Deskpro

Un logiciel de service client sur lequel vous pouvez compter.

4,6 /5 (32 avis) Donnez votre avis !

Deskpro - Présentation

Description du logiciel Deskpro

Deskpro est un centre d'assistance multilingue et une application de service client pour toutes les tailles d'entreprises et tous les secteurs. L'application offre une variété de fonctionnalités pour la gestion des cas d'assistance, le libre-service client, le chat en direct et les opinions des clients. Il inclut également des fonctionnalités de reporting, de CRM et des capacités de collaboration. Deskpro peut être utilisé pour convertir des e-mails et des formulaires web en cas d'assistance et les organiser à l'aide de champs, macros, étiquettes, groupes et indicateurs personnalisés. L'application peut ensuite être utilisée pour hiérarchiser et gérer ces cas d'assistance via des actions déclenchées, des actions en bloc et des réponses rapides. Un journal de cas d'assistance interrogeable conserve une trace de toutes les activités d'assistance et les agents peuvent laisser des notes et des pièces jointes à ce propos.

Deskpro offre une collaboration d'agent complète via un outil de discussion d'agent et la possibilité d'attribuer et de partager des tâches. Votre support peut être entièrement personnalisé pour correspondre à votre marque en ajoutant vos propres en-têtes, pieds de page, jeu de couleurs et logo. Deskpro agit également comme un CRM avec des pages popup de profil d'utilisateur, un historique d'interaction, des groupes d'utilisateurs et des cartes de visite téléchargeables. L'application est livrée avec des rapports prêts à l'emploi permettant de comprendre les tendances, la satisfaction client et les performances des agents. Vous pouvez également créer vos propres rapports pour correspondre à vos indicateurs de performance.

Deskpro - Présentation

Prix

À partir de
15,00 $US/mois

Types de licence

Essai gratuit
Abonnement
Rapport qualité-prix

Deskpro - Fonctionnalités

Appareils
Pour quelle entreprise ?
TPE PME GE
Disponible dans les pays suivants
États-Unis, Canada, Royaume-Uni, Australie, Chine et 5 autres, Inde, Japon, Allemagne, Brésil, Mexique
Langues
arabe, chinois (simplifié), chinois (traditionnel), tchèque, danois et 20 autres, néerlandais, anglais, finnois, français, allemand, hébreu, hongrois, indonésien, italien, japonais, coréen, norvégien, polonais, portugais, russe, espagnol, suédois, turc, taïwanais, thaï

Media

165575
165576
165577
582302
Deskpro video Capture d'écran pour Deskpro : Reporting Dashboards Capture d'écran pour Deskpro : Knowledgebase Capture d'écran pour Deskpro : Call center software Capture d'écran pour Deskpro : Call center software

Deskpro - Avis

Deskpro - Avis

Note globale
4,6
/
5
Excellent
21

Très bien
10

Moyen
1

Médiocre
0

Mauvais
0

Rapport qualité-prix
4,6
Fonctionnalités
4,4
Simplicité d'utilisation
4,4
Support client
4,8
97% des utilisateurs recommandent cette application
Lieven E.

clear interface immediatly made our helpdesk more efficient

more fun & more efficiency


Traduire avec Google Translate
Liliana C.

Flexible Autos review of Deskpro

It's a great tool with many resources. We are a multibrand company, we provide services for different countries, in different languages, so the tool provides Good solutions for admin the contacts with customers and providers, we can configure different rules, templates depending the needs. We save time, we have improved Customer satisfaction, the company image, and the reporting tool is very Good. It's a tool friendly for end users / agents, I hope to implement son the Customer Service page and the chat.


Traduire avec Google Translate
Utilisateur vérifié

It's fine, but there are better products out there

It was fine for the first few months when volumes weren't massive, but its limitations have severely impacted productivity as volumes have increased.


Traduire avec Google Translate
Brian P.

Seriously The Best, and I Evaluated Just About all of Them!

Very Very Very Positive


Traduire avec Google Translate
Kimberly K.

Great Software, Helped to Streamline Our Support

We have been using Deskpro for about 8 months now. We previously had one inbox for all of our support, and one inbox for all of our sales emails. With lots of team members working on it, there was a lot of "treading on toes." We tried a few different helpdesk softwares, but settled on Deskpro because of the sheer number of features (plus their customer service was really friendly and not pushy like the others). Although we don't use all the features the ones that we do use have really helped. The ticketing system has reduced our response time and also allowed each member of the team to know exactly what is going on with a customer rather than having to ask around before doing anything, reduced faff time, which is exactly what we wanted it for. All in all, great piece of software and really happy with the support.


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Lieven E.
Secteur d'activité: Services et technologies de l'information
Taille de l'entreprise: 2-10 employés
Traduire en français

clear interface immediatly made our helpdesk more efficient

Logiciel utilisé tous les jours pendant 1 à 5 mois
Publié le 18/06/2020
Provenance de l'avis : Capterra

more fun & more efficiency

Avantages

deskpro can handle multibrand & multi-language, easy to add dynamic views with filters, overal very nice interface is fun to work with, support from the team at Deskpro is really good.

