FiveStars

FiveStars

Programme de fidélité et campagnes marketing pour 15 000 entreprises locales

4.6/5 (1178 avis)

FiveStars - Présentation

Description du logiciel FiveStars

Besoin d'un meilleur moyen d'atteindre vos clients ? Fivestars est une plateforme d'automatisation de la fidélisation des clients qui fidélise les clients 2 fois plus souvent, avec des outils marketing par texte, e-mail et application mobile. Un écran tactile gratuit vous sera fourni pour inscrire facilement vos clients. Grâce à AutoPilot et ses offres illimitées, gardez une longueur d'avance en contactant automatiquement les clients avec la bonne offre, au bon moment. Des reportings détaillés sur la visite de vos clients et leurs comportements en matière de dépenses sont également proposés.
Une fois qu'ils ont souscrit à votre programme de fidélité, ils reçoivent automatiquement un SMS leur demandant leurs e-mails et leur date de naissance. AutoPilot peut alors lancer cinq ensembles de campagnes marketing automatisées avec messages, offres et calendriers associés à des déclencheurs d'évènements. Les offres et les promotions sont envoyées à vos clients par SMS ou par e-mail, ce qui leur permet de réclamer leurs offres directement à partir de ces SMS et e-mails. Lorsqu'ils réclament une offre ou une promotion, celle-ci est directement transmise à votre système de point de vente. Ils peuvent donc se rendre à la boutique, scanner leur carte et utiliser la promotion.

FiveStars - Présentation

Prix

À partir de
N/A

Types de licence

Essai gratuit
Abonnement
Rapport qualité-prix

FiveStars - Fonctionnalités

Appareils
Pour quelle entreprise ?
TPE PME GE
Disponible dans les pays suivants
Canada, États-Unis
Langues
anglais

FiveStars - Avis

FiveStars - Avis

Note globale
4.6
/
5
Excellent
847

Très bien
233

Moyen
68

Médiocre
16

Mauvais
14

Rapport qualité-prix
4.5
Fonctionnalités
4.5
Simplicité d'utilisation
4.6
Support client
4.5
92% des utilisateurs recommandent cette application
Marcus K.

We have increased our customer satisfaction greatly, and easu/

customer frequency has increased greatly. Quarterly customers become monthly, and monthly customers become weekly. It adds up quickly. Customers enjoy the rewards programs, because it requires no membership card, and it is easy to redeem rewards.


Traduire avec Google Translate
Nipuna R.

Customer loyalty with STARS

Fivestar is an user friendly program which helps to keep update with customers. Help to build loyal customers by sending them messages to inform about new promotion and keep updated them with the deals.


Traduire avec Google Translate
Adam R.

Good app, but sometimes difficult to find deals

Overall it's a good app, but it would be better to have some way to remember and know when to use your five stars account at a place. Lots of the time I've only noticed places take five stars after I've already paid.


Traduire avec Google Translate
Stephanie F.

Five stars system review

My overall experience with Fivestar has been amazing. At Christmas I found myself going to stores I knew had Fivestar, so I could earn check-ins and points for my purchases. I now have a text from one of my favorite stores on their upcoming big sale, AND a $5 off that I can use on my next visit - just for shopping at a place I was going to most likely go to no matter what, but with this system they can have the reassurance I will be back :) It’s a win win in my book. Great idea, and all businesses should have a Fivestar machine at checkout.


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Tara N.

Lies and then more lies

Horrible
Their rep made promises and now that he is gone they will not honor anything or even acknowledge my issues


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Marcus K.
Traduire en français

We have increased our customer satisfaction greatly, and easu/

Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
Publié le 24/07/2018
Provenance de l'avis : Capterra

customer frequency has increased greatly. Quarterly customers become monthly, and monthly customers become weekly. It adds up quickly. Customers enjoy the rewards programs, because it requires no membership card, and it is easy to redeem rewards.

Avantages

Ease of use. My staff required nearly zero training on this product, and the down time for the hardware is less than 1% of our operational time.

Inconvénients

It is a little pricey. That is why I rated it 4 stars for value at cost. But, it is very worth the expense. The question about how often do we use the software does not allow for our actual frequency of use which is closer to "every 5 minutes" than Daily, which was the most frequent response allowed.

Note détaillée

Rapport qualité-prix
Simplicité d'utilisation
Support client

Probabilité de recommander le produit: 9.0/10

Nipuna R.
Secteur d'activité: Compagnies aériennes/Aéronautique
Taille de l'entreprise: 13-50 employés
Traduire en français

Customer loyalty with STARS

Logiciel utilisé tous les jours pendant 1 à 5 mois
Publié le 27/08/2019
Provenance de l'avis : Capterra

Fivestar is an user friendly program which helps to keep update with customers. Help to build loyal customers by sending them messages to inform about new promotion and keep updated them with the deals.

Avantages

This is simple and user-friendly as well as it is customizable. Super customer service. It helps to get critical customer data.

Inconvénients

Its SOMETIMES hard to reach customer support quickly.

Note détaillée

Rapport qualité-prix
Simplicité d'utilisation
Support client

Probabilité de recommander le produit: 8.0/10

Adam R.
Secteur d'activité: Logiciels
Taille de l'entreprise: 13-50 employés
Traduire en français

Good app, but sometimes difficult to find deals

Logiciel utilisé toutes les semaines pendant plus de deux ans
Publié le 25/02/2020
Provenance de l'avis : Capterra

Overall it's a good app, but it would be better to have some way to remember and know when to use your five stars account at a place. Lots of the time I've only noticed places take five stars after I've already paid.

Avantages

I love these rewards programs and it's really fast and easy to accumulate points quite fast to get a free or discounted item.

