UseResponse

UseResponse

Suite de support client tout-en-un

4.7/5 (29 avis)

UseResponse - Présentation

UseResponse est un social CRM tout-en-un, un centre d'aide, une plateforme de communication, un outil de service client et une plateforme de support client conçus pour être utilisés par n'importe quel type d'entreprise et de communauté. UseResponse peut être utilisé par toutes les organisations - de production de biens, de services ou à but non lucratif - pour écouter les opinions et les commentaires des clients afin de s'améliorer.

UseResponse est conçu pour les agents de support et les clients et permet aux entreprises de comprendre leurs clients et l'opinion de leurs clients sur les produits et services proposés. Grâce à l'utilisation d'un système de billetterie, d'une banque d'idées et d'une documentation en ligne organisée, UseResponse permet aux utilisateurs de poser des questions, de signaler des problèmes et de laisser des scores, ce qui permet aux entreprises de recueillir des commentaires, des suggestions et des critiques constructives.

UseResponse permet aux organisations de fournir un soutien aux clients d'une manière efficace et différente. Avec le code ouvert, UseResponse est entièrement personnalisable pour l'organisation. Ils peuvent organiser des communautés, recueillir des commentaires et fidéliser les clients à l'aide de différentes réponses aux idées, aux problèmes et aux questions. Les organisations peuvent interagir avec les utilisateurs et les clients et écouter leurs commentaires pour améliorer leur produit ou service.

Prix

À partir de
N/A
Types de licence
version d'essai gratuite
Licence unique
Rapport qualité-prix

Appareils

Type d'entreprise

S
M
L

Disponible dans les pays suivants

Asie, Australie, Brésil, Canada, Chine et 5 autres, Europe, Allemagne, Inde, Japon, Amérique latine

Langues

anglais, allemand, russe

UseResponse - Avis

Note globale
4.7/5
97% d'avis positifs
21
Excellent
7
Très bien
1
Moyen
0
Médiocre
0
Horrible
Michael S.
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Powerful, easy to use,fantastic customer support

Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
Publié le 10/11/2017
Provenance de l'avis : Capterra

1) I can provide managed customer/ticket support
2) I can easily integrate new custom support team members into the process
3) I can teach users about my site interactive to my support system
4) I can provide a 'Feature Request' system that I can use to not only assess user needs/desires but also keep them in the loop about status of those requests.

Avantages

Right now my favorite feature is the 'inline' FAQ whereby I can add a 'What's This?' icon anywhere on my site which then pops up the UseResponse widget with an FAQ related to the user's current asset. This is fully integrated to the support system allowing me to both inform users of features interactively and allow for extended/related answers and even customer support.

I tested a number of popular/leading competing services and found UseResponse to be the most comprehensive and easy to use of all of them and the price is decidedly right. For me the final deciding factor was that a company that creates customer support software in fact provides superior customer support too. I was able to learn about and set up all the features I needed with direct and caring support.

I don't often 'gush' about software (actually usually I gripe :) ) but UseResponse IMHO deserves it.

Inconvénients

So far not much. The only feature I'd love to include is the ability for FAQ/Articles to link to other articles inside the widget. Right now you are limited to either the sidebar of related articles (which keeps you in the widget) or adding a hyperlink to an artcile which opens a new browser window. I"m told they are working on that too though so that would leave me with nothing to complain about.

Note détaillée

Rapport qualité-prix
Simplicité d'utilisation
Support client

Probabilité de recommander le produit

10.0/10
Loveday A.
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UseResponse: an All-in-One Solution for your Help Desk and Support Suite.

Logiciel utilisé tous les jours pendant 1 à 5 mois
Publié le 24/03/2017
Provenance de l'avis : Capterra

UseResponse has proved to be one of the Best decisions we undertook. We were looking for an All-in-One Solution to enable us to manage Our Customer Support Solutions, and UseResponse turned out simply great.

We used the Trial version, and got Our Team to test every aspect of the system, and were very happy with the outcome and Information gathered were thoroughly analysed and formed part of Our decision to upgrade.

The System interface is highly customisable to Our needs, and it's easier for Our Team to use Its Self-Service Community integration to Gather ideas, Topic Voting, aggregate Problems, Questions, provide support with this great customer feedback software, help desk ticketing system packed in one simple solution.

Digging deeper, we utilised the Help Desk Analytics Tools (HDAT) to measure Support Agents Performance.

One other great feature is the Intelligent Ticket Processing (ITP) and the ease with which All requests aggregated in one inbox from different support channels.

I will highly recommend anyone whose Business is looking for a seamless Combination of Help Desk + Multilingual Knowledge Base Features and API integration and Mobile ready (IOS and Android integration).

