Time Tracker

Time Tracker

Logiciel de gestion du temps multiappareil

4.3/5 (2222 avis)

Time Tracker - Présentation

Description du logiciel Time Tracker

Time Tracker est une application de suivi du temps et de facturation complète qui fonctionne sur tous les appareils, à la fois hors ligne et en ligne. L'application peut être utilisée par les employés pour enregistrer les heures facturables et non facturables et par les responsables pour approuver et suivre les entrées de temps, toutes à partir de leurs smartphones, ordinateurs portables, tablettes et même MS Outlook. Les employés peuvent enregistrer leurs heures à l'aide d'une minuterie intégrée, puis soumettre ces heures à votre approbation. Time Tracker vous donne un aperçu de toutes les entrées de temps à partir d'un tableau de bord central, vous permettant de procéder aux modifications nécessaires avant de convertir les entrées en factures ou de les exporter pour la paie. Vous pouvez également obtenir une ventilation de toutes les entrées de temps en attente, soumises et approuvées. Time Tracker fournit les outils permettant de collaborer et de gérer votre équipe avec des rappels de saisie de temps, des affectations de tâches et une messagerie interne. Vous pouvez également affecter différents membres de l'équipe à différents clients, ce qui vous permet de suivre et de rapporter le temps que les employés passent sur chaque client. Le calcul du coût des tâches vous permet de voir la rentabilité par client et par projet. La synchronisation automatique bidirectionnelle avec QuickBooks, Xero, ZenPayroll et Concur, proposée par Time Tracker, facilite et accélère la facturation et le traitement de la paie. L'application propose également un module de facturation supplémentaire, qui vous permet de créer automatiquement des factures avec votre marque à partir des heures et des dépenses facturables. Vous pouvez utiliser l'intégration à Stripe pour inclure dans vos factures des liens de paiement par carte de crédit. En outre, Time Tracker propose un ensemble d'outils de facturation légale, tels que les codes ABA, la facturation LEDES et un vérificateur de conflits, pour aider les avocats à gérer leur temps facturable.

Time Tracker - Présentation

Prix

À partir de
12,00 $US/mois

Types de licence

Essai gratuit
Abonnement
Rapport qualité-prix

Time Tracker - Fonctionnalités

Appareils
Pour quelle entreprise ?
TPE PME GE
Disponible dans les pays suivants
Asie, Australie, Brésil, Canada, Chine et 5 autres, Europe, Allemagne, Inde, Japon, Amérique latine
Langues
anglais, allemand, espagnol

Captures d'écran

Capture d'écran pour Time Tracker :
Capture d'écran pour Time Tracker : Capture d'écran pour Time Tracker : Capture d'écran pour Time Tracker : Capture d'écran pour Time Tracker : Capture d'écran pour Time Tracker : Capture d'écran pour Time Tracker : Capture d'écran pour Time Tracker :

Time Tracker - Avis

Time Tracker - Avis

Note globale
4.3
/
5 2222 avis
Excellent
1053

Très bien
905

Moyen
232

Médiocre
23

Mauvais
9

Rapport qualité-prix
4.2
Fonctionnalités
4.1
Simplicité d'utilisation
4.2
Support client
4.2
88% des utilisateurs recommandent cette application
Martin D.

Expenses and Invoices are better tracked by Time Tracker.

All of our invoices, receivable payments and our expenses can easily manage without ant effort. It also allow me to create and make the best templates of expenses and recurrent invoices with also manage them properly. I can better track the time of billing and expenses and then receive the payments online. The invoices options and billing designs are so flexible by Time Tracker.


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Utilisateur vérifié

Basic usage with no issues for many years

The tracker does simply work and I've never had problems with fearfully entering in hours because it was always possible to reach out to our payments person and have them revert our latest submissions in order to fix them.


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Jennifer C.

Works great!

It has helped us to keep track of our employees and where they spend their time, keeping records of job-sites w/uploads like photos, billing for services and notes on properties.


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Diana B.

Simple, easy to use.

A remote entry time sheet from each employee that syncs easily with Quick Books. It's simple and easy to use.


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Utilisateur vérifié

Easy to Enter Time

Overall, I think this is working for the company. The program provides an easy way for everyone to work on a tracking system at once, and while the time cards can get a little messy looking, the options for endless billable project inputs is nice.


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Martin D.
Secteur d'activité: Services et technologies de l'information
Taille de l'entreprise: 10 001+ employés
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Expenses and Invoices are better tracked by Time Tracker.

Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
Publié le 30/09/2019
Provenance de l'avis : Capterra

All of our invoices, receivable payments and our expenses can easily manage without ant effort. It also allow me to create and make the best templates of expenses and recurrent invoices with also manage them properly. I can better track the time of billing and expenses and then receive the payments online. The invoices options and billing designs are so flexible by Time Tracker.

Avantages

With the help of Time Tracker software, it is so easy for us to better manage all of our invoices by tracking the time billing and to create the customize invoices to get the payment transaction online in faster manner. It is a fully accounting and invoices software because it automatically manage our bank accounts and bank balance sheets assets. We are also able to send all of our invoices with payments to our customers. By Time Tracker, the scheduling of our payments with invoices and expenses are so great because we have a lot of controls about the information of our invoices. So, it is very easy to set up our operations, sales and inventory payments by this efficient software. The dashboards features really told me about my accounts conditions with excellent invoices and billing. If you receive your payment and send within a second, then you must need Time Tracker software.

Inconvénients

The main drawback of Time Tracker software is that it does not have the ability to remind about the pending payments, sending invoices and receiving payments. It also does not provide the records of all the previous payments, contacts and store invoices but it has the ability to store the customer information for upcoming invoices, payments and accounts schedules.

Note détaillée

Rapport qualité-prix
Simplicité d'utilisation
Support client

Probabilité de recommander le produit: 10.0/10

Utilisateur vérifié
Secteur d'activité: Logiciels
Taille de l'entreprise: 13-50 employés
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Basic usage with no issues for many years

Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
Publié le 29/10/2019
Provenance de l'avis : Capterra

The tracker does simply work and I've never had problems with fearfully entering in hours because it was always possible to reach out to our payments person and have them revert our latest submissions in order to fix them.

Avantages

The interface is rather straight forward and because we have many different buckets of things that we can bill to, we are able to make our weekly breakdowns as complicated or as simple to read and bill the clients for as we want. This makes it so that people record time the way that best suits them and their level of detail.

Inconvénients

It's minor, but the comment boxes where I put in all of my time descriptions are rather small and are word limited. This is annoying because it forces me to be needlessly terse or enter in many more rows than I would like to in order to fit everything I did in a week in. Also not necessarily a minus but I found very little need to use the timer that they provide as there are so many times that I would start and stop a task's timer because I was distracted or something more important came up that it was a hassle to maintain.

Note détaillée

Simplicité d'utilisation

Probabilité de recommander le produit: 7.0/10

Jennifer C.
Secteur d'activité: Comptabilité
Taille de l'entreprise: 2-10 employés
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Works great!

Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
Publié le 20/11/2019
Provenance de l'avis : Capterra

It has helped us to keep track of our employees and where they spend their time, keeping records of job-sites w/uploads like photos, billing for services and notes on properties.

Avantages

It has helped us to keep track of our employees and where they spend their time, keeping records of job-sites w/uploads like photos, billing for services and notes on properties.

Inconvénients

It can offer more, like client support, but they are very good because they listen and get things done, like a Spanish version!

Note détaillée

Rapport qualité-prix
Simplicité d'utilisation
Support client

Probabilité de recommander le produit: 10.0/10

Diana B.
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Simple, easy to use.

Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
Publié le 16/07/2018
Provenance de l'avis : Capterra

A remote entry time sheet from each employee that syncs easily with Quick Books. It's simple and easy to use.

Avantages

It links very easily to Quick Books. Their customer support has improved over the last year. They provide mobile access and links to Outlook.

Inconvénients

Initially their customer support was terrible, but they have improved over the last several months.
You can't set the order in which the service items appear. The largest issue, and reason we are seeking other time sheet services: employees enter their time on the honor system and in a lump sum. Ebillity provides the option of the employee 'clocking in and out' but it's cumbersome: you can't switch service items or projects easily - you have to log out of the current one and then log back in. Ebillity doesn't allow for a time sheet approval process. And you can't specify limits of access to certain employee time sheets, (that would provide a supervisor access to the time sheets of their subordinates). Trying to print a particular time sheet is difficult and the layout is undesirable: large font that turns a single time sheet into several pages.

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Réponse de eBillity

Hi Diana!

Thanks for the great review! We really appreciate your feedback and are happy that Time Tracker has been a good fit for your company!

