My Council Services

My Council Services

Your Council services at your finger tips

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My Council Services - Présentation

What is My Council Services?
My Council Services is a suite of products which enable your citizens and staff to report incidents, raise issues, make payments or complete applications remotely via their mobile devices or over the internet. This then feeds into your workforce planning or CRM systems, becoming a full customer engagement and communication platform.

Key features of the My Council Services platform

Completely customisable – you can automate whatever interactions you wish, from simple reporting of potholes through to more complex interactions such as paying bills or filling in application forms.

Fully synchronised and simple to deploy – My Council Services works on multiple platforms (including iOS, Android, Blackberry and Windows 8) but you only have to set up one central form for each process you’d like to automate. Once this is done, any changes you make are automatically reflected across all platforms

Integrates with your existing systems – data from either the web or mobile versions can feed straight into any back office database, such as a CRM or workforce planning system.

Just some of the ways My Council Services could benefit your organisation

Automate simple transactions, reducing traffic in contact centres and offering a quick self-service channel at very low cost

Improve the service you offer your customers by responding more quickly to their service requests

Reduce paperwork and overheads significantly

Improve the quality of information that your service delivery teams use, enabling more efficient and accurate planning

# Channel shift saves you time and money #

We have worked extensively with local government organisations and we know how important it is to offer citizens less expensive and more flexible channels of communication. When budgets are tight, such channel shifts mean significant cost and time savings whilst also providing quicker, more responsive service to customers.

Prix

À partir de
20,00 $US
Types de licence
version d'essai gratuite
Abonnement

Appareils

Type d'entreprise

S
M
L

Disponible dans les pays suivants

Asie, Australie, Brésil, Canada, Chine et 5 autres, Europe, Allemagne, Inde, Japon, Amérique latine

Langues

arabe, chinois (simplifié), chinois (traditionnel), tchèque, danois et 22 autres, néerlandais, anglais, finnois, français, allemand, hébreu, hongrois, indonésien, irlandais, italien, japonais, coréen, norvégien, polonais, portugais, russe, espagnol, suédois, taïwanais, thaï, turc, ukrainien

My Council Services - Prix

À partir de
20,00 $US
Types de licence
version d'essai gratuite
Abonnement

£19.98 per user / month

My Council Services - Fonctionnalités


  • API
  • Cartes géographiques
  • Facturation
  • Fonctionnalité de recherche
  • Formulaires personnalisables
  • Gestion des autorisations
  • Gestion des cas
  • Gestion des documents
  • Gestion des dossiers
  • Gestion des flux de travail
  • Gestion des ordres de travail
  • Gestion des stocks
  • Importation et exportation de données
  • Intégration de tiers
  • Portail libre-service
  • Rapports et statistiques
  • Rapports personnalisables
  • Stockage de documents
  • Suivi des activités
  • Tableau de bord d'activités

Plus d'informations sur My Council Services

My Council Services - Principales fonctionnalités

  • Automate simple transactions
  • Completely customisable
  • Fully synchronised and simple to deploy
  • Integrates with your existing systems
  • Reduce paperwork
  • more efficient and accurate planning

My Council Services - FAQ

Voici quelques-unes des questions fréquentes sur My Council Services.

Q. Quels sont les types de licence disponibles pour My Council Services ?

Types de licences disponibles pour My Council Services :

À partir de: 20,00 $US

Type de licence: Abonnement

version d'essai gratuite: Disponible

£19.98 per user / month

Q. Quelles sont les principales fonctionnalités du logiciel My Council Services ?

Fonctionnalités du logiciel My Council Services :

  • Automate simple transactions
  • Completely customisable
  • Fully synchronised and simple to deploy
  • Integrates with your existing systems
  • Reduce paperwork
  • more efficient and accurate planning

Q. Qui utilise My Council Services ?

Utilisateurs habituels du logiciel My Council Services :

Grandes entreprises, Entreprises de taille moyenne, Non Profit, Administration publique, PME

Q. Dans quelles langues My Council Services est-il disponible ?

Langues dans lesquelles My Council Services est disponible :

arabe, chinois (simplifié), chinois (traditionnel), tchèque, danois, néerlandais, anglais, finnois, français, allemand, hébreu, hongrois, indonésien, irlandais, italien, japonais, coréen, norvégien, polonais, portugais, russe, espagnol, suédois, taïwanais, thaï, turc, ukrainien

Q. Quels sont les types de licence disponibles pour My Council Services ?

Types de licences disponibles pour My Council Services:

Abonnement

Q. My Council Services prend-il en charge les appareils mobiles ?

Nous n'avons pas d'informations sur les appareils pris en charge par My Council Services.

Q. Avec quelles applications My Council Services peut-il s'intégrer ?

Nous n'avons pas d'informations sur les intégrations offertes par My Council Services.

Q. Quelles sont les ressources d'aide disponibles pour My Council Services ?

Ressources d'aide disponibles pour My Council Services :

FAQ, Base de connaissances, Support en ligne, Support téléphonique

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Logiciels les + demandés