
Issuetrak
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IssueTrak est un logiciel haute performance de suivi des problèmes et de gestion des processus métier (BPM). Il est déployé avec succès depuis 20 ans par des milliers d'entreprises dans le monde entier dans les domaines de l'informatique, de la santé, des finances, de l'hôtellerie, du gouvernement, de l'armée et des organisations à but non lucratif. Parmi ses clients figurent Ralph Lauren, Pepsi, UPS, Verizon, le département américain de la Défense et Raytheon.
Le logiciel vous permet d'attribuer automatiquement de nouveaux problèmes en fonction de vos préférences et vous fait gagner du temps en vous proposant des formulaires préremplis pour les problèmes récurrents que vous définissez vous-même. Vous pouvez affecter des tâches à toute personne voulue dans votre organisation, créer de nouvelles tâches ou sélectionner un groupe de tâches prédéfini à ajouter à un problème. Les problèmes signalés par e-mail sont instantanément suivis en fonction de leur contenu et sont attribués automatiquement ; toutes les correspondances ultérieures sont enregistrées automatiquement dans le même problème.
Les accord sur les niveaux de services (ANS) sont définis et suivis, avec des alertes e-mail pour les échéances proches. Les mesures de performance sont rapidement examinées dans un tableau de bord personnalisé en fonction des indicateurs de performance clés que vous avez sélectionnés.
Auditez, enregistrez et maintenez automatiquement des données sur vos actifs informatiques, avec des actifs liés à des utilisateurs spécifiques ou des utilisateurs liés à des actifs. La recherche d'actifs ou les rapports intégrés vous permettent de localiser rapidement des éléments, de détecter les tendances et de récupérer des informations détaillées sur vos actifs informatiques et non informatiques.
Options de tarification dès :
59,00 $US/mois
- Version gratuite
- Essai gratuit
- Abonnement
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Clients types
- Auto-entrepreneurs
- Petites entreprises (de 2 à 50 employés)
- Moyennes entreprises (de 51 à 500 employés)
- Grandes entreprises (500 employés minimum)
Déploiement
- Basé sur le cloud
- Sur site
Disponible dans les pays suivants
Australie, Brésil, Canada, Allemagne, Royaume-Uni , Irlande, Inde, Japon, Mexique, États-Unis et 5 autres
Langues
anglais
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59,00 $US/mois
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Images





Fonctionnalités
Nombre total de fonctionnalités pour Issuetrak : 111
Alternatives
Spiceworks

