et des critiques constructives.

UseResponse permet aux organisations de fournir un soutien aux clients d'une manière efficace et différente. Avec le code ouvert, UseResponse est entièrement personnalisable pour l'organisation. Ils peuvent organiser des communautés, recueillir des commentaires et fidéliser les clients à l'aide de différentes réponses aux idées, aux problèmes et aux questions. Les organisations peuvent interagir avec les utilisateurs et les clients et écouter leurs commentaires pour améliorer leur produit ou service.

UseResponse - Présentation

Prix

À partir de
N/A

Types de licence

Essai gratuit
Licence unique
Rapport qualité-prix

UseResponse - Fonctionnalités

Appareils
Pour quelle entreprise ?
TPE PME GE
Disponible dans les pays suivants
Asie, Australie, Brésil, Canada, Chine et 5 autres, Europe, Allemagne, Inde, Japon, Amérique latine
Langues
anglais, allemand, russe

Captures d'écran

Capture d'écran pour UseResponse :
Capture d'écran pour UseResponse : Capture d'écran pour UseResponse : Capture d'écran pour UseResponse : Capture d'écran pour UseResponse : Capture d'écran pour UseResponse : Capture d'écran pour UseResponse : Capture d'écran pour UseResponse :

UseResponse - Avis

UseResponse - Avis

Note globale
4.7
/
5 29 avis
Excellent
21

Très bien
7

Moyen
1

Médiocre
0

Mauvais
0

Rapport qualité-prix
4.9
Fonctionnalités
4.7
Simplicité d'utilisation
4.8
Support client
4.9
97% des utilisateurs recommandent cette application
Utilisateur vérifié

Best customer support I can imagine


Traduire avec Google Translate
Michael S.

Powerful, easy to use,fantastic customer support

1) I can provide managed customer/ticket support
2) I can easily integrate new custom support team members into the process
3) I can teach users about my site interactive to my support system
4) I can provide a 'Feature Request' system that I can use to not only assess user needs/desires but also keep them in the loop about status of those requests.


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Loveday A.

UseResponse: an All-in-One Solution for your Help Desk and Support Suite.

UseResponse has proved to be one of the Best decisions we undertook. We were looking for an All-in-One Solution to enable us to manage Our Customer Support Solutions, and UseResponse turned out simply great.

We used the Trial version, and got Our Team to test every aspect of the system, and were very happy with the outcome and Information gathered were thoroughly analysed and formed part of Our decision to upgrade.

The System interface is highly customisable to Our needs, and it's easier for Our Team to use Its Self-Service Community integration to Gather ideas, Topic Voting, aggregate Problems, Questions, provide support with this great customer feedback software, help desk ticketing system packed in one simple solution.

Digging deeper, we utilised the Help Desk Analytics Tools (HDAT) to measure Support Agents Performance.

One other great feature is the Intelligent Ticket Processing (ITP) and the ease with which All requests aggregated in one inbox from different support channels.

I will highly recommend anyone whose Business is looking for a seamless Combination of Help Desk + Multilingual Knowledge Base Features and API integration and Mobile ready (IOS and Android integration).

Throughout the integration Process, the UseResponse Team were of immense support. Their Customer Support Team is great.

UseResponse is Value for money.


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Vishal J.

your article, faq formating sucks

We are considering leaving your service as your base design is pretty old style looking.

You should consider modernizing it. Check out how Square space Knowledge base looks, we would like something which looks as mdoern as that https://support.squarespace.com/hc/en-us/categories/200352188-Knowledge-Base

And the FAQ page should be modern like https://www.qapital.com/faq

you can check how old looking http://withjoy.useresponse.com looks which is why we are likely to leave the service even though we have paid for it.


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Natraj K.

3 Years experience was great! Quick email responses and Great Documentation


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Utilisateur vérifié
Secteur d'activité: Services et technologies de l'information
Taille de l'entreprise: 1 001-5 000 employés
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Best customer support I can imagine

Logiciel utilisé Autre pendant plus d'un an
Publié le 27/05/2019
Provenance de l'avis : Capterra

Avantages

It works great and is flexible for collecting feedback, ideas, and questions in real time and asynchronously.

