En savoir plus sur Talkdesk

Talkdesk est la première solution au monde de centre d'appels basée sur un navigateur qui aide les entreprises du monde entier à renforcer leurs relations clients. Plébiscitée par Box, Shopify et des milliers d'autres entreprises leaders orientées clients, elle permet aux agents de disposer d'une vision à 360° des clients.

La solution Talkdesk permet aux entreprises de :
– Avoir des conversations plus personnalisées avec les clients et les prospects ;
– Améliorer la productivité et l'efficacité de l'équipe ;
– Prendre des décisions basées sur les données pour améliorer les indicateurs de performance clés.

La solution offre des intégrations fluides dans les outils commerciaux comme Salesforce, Zendesk, Slack, Desk.com et plus de 20 autres applications majeures. Dotée de centaines de fonctionnalités personnalisables, notamment des flux de travail automatisés, des outils de reporting en direct et un routage basé sur les compétences, c'est la solution de centre d'appels idéale pour les entreprises de toutes tailles.

Appareils

Pour quelle entreprise ?

TPE PME GE

Disponible dans les pays suivants

Australie, Brésil, Canada, Allemagne, Royaume-Uni et 3 autres, Inde, Mexique, États-Unis

Langues

allemand, anglais, espagnol, français, italien, portugais, russe

Images

Talkdesk Customer Activity Feed
Talkdesk Historical Reporting Dashboard
Talkdesk Live Reporting Dashboard
Talkdesk for Salesforce
Talkdesk for Zendesk
Talkdesk Callbar
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Vidéo de Talkdesk Vidéo de Talkdesk Vidéo de Talkdesk Vidéo de Talkdesk Capture d'écran pour Talkdesk : Talkdesk Customer Activity Feed Capture d'écran pour Talkdesk : Talkdesk Historical Reporting Dashboard Capture d'écran pour Talkdesk : Talkdesk Live Reporting Dashboard Capture d'écran pour Talkdesk : Talkdesk for Salesforce Capture d'écran pour Talkdesk : Talkdesk for Zendesk Capture d'écran pour Talkdesk : Talkdesk Callbar

Fonctionnalités

Nombre total de fonctionnalités pour Talkdesk : 96

  • API
  • Achats et réceptions
  • Actions découlant d'un événement
  • Alertes et remontée des problèmes
  • Alertes/Notifications
  • Analyse du service client
  • Analyse en temps réel
  • Archivage et rétention
  • Automate d'appel
  • Autorisations basées sur les rôles
  • Base de données de clients
  • Base de données de contacts
  • CRM
  • CTI (couplage téléphonie informatique)
  • Centre d'appel mixte
  • Centre d'appels entrants
  • Centre d'appels sortants
  • Champs personnalisables
  • Chat en temps réel
  • Communications unifiées
  • Conception de base de données ouverte
  • Conforme HIPAA
  • Conformité PCI
  • Conférences téléphoniques
  • Connexion VoIP
  • Contrôles/Permissions d'accès
  • Distribution automatique des appels
  • Distribution automatique des leads
  • Distribution de leads
  • Données en temps réel
  • Détection du répondeur
  • Enregistrement des appels
  • Enregistrement planifié
  • Enregistrement à la demande
  • Enregistrements
  • Files d'attente d'appels
  • Filtrage d'appels
  • Gestion de l'assistance téléphonique
  • Gestion de l'expérience client
  • Gestion de la base de connaissances
  • Gestion de la conformité
  • Gestion des activités
  • Gestion des centres d'appel
  • Gestion des contacts
  • Gestion des flux de travail
  • Gestion des leads
  • Gestion des listes d'attente
  • Gestion des tickets de support
  • Gestion du télémarketing
  • Graphiques
  • Historique des clients
  • Identification de l'appelant
  • Importation et exportation de données
  • Journalisation des appels
  • Liaisons SIP
  • Marquage
  • Messagerie SMS
  • Messagerie vocale
  • Mesure des performances
  • Mode progressif (progressive dialer)
  • Monitoring
  • Notifications bureau
  • Notifications en temps réel
  • Numéroteur manuel
  • Numéroteur prédictif (predictive dialer)
  • Outils de collaboration
  • Parties multiples
  • Personnalisation de la voix
  • Prise en charge de plusieurs scripts
  • Rapports ad hoc
  • Rapports en temps réel
  • Rapports et analyses
  • Rapports et statistiques
  • Rapports personnalisables
  • Reconnaissance SVI et vocale
  • Routage des appels
  • Saisie téléphonique
  • Scripts d'appel
  • Suivi de l'activité des clients
  • Suivi des activités
  • Suivi des appels
  • Suivi des appels
  • Suivi des candidatures
  • Suivi des interactions
  • Suivi des tickets d'assistance
  • Surveillance en temps réel
  • Synthèse vocale
  • Tableau de bord d'activités
  • Tests A/B
  • Touches de raccourci
  • Transcription de message vocal
  • Transfert d’appel
  • VoIP
  • Widgets
  • Workflow configurable
  • Étiquetage des appels