EcholoN

Vivantio

Salesforce Service Cloud

Avis
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Provenance de l'avis
Note globale
- Simplicité d'utilisation
- Support client
Maillie Review of cloud base issuetrak - Chad Mohr
Publié le 16/03/2015
Before I was hired, Maillie was using no help desk software at all. We are a 100 person small...
Before I was hired, Maillie was using no help desk software at all. We are a 100 person small accounting firm. I came from a 400 person pharma company in which I used and configured 4 help desk software before. I have used before Remedy, HP service center, Cherwell, Lifetime, and Frontrange ITSM. I am ITIL v3 certified and this product helps follow some of the ITIL methodologies. We trialed 8 hd systems. I deployed IssueTrak cloud to Maillie at end of Sept 2014. Our employees are gravitating to the system, we now average about 200 issues a month. The pros are:-easy setup/configuration. I did our company configuration needs in about 2 weeks, with the setup of mostly issue types and subtypes. The setup training was easy to follow and I didn't need all the hours. I revisited the hours when I was ready to make templates/forms for things like New Hire Requests. Sync to AD worked after you get the certificate loaded properly. We are using the asset trackpc.exe which pulls from a batch file at login the client and server machines info. Reports have been easy to generate and export to excel. We use tasks for access approval, software request, hardware request and change control. We now know who is approving it and when. Creating a kb article from a ticket is easy. Escalating an issues to a global issue and then linking issues to that global is very easy and it closes and updates notes with any modifications from that global issue. IssueTrak Support has been quick, effective and easy to talk to. I can tell IssueTrak invests money and time into their product they do take suggestions from their clients. The Cons are: sometimes a lot of windows get opened and then it's difficult to find screen you need. Everything works downwards on the page, the more fields you add the lengthier it gets. Be nice if you could just make fields go in open spaces on the page. When submitting an issue you should fill it out from top to bottom because if you have any custom screens, it changes the screen and fields below then are wiped.IE settings have to be set to show content. If two people have the same issue open, the last save takes presidents. Devices that cannot run trackpc.exe need to be entered. When submitting an issue, it would be nice if it automatically suggested a kb and not have to click the KB link which takes you away.
OVERALL, I am very pleased with IssueTrak and I would recommend it to anyone because it makes configuring, deploying and using hd software easier.
Réponse de Issuetrak
Chad, Great product review. Regarding the request to have IssueTrak automatically suggest a KB solution....I've seen that functionality demonstrated in a recent developers meeting. Just saying.... Customer feedback really does help define the product. Thanks again, Tony
- Secteur d'activité : Logiciels
- Taille de l'entreprise : 501-1 000 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
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Provenance de l'avis
Note globale
- Rapport qualité-prix
- Simplicité d'utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 9.0 /10
Love to recommend IssueTrak!
Publié le 02/11/2016
Well, they say it right! you've got issues. Keep track of them with IssueTrak. it is a standard...
Well, they say it right! you've got issues. Keep track of them with IssueTrak. it is a standard ITIL driven application with user-friendly interface to track Issues for your organization or your customers. That's not end of it. It has standard and functionalities like Reports, Asset Management, Quick pick and Recurring Issues etc. which will make your life easier. It's not an high-end application though I guess small or mid sized organization will find it suitable. The best thing I like about IssueTrak that it captures labor hours of users, at each transaction, at each updates, at the end of day you can create a report and calculate how many hours you or your team had spent in a work or issues or projects etc. Isn't that interesting? I would love to recommend to anyone. Thanks IssueTrak!
Avantages
Quick pick, Recurring Issues, Reports, Note captures Labor hours.
Inconvénients
It's slow.
Email notification setup gets bug sometimes.
It lacks in connecting different modules like Organization, Users and Issue Type. Like you can not see what are the issue types supported by the organization if you are at the organization page. You can not add/remove groups from user if you are at the user page.
- Secteur d'activité : Eau/gaz/électricité
- Taille de l'entreprise : 201-500 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Rapport qualité-prix
- Simplicité d'utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 9.0 /10
IssueTrak Review
Publié le 23/11/2020
We track 100's of issues a day. We do have an opportunity to make our system more efficient and...
We track 100's of issues a day. We do have an opportunity to make our system more efficient and could possibly do a better job at doing this. Any issue brought up, we get a prompt response from customer service.
Avantages
Very customizable. Like the ability to be able to pull raw data sets on anything we need.
Inconvénients
Does not integrate with Financial or 3rd party software without ample time and money invested.
- Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
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Provenance de l'avis
Note globale
- Rapport qualité-prix
- Simplicité d'utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 6.0 /10
We used it for end user issues tracking at active phase of the project
Publié le 19/06/2018
We've got some experience how to set up better process for our end-users issues tracking
We've got some experience how to set up better process for our end-users issues tracking
Avantages
What I liked the most is ability to configure custom processes per team.
Also if team-specific setup worked good for single team, it was easy to share it with other teams.
Most of our clients liked escalation feature. As we were a small team, sometimes reminder that some issue is on hold is too long on hold worked as additional motivational factor.
We also liked a feature, that allowed to set up custom rules for issues assignment. E.g. if someone is good at something or someone's action/approval is the first step of something, some kind of issues goes to him/her automatically.
Inconvénients
They are good when you use only current set of features and experience no issues.
As soon as you experience an issue or wait for their software upgrade, timelines are really unpredictable (company has been working at different pace allover the time).
- Secteur d'activité : Enseignement supérieur
- Taille de l'entreprise : 501-1 000 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Rapport qualité-prix
- Simplicité d'utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 10.0 /10
Not enough stars
Publié le 15/03/2017
Although I rate Issuetrak highly, by star reckoning, all categories look equally strong. This is...
Although I rate Issuetrak highly, by star reckoning, all categories look equally strong. This is not the case. Where these folk truly shine is in the Customer Support arena. These guys rock! And, they use their own software. Submitting an issue with them is just like what we do in our office. And seeing how they use their product gives us a better understanding how we may do things. Its great!
Please forgive my hasty opinions. I've only been using their product for almost 20 years. I could be wrong. BTW: We're hosted in the cloud now. Yeeha!
Avantages
Its hosted.
Inconvénients
When searching issues, cannot click back button. Must start search all over.
ASP programming scares me a little in this decade. Glad it is in the cloud for our security sake.
Réponse de Issuetrak
Thank you for your kind words, Bruce. We appreciate feedback, both positive and constructive, and are always seeking ways to improve our offerings. I have documented your feedback concerning the functionality of search and the use of ASP and will share this information with our developers. Thanks again!
Issuetrak - FAQ
Voici quelques-unes des questions fréquentes sur Issuetrak.Q. Quels sont les types de licence disponibles pour Issuetrak ?
Types de licences disponibles pour Issuetrak :
- À partir de : 59,00 $US/mois
- Type de licence : Abonnement
- Version d’essai gratuite : Disponible
Q. Qui utilise Issuetrak ?
Utilisateurs habituels du logiciel Issuetrak :
Auto-entrepreneur, 2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1 000, 1 001-5 000
Q. Dans quelles langues Issuetrak est-il disponible ?
Langues dans lesquelles Issuetrak est disponible :
anglais
Q. Issuetrak prend-il en charge les appareils mobiles ?
Appareils pris en charge par Issuetrak :
Q. Avec quelles applications Issuetrak peut-il s'intégrer ?
Applications s'intégrant à Issuetrak :
Azure Active Directory, SwaggerHub
Q. Quelles sont les ressources d'aide disponibles pour Issuetrak ?
Ressources d'aide disponibles pour Issuetrak :
Service client/e-mail, FAQ/forums, Base de connaissances, Support téléphonique, Support 24/7 (réponse directe), Chat
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- Logiciels de gestion de projet à but non lucratif
- Logiciels pour support client
- Logiciels de bug tracking
- Logiciels de gestion des services informatiques
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