We are happy to let you know that a lot of the features that you said you wanted which we don't have, such as an approval process or access permissions, we do actually have! We would love to help you out and teach you how to use these features! Please feel free to reach out to our support team at support@ebillity.com or call us at (800) 851-0992 for free support regarding this issue or anything else that you have questions about.

-Alex from eBillity

Note détaillée

Rapport qualité-prix
Simplicité d'utilisation
Support client

Probabilité de recommander le produit: 4.0/10

Utilisateur vérifié
Secteur d'activité: Services environnementaux
Taille de l'entreprise: 13-50 employés
Traduire avec Google Translate

Easy to Enter Time

Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
Publié le 07/11/2019
Provenance de l'avis : Capterra

Overall, I think this is working for the company. The program provides an easy way for everyone to work on a tracking system at once, and while the time cards can get a little messy looking, the options for endless billable project inputs is nice.

Avantages

I like that this software makes it easy to categorize your time with just a couple of clicks. I also like that you can submit your time for certain parts of the week without completing the whole thing. Also, in general, the look of the site is user friendly. It isn't anything to interesting or crazy, but it is manageable.

Inconvénients

There are certain features that are very hidden. For instance, there is a messaging feature incorporated with the program, but when someone uses it to message you, a notification does not pop up, or any indication that you have received a message. Also, the overall searching ability of the software could be a little more obvious. Finding your total hours for projects can be slightly complicated. And finally, billing in increments other then 0.25 hour would be nice.

Note détaillée

Simplicité d'utilisation

Probabilité de recommander le produit: 7.0/10

Recommandation utilisateur
8/10
Basé sur 2 222 avis utilisateurs
Comparatif avec les logiciels similaires : recommandation utilisateur
Comparer avec les alternatives

Time Tracker - Prix

Time Tracker - Prix

À partir de
12,00 $US/mois
Essai gratuit
Abonnement
Rapport qualité-prix
Rapport qualité-prix
4.2/5
Basé sur 2 222 avis utilisateurs
Comparatif avec les logiciels similaires : rapport qualité-prix
Comparer avec les alternatives

Time Tracker - Fonctionnalités

Time Tracker - Fonctionnalités

API
Diagrammes de Gantt
Feuilles de temps
Gestion de projets
Gestion des tâches
Hiérarchisation
Interface glisser-déposer
Intégration de tiers
Notifications automatiques
Outils de collaboration
Planification de projets
Projections
Projets multiples
Rapports et statistiques
Suivi de la progression
Suivi des activités
Suivi des projets
Suivi des tâches
Suivi du temps des projets
Tableau de bord d'activités
Fonctionnalités
4.1/5
Basé sur 2 222 avis utilisateurs
Comparatif avec les logiciels similaires : note sur les fonctionnalités
Comparer avec les alternatives

Catégories

Time Tracker - FAQ

Time Tracker - FAQ

Voici quelques-unes des questions fréquentes sur Time Tracker.

Q. Quels sont les types de licence disponibles pour Time Tracker ?

Types de licences disponibles pour Time Tracker :

À partir de: 12,00 $US/mois

Type de licence: Abonnement

Essai gratuit: Disponible

Q. Quelles sont les principales fonctionnalités du logiciel Time Tracker ?

Nous n'avons pas d'informations sur les fonctionnalités de Time Tracker.

Q. Qui utilise Time Tracker ?

Utilisateurs habituels du logiciel Time Tracker :

Auto-entrepreneurs, Grandes entreprises, Entreprises de taille moyenne, À but non lucratif, Administration publique, PME

Q. Dans quelles langues Time Tracker est-il disponible ?

Langues dans lesquelles Time Tracker est disponible :

anglais, allemand, espagnol

Q. Quels sont les types de licence disponibles pour Time Tracker ?

Types de licences disponibles pour Time Tracker:

Abonnement

Q. Time Tracker prend-il en charge les appareils mobiles ?

Appareils pris en charge par Time Tracker :

Android, iPhone, iPad

Q. Avec quelles applications Time Tracker peut-il s'intégrer ?

Applications s'intégrant à Time Tracker :

Beekeeper, Clio, Gusto, QuickBooks, QuickBooks Online, SAP Concur, Sage 50cloud, Sage Intacct, Xero, Xero

Q. Quelles sont les ressources d'aide disponibles pour Time Tracker ?

Ressources d'aide disponibles pour Time Tracker :

FAQ, Base de connaissances, Support en ligne, Support téléphonique, Tutoriels vidéo