
Emburse Certify Expense
En savoir plus sur Emburse Certify Expense
Certify est un système de rapports de déplacement et de notes de frais destiné aux employés, qui fournit des outils puissants pour la comptabilité, le suivi des dépenses, la saisie des reçus, le traitement des paiements, le reporting, la conformité, etc. Certify est conçu pour accélérer le processus de reporting des notes de frais avec des fonctionnalités d'analyse des reçus et de remplissage automatique.
Avec Certify, les entreprises peuvent planifier et générer automatiquement leurs notes de frais. La fonctionnalité mobile de lecture de reçus permet aux utilisateurs d'extraire des informations des notes de frais à partir de reçus à l'aide d'applications mobiles natives pour Android et iOS. Les utilisateurs prennent simplement des photos de leurs reçus à l'aide de leur appareil mobile pour permettre à Certify ReceiptParse d'extraire les données et de les remplir automatiquement dans les rapports de dépenses. Les rapports peuvent ensuite être comparés à la photo d'origine et approuvés avant d'être soumis. Certify facilite également la lecture de reçus électroniques par e-mail, scanner, fax, webcam, SMS, etc.
Les autres fonctionnalités de Certify incluent des évaluations et des commentaires pour aider les entreprises à dépenser plus intelligemment en tirant parti des retours professionnels, l'intégration dans QuickBooks qui synchronise les données des fournisseurs et des employés, la gestion du flux de travail pour l'approbation des rapports de dépenses, la gestion de la conformité et le reporting personnalisable qui permet d'analyser les habitudes de consommation.
Options de tarification dès :
8,00 $US/mois
- Version gratuite
- Essai gratuit
- Abonnement
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Clients types
- Auto-entrepreneurs
- Petites entreprises (de 2 à 50 employés)
- Moyennes entreprises (de 51 à 500 employés)
- Grandes entreprises (500 employés minimum)
Déploiement
- Basé sur le cloud
- Sur site
Disponible dans les pays suivants
Australie, Belgique, Brésil, Canada, Chine , Allemagne, Royaume-Uni, Inde, Japon, Mexique, Pays-Bas, Nouvelle-Zélande, États-Unis et 8 autres
Langues
allemand, anglais, arabe, chinois, chinois traditionnel , coréen, danois, espagnol, finnois, français, hongrois, indonésien, italien, japonais, norvégien, néerlandais, polonais, portugais, russe, suédois, tchèque, thaï, turc, ukrainien et 19 autres
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Images






Fonctionnalités
Nombre total de fonctionnalités pour Emburse Certify Expense : 42
Alternatives
Harvest

UKG Ready

Happay

PENTA ERP

Avis
Vous avez déjà Emburse Certify Expense ?
Les acheteurs de logiciels ont besoin de vous ! Les avis utilisateurs nous aident tous à prendre de meilleures décisions.

- Secteur d'activité : Gestion de l'enseignement
- Taille de l'entreprise : 51-200 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant 1 à 5 mois
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Simplicité d'utilisation
- Probabilité de recommander le produit 10.0 /10
Control your expenses easily
Publié le 12/12/2018
I find it quite helpful to manage expenses especially if you need to control your team expenses....
I find it quite helpful to manage expenses especially if you need to control your team expenses. You and set it to send reports to you and approve them or not. It's really user-friendly. App's design is not the best but it fills your needs.
Avantages
It's really easy to submit your expenses with your phone through certify's app without needing the internet. You can just add your full day expenses and at the end of the day with just one button send it all to the software in your computer and from there you can create reports and send them directly to your manager.
The person at your company controlling the software has the ability to choose which categories appear in your app, so it can fit every business and every person.
Inconvénients
The invoice recognition doesn't quite work. So just stick to the fill up the blanks yourself.
- Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Simplicité d'utilisation
- Probabilité de recommander le produit 9.0 /10
Time Savings with Certify
Publié le 01/09/2017
Avantages
I am happy to no longer need to hold on to paper receipts to turn in for monthly expense reports. Submitting your report is very easy if you've kept up on your receipts everyday. Also very easy to review and approve reports for my sales team.
Inconvénients
The auto fill feature is very spotty. Some days it works perfectly and some days it works poorly so my sales team end up missing errors and submitting reports that require work to correct. In the web site, the receipt view can be annoying as it continues to pop up even after you close the window.

