Invoca

En savoir plus sur Invoca
Invoca fournit des solutions d'analyse et de suivi des appels optimisées par IA aux spécialistes du marketing d'entreprise ayant besoin de données et d'attribution pour les campagnes qui génèrent des appels téléphoniques entrants. L'analyse des appels Invoca fournit des données en temps réel qui permettent aux spécialistes du marketing de prendre des mesures éclairées en fonction de ce qui se passe lors des appels téléphoniques entrants. Les entreprises qui utilisent Invoca augmentent considérablement leur ROI (retour sur investissement) marketing, génèrent davantage d'appels de clients générant des revenus, augmentent les taux de conversion et peuvent offrir des expériences d'appels client plus personnalisées en fonction des données client en ligne.
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Invoca ne vous convainc pas tout à fait ?
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Avis
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Les acheteurs de logiciels ont besoin de vous ! Les avis utilisateurs nous aident tous à prendre de meilleures décisions.

- Secteur d'activité : Production alimentaire
- Taille de l'entreprise : 1 001–5 000 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Rapport qualité-prix
- Simplicité d'utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 8.0 /10
Invoca Review
Publié le 19/07/2021
A very good tool and fun to use. It gives AI-controlled call following and investigation answers...
A very good tool and fun to use. It gives AI-controlled call following and investigation answers for big business advertisers who need information and attribution for crusades that drive inbound calls. A worthy and recommendable tool.
Avantages
It is truly simple to explore through the menus & filters, with examination and voice calls, you can streamline the whole buy way, snap to call and it is incredibly effective. API, Keyword Tracking, ROI Tracking, IVR etc are best features in this software.
Inconvénients
CRM, Lead Capture, Multi-campaign, Performance Metrics, Website Analysis etc are some features which lacks here but are present in other tools of in same category.
- Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Rapport qualité-prix
- Simplicité d'utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 10.0 /10
The best experience in telephone connectivity
Publié le 18/04/2018
With Invoca marketers can get great information about callers and conversations, which can optimize...
With Invoca marketers can get great information about callers and conversations, which can optimize the customer's journey in real time on virtually any channel or device.
Avantages
I have more than 3 years dedicated to Telecommunications, I have had the opportunity to have used several software for call centers. With Invoke they have definitely improved communication with customers. With analysis and voice calls, you can optimize the entire purchase path, click to call. It is amazingly efficient, you can understand why customers are calling, so make the respective improvements and offer better service.
Inconvénients
Invokes offers a unique experience. There is absolutely nothing that you do not like. Makes customer contact ideal before, during and after each phone call.
- Secteur d'activité : Banque
- Taille de l'entreprise : 11–50 employés
- Logiciel utilisé toutes les semaines pendant 6 à 12 mois
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Rapport qualité-prix
- Simplicité d'utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 5.0 /10
Great company
Publié le 14/10/2024
Great Team Great product but was too many bells and whistles for what we needed
Great Team Great product but was too many bells and whistles for what we needed
Avantages
People and staff are great and very helpful
Inconvénients
User friendliness, lots of bells and whistles but hard to do some simple things
- Taille de l'entreprise : 51–200 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Rapport qualité-prix
- Simplicité d'utilisation
- Support client
Great way to audit calls and improve in various areas of the company
Publié le 14/03/2018
Avantages
I really like that we can customize and test phone numbers and lines so that we can appropriately audit calls. Being able to record calls has allowed us to identify issues when auditing and improve where necessary for our team/company. It's a great tracking system for calls to see whats working and what's not for marketing purposes.
Inconvénients
One thing I would change is being able to better organize calls. Maybe there is a way, but it's a busy dashboard. Nonetheless, it works great and makes our team better in many ways.
- Secteur d'activité : Marketing et publicité
- Taille de l'entreprise : 11–50 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Rapport qualité-prix
- Simplicité d'utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 9.0 /10
Senior Account Manager
Publié le 24/05/2019
Been at RingPArtner for 5 years and we have always used invoca for tracking network calls. Support...
Been at RingPArtner for 5 years and we have always used invoca for tracking network calls. Support team and overall performance are consistent and awesome. There is a reason why we stay
Avantages
Invoca is really easy to navigate through the menus. For my role digging into publisher data is key, and for someone who is not usually good at these type of things I find myself hardly stuck at all. Good Support team and informative updates on whats fixed or what is going to be addressed.
Inconvénients
Not a whole lot but a small thing would be that I don't like having to dig to figure out what my account allows. but that even seems like im trying to say something bad
Invoca - FAQ
Voici quelques-unes des questions fréquentes sur Invoca.Q. Quels sont les types de licence disponibles pour Invoca ?
Types de licences disponibles pour Invoca :
- À partir de : 1,00 $US/mois
- Type de licence : Abonnement
- Version d’essai gratuite : Disponible
Q. Qui utilise Invoca ?
Utilisateurs habituels du logiciel Invoca :
11–50, 51–200, 201–500, 501–1 000, 1 001–5 000
Q. Dans quelles langues Invoca est-il disponible ?
Langues dans lesquelles Invoca est disponible :
anglais
Q. Invoca prend-il en charge les appareils mobiles ?
Appareils pris en charge par Invoca :
Q. Avec quelles applications Invoca peut-il s'intégrer ?
Applications s'intégrant à Invoca :
Adobe Campaign, CAKE, Five9, Google Analytics 360, HubSpot Marketing Hub, Kenshoo Infinity Suite, Marin Software, Marketo Engage, Rocket Fuel, Salesforce Marketing Cloud, TUNE, Tealium Customer Data Hub, Webtrends
Q. Quelles sont les ressources d'aide disponibles pour Invoca ?
Ressources d'aide disponibles pour Invoca :
Service client/e-mail, Support téléphonique, Chat
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