
ConnectWise Manage
En savoir plus sur ConnectWise Manage
ConnectWise Manage fournit une application complète d'automatisation des processus et de gestion d'entreprise pour les entreprises technologiques telles que les sociétés de services informatiques, les fournisseurs de services cloud, les développeurs de logiciels, les services professionnels, la sécurité, les prestataires d'infogérance et les télécommunications. Les règles de workflows définies dans ConnectWise Manage couvrent tous les domaines de l'entreprise, de l'envoi de campagnes marketing ciblées au suivi des prestations de services via des accords de niveau de service, en passant par la création de factures et la gestion financière. L'application peut être utilisée pour la gestion des services d'assistance et des tickets, la gestion de projet, le suivi du temps, la gestion de la relation client, la gestion des applications cloud, la surveillance et la facturation, la répartition des techniciens, le suivi des actifs, la facturation, l'approvisionnement, la gestion des stocks, etc.
ConnectWise Manage offre une solution pour simplifier l'informatique et ITIL, avec des options d'automatisation pour la gestion des incidents, la gestion de la disponibilité, la gestion des demandes, la gestion des niveaux de service, les rapports de service, la gestion des actifs de service et de la configuration et la gestion des connaissances. Les tableaux de bord et les outils de création de rapports personnalisables fournissent des informations détaillées sur tous vos indicateurs de performance clés les plus critiques. ConnectWise Manage est également une application mobile permettant de traiter les demandes de service et d'accéder aux données en déplacement.
Options de tarification dès :
s/o
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Appareils
Pour quelle entreprise ?
Disponible dans les pays suivants
Australie, Canada, Allemagne, Royaume-Uni, Irlande, Nouvelle-Zélande, États-Unis et 2 autres
Langues
anglais
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Fonctionnalités
Nombre total de fonctionnalités pour ConnectWise Manage : 95
Alternatives
Autotask PSA