Alternatives

CloudTalk

4,6
Alternative n° 1 à Talkdesk
CloudTalk est une solution cloud pour call centers destinée aux équipes de vente et d'assistance qui cherchent à...

Genesys Cloud

4,1
Alternative n° 2 à Talkdesk
Genesys PureCoud est un centre d'appel et une solution de contat omnicanal dans le cloud, facile à utiliser, rapide à...

LiveAgent

4,7
Alternative n° 3 à Talkdesk
LiveAgent est une solution d'assistance basée sur le web qui permet de gérer les tickets d'assistance à partir de...

Five9

4,2
Alternative n° 4 à Talkdesk
Five9 est une solution de centre d'appels et de call centers optimisée par l'intelligence artificielle. Cette solution...

Avis

Note globale

4,6 /5
(664)
Rapport qualité-prix
4,5/5
Fonctionnalités
4,4/5
Simplicité d'utilisation
4,7/5
Support client
4,6/5

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Cortney K.
Note globale
  • Secteur d'activité: Immobilier
  • Taille de l'entreprise: 201-500 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 10.0 /10

TalkDesk is above the rest! - Cortney K

Publié le 18/11/2019

TalkDesk has been reliable and above the rest. We started with ShoreTel and switched to TalkDesk...

TalkDesk has been reliable and above the rest. We started with ShoreTel and switched to TalkDesk and the improvements are not measurable.

Avantages

The ease of use is the best. As long as you have an established internet connection, you can use TalkDesk anywhere!

Inconvénients

Sometimes the audio is best when connected via ethernet cable.

Anthony G.
Note globale
  • Secteur d'activité: Hôtellerie
  • Taille de l'entreprise: 501-1 000 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 6 à 12 mois
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 10.0 /10

My Talkdesk experience

Publié le 17/08/2020

All people from Talkdesk are very involve since the deployment process. During implementation, we...

All people from Talkdesk are very involve since the deployment process. During implementation, we deal with PS, they are just amazing, and they understand very well our organization and how we work. They also help us to improve our contact center. After implementation, we have our CSM and TAM who are taking over and it was very smooth. When we were on "run" the support team have been also very reactive, they answer very fast on all our quick request.

Avantages

The best feature for me is the Salesforce integration. It was on our main requirement and I'm really happy because it's 100% integrated. The other thing very important is the easy way to implement the solution. Talkdesk is a very user-friendly tool and it's an easy software to use

Inconvénients

I would like to have more options and granularity on the Talkdesk roles and be able to personalize more who get access on which feature

Utilisateur vérifié
Note globale
  • Secteur d'activité: Télécommunications
  • Taille de l'entreprise: 1 001-5 000 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 6 à 12 mois
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Simplicité d'utilisation
  • Probabilité de recommander le produit 10.0 /10

Awesome Talkdesk

Publié le 01/04/2021

I really enjoy using Talkdesk and having access to my call history to keep track of my calls and...

I really enjoy using Talkdesk and having access to my call history to keep track of my calls and their duration. Best of all is that we can listen to calls right from Talkdesk.

Avantages

We use Talkdesk for our sales calls and so far I really enjoy using it since it is very easy to receive, make and transfer calls. We use it mainly for domestic calls and so far not big issues to complain about.

Inconvénients

Something I wish could be worked on is the need of having to refresh the page since at times it becomes very slow or people can't hear me. This doesn't happen often.

Utilisateur vérifié
Note globale
  • Secteur d'activité: Internet
  • Taille de l'entreprise: 11-50 employés
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client

Worst experience we had

Publié le 06/11/2015

I was really happy that i found a cloud sollution for our company with lots of integrations.
The...

