En savoir plus sur Dynatrace

Dynatrace Ruxit inclut des fonctionnalités de surveillance qui couvrent l'ensemble de votre pile d'applications :
• Surveillance réelle des utilisateurs (surveillance des performances basée sur le navigateur)
• Surveillance des performances des applications pour Java, Node.js et .NET (PHP et Ruby à venir)
• Surveillance des serveurs et des processus pour Windows et Linux
• Monitoring réseau
• Surveillance de l'infrastructure virtuelle EC2

Dynatrace Ruxit fournit une gestion des opérations et une surveillance tout-en-un pour les équipes de DevOps travaillant dans des start-up, des entreprises de taille moyenne et des grandes organisations. S'appuyant sur la technologie d'intelligence artificielle propriétaire, Ruxit permet aux entreprises de gérer des milliers de serveurs à l'aide d'une interface simple.

La solution élimine les complexités et le travail manuel généralement impliqués dans l'analyse de problèmes. Vous pourrez alors :
• Visualiser l'ensemble de votre infrastructure d'applications, du navigateur au serveur ;
• Découvrir automatiquement toutes les dépendances d'application dans votre environnement ;
• Recevoir une analyse automatique des causes premières de tous les problèmes de performances.

Options de tarification dès :

Non fourni par l'éditeur

  • Version gratuite
  • Essai gratuit
  • Abonnement

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Clients types

  • Auto-entrepreneurs
  • Petites entreprises (de 2 à 50 employés)
  • Moyennes entreprises (de 51 à 500 employés)
  • Grandes entreprises (500 employés minimum)

Déploiement

  • Basé sur le cloud
  • Sur site

Disponible dans les pays suivants

Australie, Brésil, Royaume-Uni, États-Unis

Langues

anglais

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Fonctionnalités

Nombre total de fonctionnalités pour Dynatrace : 30

  • API
  • Agrégation de données
  • Alertes/Notifications
  • Analyse de requêtes
  • Analyse des causes profondes
  • Analyse des conteneurs
  • Analyse des performances
  • Analyses au niveau d'application
  • Contrôle de niveau administrateur
  • Diagnostics des transactions complètes
  • Découverte automatisée
  • Examen des exigences
  • Gestion de versions
  • Gestion des applications
  • Gestion des performances
  • Gestion des ressources
  • Gestion des stratégies
  • Gestion des versions
  • Gestionnaire de base
  • Génération automatique de tests
  • Intégration continue
  • Monitoring
  • Outils de diagnostic
  • Promotion des codes
  • Rapports et analyses
  • Suivi des performances
  • Suivi des serveurs
  • Surveillance IT
  • Sécurité des runtime containers
  • Tableau de bord

Alternatives

Datadog

4,6
Alternative n° 0 à Dynatrace
Datadog est une plateforme de surveillance et de sécurité pour les équipes de développement, de sécurité et d'opérations...

Pingdom

4,4
Alternative n° 1 à Dynatrace
Tout ce dont vous avez besoin pour surveiller votre site web. Avec la surveillance de site web de Pingdom, vous serez...

New Relic

4,5
Alternative n° 2 à Dynatrace
New Relic One est le fournisseur tout-en-un de gestion de la performance des applications web et mobiles pour le cloud...

Dameware

4,5
Alternative n° 3 à Dynatrace
Dameware est un outil cloud d'assistance à distance qui aide les professionnels de l'informatique dans la résolution de...

Avis

Note globale

4,5 /5
(44)
Rapport qualité-prix
4,2/5
Fonctionnalités
4,4/5
Simplicité d'utilisation
4,1/5
Support client
4,1/5

Vous avez déjà Dynatrace ?

Les acheteurs de logiciels ont besoin de vous ! Les avis utilisateurs nous aident tous à prendre de meilleures décisions.

5 avis affichés sur 44
shaik
Note globale
  • Taille de l'entreprise : 201-500 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client

Best performance management tool which shows realistic full stack analysis, transaction...

Publié le 09/03/2018

Avantages

The best and loveable part of this application its been used in all the core business to track their growth and their performance. It has unified monitoring for business operations and development. Dynatrace Digital performance managament(DDPM) this system will autodiscover entire IT Ecosystem in minutes. Another advantage of the Dynatrace is we can get full insights into user expierence and business impact by which we can easily monitor and manage the application and cloud infrastructure as a result we can resolve application problems before our customers are impacted.Best performance management and analytical tools all the business prefer too.

Inconvénients

There is nothing much least about this but still required some more additional features to development in the system and db calls ,GC and look up over scalability issues

Danial
Note globale
  • Secteur d'activité : Services et technologies de l'information
  • Taille de l'entreprise : 11-50 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 9.0 /10

An excellent monitoring tool for keeping an eye on your applications.

Publié le 29/03/2022

With Dynatrace's help, we can now discover problems in software development and production more...

