Namely

Namely

RH, paie et avantages sociaux

4,1/5 (369 avis)

Namely - Présentation

Description du logiciel Namely

Namely est un système d'information sur les ressources humaines (SIRH) qui regroupe tous les besoins liés aux ressources humaines et à la gestion du personnel sur une seule et même plateforme.

Spécifiquement conçue pour les entreprises de taille moyenne en expansion, la plateforme RH hautement configurable de Namely suit l'évolution des besoins de votre organisation. La plateforme évolutive de Namely prend en charge tout type d'activité, des organisations locales aux opérations internationales. Namely intègre une base de données des salariés, la gestion des avantages sociaux, la fourniture de services de paie complets et un système de gestion des talents.

Namely organise et fournit les offres de votre entreprise en gérant l'intégralité des soins médicaux et du régime d'assurance-maladie des salariés. Gérez l'intégration des nouveaux salariés, surveillez les salariés existants et alignez vos objectifs. La fonctionnalité de fil d'actualité constitue un outil de motivation et de collaboration pour votre équipe.

En plus d'un système complet de paie, d'administration des avantages sociaux et de gestion des talents, Namely propose un système de gestion des ressources humaines comprenant les profils des salariés, les organigrammes, le suivi et l'approbation des congés, la gestion des tâches et des documents, ainsi que des fonctions de reporting personnalisées.

Namely inclut un réseau de support solide, accessible 24h/24, 7j/7, renforcé par un centre de formation complet. Namely offre une mise en œuvre facile et une interface conviviale. En plus d'avoir passé avec succès l'évaluation de sécurité standard "grey box", Namely est conforme au U.S.-EU Safe Harbor Framework de TRUSTe et au U.S.-Swiss Safe Harbor Framework relatifs au stockage et à la protection des données de votre entreprise.

Namely assiste actuellement des clients de toute taille dans les secteurs des services professionnels, des technologies et du commerce. L'adaptabilité de la plateforme Namely en fait cependant un choix approprié pour toute organisation en croissance.

Namely - Présentation

Prix

À partir de
N/A

Types de licence

Essai gratuit
Abonnement
Rapport qualité-prix

Namely - Fonctionnalités

Appareils
Pour quelle entreprise ?
TPE PME GE
Disponible dans les pays suivants
Asie, Australie, Brésil, Canada, Chine et 5 autres, Europe, Allemagne, Inde, Japon, Amérique latine
Langues
anglais

Captures d'écran

Capture d'écran pour Namely : Salary History
Capture d'écran pour Namely : Salary History Capture d'écran pour Namely : Company Overview Capture d'écran pour Namely : Employee News Feed Capture d'écran pour Namely : Performance Management Capture d'écran pour Namely : Time Tracking

Namely - Avis

Namely - Avis

Note globale
4,1
/
5
Excellent
181

Très bien
112

Moyen
37

Médiocre
23

Mauvais
16

Rapport qualité-prix
3,9
Fonctionnalités
4
Simplicité d'utilisation
4,2
Support client
4
79% des utilisateurs recommandent cette application
Santiago C.

As an HRIS Namely is as good as it gets. Works out of the box but it does adapt to your...


Traduire avec Google Translate
Patricia M.

Great Service

In the beginning, there were a few bumps in the road. But once we were assigned a team like [SENSITIVE CONTENT HIDDEN] we were all set. These three are the dream team as I call them. They have the answers and if not they will ensure they get you the answers. We have been extremely pleased with how they continue to provide us with the best customer service a client can ask for. They have enabled us to utilize the system to the fullest.


Traduire avec Google Translate
Shannon S.

SOOOOO FRUSTRATING!!!!!

TERRIBLE!!! AWFUL!!! TOTAL NEGATIVE EXPERIENCE!!!

My husband's employer (he is a Network Engineer) recently came on board with Namely, too. They are an international company with several branches. We talk at night about the nightmares this product creates. The service is so bad with Namely that staff comes to their IT department to try and find workarounds. For HR we are contemplating going back to paper because even though that's a pain, at least you don't have the irritation of paper not working!!!!!!


Traduire avec Google Translate
Yvonne R.

HR and payroll 'amped up'

Great team, good support. Really have enjoyed and benefited from the Broker Team at Namely.


Traduire avec Google Translate
Tess R.

