
En savoir plus sur Outreach
Outreach est une plateforme intuitive d'automatisation des ventes. Basée sur des "séquences", l'application aide les équipes de vente à configurer des campagnes par e-mail et des points de contact basés sur un nombre quelconque de critères qu'ils choisissent. Les équipes peuvent créer une séquence de e-mails et appels à faire passer à chaque prospect.
La sensibilisation aide les équipes de vente à gérer efficacement tous leurs clients potentiels, quel que soit leur nombre. Outreach informe les équipes de vente lorsque les leads répondent aux messages et planifie ceux qui ont répondu au prochain point de contact ou à la prochaine étape. Il détecte même les moments les plus performants de la semaine pour envoyer des e-mails, puis planifie les campagnes par e-mail en conséquence.
Les fonctionnalités analytiques de Outreach permettent aux équipes de vente d'avoir une vue d'ensemble de leurs activités et de leurs performances. Grâce à l'analyse de séquence d'Outreach, les membres de l'équipe peuvent savoir exactement où se trouve chaque prospect dans l'entonnoir de communication et les responsables peuvent observer les performances de chaque membre de l'équipe.
Options de tarification dès :
Non fourni par l'éditeur
- Version gratuite
- Essai gratuit
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Les 5 meilleurs logiciels similaires à Outreach
Clients types
- Auto-entrepreneurs
- Petites entreprises (de 2 à 50 employés)
- Moyennes entreprises (de 51 à 500 employés)
- Grandes entreprises (500 employés minimum)
Déploiement
- Basé sur le cloud
- Sur site
Disponible dans les pays suivants
Australie, Canada, Royaume-Uni, États-Unis
Langues
anglais
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Les 5 meilleurs logiciels similaires à Outreach
Images






Fonctionnalités
Nombre total de fonctionnalités pour Outreach : 56
Alternatives
Freshsales

Mixmax

Groove

Revenue.io

Avis
Vous avez déjà Outreach ?
Les acheteurs de logiciels ont besoin de vous ! Les avis utilisateurs nous aident tous à prendre de meilleures décisions.

