En savoir plus sur ZoomShift

ZoomShift est un logiciel de planning du personnel qui vous simplifie la vie. Aidez-vous de ZoomShift pour créer les horaires de votre personnel en ligne. Prenez en compte les demandes de congé des employés, la disponibilité, les heures supplémentaires et les conflits de quart lors de la création de l'emploi du temps. Publiez vos emplois du temps et envoyez des e-mails/SMS/notifications push à tous vos employés. Une fois les quarts de travail publiés, vos employés peuvent demander des modifications et des échanges de quart.

Suivez facilement les heures de vos employés grâce à l'horodateur intégré de ZoomShift ou saisissez les feuilles de temps manuellement. Obtenez un aperçu des moments où les employés sont en retard et en avance ou qu'ils ont travaillé en dehors de leur emploi du temps. Exécutez des rapports de paie et importez-les dans votre fournisseur de paie actuel pour un traitement simple et rapide.

Vous pouvez le faire depuis n'importe quel navigateur web ou en utilisant l'une des applications natives sur iOS ou Android de ZoomShift.

Appareils

Pour quelle entreprise ?

TPE PME GE

Disponible dans les pays suivants

Australie, Canada, Royaume-Uni, États-Unis

Langues

anglais

Images

Create Work Schedules In Minutes
Manage Time Off Requests
Oversee Shift Swaps
Communicate With Your Staff
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Capture d'écran pour ZoomShift : Create Work Schedules In Minutes Capture d'écran pour ZoomShift : Manage Time Off Requests Capture d'écran pour ZoomShift : Oversee Shift Swaps Capture d'écran pour ZoomShift : Communicate With Your Staff

Fonctionnalités

Nombre total de fonctionnalités pour ZoomShift : 50

  • API
  • Accès mobile
  • Alertes mobiles
  • Alertes/Notifications
  • Base de données des employés
  • Budgétisation et prévision
  • Calcul des heures supplémentaires
  • Carte perforée en ligne
  • Cartes géographiques
  • Changement d'équipe
  • Contrôle des budgets
  • Contrôle du processus d'approbation
  • Demande de congés
  • Distribution planifiée
  • GPS
  • Gestion de la disponibilité
  • Gestion de la paie
  • Gestion des employés
  • Gestion des feuilles de temps
  • Gestion des modèles
  • Gestion des présences
  • Géolocalisation
  • Géolocalisation
  • Importation et exportation de données
  • Messagerie
  • Messagerie SMS
  • Mesure des performances
  • Mises à jour en temps réel
  • Monitoring
  • Planification automatisée
  • Planification du personnel
  • Pointage à l'arrivée/au départ
  • Pointeuse
  • Portail des employés
  • Portail employés
  • Portail libre-service
  • Prise en charge iCalendar
  • Rappels
  • Rapports et analyses
  • Rapports et statistiques
  • Rapports sur les coûts de main-d'œuvre
  • Recherche/Filtre
  • Suivi des congés
  • Suivi des présences
  • Suivi des salariés
  • Suivi des vacances/congés
  • Suivi du temps en ligne
  • Surveillance en temps réel
  • Synchronisation du calendrier
  • Tableau de bord d'activités

Alternatives

When I Work

4,5
Alternative n° 1 à ZoomShift
When I Work offre aux entreprises un moyen simple d'organiser les plannings et de communiquer avec leurs employés...

QuickBooks Time

4,7
Alternative n° 2 à ZoomShift
TSheets est un service en ligne de gestion du temps et de la main-d'œuvre qui permet aux utilisateurs de gérer leur...

Deputy

4,7
Alternative n° 3 à ZoomShift
Deputy est une plateforme tout-en-un de planification du personnel, de gestion de la présence et du temps, de...

Tanda

4,6
Alternative n° 4 à ZoomShift
Tanda est un logiciel de planification du personnel et de gestion du temps qui inclut des fonctionnalités de pointage...

Avis

Note globale

4,5 /5
(79)
Rapport qualité-prix
4,5/5
Fonctionnalités
4,2/5
Simplicité d'utilisation
4,4/5
Support client
4,5/5

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Thea H.
Note globale
  • Secteur d'activité: Entreposage
  • Taille de l'entreprise: 2-10 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Probabilité de recommander le produit 9.0 /10

Great for Small Business Scheduling

Publié le 26/08/2018

Avantages

I run a small business, 3 employees, so a traditional time clock is insane overkill, but I needed something for employees to clock in and out, view their schedules, and make requests. Zoomshift has work really well for us - we have had them for 3 years and I have never questioned about getting rid of the program. Its nice for scheduling on my end, but also notifies the employees of new shifts and shift reminders. Also, if can be app based that my employees just use their phones to clock in and out which can be helpful. Plus there is a GPS feature so employees cannot clock in with their phones if they are not at work - which has helped with a few teen employees in the past. I think for the price it provides great features and has been extremely helpful.

Inconvénients

I do wish that when you achieve an employee that their shift information from the past stayed on reports. It wouldn't be the end of the world if when you were archiving them you could download their shift history, which you can, but its limited to 3 months (?). With my last employee that left, I had to spend 20 minutes trying to download his shift history just in case I need it down the road for reporting.