CircleCI<>Namely

Our experience with Namely has definitely been tumultuous. We had a very rocky start and it continued to be rocky as the turnover rate was extremely high on their CS team. We had about 6 CSMs within one year. Constant issues with the platform and no resolution in sight. Things are better now and Namely seems to be making great strides towards progress, but still has work to do.


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Santiago C.
Secteur d'activité: Gestion de l'enseignement
Taille de l'entreprise: 51-200 employés
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As an HRIS Namely is as good as it gets. Works out of the box but it does adapt to your workflows

Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
Publié le 13/04/2018
Provenance de l'avis : Capterra

Avantages

As an HRIS Namely is as good as it gets. After using many other platforms in the past, I can say that Namely provides an easy to use platform that works out of the box but offers a great deal of customization to fit your workflows. They are constantly releasing new features and improvements that are visible and useful with a support staff that is always ready to help.

Having HRIS, Payroll and Benefits in one place and dedicated client rep and dedicated benefits rep is definetely hard to beat.

Inconvénients

Integration between payroll and HRIS is a work in progress that still needs work. I am confident they will continue to improve it moving forward.

Note détaillée

Rapport qualité-prix
Simplicité d'utilisation
Support client

Probabilité de recommander le produit: 10.0/10

Patricia M.
Secteur d'activité: Vente au détail
Taille de l'entreprise: 51-200 employés
Traduire en français

Great Service

Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
Publié le 23/04/2020
Provenance de l'avis : SoftwareAdvice

In the beginning, there were a few bumps in the road. But once we were assigned a team like [SENSITIVE CONTENT HIDDEN] we were all set. These three are the dream team as I call them. They have the answers and if not they will ensure they get you the answers. We have been extremely pleased with how they continue to provide us with the best customer service a client can ask for. They have enabled us to utilize the system to the fullest.

Avantages

I find the Help Community to be a great asset and feature when you are looking for. quick response. I have to say with all that is happening with COVID-19 Namely has been on top of every new law.

Inconvénients

The ability to run reports and headcount.

Note détaillée

Rapport qualité-prix
Simplicité d'utilisation
Support client

Probabilité de recommander le produit: 9.0/10

Shannon S.
Secteur d'activité: Compagnies aériennes/Aéronautique
Taille de l'entreprise: 10 001+ employés
Traduire en français

SOOOOO FRUSTRATING!!!!!

Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
Publié le 05/03/2019
Provenance de l'avis : SoftwareAdvice

TERRIBLE!!! AWFUL!!! TOTAL NEGATIVE EXPERIENCE!!!

My husband's employer (he is a Network Engineer) recently came on board with Namely, too. They are an international company with several branches. We talk at night about the nightmares this product creates. The service is so bad with Namely that staff comes to their IT department to try and find workarounds. For HR we are contemplating going back to paper because even though that's a pain, at least you don't have the irritation of paper not working!!!!!!

Avantages

It's like Facebook so it makes it familiar and user friendly to those who have Facebook accounts.

Inconvénients

1. Every time I go to onboard a new hire there is a client-wide issue with the system and it's with "Engineering" to fix.

2. You don't receive communication on when there are client-wide system issues or when they are fixed. You just have to keep inputting the same information over and over until the one time you click and it miraculously works!

3. The migration from one system to Namely has taken from October 10, 2018 until present (3/5/19) to complete. The implementation team is genuinely nice, however, they do not answer your questions, respond correctly (if at all to emails), voicemails and you get a lot of "unfortunately the system does not do that..." during and after the time you've purchased the system. The Sales Team way over promises and the Implementation and Support Teams way under deliver in service. Truly one of the worst beatings I've experienced and I've been in HR for over 11 years and have done numerous system migrations.

4. Deductions are made and you don't know if the funds were transferred electronically to HSA's or to the Attorney General's office for child support payments until an employee contacts you with an issue.

5. I'm ending here by saying..... SAVE YOUR NERVES AND DOLLARS AND DO NOT PURCHASE THIS PRODUCT!!!!!

Note détaillée

Rapport qualité-prix
Simplicité d'utilisation
Support client

Probabilité de recommander le produit: 1.0/10

Yvonne R.
Secteur d'activité: Automatisation industrielle
Taille de l'entreprise: 13-50 employés
Traduire en français

HR and payroll 'amped up'

Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
Publié le 15/04/2020
Provenance de l'avis : SoftwareAdvice

Great team, good support. Really have enjoyed and benefited from the Broker Team at Namely.

