En savoir plus sur sticky.io

Lime Light CRM a été spécialement conçu pour les spécialistes du marketing en ligne en les aidant à gérer leurs ventes, leurs contacts, leurs commandes et leurs paiements en ligne. Le logiciel combine un certain nombre de fonctionnalités et d'intégrations vers des fournisseurs tiers pour permettre le stockage de données clients, la création de campagnes d'e-commerce et de rapports sur les ventes, l'automatisation des activités de gestion des commandes, ainsi que le suivi, le stockage et la création de rapports sur les données des affiliés.

Lime Light s'intègre aux outils de traitement des commandes, aux logiciels de call centers et aux passerelles de paiement pour gérer les commandes, les paiements et les clients depuis un portail unique. Il s'intègre également à plusieurs répondeurs automatiques tiers afin de le revendre aux clients existants et d'assurer le suivi avec de nouveaux prospects. D'autres fonctionnalités d'e-commerce permettent de traiter des paiements en ligne et de gérer les paiements récurrents refusés. Les outils de reporting aident à analyser les performances et la rentabilité des campagnes, ainsi que les rapports sur les activités d'exécution et de commande.

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Les 5 meilleurs logiciels similaires à sticky.io

Appareils

Pour quelle entreprise ?

TPE PME GE

Disponible dans les pays suivants

Canada, États-Unis

Langues

anglais

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Les 5 meilleurs logiciels similaires à sticky.io

Fonctionnalités

Nombre total de fonctionnalités pour sticky.io : 58

  • API
  • CRM
  • Catalogage/catégorisation
  • Catalogue de produits
  • Configurateur de produits
  • Conformité PCI
  • Data discovery
  • Détection de chèques frauduleux
  • Détection de fraude
  • E-commerce
  • Emplacements multiples
  • Facturation
  • Facturation a posteriori
  • Facturation récurrente
  • Facturation récurrente de plusieurs périodes
  • Facturation récurrente et des abonnements
  • Gestion de l'e-commerce
  • Gestion de l'impôt
  • Gestion de site web
  • Gestion des accès
  • Gestion des annulations
  • Gestion des clients
  • Gestion des commandes
  • Gestion des demandes de paiement
  • Gestion des promotions
  • Gestion des remboursements
  • Gestion des remises
  • Inscriptions et intégrations
  • Intégration comptable
  • Intégration des médias sociaux
  • Intégration des services de traitement des paiements
  • Intégrations de tiers
  • Kitting
  • Logiciels de gestion des souscriptions
  • Marketing multicanal
  • Options de paiement multiples
  • Paiements en ligne
  • Paiements mobiles
  • Paiements électroniques
  • Panier d'achat
  • Portail libre-service
  • Prise en charge de plusieurs devises
  • Prise en charge de plusieurs magasins
  • Prise en compte des revenus
  • Prévention des paiements frauduleux
  • Rapports et analyses
  • Relance de paniers abandonnés
  • Règles personnalisées relatives à la fraude
  • Suivi et analyse de l'utilisation
  • Surveillance de la fraude interne
  • Sécurité des données
  • Tableau de bord
  • Traitement de cryptomonnaies
  • Traitement des cartes de crédit
  • Traitement des cartes de crédit et de débit
  • Traitement des paiements
  • Validation des transactions financières
  • e-mail marketing

Alternatives

PayPal

4,7
Alternative n° 1 à sticky.io
PayPal est une plateforme de vente en ligne mondiale pour les acheteurs et les vendeurs. PayPal effectue les paiements...

Nexway

4,3
Alternative n° 2 à sticky.io
Nexway Monetize est une plateforme de paiement Agile et d'e-commerce.

Odoo

4,2
Alternative n° 3 à sticky.io
Odoo est une suite d'applications professionnelles en open source entièrement intégrée et personnalisable. La plupart...

Marketing 360

4,7
Alternative n° 4 à sticky.io
Marketing 360 est une entreprise proposant un logiciel de marketing qui combine un logiciel intégré et des services de...

Avis

Note globale

4 /5
(21)
Rapport qualité-prix
3,8/5
Fonctionnalités
4/5
Simplicité d'utilisation
3,9/5
Support client
4,6/5

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Afficher 5 avis sur 21
Adam P.
Note globale
  • Secteur d'activité: Internet
  • Taille de l'entreprise: 11-50 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 10.0 /10

Publié le 11/04/2017

Liam O.
Note globale
  • Secteur d'activité: Santé, bien-être et fitness
  • Taille de l'entreprise: 2-10 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 8.0 /10

Sticky review

Publié le 11/12/2020

Very good overall experience with sticky.io.
The support staff, everyone from Technical Support to...

Very good overall experience with sticky.io.
The support staff, everyone from Technical Support to Accounting, are very knowledgeable and friendly.

Avantages

The CC processing features are advanced but easy to use. Reporting and analytics are awesome.

Inconvénients

Integration is tricky but the training and support helps quite a bit. The Product, category, campaign setup can be a little confusing.

Utilisateur vérifié
Note globale
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Probabilité de recommander le produit 2.0 /10

Great to get started, but in the long haul needs for feature Uugrades or required

Publié le 06/02/2018

Avantages

For an easy to learn CRM this would be it, you can fully train someone on Limelight in less than a few days. It allows for various wildcard searches to be performed in different fields, which speeds up productivity and requires less request to repeat information to locate accounts while speaking to clients. The CRM holds multiple user accounts and products, and shows failed attempts to purchase and gives reason codes for why the purchase was not successful. Allows for different views to review client accounts. The software is intergratable with other software. The CRM is cloud based and allows for agents/administrators to have access whenever and internet or wifi connection is available, which is great for remote teams anywhere. Users have access to a 24/7 online cloud knowledge base for feature usage and how to's with screenshots for reference. This would be a start-up companies option to train multiple users quickly, for product launch.