Alissa W.
Note globale
  • Secteur d'activité: Gestion de l'enseignement
  • Taille de l'entreprise: 11-50 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 10.0 /10

ZoomShift, great free option

Publié le 09/03/2020

Overall, it's great and I would recommend it to others. We will continue to use ZoomShift for our...

Overall, it's great and I would recommend it to others. We will continue to use ZoomShift for our needs.

Avantages

This software has a lot of pros. First, it's very easy to add staff, to make schedules, and do copy schedules to following pages. The fact it has an app is a huge advantage. Also, the summary of the hours each work is really important for us because we have caps of how much we can schedule each employee. Also, the notes are great!

Inconvénients

I wish I could mark events on days without it being in the schedule. Like an alert that says "Event until 10 am" over that specific day. Now I have to leave the notes in each employees shift and then when I copy it, delete every note.

Lauren S.
Note globale
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Simplicité d'utilisation
  • Support client

Glitches

Publié le 20/08/2015

The new functionality is great but I constantly get the "Whoops! Something went wrong" error every...

The new functionality is great but I constantly get the "Whoops! Something went wrong" error every time I login, and every time I load a shift template it says that some didn't get loaded. I'm constantly refreshing the website. My team has had troubles dropping and picking up shifts which seems to be better in this past release.

Overall we like it but the glitches and error messages are very high and frequent.

Réponse de ZoomShift

Lauren,

Thanks for your honest feedback. I'm looking into your account right now and the errors that you have mentioned. It sounds like this may be a browser issue that we can get fixed for you. I'm sending you a personal message as well.

Ben
Co-Founder @ ZoomShift

David S.
Note globale
  • Secteur d'activité: Matériel informatique
  • Taille de l'entreprise: 11-50 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 1 à 5 mois
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 10.0 /10

Solid Scheduling Software of the 21st Century

Publié le 08/01/2017

Right off the bat, let me say that I absolutely love this software!
Clock in from your phone?...

Right off the bat, let me say that I absolutely love this software!
Clock in from your phone? Check!
Copy schedule templates by week to save time? Check!
Assign new positions, locations, and employees on the fly? CHECK!
With a feature-rich program that lets you create schedules, approve and review timesheets, and print reports of wages and earnings, there's no management question that ZoomShift can't answer.
And if a question or two happens to slip by, rest assured that ZoomShift offers one of the best customer support services I've ever experienced. Just click a bubble on the corner of your screen and a chat bubble pops up, and within moments the team at ZoomShift will shoot back a response to solve any problem you may encounter.
It's like instant messaging your best friend in IT.
And the 'low cost' to 'feature-rich application' ratio is INCREDIBLY imbalanced in favor of the user. For only a few dollars per employee, gain over 20 different tools and utilizations to help you track time, initiate group discussions, drag and drop employee timeslots, filter by store or employee, it's an all-around MUST for anyone maintaining a business, and a clock-in system setup on your computer or tablet only adds more sweetness in the icing on the cake.
It seems like I'm rambling, but there really IS this much to talk about when it comes to ZoomShift. And I swear by my life that I'm not paid or sponsored by ZoomShift at all.
These guys deserve some credit for listening to the people that want a complete scheduling workstation.
Gone are the days of mentally draining timeslot puzzle solving chores.

ZoomShift has clocked in.

Avantages

Easy interface, dozens of helpful tools, color coding and drag/dropping, mobile and web interface

Inconvénients

Limited color options for positions, Billing liaison cannot be messaged directly by employees

Eliana Y.
Note globale
  • Secteur d'activité: Édition
  • Taille de l'entreprise: 1 001-5 000 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Simplicité d'utilisation
  • Probabilité de recommander le produit 8.0 /10

Software keeps improving

Publié le 04/03/2020

My scheduling needs as an employee have pretty much gone without a hitch. However from a management...

My scheduling needs as an employee have pretty much gone without a hitch. However from a management standpoint I can see there can be continual improvements-- each shift at my workplace has several components and if these could be able to be shuffled/assigned more quickly and easily, I think we would be able to maximize our time management.

Avantages

The people in charge of UX/UI definitely seem interested in creating the best version of the product. It seems like features are constantly being tweaked and updated to be more seamless and more user friendly.

Inconvénients

The load time should be faster and available offline (even with a disclaimer of time last updated).

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ZoomShift - FAQ

Voici quelques-unes des questions fréquentes sur ZoomShift.

Types de licences disponibles pour ZoomShift :

  • À partir de: 15,00 $US/mois
  • Type de licence: Abonnement
  • Essai gratuit: Disponible

Nous n'avons pas d'informations sur les fonctionnalités de ZoomShift.

Utilisateurs habituels du logiciel ZoomShift :

2-10, 11-50, 51-200, 201-500

Langues dans lesquelles ZoomShift est disponible :

anglais

Appareils pris en charge par ZoomShift :

Android (mobile), iPhone (mobile)

Applications s'intégrant à ZoomShift :

Quickbooks Online, Square Point of Sale, Vend, Xero

Ressources d'aide disponibles pour ZoomShift :

Service client/e-mail, Base de connaissances, Support téléphonique, Chat

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