Avantages

I think the ease of use for all users was a main factor. Keeps the team engaged, connected and really enjoy the ability to manage PTO all in one spot.

Inconvénients

Think sometimes there are a couple of suggestions by a minority that get a lot of attention and maybe it isn't something that needed to get focused on right away or maybe more discussion so the functionality works better for all.

Note détaillée

Rapport qualité-prix
Simplicité d'utilisation
Support client

Probabilité de recommander le produit: 9.0/10

Tess R.
Secteur d'activité: Services et technologies de l'information
Taille de l'entreprise: 51-200 employés
Traduire en français

CircleCI<>Namely

Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
Publié le 30/01/2020
Provenance de l'avis : SoftwareAdvice

Our experience with Namely has definitely been tumultuous. We had a very rocky start and it continued to be rocky as the turnover rate was extremely high on their CS team. We had about 6 CSMs within one year. Constant issues with the platform and no resolution in sight. Things are better now and Namely seems to be making great strides towards progress, but still has work to do.

Avantages

-one source of truth for all employee information
- easy to track/request time off
-resources tab is helpful for new hires
-place to store private employee data
-very customizable

Inconvénients

-SO many issues in the beginning(especially with workflows and onboarding templates)
(ex. when you submit a salary change workflow you have to do two separate workflows for base salary and commission, even though the commission piece is added into the workflow).
-can't easily hide legal name from other employees view
-tasks tab is pretty much no use to us. When you assign a task to someone there is no way to set reminders or alert you if you have a task overdue. Also, no notification or red flag that says you have incomplete tasks on the homepage.

Note détaillée

Rapport qualité-prix
Simplicité d'utilisation
Support client

Probabilité de recommander le produit: 8.0/10

Recommandation utilisateur
7,9/10
Basé sur 369 avis utilisateurs
Comparatif avec les logiciels similaires : recommandation utilisateur
Comparer avec les alternatives

Namely - Prix

Namely - Prix

À partir de
N/A
Essai gratuit
Abonnement
Rapport qualité-prix
Rapport qualité-prix
3,9/5
Basé sur 369 avis utilisateurs
Comparatif avec les logiciels similaires : rapport qualité-prix
Comparer avec les alternatives

Namely - Fonctionnalités

Namely - Fonctionnalités

API
Base de données des employés
Gestion des employés
Gestion des performances
Gestion du recrutement
Importation et exportation de données
Intégration de tiers
Intégration des collaborateurs
Notifications automatiques
Portail des employés
Portail employés
Portail libre-service
Rappels
Rapports en temps réel
Rapports et statistiques
Rapports personnalisables
Stratégie de marque personnalisable
Suivi des activités
Suivi des candidatures
Tableau de bord d'activités
Fonctionnalités
4/5
Basé sur 369 avis utilisateurs
Comparatif avec les logiciels similaires : note sur les fonctionnalités
Comparer avec les alternatives

Catégories

Namely - FAQ

Namely - FAQ

Voici quelques-unes des questions fréquentes sur Namely.

Q. Quels sont les types de licence disponibles pour Namely ?

Types de licences disponibles pour Namely :

Type de licence: Abonnement

Essai gratuit: Non disponible

Q. Quelles sont les principales fonctionnalités du logiciel Namely ?

Nous n'avons pas d'informations sur les fonctionnalités de Namely.

Q. Qui utilise Namely ?

Utilisateurs habituels du logiciel Namely :

Entreprises de taille moyenne, PME

Q. Dans quelles langues Namely est-il disponible ?

Langues dans lesquelles Namely est disponible :

anglais

Q. Quels sont les types de licence disponibles pour Namely ?

Types de licences disponibles pour Namely:

Abonnement

Q. Namely prend-il en charge les appareils mobiles ?

Appareils pris en charge par Namely :

Android, iPhone

Q. Avec quelles applications Namely peut-il s'intégrer ?

Applications s'intégrant à Namely :

Breezy HR, Greenhouse, JazzHR, Jobvite, Lever, Recruiterbox, SAP Litmos, TAM, Workable, Workato

Q. Quelles sont les ressources d'aide disponibles pour Namely ?

Ressources d'aide disponibles pour Namely :

Base de connaissances, Support en ligne, Support téléphonique, Tutoriels vidéo