Whatfix
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Whatfix est une plateforme d'adoption de produits de premier plan qui aide les entreprises à proposer une intégration simple et moderne, une formation efficace et un meilleur support aux utilisateurs grâce à un contenu contextuel affiché au moment opportun. Le contenu intégré de l'application Whatfix, tel que les procédures pas-à-pas et l'autoassistance, propose des parcours personnalisés à l'utilisateur pour améliorer la productivité et l'engagement. Simplifiez le parcours d'adoption de vos utilisateurs grâce à des informations personnalisées ciblées, tout en collectant les informations que vous pouvez utiliser pour optimiser l'utilisation des logiciels.
Options de tarification dès :
Non fourni par l'éditeur
- Version gratuite
- Essai gratuit
- Abonnement
Clients types
- Auto-entrepreneurs
- Petites entreprises (de 2 à 50 employés)
- Moyennes entreprises (de 51 à 500 employés)
- Grandes entreprises (500 employés minimum)
Déploiement
- Basé sur le cloud
- Sur site
Disponible dans les pays suivants
Afrique du Sud, Allemagne, Arabie saoudite, Australie, Autriche et 46 autres
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Images





Fonctionnalités
Nombre total de fonctionnalités pour Whatfix : 87
Alternatives
Appcues

Pendo

Simpo

Userlane

Avis
Vous avez déjà Whatfix ?
Les acheteurs de logiciels ont besoin de vous ! Les avis utilisateurs nous aident tous à prendre de meilleures décisions.
- Secteur d'activité : Internet
- Taille de l'entreprise : 5 001–10 000 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant 1 à 5 mois
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Rapport qualité-prix
- Simplicité d'utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 7.0 /10
Good Support from Tech team
Publié le 16/05/2017
Avantages
It helps our business easier which guide our customer step by step to understand the system. Our users get understand quickly with our tool.
Inconvénients
We still need more development to make the feature is work well and more friendly to users. This should be fixed.
- Secteur d'activité : Services et technologies de l'information
- Taille de l'entreprise : 11–50 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant 6 à 12 mois
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Rapport qualité-prix
- Simplicité d'utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 10.0 /10
Whatfix has saved me, my company and my clients countless hours of frustration by providing...
Publié le 18/12/2017
Avantages
We are a software as a service company that uses Whatfix to educate our clients on how our system works. This product is great in many ways but my favorite part is the Whatfix support. My main support member, she has been assisting me since the very beginning and makes herself available almost right away if I need something today. We are a very busy company with little time to mess around implementing new processes or programs, with her help it has been incredibly easy. The support is so great that I have shown interested clients (in real time) how fast she responds via the built in messaging system... without her knowing :) - Of course she responded in less than a minute (typical). I could go on and on about our satisfaction with the level of professionalism and support this company provides.
Some other things that we appreciate about Whatfix-
* Very easy to use - building new flows, alerts, popups... very user friendly
* Price is very low compared to competitors while having the same or more features (We reviewed the competitors and did demos for several months before making a decision)
* The content created using whatfix saves hours of communication explaining our software
* Content is automatically created in multiple format (pdf, powerpoint, etc) and can be exported or linked to
* Content is automatically updated across all formats when changes are made
* Whatfix is regularly creating new features for use and provides guidance on how to implement
* Setup is quick and easy
* The built in messaging system for support makes it easy to contact your success manager
* SUPPORT SUPPORT SUPPORT - I cant say it enough. If we ever run into a question, it is answered right away. No waiting days or weeks for an answer or fix... it is just solved right away. This is what Whatfix provides as standard support - absolutely amazing!
We have had several of our clients (users of the flows) interested in using Whatfix for use on their websites and internal software.
- Secteur d'activité : Immobilier
- Taille de l'entreprise : 2–10 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant 6 à 12 mois
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Rapport qualité-prix
- Simplicité d'utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 10.0 /10
Whatfix is Great!
Publié le 24/02/2019
We were having an issue fully onboarding users with our old help center. Whatfix's task list and...