- Secteur d'activité : Services financiers
- Taille de l'entreprise : 11-50 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Simplicité d'utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 10.0 /10
Outreach Multiplies Each of Your Employees by 10
Publié le 21/01/2021
The Outreach onboarding is rather extensive, and if you're a hands-on A type I don't necessarily...
The Outreach onboarding is rather extensive, and if you're a hands-on A type I don't necessarily think you'll get much out of the onboarding. I found doing it side by side a written article was my favorite approach to learning.
Avantages
Outreach is a product that has blown me away. It's every Director and Manager's dream when it comes to sending e-mails and keeping up with annual engagement with customers of any lifecycle. From Sales to Customer Service to Marketing, Outreach can help every member on your team.
For years I A/B tested e-mail subject lines and calculated this on an excel spreadsheet. Outreach does it for me. I have increased my cold e-mail sales open rate from 25% to 60%! The e-mails look personalized and don't look like any other e-mail campaign. Even the signatures are consistent.
The LinkedIn feature allows people on teams/enterprise to engage within the platform. For others it takes you to the person's page in a new tab. It makes it easy to increase engagement trifold in this manner by creating sequences (day 1 call, day 2 linkedin, day 3 email, etc.).
Inconvénients
One improvement would be a better LinkedIn integration. I wish the Sales Navigator e-mails fed through in order to create a task in SalesForce just as an e-mail through OutReach does.
There absolutely needs to be more personalizations (i.e. Dear {{first name}}, Hope you're having a great {{day_of_weeek}}). Which, this seems rather simple to code. Any real time data should be in there. Instead I have to do a long {{if/then}} that takes forever.
- Secteur d'activité : Services et technologies de l'information
- Taille de l'entreprise : 1 001-5 000 employés
- Logiciel utilisé toutes les semaines pendant plus d'un an
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Rapport qualité-prix
- Simplicité d'utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 9.0 /10
If you get out of your own way it's fantastic
Publié le 03/04/2020
Outreach has been fantastic but adoption has been the biggest issue we faced. If adoption is done...
Outreach has been fantastic but adoption has been the biggest issue we faced. If adoption is done well it will absolutely lead to better conversions of leads and revenue.
Avantages
Outreach is extremely customizable and enables you to focus your time better by automating the tediousness away from prospecting and focus on the message and conversations.
Inconvénients
Honestly it can be somewhat complex to use if you also have other tools that serve some functions that outreach allows. The best way to utilize in my opinion is to spend a ton of time up front to get the functionality the way you want and use as your exclusive tool for prospecting (aside from Sales Nav and that sort of thing)
Alternatives envisagées
SalesLoftPourquoi choisir Outreach
ToutApp was essentially a mass blast email tool and led to SDRs becoming spammersPourquoi passer à Outreach
Functions and reputation- Secteur d'activité : Télécommunications
- Taille de l'entreprise : 51-200 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant 1 à 5 mois
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Rapport qualité-prix
- Simplicité d'utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 0.0 /10
I hate to write a negative Review but... this experience was so bad I hope to help you pick...
Publié le 20/08/2022
Their sales team was bad and initially we didnt sign up, then after trailing another and also being...
Their sales team was bad and initially we didnt sign up, then after trailing another and also being frustrated with that one, we made a stupid decision to just go with Outreach, forced to buy their video onboarding, their support takes forever to answer and most answers are incorrect, when their software crashes they have a robotic response that their team gives which is reboot, they will tell that over and over, when in reality their app fails because of mismatching data on the import that they can't handle correctly. They put me on a call with an Advanced Success Manager after I complained and she was so new, she knew nothing and wasted my time for 15 minutes, It got so bad I had to get involved and it was obvious that they weren't going to be a good fit for us and they admitted however, I asked if we could jsut part ways friends, cancel our agreement, they refuse to let us out of a $26,000 contract. KNOWING we won't use it and knowing that their team said its not a good fit.
Avantages
nothing. After 3 months I am walking away from a $26,000/yr contract they will NOT let us out of, so I am STILL Paying and we are NOT going to use this trash of a platform. They do NOT care about you as a client.
Inconvénients
Using this software cut our call volume in half, we had our WORST sales month in 2 years, we had so many problems getting set up, their software crashes, notes fail to save, hubspot integration is a joke, stand alone you lose features like deal pipeline, you can not sort by last time called, their throttles don't work as explained, cannot text, the list of cons goes on and on...
- Secteur d'activité : Internet
- Taille de l'entreprise : 501-1 000 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Simplicité d'utilisation
- Probabilité de recommander le produit 10.0 /10
My experience with Outreach
Publié le 18/11/2022
Avantages
- Priority tool used by me in my day-to-day activities- Easy of usage in terms of lead management, sending out emails, messages, calls, etc- Tracking of daily activities, visibility of upcoming tasks and previous engagement with leads
Inconvénients
- Sometimes it becomes difficult to make calls due to bandwidth issues even if you are on high speed internet connection. It fails to recognises and doesn't connect call. This can be worked upon more.
- Secteur d'activité : Services et technologies de l'information
- Taille de l'entreprise : 51-200 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Rapport qualité-prix
- Simplicité d'utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 9.0 /10
Outreach your Prospects
Publié le 10/05/2022
My SDR team at first was hesitant but now loves the workflows.
Seem to be booking more demos now.
My SDR team at first was hesitant but now loves the workflows.
Seem to be booking more demos now.
Avantages
Use of use and easy integration with Salesforce.
Separate prospects and Accounts
Awesome reporting tools
KPI made easy
Inconvénients
No Voice mail drop
Difficulty with incoming calls
Support takes forever to get back to you
Outreach - FAQ
Voici quelques-unes des questions fréquentes sur Outreach.Q. Quels sont les types de licence disponibles pour Outreach ?
Types de licences disponibles pour Outreach :
- À partir de :
- Type de licence : Abonnement
- Version d’essai gratuite : Non disponible
Q. Qui utilise Outreach ?
Utilisateurs habituels du logiciel Outreach :
Auto-entrepreneur, 2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1 000, 1 001-5 000
Q. Dans quelles langues Outreach est-il disponible ?
Langues dans lesquelles Outreach est disponible :
anglais
Q. Outreach prend-il en charge les appareils mobiles ?
Appareils pris en charge par Outreach :
Q. Avec quelles applications Outreach peut-il s'intégrer ?
Applications s'intégrant à Outreach :
6sense, Chili Piper, Demandbase One, Dialpad, Drift, Gmail, Gong.io, HubSpot CRM, LeadIQ, LinkedIn Sales Navigator, Microsoft 365, Okta, RingCentral Contact Center, Salesforce Sales Cloud, Seismic, Sendoso, Terminus, Vidyard, ZoomInfo SalesOS
Q. Quelles sont les ressources d'aide disponibles pour Outreach ?
Ressources d'aide disponibles pour Outreach :
Service client/e-mail, FAQ/forums, Base de connaissances, Support téléphonique
Catégories connexes
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- Logiciels de SFA (Sales Force Automation)
- Logiciels de gestion des leads
- Logiciels d'aide à la vente
- Logiciels de télévente
- Logiciels d'engagement de ventes
- Logiciels de gestion de contacts
- Logiciels de predictive lead scoring
- Logiciels de predictive dialer
- Logiciels de gestion de contenu commercial
- Logiciels d'enregistrement des appels
- Logiciels de suivi commercial
- Logiciels de prévision des ventes
- Logiciels d'account-based marketing
- Plateformes pour chatbots