Teamwork Desk
Teamwork Desk
En savoir plus sur Teamwork Desk
Les concepteurs de Teamwork Projects ont maintenant construit Teamwork Desk ; un helpdesk conçu pour améliorer l'expérience entre vos clients et votre entreprise. L'exécution de votre service de support client ne doit pas comporter de problèmes.
Teamwork Desk est un logiciel riche en fonctionnalités qui vous donne tous les avantages dans la gestion de votre communication entrante et de chaque cas d'assistance, du moment où il est créé au moment où il est résolu, tout en étant invisible pour les clients. Desk est un centre de support complet pour la communication entrante et la création de documents d'aide, vous permettant d'être utile 24h/24, 7j/7. Mesurez ce qui compte pour le bonheur des clients, la productivité de l'équipe et les canaux de trafic. Intégration parfaite avec Teamwork Projects et les outils que vous connaissez déjà et que vous aimez.
La configuration est facile - il suffit de regarder la vidéo de prise en main.
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Teamwork Desk ne vous convainc pas tout à fait ?
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Alternatives
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Avis
Vous avez déjà Teamwork Desk ?
Les acheteurs de logiciels ont besoin de vous ! Les avis utilisateurs nous aident tous à prendre de meilleures décisions.
- Secteur d'activité : Services aux consommateurs
- Taille de l'entreprise : 11–50 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant 6 à 12 mois
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Rapport qualité-prix
- Simplicité d'utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 8.0 /10
Highly Functional, But Easy to Use
Publié le 18/01/2018
Avantages
I evaluated nearly 20 help desk applications and chose Teamwork. There are a number of reasons, but the most notable is that they have the most advanced collision avoidance and/or presence feature. In real time you can see who is viewing and/or typing in a ticket, which is incredibly useful.
TWD is also one of the only applications that allows the agent to insert a link for the knowledge base by searching inside the ticket itself. The agent doesn't have to leave the ticket to do this, and the link is automatically added to the body. Very useful!
Inconvénients
One of the most important things I was looking for when making a selection was the knowledge base. Specifically, the ability to have two knowledge bases, one for users and another for vendors. As I began to set up the KB's I realized that, to do this, they would need independent URL's which wouldn't work. I ended up using a single KB and splitting it into two categories, but that does allow for the potential of a user viewing a vendor article and vice-versa.
Réponse de Teamwork.com
Hi there,
Thank you for the review of Teamwork Desk.
Kind regards,
Nancy at Teamwork.
- Secteur d'activité : Production audiovisuelle
- Taille de l'entreprise : 2–10 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Rapport qualité-prix
- Simplicité d'utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 9.0 /10
Excellent help desk platform
Publié le 28/04/2020
Very responsive and helpful team. You will usually get a response within 20 minutes. We love the...
Very responsive and helpful team. You will usually get a response within 20 minutes. We love the Teamwork team!
Avantages
Very user friendly with preprogrammed canned responses for quick messaging.
It allows you to have full-time agents and part-time users at a lower rate.
You can respond to a ticket using the desktop or app.
Inconvénients
When replying via email, you must pay attention if you are responding to your team or the client. If you don't realize that a ticket message is from the client, you might think you are replying confidentially to your team which can be dangerous. It's best to use the desktop or app when responding.
Réponse de Teamwork.com
Hi Jas,
Thanks for a great review of Teamwork Desk - we really appreciate the feedback and positive comments.
Our support team will be delighted your kind comments - I'll make sure to pass them on.
I've noted your issues with email responding and will pass this onto the product team to investigate this further.
Many thanks,
Karen at Teamwork
- Secteur d'activité : Marketing et publicité
- Taille de l'entreprise : 2–10 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Rapport qualité-prix
- Simplicité d'utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 2.0 /10
ISSUES on text editor & notifications
Publié le 18/04/2019
We start using this service, but now we are forced to continue with them because they have all our...
We start using this service, but now we are forced to continue with them because they have all our messages history.
Avantages
Unfortunately, I got used to the layout.
Inconvénients
The text editor is adding extra spaces. It is very unprofessional.