Inconvénients

crm module is limited (it allows duplicate records and no triggers avail to keep more control), merging companies can be dangerous because time logs are not merged

Note détaillée

Rapport qualité-prix
Simplicité d'utilisation
Support client

Probabilité de recommander le produit: 10.0/10

Liliana C.
Secteur d'activité: Loisirs, voyage et tourisme
Taille de l'entreprise: 13-50 employés
Traduire en français

Flexible Autos review of Deskpro

Logiciel utilisé tous les jours pendant 6 à 12 mois
Publié le 02/12/2019
Provenance de l'avis : Capterra

It's a great tool with many resources. We are a multibrand company, we provide services for different countries, in different languages, so the tool provides Good solutions for admin the contacts with customers and providers, we can configure different rules, templates depending the needs. We save time, we have improved Customer satisfaction, the company image, and the reporting tool is very Good. It's a tool friendly for end users / agents, I hope to implement son the Customer Service page and the chat.

Avantages

It's a friendly tool for new users /agents with a Good interface.
It's a very stable tool
The sales and Support team is incredible, we really appreciate it.
Good guides and manuals in your site.
Offers different solutions and apps

Inconvénients

Forwarding emails / tickets: The email forward is not visible, you have to know this has been forwarded or Reading the full log. At same time if you want to read the forwarded email the text appears in HTML format which is difficult to read in an easy fast way
New tickets: if you are writing a ticket and you open a new window automatically the new ticket copy the data of the previous one
Multi Brand agents signtarure and reporting, it's not very friendly for end users to configure both, with exception of HTML or SQL knowledge.

Note détaillée

Rapport qualité-prix
Simplicité d'utilisation
Support client

Probabilité de recommander le produit: 10.0/10

Utilisateur vérifié
Secteur d'activité: Services financiers
Taille de l'entreprise: 51-200 employés
Traduire en français

It's fine, but there are better products out there

Logiciel utilisé toutes les semaines pendant plus d'un an
Publié le 30/11/2018
Provenance de l'avis : Capterra

It was fine for the first few months when volumes weren't massive, but its limitations have severely impacted productivity as volumes have increased.

Avantages

It's more cost efficient than it's counterparts, so if you're just getting started it's a good option, or if it's just a few team members that'll be using the product with no plans for expansion in the foreseeable future. I can't say I love anything about the software when it comes to day-to-day use though.

Inconvénients

Day-to-day ticket management is easy enough to understand but inefficient, which impacts overall productivity for all teams who use the product. Product imitations mean stats pulled are not always as reliable as they should be.

Note détaillée

Simplicité d'utilisation

Probabilité de recommander le produit: 4.0/10

Brian P.
Secteur d'activité: Logiciels
Taille de l'entreprise: 13-50 employés
Traduire en français

Seriously The Best, and I Evaluated Just About all of Them!

Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
Publié le 16/11/2018
Provenance de l'avis : Capterra

Very Very Very Positive

Avantages

Where to start... The Price is by FAR the best out there, by about half! We looked at all the major players in the industry and none of them could come close to DeskPro in price or in functionality or in customer service. The software itself, is leaps and bounds better from their automation aspects, to the simple to implement customizations (seriously we can now see a per person NPS score every time an agent opens a clients ticket, can you see why that is a bit of a game changer? Knowing overall if the client who submitted a ticket is an overall happy client or a sad client. It's a huge deal). The triggers make even the most complex workflows a breeze. We implemented Single Sign-On for our clients in less than 1 day, it was really so very simple. The system as a whole just offers so much from the Feedback system, which we use as our product Feature Requests Management system. This feature alone is worth it. No more do you have to store all your client feature requests alongside in the same view as your open trouble/bug tickets. Their fully integrated Knowledge Base system with Client Portal, AMAZINGly advanced filters with grouping. For instance from a single button/view you can see all tickets of a certain type (pretty standard stuff) but where DeskPro excels is that you can then further Order and Group that list by not only standard fields, but also all of your custom fields as well!. --> KEEP READING IN THE CONS AREA FOR THE REST OF MY PROs, I'M LIMITED TO 1500 CHARACTERS

Inconvénients

Speaking of custom fields Deskpro Lets you mass update your custom fields. This is also just not available in any of the systems we demo'd. Their customer support is amazing. We are based out of the US and NEVER have any issues getting help from them or their team. The software is simple to setup, easy to manage, powerful and really really flexible! We used Zendesk, LiveHelpNow, TrackIT, FreshDesk, Happy Fox, Boss, Team Support, Desk.com, Cayzu, Jira, Samanage and seriously none of them were even close to what DeskPro has to offer and not to mention they all were just about double the price per agent! If you are even thinking about DeskPro; give it the 30-second trial signup. We have been with them Since December 2013.

