Hubstaff

Suivi du temps avec des captures d'écran, pour les équipes distantes

En savoir plus sur Hubstaff

Logiciel de suivi du temps facile avec des fonctionnalités telles que les captures d'écran, la surveillance de l'activité, la paie automatique, les rapports avancés, le suivi en temps réel et le GPS. Capacités de suivi en ligne et hors ligne. Également disponible pour Apple, Windows, Linux et iOS. S'intègre avec plus de 30 outils populaires, tels que Trello, Asana, Podio et PayPal.

Hubstaff est idéal pour les équipes distantes, les PME et les consultants/indépendants. Il est approuvé et utilisé par plus de 8 000 équipes distantes. Peu importe le nombre de projets ou d'équipes différentes que vous avez, ils peuvent tous être sous le même compte, dans des projets distincts. En outre, différents employés peuvent avoir différents paramètres et autorisations.


Images

Hubstaff Logiciel - 1
Hubstaff Logiciel - 2
Hubstaff Logiciel - 3
Hubstaff Logiciel - 4
Hubstaff Logiciel - 5
Hubstaff Logiciel - 6
Hubstaff Logiciel - 7
Hubstaff Logiciel - 8
Hubstaff Logiciel - 9
Hubstaff Logiciel - 10
Hubstaff Logiciel - 11
Hubstaff Logiciel - 12
En voir 14 de plus
Vidéo de Hubstaff
Vidéo de Hubstaff
Hubstaff Logiciel - 1
Hubstaff Logiciel - 2
Hubstaff Logiciel - 3
Hubstaff Logiciel - 4
Hubstaff Logiciel - 5
Hubstaff Logiciel - 6
Hubstaff Logiciel - 7
Hubstaff Logiciel - 8
Hubstaff Logiciel - 9
Hubstaff Logiciel - 10
Hubstaff Logiciel - 11
Hubstaff Logiciel - 12

Hubstaff ne vous convainc pas tout à fait ? Comparer avec une alternative populaire

Hubstaff

4,6 (1 424)
VS.
Le plus évalué

À partir de

7,00 $US
mois
13,49 €
mois

Prix

Version gratuite
Version d'essai gratuite
Version gratuite
Version d'essai gratuite

Fonctionnalités

111
235

Intégrations

34
92

Simplicité d’utilisation

4,4 (1 424)
4,4 (12 178)

Rapport qualité-prix

4,5 (1 424)
4,4 (12 178)

Service client

4,5 (1 424)
4,3 (12 178)

Alternatives

Asana

4,5
Alternative n° 1 à Hubstaff
Asana, l’une des principales plateformes de gestion du travail, simplifie et centralise la collaboration interéquipes...

BambooHR

4,6
Alternative n° 2 à Hubstaff
BambooHR offre une solution pour les gestionnaires et les employés, avec des profils d'employés, des demandes et des...

Paymo

4,7
Alternative n° 3 à Hubstaff
Une solution de gestion du travail pour les PME et équipes qui offre des outils natifs de gestion du temps, gestion de...

Odoo

4,1
Alternative n° 4 à Hubstaff
Odoo est une suite d'applications professionnelles en open source entièrement intégrée et personnalisable. La plupart...

Avis

Note globale

4,6 /5
(1 424)
Rapport qualité-prix
4,5/5
Fonctionnalités
4,4/5
Simplicité d'utilisation
4,4/5
Support client
4,5/5

Vous avez déjà Hubstaff ?

Les acheteurs de logiciels ont besoin de vous ! Les avis utilisateurs nous aident tous à prendre de meilleures décisions.

5 avis affichés sur 1 424
Jisselle
Note globale
  • Secteur d'activité : Biens de consommation
  • Taille de l'entreprise : 11–50 employés
  • Logiciel utilisé Autre pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 10.0 /10

I have used Hubstaff for over 2 years

Publié le 04/11/2020

I love it! Still use it and recommend to other colleagues.

I love it! Still use it and recommend to other colleagues.

Avantages

I like that it comes with the integrated time doctor, detailed reports for the team activity & productivity, as well as the recruitment Hubstaff Talent platform, I'd say it's the best remote hiring platform. Have found many employees from there.

Inconvénients

There's no payroll integration with Payoneer. It's tough to do payroll with limited options.

Alternatives envisagées 

TimeCamp, Monitask et Clockify

Pourquoi choisir Hubstaff 

The freelancer platform was better. Upwork is too costly to post jobs.

Pourquoi passer à Hubstaff

Hubstaff Talent & Task Manager.
Mackie
Note globale
  • Secteur d'activité : Marketing et publicité
  • Taille de l'entreprise : 11–50 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 9.0 /10

The most robust, one-stop-shop for time tracking especially for remote teams

Publié le 05/04/2023

Using Hubstaff has been exceptionally easy across the board. It is an asset for our company to see...

Using Hubstaff has been exceptionally easy across the board. It is an asset for our company to see project profitability, team member hours, and manage time off for a fully remote company. The customer service with Hubstaff is superb. Highly recommend the app!

Avantages

The customer service at Hubstaff is second-to-none. They are super responsive and attentive to our account. The clarity in the dashboard and ease of use of the app and online tracking tool is superb. It was extremely easy to implement in our team and get team members onboard for utilising the app through the use of badges and "friendly competition".

Inconvénients

The fact that PTO doesn't count towards the total weekly hours for a team member, which is should so that we can see the team member's weekly hours inclusive of PTO.