The last version of this App does not include notifications when a new ticket arrives.
Poor customer service. They say that I and all my work team are lying. They won't fix the issue because they need to create a new editor.
Réponse de Teamwork.com
Hi Fernando,
Thanks for your review of Teamwork.
We are sorry to hear you've had issues with Teamwork - could you contact us at support@teamwork.com so we can investigate this further?
Many thanks,
Karen at Teamwork
- Secteur d'activité : Logiciels
- Taille de l'entreprise : 11–50 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Rapport qualité-prix
- Simplicité d'utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 9.0 /10
Respage
Publié le 13/10/2020
Fantastic customer service
Fantastic customer service
Avantages
Easy to use. Great service. Easy to roll out to employees
Inconvénients
Reporting doesn't work that well. I wish Knowledgebase could be hidden from public more seamlessly. I wish it was clearer that a note was internal and reply is to customer.
Alternatives envisagées
HubSpot Marketing HubPourquoi choisir Teamwork Desk
needed more featuesPourquoi passer à Teamwork Desk
better pricing, already use Teamwork ProjectsRéponse de Teamwork.com
Hi Jackie,
We are delighted that you are enjoying Teamwork Desk!
I'm sorry to hear you are experiencing issues with reporting, could you email us at support@teamwork.com so we can look into this further?
Kind regards,
Karen at Teamwork
- Secteur d'activité : Marketing et publicité
- Taille de l'entreprise : 2–10 employés
- Logiciel utilisé toutes les semaines pendant plus d'un an
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Rapport qualité-prix
- Simplicité d'utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 8.0 /10
ALL in One System
Publié le 28/04/2020
Avantages
I am a happy user of Teamwork Desk. It allows ease of use for my clients and team. My main reason for using the tool is the integration with my CRM system Teamwork Projects.
Inconvénients
It is a little confusing how to properly integrate with Projects. And once a project is closed in Teamwork it doesn't automatically close the ticket. The workflow is a bit confusing. I need more training on this.
Alternatives envisagées
Help ScoutPourquoi passer à Teamwork Desk
I chose Teamwork Desk because it is an extension of my CRM platform. The more I can keep in one platform the better.Réponse de Teamwork.com
Hi Mimi,
Thanks for your review of Teamwork Desk - we really appreciate it.
It's great to hear you are a happy user of Teamwork Desk!
Sorry to hear you've found the workflow and integration confusing - could you contact us at support@teamwork.com so we can help you with this?
Many thanks,
Karen at Teamwork
Teamwork Desk - FAQ
Voici quelques-unes des questions fréquentes sur Teamwork Desk.Q. Quels sont les types de licence disponibles pour Teamwork Desk ?
Types de licences disponibles pour Teamwork Desk :
- À partir de : 10,50 $US/mois
- Type de licence : Abonnement
- Version d’essai gratuite : Disponible
Q. Qui utilise Teamwork Desk ?
Utilisateurs habituels du logiciel Teamwork Desk :
Auto-entrepreneur, 2–10, 11–50, 51–200, 201–500, 501–1 000, 1 001–5 000
Q. Dans quelles langues Teamwork Desk est-il disponible ?
Langues dans lesquelles Teamwork Desk est disponible :
allemand, anglais, arabe, chinois, chinois traditionnel, coréen, danois, espagnol, finnois, français, hongrois, indonésien, irlandais, italien, japonais, norvégien, néerlandais, polonais, portugais, russe, suédois, tchèque, thaï, turc, ukrainien
Q. Teamwork Desk prend-il en charge les appareils mobiles ?
Appareils pris en charge par Teamwork Desk :
Android (mobile), iPhone (mobile), iPad (mobile)
Q. Avec quelles applications Teamwork Desk peut-il s'intégrer ?
Applications s'intégrant à Teamwork Desk :
Teamwork.com, Zapier
Q. Quelles sont les ressources d'aide disponibles pour Teamwork Desk ?
Ressources d'aide disponibles pour Teamwork Desk :
Service client/e-mail, FAQ/forums, Base de connaissances, Support téléphonique, Support 24/7 (réponse directe), Chat
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