Inconvénients

Note taking can be a hassle, when writing notes there is not a seperate tab, or dedicated area which allows for multiple users to leave notes for future users, or administators to reference regarding actions made to the account, users must search per line item to view notes, or go to a different view to see all notes which is still per line item as you toggle through the notes. If the client has been with the product for several months or years it is a lot of notes you have to reference through which hurts productivity and creates longer calls. A huge con is when you are cancelling out a user account, or if you are changing a recurring date if the user clicks the back button after the tasks completes refreshing the webpage to reflect the new dates, the new changes will go undone and revert back to the original data as if no changes were made resulting in user error, and the client is continued to be billed, no discounts if any applied will unapply. The CRM needs to fix this to prompt "Do you want to undo discount/date change/cancellation?" if the back button is clicked to eliminate user error based on the software limitaitons. Features which can be customized to automatically preform after actions are done on an account need a function to allow for agents to resend emails if the user did not get them. If automatic emails go to users cancelling and they did not get it you have to restart the product then cancel is again to have another automatic email sent to client/customer or manually send an email. For refunds, if the automatic email did not go out you have to manually send out the email which is time consuming allocating to another agent or for the current agent. There is a need for an upgrade which allows after an automatic email has been sent a button will appear which says "resend cancellation" "resend refund" this should also be true if the user inputted the email wrong and it was only noticed by agent after the automatic email was sent and the agent needs to update the email for the client/customer to be able to receive the email at the correct addr. The ability to merge duplicate accounts with all the same information except email or credit card number, sometimes accounts get oversight because the user made two accounts and put the wrong email on one and you have to note the account because you can't merge the two accounts. Note deletion if you accidently copy and cute a note in the wrong account you can't go back and delete it or edit it. If a feature was available to edit the note that would be valuable even if it kept the original note information and shows the edit. . Sometimes it can experience billing glitches. Program needs a command feature if "product a" is cancelled auto cancel "product b" so it doesn't continue to bill to help eliminate human error, where the product being sold requires product A to have product B, and without product A then B can no longer continue to bill.

Blake G.
Note globale
  • Secteur d'activité: Marketing et publicité
  • Taille de l'entreprise: 2-10 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 6 à 12 mois
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 10.0 /10

If you want to Scale, choose to partner with sticky.io

Publié le 01/07/2020

Our business has grown ten-fold by partnering with an industry leading crm, Sticky.io.

Our business has grown ten-fold by partnering with an industry leading crm, Sticky.io.

Avantages

Without sticky.io we would not be able to run our business effectively. The reporting, integrations and customer support have been monumental in our success. sticky.io helped us partner with trusted resources throughout multiple segments of the industry to get the traction and attention needed to scale.

Inconvénients

User interface is developer friendly but could use some updates to become everyday user friendly. Some of my team members that are not on the dev side have made comments about this.

Elisa B.
Note globale
  • Secteur d'activité: Santé, bien-être et fitness
  • Taille de l'entreprise: 51-200 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 6.0 /10

Sticky.io For Subscription Business

Publié le 18/12/2020

Overall Sticky.io is great software. The team is always willing to help us with our reports and...

Overall Sticky.io is great software. The team is always willing to help us with our reports and custom requests.

Avantages

As a CRM this software is great for the customer service end of things! I am really impressed with the improvements that have been made to the customer/order aspect of Sticky.io.

It is really simple to set up alerts/daily reports. It is also very straightforward to export large amounts of orders with a few critical filters.

Inconvénients

It is really hard to understand the pre-built reports. There is inconsistency in the use of terms. Sometimes they include or exclude data from a calculation that does not really make sence. Usually, you are flying blind and have no way of knowing how they are calculating or whipping up a report.

My company is mainly subscription service, we offer custom bundles - the more you bundle the lower the price per item. I am not a developer but I do have a bit of understanding that we are bending sticky.io (limelight) to do something we want rather than what it was designed to do.

We started out using sticky.io in this way and unfortunately, we have minimal insight into the child products sold within the custom bundles.

Without the insights, it is really hard for us to make a decision of changing how we sell our subscriptions. We can't really see what is going on with these specific products that make up the majority of our subscriptions.

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sticky.io - FAQ

Voici quelques-unes des questions fréquentes sur sticky.io.

Types de licences disponibles pour sticky.io :

  • À partir de:
  • Type de licence: Abonnement
  • Essai gratuit: Non disponible

Utilisateurs habituels du logiciel sticky.io :

2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1 000, 1 001+

Langues dans lesquelles sticky.io est disponible :

anglais

Appareils pris en charge par sticky.io :

Applications s'intégrant à sticky.io :

3PL Warehouse Manager, Authorize.Net, BigCommerce, Braintree, GetResponse, Klaviyo, Magento Commerce, PayPal, Paysafe, Salesforce Commerce Cloud, Shopify, Square Payments, Stripe, Wix, WooCommerce, WordPress

Ressources d'aide disponibles pour sticky.io :

Service client/e-mail, Support téléphonique, Service de support 24/7 (réponse directe), Chat

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