En savoir plus sur Outreach

Outreach est une plateforme intuitive d'automatisation des ventes. Basée sur des "séquences", l'application aide les équipes de vente à configurer des campagnes par e-mail et des points de contact basés sur un nombre quelconque de critères qu'ils choisissent. Les équipes peuvent créer une séquence de e-mails et appels à faire passer à chaque prospect.

La sensibilisation aide les équipes de vente à gérer efficacement tous leurs clients potentiels, quel que soit leur nombre. Outreach informe les équipes de vente lorsque les leads répondent aux messages et planifie ceux qui ont répondu au prochain point de contact ou à la prochaine étape. Il détecte même les moments les plus performants de la semaine pour envoyer des e-mails, puis planifie les campagnes par e-mail en conséquence.

Les fonctionnalités analytiques de Outreach permettent aux équipes de vente d'avoir une vue d'ensemble de leurs activités et de leurs performances. Grâce à l'analyse de séquence d'Outreach, les membres de l'équipe peuvent savoir exactement où se trouve chaque prospect dans l'entonnoir de communication et les responsables peuvent observer les performances de chaque membre de l'équipe.


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Outreach ne vous convainc pas tout à fait ? Comparer avec une alternative populaire

Outreach

4,4 (295)
VS.
Le plus évalué

À partir de

Prix introuvable
15,00 $US
mois

Prix

Version gratuite
Version d'essai gratuite
Version gratuite
Version d'essai gratuite

Fonctionnalités

82
105

Intégrations

19
218

Simplicité d’utilisation

4,2 (295)
4,3 (6 089)

Rapport qualité-prix

4,2 (295)
4,2 (6 089)

Service client

4,1 (295)
4,4 (6 089)
Les jauges horizontales vertes représentent le logiciel le plus apprécié selon la note globale qui lui a été attribuée ainsi que le nombre d'avis.

Alternatives

HubSpot Marketing Hub

4,5
Alternative n° 1 à Outreach
HubSpot Marketing Hub est une plateforme tout-en-un évolutive pour le marketing entrant, combinant le content marketing,...

Mailshake

4,6
Alternative n° 2 à Outreach
Mailshake est une plateforme d'action commerciale pour les équipes de vente modernes. Envoyez des e-mails de prospection...

HubSpot CRM

4,5
Alternative n° 3 à Outreach
Gagnez un temps de vente précieux grâce à HubSpot CRM qui prend en charge tous les petits détails de l'enregistrement...

Groove

4,5
Alternative n° 4 à Outreach
Groove permet aux grandes comme aux petites équipes de rester informées et de fournir à leurs clients l'expérience...

Avis

Note globale

4,4 /5
(295)
Rapport qualité-prix
4,2/5
Fonctionnalités
4,4/5
Simplicité d'utilisation
4,2/5
Support client
4,1/5

Vous avez déjà Outreach ?

Les acheteurs de logiciels ont besoin de vous ! Les avis utilisateurs nous aident tous à prendre de meilleures décisions.

5 avis affichés sur 295
Morgan
Morgan
Note globale
  • Secteur d'activité : Services financiers
  • Taille de l'entreprise : 11–50 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 10.0 /10

Outreach Multiplies Each of Your Employees by 10

Publié le 21/01/2021

The Outreach onboarding is rather extensive, and if you're a hands-on A type I don't necessarily...

The Outreach onboarding is rather extensive, and if you're a hands-on A type I don't necessarily think you'll get much out of the onboarding. I found doing it side by side a written article was my favorite approach to learning.

Avantages

Outreach is a product that has blown me away. It's every Director and Manager's dream when it comes to sending e-mails and keeping up with annual engagement with customers of any lifecycle. From Sales to Customer Service to Marketing, Outreach can help every member on your team.

For years I A/B tested e-mail subject lines and calculated this on an excel spreadsheet. Outreach does it for me. I have increased my cold e-mail sales open rate from 25% to 60%! The e-mails look personalized and don't look like any other e-mail campaign. Even the signatures are consistent.

The LinkedIn feature allows people on teams/enterprise to engage within the platform. For others it takes you to the person's page in a new tab. It makes it easy to increase engagement trifold in this manner by creating sequences (day 1 call, day 2 linkedin, day 3 email, etc.).

Inconvénients

One improvement would be a better LinkedIn integration. I wish the Sales Navigator e-mails fed through in order to create a task in SalesForce just as an e-mail through OutReach does.

There absolutely needs to be more personalizations (i.e. Dear {{first name}}, Hope you're having a great {{day_of_weeek}}). Which, this seems rather simple to code. Any real time data should be in there. Instead I have to do a long {{if/then}} that takes forever.