- Secteur d'activité : Impression
- Taille de l'entreprise : 51-200 employés
- Logiciel utilisé Autre pendant 1 à 5 mois
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Rapport qualité-prix
- Simplicité d'utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 0.0 /10
Do NOT waste your time or money!
Publié le 04/10/2018
We spent many weeks researching the best options for what we were looking for in an expense...
We spent many weeks researching the best options for what we were looking for in an expense tracking software. We tried several trials and lastly ended with choosing Certify for the job. Talking with our sales rep, it sounded like a dream! He addressed each of our concerns and assured us everything we were looking for was within their app.
After we signed the contract, we experienced our first taste of what was to follow in how we were to be treated. We set up our first meeting to get started, and after confirming verbally, via email, and google calendar invite, our Account Manager was a no-show. No, follow up, emails, or calls to let us know either. We waited in the meeting link for 30 minutes before we reached out asking what had happened. The response we received was not of an apologetic one, but more of an “oops, I guess I forgot”. With this sort of response, we asked that an honour would be placed in that if the software was to not work for us, we could exit our contract without a penalty. Our sales rep agreed that this was a reasonable request, and confirmed we would have an exit option without penalty if their software did not work out for us.
We contacted our reps and let them know the software was not working for us. We tried, but it left us doing more work than our prior manual process. After requesting our account to be terminated, we were given penalties to be paid for exiting our contract agreement early. They would not honour any other agreements.
Avantages
They were willing to work on pricing before we signed up.
Inconvénients
Their system is outdated. The software could be good, but it seems they are not willing to update to get there.
They use a 3rd party linking system which will result in you having to manually reconnect your cards to the system weekly, or your reports will not pull in transactions correctly.
The way the users are set up, it makes no sense and has a very hard flow to things. You constantly have to ghost another user to approve expenses billed to a card that is added to your user.
They are not a customer-focused company who is concerned with their product or how their customers are treated and focused more on filling their pockets.
Certify has a great sales team, but that seems to be where the customer service ends and loads of issues begin.

- Secteur d'activité : Vente au détail
- Logiciel utilisé toutes les semaines pendant plus de deux ans
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Rapport qualité-prix
- Simplicité d'utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 8.0 /10
In all the times I used it, I only had one bad experience and that was rectified quickly.
Publié le 30/04/2018
Much easier than the old ways of dealing with receipts.
Much easier than the old ways of dealing with receipts.
Avantages
Easy to edit. Easy to understand. I mostly used it for mileage, so the mapping was easy to understand. I also used it for purchases, which was a little more difficult.
Inconvénients
I enjoyed the software, but I was a little confused with the uploading. It was a little tedious, but other than that, it was pretty easy. If I had a long receipt it made it a little difficult. Looking for an easier way to upload.

- Taille de l'entreprise : 201-500 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant 6 à 12 mois
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Simplicité d'utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 8.0 /10
Great way to capture my expenses while traveling
Publié le 27/04/2018
helps organize my expenses and makes me remember to submit my report on time
helps organize my expenses and makes me remember to submit my report on time
Avantages
easy to use, always available on my phone using the app. The fact it prepares my report every monday is great.
Inconvénients
wish you could add splits before you compile reports. Wish auto fill worked better. Every once in a while this do not show up after syncing
Emburse Certify Expense - FAQ
Voici quelques-unes des questions fréquentes sur Emburse Certify Expense.Q. Quels sont les types de licence disponibles pour Emburse Certify Expense ?
Types de licences disponibles pour Emburse Certify Expense :
- À partir de : 8,00 $US/mois
- Type de licence : Abonnement
- Version d’essai gratuite : Disponible
Q. Qui utilise Emburse Certify Expense ?
Utilisateurs habituels du logiciel Emburse Certify Expense :
2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1 000, 1 001-5 000
Q. Dans quelles langues Emburse Certify Expense est-il disponible ?
Langues dans lesquelles Emburse Certify Expense est disponible :
allemand, anglais, arabe, chinois, chinois traditionnel, coréen, danois, espagnol, finnois, français, hongrois, indonésien, italien, japonais, norvégien, néerlandais, polonais, portugais, russe, suédois, tchèque, thaï, turc, ukrainien
Q. Emburse Certify Expense prend-il en charge les appareils mobiles ?
Appareils pris en charge par Emburse Certify Expense :
Android (mobile), iPhone (mobile), iPad (mobile)
Q. Avec quelles applications Emburse Certify Expense peut-il s'intégrer ?
Applications s'intégrant à Emburse Certify Expense :
Authorize.Net, Braintree, Dynamics 365, Microsoft Dynamics GP, Microsoft Excel, NetSuite, PayPal, QuickBooks Online Advanced, Quickbooks Online, Sage Business Cloud Accounting, Sage Intacct, Salesforce Sales Cloud, Salesforce for Quickbooks, Stripe, Workato, Xero
Q. Quelles sont les ressources d'aide disponibles pour Emburse Certify Expense ?
Ressources d'aide disponibles pour Emburse Certify Expense :
Service client/e-mail, FAQ/forums, Base de connaissances, Support téléphonique, Support 24/7 (réponse directe), Chat
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