En savoir plus sur Nicereply

Nicereply est un logiciel de sondage en ligne sur la satisfaction client qui permet de mesurer la CSAT (satisfaction de la clientèle), le NPS (score de promoteur net) et le CES (score d'effort de la clientèle) par agent, équipe ou entreprise ; les équipes peuvent ainsi évaluer et améliorer la qualité de leur service client.

Les marques peuvent poser des questions adéquates et opportunes aux clients grâce à des sondages de marque en un clic. Les utilisateurs peuvent personnaliser les enquêtes, ajouter des questions supplémentaires et choisir une distribution qui répond à leurs besoins. Recevez des notes à chaque interaction, automatiquement après un événement ou manuellement à tout moment.

Découvrez des informations à propos de la satisfaction client, la fidélité, la promotion, etc. Prédisez les tendances avec les classements et graphiques CSAT, CES et NPS en temps réel. Reconnaissez les meilleurs assistants avec des classements et des statistiques détaillées par équipe et par agent. Restez à la pointe de l'expérience client grâce à des notifications et des rapports réguliers envoyés directement dans une boîte de réception.

Options de tarification dès :

49,00 $US/mois

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Appareils

Pour quelle entreprise ?

TPE PME GE

Disponible dans les pays suivants

Australie, Canada, Chine, Royaume-Uni, Inde, États-Unis

Langues

allemand, anglais, arabe, chinois, chinois traditionnel et 20 autres, coréen, danois, espagnol, finnois, français, hongrois, hébreu, indonésien, irlandais, italien, japonais, norvégien, néerlandais, polonais, portugais, russe, suédois, tchèque, turc, ukrainien

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Create and send beautiful one-click surveys to measure Customer Satisfaction, Net Promoter Score and Customer Effort Score.
Combine in-signature surveys with post-resolution email surveys to get more feedback than ever before.
Customize your surveys to fit your needs in term of content, questions, design and branding.
Trigger surveys after resolving a ticket in your helpdesk. See customer feedback in the same ticket afterwards.
See customer feedback arrive in real-time in the rating feed dashboard.
Net Promoter Score Survey in your email
Customer Effort Score works well on every mobile device
Collect CSAT via web browser
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Vidéo de Nicereply
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Fonctionnalités

Nombre total de fonctionnalités pour Nicereply : 43

  • API
  • Alertes/Notifications
  • Analyse du service client
  • Analyse prédictive
  • Analyse visuelle
  • Analytique de l'engagement
  • CRM
  • Chat et messagerie
  • Collecte de données multicanal
  • Créateur d'enquêtes
  • Distribution multicanal
  • Données en temps réel
  • Enquête mobile
  • Enquêtes et feedback
  • Gestion de l'assistance téléphonique
  • Gestion de la distribution
  • Gestion des commentaires
  • Gestion des commentaires négatifs
  • Gestion des e-mails
  • Gestion des enquêtes et sondages
  • Gestion des modèles
  • Gestion des performances
  • Graphiques
  • Importation et exportation de données
  • Intégrations de tiers
  • Mesure des performances
  • Modèles personnalisables
  • Monitoring
  • Notes et commentaires
  • Notes/avis
  • Notifications en temps réel
  • Outils d'analyse de données
  • Personnalisation des URL
  • Questions personnalisables
  • Rapports en temps réel
  • Rapports et analyses
  • Rapports et statistiques
  • Stratégie de marque personnalisable
  • Suivi des plaintes
  • Tableau de bord
  • Tableau de bord d'activités
  • Validation des réponses
  • e-mail marketing

Alternatives

Birdeye

4,7
Alternative n° 1 à Nicereply
BirdEye est un logiciel de gestion de la réputation qui aide les entreprises à collecter, surveiller et exploiter les...

Zoho CRM

4,2
Alternative n° 2 à Nicereply
Zoho CRM est un logiciel CRM cloud qui aide les entreprises de toutes tailles à conclure des transactions plus...

Checkbox Survey

3,8
Alternative n° 3 à Nicereply
Checkbox développe des logiciels de sondage professionnel riches en fonctionnalités pour les organisations, les équipes...

IntouchSurvey

0
Alternative n° 4 à Nicereply
IntouchSurvey est conçu pour aider les entreprises des secteurs du commerce de détail, de l'hôtellerie, de l'épicerie...

Avis

Note globale

4,7 /5
(266)
Rapport qualité-prix
4,7/5
Fonctionnalités
4,6/5
Simplicité d'utilisation
4,7/5
Support client
4,7/5

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Zach S.
Note globale
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 9.0 /10

Nicereply does exactly what it needs too: deliver ratings and statements from email Customers.

Publié le 02/07/2018

Nicereply provides our team with an immediate understanding of a customer's view of their service....

Nicereply provides our team with an immediate understanding of a customer's view of their service. It also allows us to keep our eye on any customers that require additional attention or feel that their service or product experience is incomplete.

Avantages

Nicereply knows what its good at and doesn't focus on anything else. The UI is intuitive, basic and helpful. This is a true "meat and potatoes" tool. It provides our team a pulse on our email support and customer contacts.