Aaron
Note globale
  • Secteur d'activité : Services et technologies de l'information
  • Taille de l'entreprise : 1 001–5 000 employés
  • Logiciel utilisé toutes les semaines pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 9.0 /10

If you get out of your own way it's fantastic

Publié le 03/04/2020

Outreach has been fantastic but adoption has been the biggest issue we faced. If adoption is done...

Outreach has been fantastic but adoption has been the biggest issue we faced. If adoption is done well it will absolutely lead to better conversions of leads and revenue.

Avantages

Outreach is extremely customizable and enables you to focus your time better by automating the tediousness away from prospecting and focus on the message and conversations.

Inconvénients

Honestly it can be somewhat complex to use if you also have other tools that serve some functions that outreach allows. The best way to utilize in my opinion is to spend a ton of time up front to get the functionality the way you want and use as your exclusive tool for prospecting (aside from Sales Nav and that sort of thing)

Alternatives envisagées 

SalesLoft

Pourquoi choisir Outreach 

ToutApp was essentially a mass blast email tool and led to SDRs becoming spammers

Pourquoi passer à Outreach

Functions and reputation
Brenda
Note globale
  • Secteur d'activité : Logiciels
  • Taille de l'entreprise : 51–200 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 0.0 /10

Use of Outreach and support

Publié le 08/07/2019

Tired of being lied to, ignored, and being told the issues are ours when they aren't. It's just...

Tired of being lied to, ignored, and being told the issues are ours when they aren't. It's just one horrible mess after another. I get having growing pain for a company but your's seems to not be anywhere ready for widespread use! And learn to treat your customer's better. They are your bread and butter!

Avantages

It's pretty easy to use and figure out. Not much help is needed to make it work.

Inconvénients

Quality and support! Outreach experiences issues regularly. There's always something wrong with it. What's worse is when you put in a support ticket, they always give you some generic issue that its on the customer's side. That's not the case! You then later find out that they lied and are exeriencing an outage. Then you ask repeatedly for a call back because your manager is upset with them and they can't bother to do that! They won't even acknowledge your request!

DavidLee
DavidLee
Note globale
  • Secteur d'activité : Marketing et publicité
  • Taille de l'entreprise : 51–200 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 10.0 /10

Outreach helps me Make more Money

Publié le 01/07/2019

I love it. Their customer service is great whenever I have questions and the product has paid for...

I love it. Their customer service is great whenever I have questions and the product has paid for itself ten-fold.

Avantages

I love how I can increase my intake and outtake with minimal effort on my end. Outreach allows automation in places that has saved me hundreds of hours since i've started using it.

Inconvénients

There are a few simple things that the platform does not allow. One is a "Select-All" feature where you can also unselect some. Select-All is an all-or-nothing. If there are 500 things and 1 of them is missplaced. You have to figure out another way besides Select-All minus 1.

Michael
Michael
Note globale
  • Secteur d'activité : Logiciels
  • Taille de l'entreprise : 11–50 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 10.0 /10

Amazing software that immediately generates return on investment

Publié le 27/12/2018

Their customer success and new customer install team is AMAZINGLY good. It's a complex solution,...

Their customer success and new customer install team is AMAZINGLY good. It's a complex solution, but that is also its power. Any question I asked was answered immediately by whatever level of support was required.

Avantages

Ability to setup complex user journey sequences for multiple personas, it's ease of setup and use, and that our inside sales team says they CANNOT work without this solution. We increased our rate of meetings set immediately and already have generated enough revenue to pay for the system many times over. It is not the cheapest solution out there, but you get what you pay for.

Inconvénients

The reporting could be more robust, but we pipe all the data in SFDC and use the reporting tools there.

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Outreach - FAQ

Voici quelques-unes des questions fréquentes sur Outreach.

Types de licences disponibles pour Outreach :

  • Type de licence : Abonnement
  • Version d’essai gratuite : Non disponible

Utilisateurs habituels du logiciel Outreach :

201–500, 501–1 000, 1 001–5 000

Langues dans lesquelles Outreach est disponible :

anglais

Appareils pris en charge par Outreach :

Applications s'intégrant à Outreach :

6sense, Chili Piper, Demandbase One, Dialpad, Drift, Gmail, Gong.io, HubSpot CRM, LeadIQ, LinkedIn Sales Navigator, Microsoft 365, Okta, RingCentral Contact Center, Salesforce Sales Cloud, Seismic, Sendoso, Terminus, Vidyard, ZoomInfo Sales

Ressources d'aide disponibles pour Outreach :

Service client/e-mail, FAQ/forums, Base de connaissances, Support téléphonique

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