Inconvénients

It's hard to remember which places use five stars and in the app it's annoying to have to press the bubble again to get out of the business rather than just pressing out (it won't let you).

Note détaillée

Rapport qualité-prix
Simplicité d'utilisation
Support client

Probabilité de recommander le produit: 8.0/10

Stephanie F.
Secteur d'activité: Enseignement primaire et secondaire
Taille de l'entreprise: 51-200 employés
Traduire en français

Five stars system review

Logiciel utilisé Autre pendant plus de deux ans
Publié le 10/01/2020
Provenance de l'avis : Capterra

My overall experience with Fivestar has been amazing. At Christmas I found myself going to stores I knew had Fivestar, so I could earn check-ins and points for my purchases. I now have a text from one of my favorite stores on their upcoming big sale, AND a $5 off that I can use on my next visit - just for shopping at a place I was going to most likely go to no matter what, but with this system they can have the reassurance I will be back :) It’s a win win in my book. Great idea, and all businesses should have a Fivestar machine at checkout.

Avantages

I love that I can go into one of my favorite stores, be able to type my phone number in, and earn points for shopping at a place I was going to anyways. Earning points and check-ins that reward me in time with money will make anyone smile.

Inconvénients

I honestly can’t say I have found anything wrong so far with this software itself. I do wish sometimes I would be reminded to make sure I put my phone number in by the store clerk themselves, but that is in no way the fault of the Fivestar service system.

Note détaillée

Rapport qualité-prix
Simplicité d'utilisation

Probabilité de recommander le produit: 10.0/10

Tara N.
Secteur d'activité: Vente au détail
Taille de l'entreprise: 2-10 employés
Traduire en français

Lies and then more lies

Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
Publié le 25/02/2019
Provenance de l'avis : Capterra

Horrible
Their rep made promises and now that he is gone they will not honor anything or even acknowledge my issues

Avantages

It is super easy to use, anyone can figure out how to use it from the front or back end

Inconvénients

The representative who signed us up told us it was a year contract. At the end of that year we could cancel, he promised there would be no new charges after the prepaid year. He no longer works for them. Shortly before payroll was due Fivestars pulled $2400 from our account. We had no warning. I called them, they set up a phone appointment. They never showed for two of those phone appointments. I finally spoke with Silvana who told me they would refund the $2400 if and only if I signed a new contract promising to pay them monthly for the next year We did not want to continue the service, but if i didn't sign that, they would not give me the $2400 back. Even after I signed it, it took them over a week to give the money back. It has been 10 months and we received an email stating that we needed to let the know if we don't want to renew next year. We never received that email the first year, but all the same I clicked on the link to let them know there was no way we were renewing. Guess what? They set up a phone interview, you can't cancel on their website. I got the call from them today and I was able to terminate the contract for two months from now, when the 12 month contract i signed under duress expires. But then, she told me we have to mail back the two tablets. I was quite sure we paid for those becuase that's what their rep who signed us up told me. So now we were told we paid for those up front, but we have to send them back, we even have to pay for t

Note détaillée

Rapport qualité-prix
Simplicité d'utilisation
Support client

Probabilité de recommander le produit: 0.0/10

Recommandation utilisateur
8.8/10
Basé sur 1 178 avis utilisateurs
Comparatif avec les logiciels similaires : recommandation utilisateur
Comparer avec les alternatives

FiveStars - Prix

FiveStars - Prix

À partir de
N/A
Essai gratuit
Abonnement
Rapport qualité-prix
Rapport qualité-prix
4.5/5
Basé sur 1 178 avis utilisateurs
Comparatif avec les logiciels similaires : rapport qualité-prix
Comparer avec les alternatives

FiveStars - Fonctionnalités

FiveStars - Fonctionnalités

API
Base de données de clients
Champs personnalisables
Données en temps réel
Enquêtes et feedback
Gestion des calendriers
Importation et exportation de données
Intégration CRM
Intégration de tiers
Intégration des e-mails
Intégration des médias sociaux
Modèles personnalisables
Notifications automatiques
Paiements électroniques
Rappels
Rapports et statistiques
Rapports personnalisables
Stratégie de marque personnalisable
Suivi des activités
Tableau de bord d'activités
Fonctionnalités
4.5/5
Basé sur 1 178 avis utilisateurs
Comparatif avec les logiciels similaires : note sur les fonctionnalités
Comparer avec les alternatives

Catégories

FiveStars - FAQ

FiveStars - FAQ

Voici quelques-unes des questions fréquentes sur FiveStars.

Q. Quels sont les types de licence disponibles pour FiveStars ?

Types de licences disponibles pour FiveStars :

Type de licence: Abonnement

Essai gratuit: Non disponible

Q. Quelles sont les principales fonctionnalités du logiciel FiveStars ?

Nous n'avons pas d'informations sur les fonctionnalités de FiveStars.

Q. Qui utilise FiveStars ?

Utilisateurs habituels du logiciel FiveStars :

Entreprises de taille moyenne, PME

Q. Dans quelles langues FiveStars est-il disponible ?

Langues dans lesquelles FiveStars est disponible :

anglais

Q. Quels sont les types de licence disponibles pour FiveStars ?

Types de licences disponibles pour FiveStars:

Abonnement

Q. FiveStars prend-il en charge les appareils mobiles ?

Appareils pris en charge par FiveStars :

Android, iPhone

Q. Avec quelles applications FiveStars peut-il s'intégrer ?

Applications s'intégrant à FiveStars :

BirdEye, Enplug DisplayOS

Q. Quelles sont les ressources d'aide disponibles pour FiveStars ?

Ressources d'aide disponibles pour FiveStars :

FAQ, Base de connaissances, Support en ligne