We were having an issue fully onboarding users with our old help center. Whatfix's task list and guided walkthroughs have been instrumental in helping us more easily get users up to speed and accelerate their time to value with our product. Also, we have seen a decrease in support tickets and phone calls since the Whatfix implementation. And, although it's pretty early to say for sure, those users who have come on board after our Whatfix implementation have seemed much less likely to churn so far.
Avantages
I actually enjoy making the walkthroughs with the Whatfix software, but perhaps the best thing about the software is the customer support staff, which is always at the ready to help with everything from the initial set up to maintenance. Rep, my support specialist, is always ready to answer via email or jump on a call to address any issue. Thanks, Rep!
Inconvénients
While I really do have to stretch to come up with anything I don't like about Whatfix, some of the analytics functionality could be more fully fleshed out to allow me to more easily hunt down issues. But, again, that's a stretch, as Rep has been there every step of the way to make sure I am aware of how Whatfix and our app are getting along.
- Secteur d'activité : Services et technologies de l'information
- Taille de l'entreprise : 201–500 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant 6 à 12 mois
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Rapport qualité-prix
- Simplicité d'utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 10.0 /10
WhatFix is hands down the best Field Enablement tool!
Publié le 28/08/2018
Avantages
Whatfix is definitely the simplest when it comes to creation and deployment of interactive walkthroughs. We got the solution to train and support our sales reps on Salesforce and it has been working like a breeze for us. The best part is its multi-formats that are instantly created along with the walkthroughs. I've previously tried out WalkMe for the walkthroughs, but I must say that Whatfix is unquestionably a better alternative. Better Product and Better Support. Shout out to WhatFix team for their awesome help and support!
Inconvénients
None - WhatFix is an extremely flexible tool. It can be applied onto any web-based application and there are many ways to deploy easily.
- Secteur d'activité : Services et technologies de l'information
- Taille de l'entreprise : 51–200 employés
- Logiciel utilisé toutes les semaines pendant plus d'un an
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Rapport qualité-prix
- Simplicité d'utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 10.0 /10
Excellent Product, Training and Onboarding
Publié le 06/12/2018
Avantages
Whatfix is a great product for automating training of web based applications. The customer support and on boarding have been phenomenal. We use if for onboarding right now and plan to expand that into support uses as well as marketing and promotional use cases. I think the ability to easily export scenarios into Powerpoint and articles is very powerful.
Inconvénients
I don't really have any feedback for the product but I will say that for our particular software solution that it is difficult to create re-usable scenarios because we have lots of drill downs that depend on the actual data in the database. This leads to some challenges with maintaining the databases and scenarios. This isn't a knock on Whatfix but just a comment for those considering this type of solution. Please consider maintenance of scenarios over time.
Whatfix - FAQ
Voici quelques-unes des questions fréquentes sur Whatfix.Q. Quels sont les types de licence disponibles pour Whatfix ?
Types de licences disponibles pour Whatfix :
- Type de licence : Version gratuite
- Version d’essai gratuite : Disponible
Q. Qui utilise Whatfix ?
Utilisateurs habituels du logiciel Whatfix :
51–200, 201–500, 501–1 000, 1 001–5 000
Q. Dans quelles langues Whatfix est-il disponible ?
Langues dans lesquelles Whatfix est disponible :
allemand, anglais, arabe, bulgare, catalan, chinois, chinois traditionnel, coréen, danois, espagnol, français, hongrois, hébreu, indonésien, irlandais, islandais, italien, japonais, letton, lituanien, malais, norvégien, portugais, roumain, russe, serbe, serbe, slovaque, slovène, thaï, ukrainien, vietnamien
Q. Whatfix prend-il en charge les appareils mobiles ?
Appareils pris en charge par Whatfix :
Android (mobile), iPhone (mobile), iPad (mobile)
Q. Avec quelles applications Whatfix peut-il s'intégrer ?
Applications s'intégrant à Whatfix :
Azure Active Directory, Bullhorn ATS & CRM, Confluence, Cornerstone LMS, Freshdesk, Fullstory, Google Sheets, Intercom, Jira, Microsoft Excel, Microsoft Power BI, Moodle, Okta, Oracle Fusion Cloud ERP, SAP SuccessFactors HXM Suite, Salesforce Einstein, Salesforce Sales Cloud, Segment, ServiceNow, SurveyMonkey, Wistia, Workday HCM, Zapier, Zendesk Suite
Q. Quelles sont les ressources d'aide disponibles pour Whatfix ?
Ressources d'aide disponibles pour Whatfix :
Service client/e-mail, FAQ/forums, Base de connaissances, Support téléphonique, Chat
Catégories connexes
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- Logiciels de rétention des clients
- Logiciels de parcours client