LeadMaster

LeadMaster

Gestion des leads/CRM

4.1/5 (33 avis)

LeadMaster - Présentation

Intégrez vos efforts de génération de leads en faisant en sorte que les visiteurs du site web, les soumissions de pages de renvoi, les fils de messagerie, etc. soient directement transmis au logiciel de gestion des leads LeadMaster en temps réel - automatiquement !

Suivre les leads pendant tout le cycle de vente, de la génération de leads à la conclusion de la vente et au-delà ; ainsi vous saurez ce qui fonctionne, qui vend et qui achète avec le clic d'une souris.

Obtenez des ventes et du marketing qu'ils travaillent ensemble. Activez les ventes sur le terrain, les ventes internes, les revendeurs, les partenaires et les agents du call center, suivez les pistes et mettez à jour les dossiers des clients et vous obtiendrez des résultats mesurables.

Marque privée LeadMaster en ligne de suivi de leads, logiciel de gestion des ventes et système de marketing par e-mail et offrez-les comme une valeur ajoutée à votre équipe commerciale étendue, y compris aux partenaires de distribution.

Le logiciel LeadMaster Lead Management/SFA CRM/Lead Tracking/Lead Nurturing/e-mail marketing est un moyen simple et complet de gérer les clients, prospects et prévisions. Et c'est rapide à apprendre. En une heure seulement, votre équipe parlera couramment la langue de LeadMaster !

Votre personnel de ventes et de marketing sera organisé et productif comme jamais auparavant, car ils partageront des informations comme jamais auparavant.

Les leads seront capturées, suivies et ajustées. Les clients remarqueront la différence. Alors vous, en tant que ventes et profits, répondrez en conséquence.

Une gestion des leads et un logiciel et du personnel dédiés au suivi des leads pour vous aider

Votre entreprise a besoin d'un système de suivi des leads en ligne complet et facile à utiliser - un système qui aide vos vendeurs à faire plus de ventes à plus de gens en moins de temps.

LeadMaster aide les vendeurs à faire plus en moins de temps avec les boutons 'Click Action' de LeadMaster. Ce sont des boutons définissables par l'utilisateur qui effectuent plusieurs actions en un seul clic de souris. Par exemple, supposons que vous envoyiez régulièrement une note de remerciement avec un livre blanc après un appel téléphonique d'introduction, puis que vous programmiez un appel de suivi pour discuter du document la semaine suivante. Ces activités peuvent toutes être programmées en un seul clic de la souris.

De nombreuses solutions logicielles de gestion des leads éliminent les "personnes" en offrant rien de plus qu'un logiciel informatique en cloud. "Voici votre mot de passe, c'est parti." Et ce n'est pas seulement froid, c'est inefficace. Le logiciel de gestion des leads/système de suivi des leads sans l'expertise humaine est juste un code informatique.

Personnalisé pour vous et votre secteur d'activité

Le LeadMaster de votre secteur d'activité, personnalisé pour vous, constitue trois solutions en un : e-mail marketing, Lead Management Software et SFA CRM avec des fonctionnalités telles que la gestion des campagnes, l'intégration Outlook et l'accès mobile, l'automatisation du flux de travail ; tout est intégré, facile à utiliser et abordable.

LeadMaster est personnalisable pour vous et votre secteur d'activité. Les noms de champs, les formulaires, les tableaux de bord et de nombreuses autres fonctions peuvent être adaptés à votre façon de faire, ce qui permet à vous et votre équipe de gagner du temps.

Avec LeadMaster, vous obtenez un logiciel de gestion des ventes riche en fonctionnalités, facile à utiliser, AINSI QUE des conseils personnalisés de la part des experts de LeadMaster. Les partenaires LeadMaster sont avec vous du début à la fin.

Ou peut-être préférez-vous le faire vous-même ? Pas de problème, consultez leur bibliothèque de support avec des vidéos, des guides de référence et des tutoriels.

Que vous soyez nouveau sur le suivi de prospects en ligne/SFA CRM/logiciel de gestion des ventes/logiciel de gestion de leads ou que vous changiez d'un autre système, vous aimerez la personnalisation disponible avec LeadMaster. Ils sont là pour vous aider à réussir.

Système de gestion des leads SFA (Sales Force Automation) CRM

En utilisant l'automatisation des ventes et le CRM des ventes avec le système de gestion des leads SFA (Sales Force Automation) CRM en ligne de LeadMaster, vous n'aurez pas de coûts d'investissement initiaux. Il n'y a pas d'investissement important dans l'infrastructure, les serveurs, les réseaux et le personnel informatique. Obtenez les mêmes fonctionnalités que la version la plus populaire de leurs concurrents à moitié prix.

LeadMaster offre non seulement des économies, mais aussi de l'agilité, car vous n'avez plus besoin de vous préoccuper de l'installation, des mises à niveau, de la maintenance et des licences logicielles. Ils font tout cela. Vous ne serez jamais bloqué dans un contrat onéreux à long terme afin que vous puissiez ajuster votre nombre d'utilisateurs mois par mois.