Inconvénients

Sometimes the admin console can be a bit difficult to navigate, but all of the features are there, somewhere.

Note détaillée

Rapport qualité-prix
Simplicité d'utilisation
Support client

Probabilité de recommander le produit: 10.0/10

Michael S.
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Powerful, easy to use,fantastic customer support

Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
Publié le 10/11/2017
Provenance de l'avis : Capterra

1) I can provide managed customer/ticket support
2) I can easily integrate new custom support team members into the process
3) I can teach users about my site interactive to my support system
4) I can provide a 'Feature Request' system that I can use to not only assess user needs/desires but also keep them in the loop about status of those requests.

Avantages

Right now my favorite feature is the 'inline' FAQ whereby I can add a 'What's This?' icon anywhere on my site which then pops up the UseResponse widget with an FAQ related to the user's current asset. This is fully integrated to the support system allowing me to both inform users of features interactively and allow for extended/related answers and even customer support.

I tested a number of popular/leading competing services and found UseResponse to be the most comprehensive and easy to use of all of them and the price is decidedly right. For me the final deciding factor was that a company that creates customer support software in fact provides superior customer support too. I was able to learn about and set up all the features I needed with direct and caring support.

I don't often 'gush' about software (actually usually I gripe :) ) but UseResponse IMHO deserves it.

Inconvénients

So far not much. The only feature I'd love to include is the ability for FAQ/Articles to link to other articles inside the widget. Right now you are limited to either the sidebar of related articles (which keeps you in the widget) or adding a hyperlink to an artcile which opens a new browser window. I"m told they are working on that too though so that would leave me with nothing to complain about.

Note détaillée

Rapport qualité-prix
Simplicité d'utilisation
Support client

Probabilité de recommander le produit: 10.0/10

Loveday A.
Secteur d'activité: Services et technologies de l'information
Taille de l'entreprise: 2-10 employés
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UseResponse: an All-in-One Solution for your Help Desk and Support Suite.

Logiciel utilisé tous les jours pendant 1 à 5 mois
Publié le 24/03/2017
Provenance de l'avis : Capterra

UseResponse has proved to be one of the Best decisions we undertook. We were looking for an All-in-One Solution to enable us to manage Our Customer Support Solutions, and UseResponse turned out simply great.

We used the Trial version, and got Our Team to test every aspect of the system, and were very happy with the outcome and Information gathered were thoroughly analysed and formed part of Our decision to upgrade.

The System interface is highly customisable to Our needs, and it's easier for Our Team to use Its Self-Service Community integration to Gather ideas, Topic Voting, aggregate Problems, Questions, provide support with this great customer feedback software, help desk ticketing system packed in one simple solution.

Digging deeper, we utilised the Help Desk Analytics Tools (HDAT) to measure Support Agents Performance.

One other great feature is the Intelligent Ticket Processing (ITP) and the ease with which All requests aggregated in one inbox from different support channels.

I will highly recommend anyone whose Business is looking for a seamless Combination of Help Desk + Multilingual Knowledge Base Features and API integration and Mobile ready (IOS and Android integration).

Throughout the integration Process, the UseResponse Team were of immense support. Their Customer Support Team is great.

UseResponse is Value for money.

Avantages

Unique feedback system
Social Integration
Content analysing
Multi lingual knowledge bases
Unified Agents interface for all platforms
Fast customer support and problem-solving
Unique feedback system
Ticket merge
Restful API, IOS, Android integration
Several Feedback sources: community portal, embedded widget
Ease of Installation

Note détaillée

Rapport qualité-prix
Simplicité d'utilisation
Support client

Probabilité de recommander le produit: 10.0/10

Vishal J.
Traduire avec Google Translate

your article, faq formating sucks

Publié le 02/02/2016
Provenance de l'avis : Capterra

We are considering leaving your service as your base design is pretty old style looking.