I was really happy that i found a cloud sollution for our company with lots of integrations.
The contract was made in just couple of days and we started to use the solution from day 1. The sale agent was really great.

Now, the problems started when we opened the first ticket to support which was handled in 3 or 4 days (for a call-center sollution this is extremely high). There are tickets which was never handled. Later on if you wanted a ticket to be resolved you needed to go on their facebook page and write the ticket number along with a small complain. Take a look on their facebook page, and you will see lots of complaints there along with tickets number.

After couple of months we have seen a really high raise in our cost and we knew that something is not normal. After a small investigation we discovered that we have been overcharged with over 3000$ in 4-5 months. After an intern audit which was done in over 6 weeks by Talkdesk, we have recieved the money back to our talkdesk account. The fun part is that we cannot use the money which was taken illegaly for paying the monthly services, they need additional money.

This is totally unacceptable! Anyway, it was a lot of friction between us. We even try to contact the CEO of TalkdDesk on Linkedin which by the way didnt't even reply to our problem.
Talkdesk was the worst experience in 8 years since i have started the company. Think twice before you will use their services.

Avantages

Nice app, nice design, easy to use, good quality of sound.

Inconvénients

Support and Billing needs to much time to reply. The billing system is not transparent at all. You cannot see the cost of each call in your dashboard. You never know when you will be overcharged. Nobody cares about you after you have signed the contract. They are interested only in your money.

Réponse de Talkdesk

We're really sorry about your experience, and we definitely agree we could have done a much better job in this case. In the course of this year, we've significantly grown the Talkdesk team, switched to a new billing system, and gone from 2 people working in support, to over 30. We're now answering most support enquiries within a few hours, and satisfaction rates are very high. We're available 24 hours a day during the week to assist our customers. We've replied directly to you specifically addressing the final concern you had, and you've now told us you consider the problem solved. We hope you continue to stay with us, but if you do decide to leave we understand and we'll make it as easy as possible for you to move elsewhere.

Jessamine M.
Note globale
  • Secteur d'activité: Services financiers
  • Taille de l'entreprise: 51-200 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 7.0 /10

Good Value

Publié le 01/02/2021

Overall, TalkDesk is a wonderful product. Its simplicity and ease of use at the user level makes it...

Overall, TalkDesk is a wonderful product. Its simplicity and ease of use at the user level makes it a great fit for our Contact Center. While I would like to see some changes to StudioFlow and other Administrator functions TalkDesk still offers one of the best VoIP systems currently available for the price.

Avantages

The Talkdesk interface is a fairly easy system to navigate. From a user perspective, the software makes it simple to answer and transfer calls using a Web Widget. From a management/admin perspective, the software data analytics interface has become more robust in the last year which allows us to have more key insights into agent productivity and how we are interacting with our customer base.

Inconvénients

The new studio flows are not user intuitive. I wanted to love them but the support guides for setting them up were not really helpful and it took hours of troubleshooting to get them going. There have also been more frequent outages with TalkDesk over the last couple of months. We have never had issues with downtime with TD prior to this.

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Talkdesk - FAQ

Voici quelques-unes des questions fréquentes sur Talkdesk.

Types de licences disponibles pour Talkdesk :

  • À partir de:
  • Type de licence: Abonnement
  • Essai gratuit: Non disponible

Nous n'avons pas d'informations sur les fonctionnalités de Talkdesk.

Utilisateurs habituels du logiciel Talkdesk :

2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1 000, 1 001+

Langues dans lesquelles Talkdesk est disponible :

allemand, anglais, espagnol, français, italien, portugais, russe

Appareils pris en charge par Talkdesk :

Android (mobile), iPhone (mobile), iPad (mobile)

Applications s'intégrant à Talkdesk :

Bigcommerce, Brand Embassy, Contactually, CrankWheel, Desk.com, Freshdesk, Google Contacts, Groove, Help Scout, Highrise, Intercom, Keap, LiveChat, Nimble, Olark, OnePageCRM, Pipedrive, PlayVox, ProcedureFlow, Salesforce Sales Cloud, Salesforce Service Cloud, Shopify, Slack, SnapEngage, Tap My Back, UserVoice, Userlike, Zendesk, Zoho CRM, eyeson

Ressources d'aide disponibles pour Talkdesk :

Service client/e-mail, FAQ/forums, Base de connaissances, Support téléphonique, Service de support 24/7 (réponse directe), Chat

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