Prix

À partir de
N/A
Types de licence
version d'essai gratuite
Abonnement
Rapport qualité-prix

Appareils

Type d'entreprise

S
M
L

Disponible dans les pays suivants

Asie, Australie, Canada, Chine, Europe et 5 autres, Inde, Amérique latine, Afrique et Moyen-Orient, Royaume-Uni, États-Unis

Langues

chinois (simplifié), anglais, espagnol

LeadMaster - Avis

Note globale
4.1/5
79% d'avis positifs
14
Excellent
12
Très bien
6
Moyen
1
Médiocre
0
Horrible
Brian T.
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Publié le 18/07/2011
Provenance de l'avis : SoftwareAdvice

Having struggled through two inadequate database and communications systems for my college, I was looking for a low-cost product that would give me a high degree of autonomy within the system and infuse our office with efficiency in managing our sales process. Running a college admissions office is similar to selling a widget, but there are enough differences that I needed to be able to customize this system in order for it to function in an educational environment. We hit a home run with Leadmaster.

Having worked with more than five different databases in my career, I have found that Leadmaster matches or exceeds the efficiency of my previous experiences, while meeting all the needs and demands of communicating with my prospective students in this day and age. From texting to email to phone calls, I have been able to create a comprehensive communication system using Leadmaster.

It goes one step beyond just being able to manage my data and communicate with my potential students. Leadmaster also has allowed me to better manage the work flow in our office. My staff know who they are responsible for recruiting, and what the exact procedure should be with each and every student. The system also allows us to essentially go paperless in our process, cutting back on all kinds of office missteps.

Leadmaster is an intuitive system, which means that I have been able to design and use their tools with great ease. Better than any of that is that my staff, including those with little to no database background, have been able to contribute to its functionality for the office. Training was a snap, and each and every time I found myself in a pickle, the folks at Leadmaster have been fantastic in setting me straight.

I anticipate that, a year from now, Leadmaster will have played a significant role in increasing our new student enrollment. I know this because we are going to, for the first time in years, be able to track all levels of marketing effectiveness and make those critical marketing decisions in a timely manner. I will be able, through the tools of Leadmaster, to project revenue for the first time in our college's history, and be able to share with our leadership exactly why and how a student enrolls at our institution.

Leadmaster has its limitations in the sense that it is not a records management system, and any educational institution must understand this is a product designed for enrolling students, not tracking students through graduation. Leadmaster has allowed us to easily integrate the data from admissions to our institutional management system with great ease.

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Simplicité d'utilisation
Support client

Alexander N.
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All inclusive, inclusive, CRM tool. Powerfull automation & customizati

Publié le 30/07/2014
Provenance de l'avis : SoftwareAdvice

Avantages

Prior to subscribing to LeadMaster, I was on a trial period with Salesforce, Microsoft Dynamics, and Infusionsoft. In terms of an overall inclusive CRM, I rate the LeadMaster product the highest by far. While Salesforce is a multibillion dollar activity, they created a shell that can be used by other apps. The subscription fees to purchase the apps your business needs will set you through the rough, let alone the consulting fees and upfront costs you will need to get it to work. Furthermore, each industry is unique, and the chances of all your apps working in sync with each other is unlikely. With LeadMaster, you can purchase one single tool that you can use for all your data management, leads, and marketing. There is actually no point in marketing and generating leads without an effective CRM, and LeadMaster is the way to go.
Moreover, the customer service is unbelievable. Late at night while working on a project, I e-mailed a rep with a concern and expected a response the next morning. She responded and stayed up late to ensure my concern was solved. She asked me to take a step-by-step video, which she watched and resolved the problem. With Salesforce, the people that sell you the product know very little about what they are selling and will simply send you template instructions and videos. As I stated before, each business is different, and each industry is different; you need automation and customization. With a small reasonable fee with LeadMaster, the setup will fit your business like a glove. Take my word for it, or try the demo yourself.
Would I recommend this product? Of course!

Inconvénients

I really have no prevailing concerns. Their customer service is always on top of any concerns I have. They tend to your business needs like I have never seen before.

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Simplicité d'utilisation
Support client

Probabilité de recommander le produit

10.0/10
Scott M.
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Publié le 05/08/2011
Provenance de l'avis : SoftwareAdvice

During my career as a sales manager and business owner, I've worked with about a half dozen different CRM systems, including Salesforce. I've encountered resistance from sales reps that wanted to remain steadfast in their old habits, I've encountered CRM providers that aren't as responsive "after" the sale, and I've had CRM systems that stalled progress and potential.

Just over one year ago I contacted a former colleague and asked if there was anything "fresh" in the CRM world. He pointed me to Leadmaster, claiming that his clients loved it and found it to be the most functional CRM they had ever used. After taking a tour of the website and experiencing a demo with Tony, I was fascinated and eager to put the application into use for one of my clients.

Well, I've now installed Leadmaster into three clients' platforms - a medical device company, a dental manufacturer and a biometric company. The nurturing/drip marketing, the emal tools and the reports features are outstanding. More important, the sales reps that are introduced to Leadmaster immediately witness the benefits of the "marketing tools on steroids" and embrace the entire process. Eventually, the rep recognizes that having Leadmaster at their side is the equivalent of hiring the best personal assistant one could find.