Note détaillée

Rapport qualité-prix
Simplicité d'utilisation
Support client

Probabilité de recommander le produit: 10.0/10

Kimberly K.
Secteur d'activité: Services et technologies de l'information
Taille de l'entreprise: 13-50 employés
Traduire en français

Great Software, Helped to Streamline Our Support

Logiciel utilisé tous les jours pendant 6 à 12 mois
Publié le 20/09/2016
Provenance de l'avis : Capterra

We have been using Deskpro for about 8 months now. We previously had one inbox for all of our support, and one inbox for all of our sales emails. With lots of team members working on it, there was a lot of "treading on toes." We tried a few different helpdesk softwares, but settled on Deskpro because of the sheer number of features (plus their customer service was really friendly and not pushy like the others). Although we don't use all the features the ones that we do use have really helped. The ticketing system has reduced our response time and also allowed each member of the team to know exactly what is going on with a customer rather than having to ask around before doing anything, reduced faff time, which is exactly what we wanted it for. All in all, great piece of software and really happy with the support.

Avantages

The support from the team at Deskpro has been really good. Always kind and patient (unlike some other SaaS support). Nice that they have phone, email and live chat support, nothing beats being able to chat to someone over the phone. Also, good that they have both Android and iOS apps, as our team is on both, so it allows flexibility on the go.

Inconvénients

There are so many features, which is a good thing, but we don't use them all. Feel like we could make more of the product, but happy with what we do use. Took a bit of time to learn the software, but after a few days, was up to speed and now is easy to use.

Note détaillée

Rapport qualité-prix
Simplicité d'utilisation
Support client

Probabilité de recommander le produit: 9.0/10

Recommandation utilisateur
8,6/10
Basé sur 32 avis utilisateurs
Comparatif avec les logiciels similaires : recommandation utilisateur
Comparer avec les alternatives

Deskpro - Prix

Deskpro - Prix

À partir de
15,00 $US/mois
Essai gratuit
Abonnement
Rapport qualité-prix
Rapport qualité-prix
4,6/5
Basé sur 32 avis utilisateurs
Comparatif avec les logiciels similaires : rapport qualité-prix
Comparer avec les alternatives

Deskpro - Fonctionnalités

Deskpro - Fonctionnalités

API
Alertes et remontée des problèmes
Chat
Communication multicanal
Enquêtes et feedback
Gestion de la base de connaissances
Gestion des flux de travail
Gestion des tickets de support
Intégration CRM
Intégration de tiers
Intégration des e-mails
Intégration des médias sociaux
Messagerie instantanée
Monitoring
Notifications automatiques
Prise en charge de plusieurs langues
Rapports et statistiques
Stratégie de marque personnalisable
Surveillance en temps réel
Tableau de bord d'activités
Fonctionnalités
4,4/5
Basé sur 32 avis utilisateurs
Comparatif avec les logiciels similaires : note sur les fonctionnalités
Comparer avec les alternatives

Catégories

Deskpro - FAQ

Deskpro - FAQ

Voici quelques-unes des questions fréquentes sur Deskpro.

Q. Quels sont les types de licence disponibles pour Deskpro ?

Types de licences disponibles pour Deskpro :

À partir de: 15,00 $US/mois

Type de licence: Abonnement

Essai gratuit: Disponible

Q. Quelles sont les principales fonctionnalités du logiciel Deskpro ?

Nous n'avons pas d'informations sur les fonctionnalités de Deskpro.

Q. Qui utilise Deskpro ?

Utilisateurs habituels du logiciel Deskpro :

PME, Grandes entreprises, Administration publique, À but non lucratif, Auto-entrepreneurs, Entreprises de taille moyenne

Q. Dans quelles langues Deskpro est-il disponible ?

Langues dans lesquelles Deskpro est disponible :

arabe, chinois (simplifié), chinois (traditionnel), tchèque, danois, néerlandais, anglais, finnois, français, allemand, hébreu, hongrois, indonésien, italien, japonais, coréen, norvégien, polonais, portugais, russe, espagnol, suédois, turc, taïwanais, thaï

Q. Quels sont les types de licence disponibles pour Deskpro ?

Types de licences disponibles pour Deskpro:

Abonnement

Q. Deskpro prend-il en charge les appareils mobiles ?

Appareils pris en charge par Deskpro :

Android, iPhone, iPad

Q. Avec quelles applications Deskpro peut-il s'intégrer ?

Applications s'intégrant à Deskpro :

Google Analytics, Highrise CRM, HipChat, JIRA, Nicereply, Okta, OneLogin, Trello, Twilio, Xero

Q. Quelles sont les ressources d'aide disponibles pour Deskpro ?

Ressources d'aide disponibles pour Deskpro :

Support en ligne, Support téléphonique, Base de connaissances, FAQ, Forum