Throughout the integration Process, the UseResponse Team were of immense support. Their Customer Support Team is great.

UseResponse is Value for money.

Avantages

Unique feedback system
Social Integration
Content analysing
Multi lingual knowledge bases
Unified Agents interface for all platforms
Fast customer support and problem-solving
Unique feedback system
Ticket merge
Restful API, IOS, Android integration
Several Feedback sources: community portal, embedded widget
Ease of Installation

Note détaillée

Rapport qualité-prix
Simplicité d'utilisation
Support client

Probabilité de recommander le produit

10.0/10
Jiří M.
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Multi.function support/help desk service

Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
Publié le 12/12/2018
Provenance de l'avis : Capterra

Only positive experience. UseResponse is on of tools that works perfectly for our use-case and I may only recommend it.

Avantages

Very nice complex software that cover almost all needs our team has. Support email ticketing system and help desk software for collecting ideas and public support.
Together with self-hosting system with possible CSS customization, ideal tool.
Because of self-hosting solution, we from time to time face minor issues with functionality, fortunately support of UseResponse team is excellent and issues are almost instantly solved.

Inconvénients

No cons at all. Pricing is average in softwares of this category.

Note détaillée

Rapport qualité-prix
Simplicité d'utilisation
Support client

Probabilité de recommander le produit

8.0/10
Richard S.
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UseResponse Review

Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
Publié le 27/11/2018
Provenance de l'avis : Capterra

Customer community visibility of ideas and issues is the key problem we solved. Previously these were all dealt with, but were invisible to customer, leading to dissatification

Avantages

Easy to set up
Easy for end-users
Configurable and extendable and functionality growing all the time
Great support
Value for money compared to competitors if off the chart
On premises option was vital for us .. not sure if this is still available?

Inconvénients

Notification features would be nice.. but sure these will be added in time.. Happy to stick with it until they don.

Note détaillée

Rapport qualité-prix
Simplicité d'utilisation
Support client

Probabilité de recommander le produit

10.0/10
Natraj K.
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3 Years experience was great! Quick email responses and Great Documentation

Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
Publié le 12/07/2018
Provenance de l'avis : Capterra

Avantages

Simple UI with great functionality, lot of documentation and support is fantastic.
Simple to implement and immediate email support.

Inconvénients

Email functionalities and integrations like Zendesk is missing. As you improve on these, it would be great.

Note détaillée

Rapport qualité-prix
Simplicité d'utilisation
Support client

Probabilité de recommander le produit

10.0/10

UseResponse - Prix

À partir de
N/A
Types de licence
version d'essai gratuite
Licence unique
Rapport qualité-prix

UseResponse - Fonctionnalités

  • API
  • Base de connaissances
  • Chat
  • Enquêtes et feedback

  • Communication multicanal
  • Gestion des billets
  • Gestion des flux de travail
  • Historique des contacts
  • Hiérarchisation
  • Intégration CRM
  • Intégration de tiers
  • Intégration des e-mails
  • Intégration des médias sociaux
  • Messagerie instantanée
  • Monitoring
  • Notifications automatiques
  • Rapports et statistiques
  • Stratégie de marque personnalisable
  • Surveillance en temps réel
  • Tableau de bord d'activités

UseResponse - FAQ

Voici quelques-unes des questions fréquentes sur UseResponse.

Q. Quels sont les types de licence disponibles pour UseResponse ?

Types de licences disponibles pour UseResponse :

Type de licence: Licence unique

version d'essai gratuite: Disponible

Q. Quelles sont les principales fonctionnalités du logiciel UseResponse ?

Nous n'avons pas d'informations sur les fonctionnalités de UseResponse.

Q. Qui utilise UseResponse ?

Utilisateurs habituels du logiciel UseResponse :

Auto-entrepreneurs, Grandes entreprises, Entreprises de taille moyenne, Non Profit, Administration publique, PME

Q. Dans quelles langues UseResponse est-il disponible ?

Langues dans lesquelles UseResponse est disponible :

anglais, allemand, russe

Q. Quels sont les types de licence disponibles pour UseResponse ?

Types de licences disponibles pour UseResponse:

Licence unique

Q. UseResponse prend-il en charge les appareils mobiles ?

Nous n'avons pas d'informations sur les appareils pris en charge par UseResponse.

Q. Avec quelles applications UseResponse peut-il s'intégrer ?

Applications s'intégrant à UseResponse :

Facebook, G Suite, Twitter

Q. Quelles sont les ressources d'aide disponibles pour UseResponse ?

Ressources d'aide disponibles pour UseResponse :

FAQ, Base de connaissances, Support en ligne