Alternatives envisagées 

TimeCamp, Time Doctor et DeskTime

Pourquoi choisir Hubstaff 

More sophisticated app, more flexibility, better dashboard. Easier to implement across a large organisation.

Logiciel antérieur 

TopTracker

Pourquoi passer à Hubstaff

Great competitive price for what you get. Great customer experience. Great interface.
Utilisateur vérifié
Note globale
  • Secteur d'activité : Marketing et publicité
  • Taille de l'entreprise : 51–200 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 6 à 12 mois
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Simplicité d'utilisation
  • Probabilité de recommander le produit 8.0 /10

Good time tracking software

Publié le 05/07/2022

Avantages

Good features. Highly recommend to business owners who want to boost their employees' productivity.

Inconvénients

Some privacy concerns as a user. Since it screen caps your screen from time to time

Réponse de Hubstaff

Hi there!

Thank you so much for your kind words! I'm so pleased to hear you highly recommend Hubstaff to boost employees' productivity. We are always striving to be the best in this space, and the best for our customers... So to hear that you're happy with what we have to offer - Well, you just made our day!

Regarding your concern about screenshots, I would like to let you know that you can enable your system's notification settings to know if screenshots are being taken.

When the screenshot notification setting is enabled on the desktop application, a pop-up will show every time it captures your screen, depending on your app's preferences setting. You can read more about it in our support article here: https://support.hubstaff.com/how-do-i-know-if-screenshots-are-being-taken/

If you still have concerns, please don't hesitate to reach out to us at support@hubstaff.com and we'll be happy to assist you!

Hope this helps! Have a lovely day!

Elizabeth
Note globale
  • Secteur d'activité : Études de marché
  • Taille de l'entreprise : 11–50 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Simplicité d'utilisation
  • Probabilité de recommander le produit 5.0 /10

Easy Time Tracking But Has Some Downfalls

Publié le 06/06/2023

I find Hubstaff to be user friendly but with downfalls that affect my overall opinion. If the...

I find Hubstaff to be user friendly but with downfalls that affect my overall opinion. If the desktop app did not impact the performance of my device, I would be happier with Hubstaff. Some features I can appreciate the intention but can't always be used reliably, such as the activity tracker. The activity tracker reports your and your team's active mouse movements on the screen. This percentage doesn't mean much if you are in meetings throughout the day as Hubstaff will report those times as inactive.

Avantages

Hubstaff's desktop app is very user friendly and makes switching between projects easy. Admins can add or remove projects from user's list easily. The app does take screenshots of the user's screen which can be useful in certain cases. User's can be added to another user's "team" so that managers can view team member times and activities in a daily email summary or by logging into the online account without being a Hubstaff admin.

Inconvénients

Hubstaff uses a lot of computer memory, especially the screenshot feature. Several users have reported the performance of their computer is affected. There is a mobile app but I have found it only works intermittently, most times I receive an error saying the feature is not available.

Arman
Note globale
  • Secteur d'activité : Services et technologies de l'information
  • Taille de l'entreprise : 2–10 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 10.0 /10

Delivers on the promise

Publié le 02/02/2020

When I started working as a freelancer I tested most of the most famous time tracking software...

When I started working as a freelancer I tested most of the most famous time tracking software services out there. I always ended up coming back to Hubstaff! The free plan was perfect for starting out, and now it also works perfectly for our small team. And we hope the same will happen once the company grows bigger.

Avantages

The ease of use and the fact it's so feature-rich. They have many integrations and even offer API for custom implementations.

Inconvénients

I'd like to have the ability to set different pay/bill rates in different currencies, regardless of the primary currency set at the Organization top level.

Alternatives envisagées 

Toggl Track

Pourquoi choisir Hubstaff 

Hubstaff has more features and better fit for our purposes.

Logiciel antérieur 

Toggl Track

Pourquoi passer à Hubstaff

Hubstaff has more features and better fit for our purposes.
Afficher 5 avis sur 1 424 Lire tous les avis

Hubstaff - FAQ

Voici quelques-unes des questions fréquentes sur Hubstaff.

Types de licences disponibles pour Hubstaff :

  • À partir de : 7,00 $US/mois
  • Type de licence : Version gratuite, Abonnement
  • Version d’essai gratuite : Disponible

Utilisateurs habituels du logiciel Hubstaff :

Auto-entrepreneur, 2–10, 11–50, 51–200, 201–500, 501–1 000, 1 001–5 000

Langues dans lesquelles Hubstaff est disponible :

anglais

Appareils pris en charge par Hubstaff :

Android (mobile), iPhone (mobile), iPad (mobile)

Applications s'intégrant à Hubstaff :

ActiveCollab, Asana, Basecamp, Breeze ChMS, ClickUp, FreshBooks, Freshdesk, GitHub, GitLab, Gusto, Hubstaff Tasks, Humanity, Insightly, Jira, Kantata, LiquidPlanner, PayPal, Paymo, Payoneer, Pivotal Tracker, Podio, Producteev, QuickBooks, Redbooth, Redmine, Salesforce Sales Cloud, Slack, Teamwork, Trello, Unfuddle STACK, Wrike, Zapier, Zendesk Suite, Zoho Projects

Ressources d'aide disponibles pour Hubstaff :

Service client/e-mail, FAQ/forums, Base de connaissances, Support 24/7 (réponse directe), Chat

Catégories connexes

Consultez toutes les catégories de logiciels trouvées pour Hubstaff.