You should consider modernizing it. Check out how Square space Knowledge base looks, we would like something which looks as mdoern as that https://support.squarespace.com/hc/en-us/categories/200352188-Knowledge-Base

And the FAQ page should be modern like https://www.qapital.com/faq

you can check how old looking http://withjoy.useresponse.com looks which is why we are likely to leave the service even though we have paid for it.

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Réponse de UseResponse

Hello Vishal,
In order to supply with good service, we are ready to assist you in integration of the system with website + customizing the look and feel of articles and knowledge base to your requirements.
As system is very flexible, we try to utilize the common way of providing support in package, but not everyone would be amazed with features we have and UI we provide.
Let us know if you can consider using our service, if we are to provide better UI for your needs in order for you to change your mind in regards to this review.
Hope you would give us a chance to make product better and change your opinion here.

Note détaillée

Simplicité d'utilisation
Support client

Natraj K.
Secteur d'activité: Logiciels
Taille de l'entreprise: 2-10 employés
Traduire avec Google Translate

3 Years experience was great! Quick email responses and Great Documentation

Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
Publié le 12/07/2018
Provenance de l'avis : Capterra

Avantages

Simple UI with great functionality, lot of documentation and support is fantastic.
Simple to implement and immediate email support.

Inconvénients

Email functionalities and integrations like Zendesk is missing. As you improve on these, it would be great.

Note détaillée

Rapport qualité-prix
Simplicité d'utilisation
Support client

Probabilité de recommander le produit: 10.0/10

Recommandation utilisateur
9.4/10
Basé sur 29 avis utilisateurs
Comparatif avec les logiciels similaires : recommandation utilisateur
Comparer avec les alternatives

UseResponse - Prix

UseResponse - Prix

À partir de
N/A
Essai gratuit
Licence unique
Rapport qualité-prix
Rapport qualité-prix
4.9/5
Basé sur 29 avis utilisateurs
Comparatif avec les logiciels similaires : rapport qualité-prix
Comparer avec les alternatives

UseResponse - Fonctionnalités

UseResponse - Fonctionnalités

API
Chat
Communication multicanal
Enquêtes et feedback
Gestion de la base de connaissances
Gestion des flux de travail
Gestion des tickets de support
Historique des contacts
Intégration CRM
Intégration de tiers
Intégration des e-mails
Intégration des médias sociaux
Messagerie instantanée
Monitoring
Notifications automatiques
Portail libre-service
Rapports et statistiques
Stratégie de marque personnalisable
Surveillance en temps réel
Tableau de bord d'activités
Fonctionnalités
4.7/5
Basé sur 29 avis utilisateurs
Comparatif avec les logiciels similaires : note sur les fonctionnalités
Comparer avec les alternatives

Catégories

UseResponse - FAQ

UseResponse - FAQ

Voici quelques-unes des questions fréquentes sur UseResponse.

Q. Quels sont les types de licence disponibles pour UseResponse ?

Types de licences disponibles pour UseResponse :

Type de licence: Licence unique

Essai gratuit: Disponible

Q. Quelles sont les principales fonctionnalités du logiciel UseResponse ?

Nous n'avons pas d'informations sur les fonctionnalités de UseResponse.

Q. Qui utilise UseResponse ?

Utilisateurs habituels du logiciel UseResponse :

Auto-entrepreneurs, Grandes entreprises, Entreprises de taille moyenne, À but non lucratif, Administration publique, PME

Q. Dans quelles langues UseResponse est-il disponible ?

Langues dans lesquelles UseResponse est disponible :

anglais, allemand, russe

Q. Quels sont les types de licence disponibles pour UseResponse ?

Types de licences disponibles pour UseResponse:

Licence unique

Q. UseResponse prend-il en charge les appareils mobiles ?

Nous n'avons pas d'informations sur les appareils pris en charge par UseResponse.

Q. Avec quelles applications UseResponse peut-il s'intégrer ?

Applications s'intégrant à UseResponse :

Facebook, G Suite, Twitter

Q. Quelles sont les ressources d'aide disponibles pour UseResponse ?

Ressources d'aide disponibles pour UseResponse :

FAQ, Base de connaissances, Support en ligne