Inconvénients

As stated previously, Nicereply only does one thing, albeit well. It fulfills its purpose but doesn't bring anything new or cutting edge to the table. You know what you get, the whole time.

Emily M.
Note globale
  • Secteur d'activité: Biens de consommation
  • Taille de l'entreprise: 11-50 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 1 à 5 mois
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 8.0 /10

Easy to use

Publié le 14/08/2019

Overall, I definitely recommend especially for teams on a budget and not much time to onboard. The...

Overall, I definitely recommend especially for teams on a budget and not much time to onboard. The process was quick, easy and the Nice Reply team is super helpful.

Avantages

Definitely one of the more customize-able programs when it comes to overall look. We were able to create surveys that look just like all of our other branding. Nice Reply is super easy to use and their support team is always available for any issues no matter how small. They helped on board our global team and translations are a breeze.

Inconvénients

Even though visual customization is great, there's not much wiggle room with the program itself. We hit a few roadblocks trying to adapt surveys for specific purposes other than CSAT and NPS.

Kevin M.
Note globale
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 6 à 12 mois
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client

Good idea in theory, but misses the mark when it comes to overall functionality.

Publié le 02/07/2018

Avantages

It was fairly easy to set up and get running. The supplied good write-ups for getting things installed and connected to things like Zendesk. The graphs are easy to just copy-paste the code and it looks pretty nice.

Inconvénients

If you make a mistake when setting up your reviewing, you have to start from the beginning to fix that mistake, you can't just fix it. I ever reached out to support for help but, after several days of no response, I ended up just deleting all the work I did and starting over from scratch. Only then I heard back from support and they essentially told me to do just that.

In addition to this, it's impossible to get an accurate measurement of historic data. I wanted to simply pull my team's average score on a daily basis and report that. First off, they don't allow you to pull this information via CSV or spreadsheet, I had to look at this tiny chart and hover over each day individually. Secondly, I noticed different scores when I changed the date range. For example, I set my date range as May 1st - May 31st and on May 1st, my average team score was 5.93. When I changed my date range to May 1st - June 23rd and looked at May 1st, my average team score was now 6.1. I emailed their support, waited a few days, and heard back that they would check with their engineering team about that. A few days later, they said "The graph has just an informative character and scores are changed a bit so graph doesn't look to "bumpy" when there are multiple different scores every day. " When I pressed more on this, they said that I'd have to change the date range to each day to get accurate historic information, which is absolutely awful. Searching for a replacement for this product...

Spirit C.
Note globale
  • Taille de l'entreprise: 51-200 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 10.0 /10

Very Happy They Went Above and Beyond

Publié le 02/07/2018

Avantages

The one thing that sticks out to me about this company is that when we first started with them we did not exactly fit the mold that we wanted to use Nicereply for. When I spoke to someone there they told me what I was looking for was actually in development and they allowed me to stay on a trial and kept me updated on the progress of the development that I needed.

That showed me they valued not only the customer but had faith that their product was going to fit our needs.

Inconvénients

I do not have any con's at this time. Every time I have reached out to customer support I get top notch service.

Bryan F.
Note globale
  • Secteur d'activité: Services aux consommateurs
  • Taille de l'entreprise: 1 001-5 000 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 10.0 /10

Amazing tool to keep track of your ratings

Publié le 03/12/2019

Wonderful service, when it comes to satisfication reports this should be the one you want to use.

Wonderful service, when it comes to satisfication reports this should be the one you want to use.

Avantages

I like you easy it is to compile a weekly, daily or monthly report. It can be integrated with ticketing software. You can only filter by low rating in order to identify trends.

Inconvénients

I like the service a lot, however, I feel that it's UI can be improved into a more modern layout to have a better experience.

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Nicereply - FAQ

Voici quelques-unes des questions fréquentes sur Nicereply.

Types de licences disponibles pour Nicereply :

  • À partir de: 49,00 $US/mois
  • Type de licence: Abonnement
  • Essai gratuit: Disponible

Nous n'avons pas d'informations sur les fonctionnalités de Nicereply.

Utilisateurs habituels du logiciel Nicereply :

2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1 000, 1 001+

Langues dans lesquelles Nicereply est disponible :

allemand, anglais, arabe, chinois, chinois traditionnel, coréen, danois, espagnol, finnois, français, hongrois, hébreu, indonésien, irlandais, italien, japonais, norvégien, néerlandais, polonais, portugais, russe, suédois, tchèque, turc, ukrainien

Appareils pris en charge par Nicereply :

Applications s'intégrant à Nicereply :

Aircall, CloudTalk, Freshdesk, Front, Gmail, Help Scout, Kustomer, LiveAgent, Mailchimp, Microsoft Outlook, Pipedrive, Slack, Zapier, ZenDesk Chat, Zendesk

Ressources d'aide disponibles pour Nicereply :

Service client/e-mail, FAQ/forums, Base de connaissances, Support téléphonique, Chat

Catégories connexes

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