With Dynatrace's help, we can now discover problems in software development and production more quickly and accurately than ever before. Dynatrace is a comprehensive multitasking tool that adds to anomaly detection and prediction skills, making it a powerful and effective tool that ensures to a large extent the essential workflow.

Avantages

For any work system imbalance, Dynatrace is a complete and effective solution that automates and intelligently saves employees' time, covers all job levels, and gives a good view of all team members. In addition to providing easy-to-use tools and features for optimal tracking and analysis speed, Dynatrace's contribution is greatly appreciated. To ensure that all operations are performed to the acceptable quality standards, Dynatrace is an essential instrument for corporate sustainability. Dynatrace's artificial intelligence system can do a lot with it, since it calculates, analyzes, and fixes problems.

Inconvénients

In general, I can't say enough good things about Dynatrace. It's a terrific tool, but it takes time and effort to develop the skills required to use it well. It annoys me that Dynatrace sometimes can take a long time to identify and analyze processes, which can disappoint you.

Joseph
Note globale
  • Secteur d'activité : Services et technologies de l'information
  • Taille de l'entreprise : 10 000+ employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 10.0 /10

Amazing APM tool - Love it mostly for the Purepath analysis , Dashboards and AI alert

Publié le 26/12/2022

Overall experience with Dynatrace is Awesome. We did integration with custom metrics, custom...

Overall experience with Dynatrace is Awesome. We did integration with custom metrics, custom plugins with ease. NGINX plugin was highly helpful in identifying the issue across all the API transactions. I would suggest to look all possibilities of integration and have frequent interaction with Dynatrace admin team

Avantages

If anyone ask me to suggest a best APM tool , I will first tell them about Dynatrace. The best tool that I have used in IT industry for our regular day to day monitoring. Key features are below* Server / Pod health status* Application level transaction analysis and purepath* Customized metrics and business transactions* AI alert via Davis AI engine which identifies any issues proactively based on deviation in trend*Best monitoring tool for doing health checks for an enterprise which has N number of applications. Believe me you can do it using a very few dashboards and few alerts

Inconvénients

Nothing to say as it even has the capability to get the customer experience. I would suggest getting the customer experience through a recording would be more helpful.

Matthew
Note globale
  • Secteur d'activité : Logiciels
  • Taille de l'entreprise : 501-1 000 employés
  • Logiciel utilisé toutes les semaines pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 4.0 /10

It makes me really sad to see such good products go downhill over the last few years.

Publié le 04/05/2018

We are able to track availability/performance and find the root cause of both performance and...

We are able to track availability/performance and find the root cause of both performance and availability issues.

Avantages

We selected the Dynatrace APM product over ten years ago, and I have been using their synthetic product since 2008. I love the ability to find the root cause of a problem using these products. They are both really good tools that are wonderful for getting to the core of the issue.

Inconvénients

I have used the original Dynatrace APM product and the Gomez Synthetic products for almost ten years. I absolutely cannot stand the way they change the menus around with the various releases. I used to be able to walk people through how to find things over the phone, but now it is almost impossible. These user design changes are not what a system administrator should be spending their time learning. I might as well select a new product that doesn't change so that I only have to learn one more additional system.

We have also lost features over the years that we have used, and the reports and maintenance window configuration have an awful time with time zones, even though they have drop-downs for each report. This was once a very dependable product that has lost its way in trying to add new features and alter the user experience.

Support has dropped off significantly as well. I used to be able to email or call support, now there is no option to email and when calling support they walk you through creating a case in their customer portal before even attempting to hear my question/problem. We also used to have weekly calls with our account manager to review problems and upcoming features. I have been transferred to a new account manager more times in the last few years than I have even spoken to them.

Arpita
Note globale
  • Secteur d'activité : Services et technologies de l'information
  • Taille de l'entreprise : 10 000+ employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 1 à 5 mois
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Simplicité d'utilisation
  • Probabilité de recommander le produit 9.0 /10

Dynatrace : Tool that has changed the observability

Publié le 09/12/2022

Avantages

The tool is amazing, very classy UX and UI and user friendly, The Links which take you to there documentation every now and then is very helpful for synthetic monitoring.I have used this tool for synthetic monitoring , HTTP Monitoring, and been using for production.

Inconvénients

Haven't seen any disadvantages with the software

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Dynatrace - FAQ

Voici quelques-unes des questions fréquentes sur Dynatrace.

Types de licences disponibles pour Dynatrace :

  • À partir de :
  • Type de licence : Version gratuite, Abonnement
  • Version d’essai gratuite : Disponible

Utilisateurs habituels du logiciel Dynatrace :

2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1 000, 1 001-5 000

Langues dans lesquelles Dynatrace est disponible :

anglais

Appareils pris en charge par Dynatrace :

Applications s'intégrant à Dynatrace :

Amazon EC2, HipChat, OpsGenie, PagerDuty, ServiceNow, Slack, Splunk On-Call

Ressources d'aide disponibles pour Dynatrace :

Service client/e-mail, FAQ/forums, Base de connaissances, Chat

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