Tigerpaw Software

NinjaOne

Atera

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- Secteur d'activité : Services et technologies de l'information
- Taille de l'entreprise : 11-50 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Simplicité d'utilisation
- Probabilité de recommander le produit 10.0 /10
CRM for the Best in the Biz!
Publié le 29/10/2019
With ConnectWise Manage behind us, we've spent the last 6+ years blazing a trail in our local...
With ConnectWise Manage behind us, we've spent the last 6+ years blazing a trail in our local market. Taking on client for year over year growth. And not enough thanks can be given to the tools that helped us get there. With a friendly (now giant) team behind it, ConnectWise Manage integrates with, and has truly become a standard in the industry.
You've been with the rest, now get with the best.
Avantages
ConnectWise Manage has enough features to essentially run your entire business out of! When it comes to tracking issues, maintaining inventory and documented details across many partners/clients/sites - this is THEE tool.
Abundant resources to learn the tool exist including certification learning courses. (You're going to want to take them).
Inconvénients
Interface has been ignored for a long time - its universally uglier than ALL of its competitors. This has been massively improved over the last year and continues to get better as it is finally a focus for them after the many recent developmental hurdles they need to address from the various M&A from the last 4 years.
Some more advanced features really require some 'higher' learning to understand and best implement. Thankfully they have many MANY resources for this.
- Secteur d'activité : Vente en gros
- Taille de l'entreprise : 501-1 000 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant 1 à 5 mois
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Simplicité d'utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 8.0 /10
Good Product, Deployment Can Take Some Work
Publié le 20/10/2021
We used a consultant to help us get going, which was a godsend. If you're looking at this product,...
We used a consultant to help us get going, which was a godsend. If you're looking at this product, get a consultant to help you through implementation. Also the chat support through ConnectWise is very good, so if you have questions that's the first place I would turn after looking through the University and forums.
Avantages
Our company came onboard with Manage and Automate at the same time, so once we had the integration between them set up it made service tickets very easy to work. It's very customizable for however your business operates with support for the whole service lifecycle, from sales and quoting new customers all the way through to invoicing. We use it for an internal IT solution so that part isn't as important for us, but good to know it's there. Also the ConnectWise University has a lot of good material to help get you going, with training in nearly every aspect of the system.
Inconvénients
There are so many things to set up in the beginning, depending on the complexity of your business it could take months before you're ready to go live. Also, because it's meant for MSPs there are a lot of things like on the financial side that we don't need for internal IT.
Logiciel antérieur
FreshdeskPourquoi passer à ConnectWise Manage
Tight integration with other ConnectWise products.- Secteur d'activité : Services et technologies de l'information
- Taille de l'entreprise : 51-200 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Simplicité d'utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 2.0 /10
ConnectWise Manage - Decent PSA
Publié le 07/04/2022
Avantages
ConnectWise Manage provides a really good platform to cover all aspects to run an MSP. Ticketing, Procurements, Sales and Account Management. The hosted solution provides a inexpensive entry to the software without the overhead of managing a local instance.
Inconvénients
ConnectWise Manage does a decent job of all parts of a PSA, which means every feature is just average. Support can be painful to work with.
- Secteur d'activité : Services et technologies de l'information
- Taille de l'entreprise : 51-200 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Rapport qualité-prix
- Simplicité d'utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 10.0 /10
Connectwise Suite for MSP
Publié le 05/11/2021
Avantages
I love how much you can do in this software. I feel like everything you need is in connectwise manage and its a great way to keep an MSP's cost down by adding this to complete everything you need from sales to tickets to project portals.
Inconvénients
The support can be a bit off most of the time its guesswork. Which is done by the IT person usually first but the chat option can be tiresome sometimes.
- Secteur d'activité : Services et technologies de l'information
- Taille de l'entreprise : 11-50 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Simplicité d'utilisation
- Probabilité de recommander le produit 7.0 /10
Good Ticketing System for MSP and IT companies
Publié le 28/08/2019
I wish they would get Rich text right. TeamSupport has this perfectly and they are a much smaller...
I wish they would get Rich text right. TeamSupport has this perfectly and they are a much smaller company. Another downer is the integration with ITGlue I think it's a bit clunky and if you add the Automate integration it almost loses it's mind. I wish there was a better way to integrate all these platforms. But mainly the rich text could go a long long way for visual users.
Avantages
There are a lot of features on this platform that would be of interest to MSP's. The time entry, calendar ease, global search. Asset and configuration and contact addition is great.
Inconvénients
One thing i strongly dislike about Manage is that you can't add rich text to the ticket entries not drop images which make things easier for tech just picking up on tickets.
ConnectWise Manage - FAQ
Voici quelques-unes des questions fréquentes sur ConnectWise Manage.Q. Quels sont les types de licence disponibles pour ConnectWise Manage ?
Types de licences disponibles pour ConnectWise Manage :
- À partir de :
- Type de licence : Abonnement
- Version d’essai gratuite : Non disponible
Q. Qui utilise ConnectWise Manage ?
Utilisateurs habituels du logiciel ConnectWise Manage :
Auto-entrepreneur, 2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1 000, 1 001+
Q. Dans quelles langues ConnectWise Manage est-il disponible ?
Langues dans lesquelles ConnectWise Manage est disponible :
anglais
Q. ConnectWise Manage prend-il en charge les appareils mobiles ?
Appareils pris en charge par ConnectWise Manage :
Android (mobile), iPhone (mobile), iPad (mobile)
Q. Avec quelles applications ConnectWise Manage peut-il s'intégrer ?
Applications s'intégrant à ConnectWise Manage :
Acronis Cyber Backup, Auvik, Bedrock Data, ConnectWise Automate, ConnectWise Control, ConnectWise Fortify, ConnectWise Sell, Constant Contact, Dynamics 365 Business Central, Google Calendar, Jira, Kaseya VSA, LogicMonitor, MSP360 Backup, Microsoft Dynamics GP, Microsoft Dynamics SL, Microsoft Outlook, NinjaOne (formerly NinjaRMM), OpsGenie, QuickBooks Online Advanced, Quickbooks Online, Sage 50cloud, Salesforce Sales Cloud, SecureAnywhere, The Email Laundry, Xero, Zapier
Q. Quelles sont les ressources d'aide disponibles pour ConnectWise Manage ?
Ressources d'aide disponibles pour ConnectWise Manage :
Service client/e-mail, FAQ/forums, Base de connaissances, Support téléphonique, Support 24/7 (réponse directe), Chat
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