Lastly, any CRM installation and build-out is going to require service. At Leadmaster I speak with the "exact" same customer service contact each and every time! They already understand my objectives, so I don't have to start each service issue by offering an entire history.

I tend to judge things by measuring their ability to meet expectations. Leadmaster has exceeded every expectation I had, and erased some of the distaste I had from bad experiences with CRM providers in the past. Leadmaster - you restored my faith that YES, a business can truly deliver on its promises and make me a stronger company!

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Simplicité d'utilisation
Support client

Thomas S.
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Publié le 28/11/2012
Provenance de l'avis : SoftwareAdvice

Our company works with marketing communication firms throughout North America and for years have been using lead nurturing as a daily part of our new business development process. We depend on our own ability to generate viable and qualified leads for our services.

For several years we used one of the more recognizable Marketing Automation/CRM solutions which worked ok. The problem was it was not a lead generation, lead distribution solution. This meant we were looking out the rear view mirror instead of the front windshield.

A few months ago we were introduced to LeadMaster and immediately recognized the huge upside this cloud solution offered. We now have a lead management solution doing what was most important. Generating leads!

The extensive capabilities of LeadMaster make this a truly unique and comprehensive platform. The ability to develop workflows, launch marketing campaigns, do lead scoring, use dashboard reporting are just a few of the highlights of the solution.

The implementation was very straight forward and with the help of the LeadMaster experts, we were up and running very quickly. All of our users were able to quickly adapt to the new platform and are using it extensively. I would definitely say this is a very easy to use solution. If someone has problems using LeadMaster, it is not the software but, the user.

Customer support has been absolutely amazing and the ongoing training materials and webinars are of tremendous value.

We have seen immediate benefits in time utilization, lead quality and overall campaign success. We are very excited and pleased with our decision to move to LeadMaster and look forward to a long term successful relationship.

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Simplicité d'utilisation
Support client

Jennifer K.
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Pleased with Customization

Publié le 04/03/2014
Provenance de l'avis : SoftwareAdvice

Avantages

I appreciate the attention to the individual needs of the client and patience throughout set up. I am also pleased with the level of customization the product offers and its ability to connect tasks and appointments with calendars.

Inconvénients

Its not really a complaint, but it is a huge challenge to determine what your needs as a business are and how to set that up within the system. Without that focus and end goal for how the product will work for you, it's easy to wind up making aimless adjustments to the system.

In regards to LeadMaster specifically, sometimes the help function doesn't work or the help pages accessed through the system are too general. While there are tutorials on the website and library microsite, some of them seem a tad outdated or do not function. This hasn't been a huge problem if you have a rep available to assist you with finding the answer to your questions.

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Simplicité d'utilisation
Support client

Probabilité de recommander le produit

7.0/10

LeadMaster - Prix

À partir de
N/A
Types de licence
version d'essai gratuite
Abonnement
Rapport qualité-prix

LeadMaster - Fonctionnalités

  • API
  • Analyse des ventes
  • Données en temps réel
  • Fonctionnalité de recherche
  • Gestion des leads
  • Intégration CRM
  • Intégration de tiers
  • Intégration des e-mails
  • Rapports et statistiques
  • Rapports sur les ventes
  • Saisie de leads
  • Suivi des activités

  • Base de données de contacts
  • Importation et exportation de données
  • Modèles personnalisables
  • Monitoring
  • Notifications automatiques
  • Outils de collaboration
  • Suivi des ventes
  • Tableau de bord d'activités

LeadMaster - FAQ

Voici quelques-unes des questions fréquentes sur LeadMaster.

Q. Quels sont les types de licence disponibles pour LeadMaster ?

Types de licences disponibles pour LeadMaster :

Type de licence: Abonnement

version d'essai gratuite: Disponible

Q. Quelles sont les principales fonctionnalités du logiciel LeadMaster ?

Nous n'avons pas d'informations sur les fonctionnalités de LeadMaster.

Q. Qui utilise LeadMaster ?

Utilisateurs habituels du logiciel LeadMaster :

Auto-entrepreneurs, Grandes entreprises, Entreprises de taille moyenne, Non Profit, Administration publique, PME

Q. Dans quelles langues LeadMaster est-il disponible ?

Langues dans lesquelles LeadMaster est disponible :

chinois (simplifié), anglais, espagnol

Q. Quels sont les types de licence disponibles pour LeadMaster ?

Types de licences disponibles pour LeadMaster:

Abonnement

Q. LeadMaster prend-il en charge les appareils mobiles ?

Appareils pris en charge par LeadMaster :

iPhone, iPad

Q. Avec quelles applications LeadMaster peut-il s'intégrer ?

Applications s'intégrant à LeadMaster :

Campaign Monitor, Constant Contact, Emma, HubSpot CRM, HubSpot Marketing, Mailchimp, PieSync, Robly, Samepage, SharpSpring

Q. Quelles sont les ressources d'aide disponibles pour LeadMaster ?

Ressources d'aide disponibles pour LeadMaster :

Support en ligne, Support téléphonique