En savoir plus sur Track-It!

Track-It! est livré complet avec une version d'essai de 30 jours qui peut être mise à jour à tout moment. Tous les plans Track-It! payés sont complètement évolutifs et sont accompagnés d'une assistance et de tutoriels vidéo. Track-It! dispose un client basé sur le web et d'un client Windows. Track-It! est livré avec des tutoriels de configuration vidéo et une base de connaissances en ligne.


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Track-It! Logiciel - 1
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Track-It! ne vous convainc pas tout à fait ? Comparer avec une alternative populaire

Track-It!

4,0 (76)
VS.
Le plus évalué

À partir de

995,00 $US
unique
19,04 $US
mois

Prix

Version gratuite
Version d'essai gratuite
Version gratuite
Version d'essai gratuite

Fonctionnalités

15
113

Intégrations

Intégrations introuvables
46

Simplicité d’utilisation

4,1 (76)
4,2 (706)

Rapport qualité-prix

3,9 (76)
4,3 (706)

Service client

4,1 (76)
4,3 (706)
Les jauges horizontales vertes représentent le logiciel le plus apprécié selon la note globale qui lui a été attribuée ainsi que le nombre d'avis.

Alternatives

JIRA Service Management

4,5
Alternative n° 1 à Track-It!
Jira Service Desk est un logiciel de gestion de service qui relie l'informatique à l'entreprise grâce à une résolution...

Freshservice

4,5
Alternative n° 2 à Track-It!
Freshservice est un centre de service en ligne et un logiciel ITSM conforme à l'ITIL facile à configurer et à utiliser,...

SolarWinds Service Desk

4,6
Alternative n° 3 à Track-It!
Gérez et hiérarchisez les demandes de service en un seul endroit avec SolarWinds Service Desk et améliorez continuelleme...

SysAid

4,5
Alternative n° 4 à Track-It!
La gestion des cas d'assistance de SysAid vous aide à mieux gérer vos processus d'assistance avec des fonctions de...

Avis

Note globale

4,0 /5
(76)
Rapport qualité-prix
3,9/5
Fonctionnalités
3,9/5
Simplicité d'utilisation
4,1/5
Support client
4,1/5

Vous avez déjà Track-It! ?

Les acheteurs de logiciels ont besoin de vous ! Les avis utilisateurs nous aident tous à prendre de meilleures décisions.

5 avis affichés sur 76
Andriy
Note globale
  • Secteur d'activité : Administration publique
  • Taille de l'entreprise : 1 001–5 000 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 7.0 /10

Just Track-It

Publié le 12/04/2019

Track-IT has been around for a while now. We have used it for a good 10 years before switching to...

Track-IT has been around for a while now. We have used it for a good 10 years before switching to another product. Track-IT was good for its time, but there are better and more robust products out there now. The platform is very customizable and will fit a lot of customers who are looking for a solid helpdesk/service desk solution.

In our case, as our database was growing, scalability became an issue. The system would run slow and support team needed to get engaged. Reporting feature (crystal reports) wasn't great either.

Avantages

Easy to use interface. Hardware and Software inventory modules.

Inconvénients

Performance with larger databases. Reporting feature.

Réponse de BMC Software

Thank you for the review Andriy. Our latest version, Track-It! 2019 is a completely redesigned web based version and any performance or scalability issues of the old 11.x version are now gone. Crystal Reports has also been replaced with a new reporting tool. Even though this is a major upgrade, Track-It! 2019 is a free upgrade to all customers on support.

jacquie
Note globale
  • Secteur d'activité : Équipements publics
  • Taille de l'entreprise : 201–500 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 10.0 /10

Track-It, The Best Helpdesk software I have used

Publié le 17/10/2016

I have used Track-It for a many years during my tenure at four different companies. Track-It is a...

I have used Track-It for a many years during my tenure at four different companies. Track-It is a solid product that will increase the efficiency and effectives of your Helpdesk. The Self-Service module saves our Helpdesk time from interruptions by calls and walk-ups. Users can solve many of their issues with the Self-Service Module. The Module can help users with changing their own passwords after authentication, looking-up common solutions to problems, or fill out a detailed help request form. Track-It can prioritize your work orders and distribute to correct person based on the incoming Work Order Requests. Emails are automatically sent to users if status updates and the resolution are desired. The Assets Tracking module has helped account for all the hardware and to who has been assigned. The discovery option will automatically find the hardware on the network. The License Module helps the organization stay in compliance by tracking the authorized license count. It is a wonderful system and I recommend that you try Track-It.

Avantages

Ease of use
Functionality
Cost
Support
User Advocate Web Site
Innovations

Inconvénients

purchasing module

Richard
Note globale
  • Secteur d'activité : Services et technologies de l'information
  • Taille de l'entreprise : 2–10 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 10.0 /10

Track-It! 20xx: The next generation

Publié le 08/07/2020

A positive experience and comfort provided that True North Service Management Solutions Ltd have...

A positive experience and comfort provided that True North Service Management Solutions Ltd have vast knowledge and experience of Track-It! and can provide professional services for migrating from 11.x, installation and configuration, training and even report writing.

Avantages

The rewrite of Track-It! addresses a lot of previous concerns from reviews of 11.x and prior. It is 100% web based, has a mobile app, built in report writer and a strong ITAM offering with Client Management for Track-It that also has a CMDB, SLM, Remote Mgt, Patch & Deployment and allows you to easily manage your compliance.

Inconvénients

Would be nice to be able to add custom fields, but there’s a number of custom fields available that can be removed from the form with the designer so not a major issue.

Joseph
Note globale
  • Secteur d'activité : Gestion d'organisme à but non lucratif
  • Taille de l'entreprise : 1 001–5 000 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 7.0 /10

Track-IT by Numara

Publié le 25/10/2018

For the most part, it's a good experience. Their support portal is a little confusing at first but...

For the most part, it's a good experience. Their support portal is a little confusing at first but once you're in, their support is very good. I've had to call them a couple times and had my issues resolved quickly.

Avantages

The stability of the product. The customization aspect...adding fields. The options seem limitless.

Inconvénients

The user interface for the on prem version is dated. It needs to be updated to look more modern. That's more on me then them. I just don't like the view(s).

Réponse de BMC Software

Hi Joseph, thanks for the feedback. You should take a look at our new Track-It! 2018 version. It has some great new features, a new modern web interface and is a free upgrade to customers on support. I think it may be exactly what you are looking for.

Bob
Note globale
  • Secteur d'activité : Machines
  • Taille de l'entreprise : 51–200 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Simplicité d'utilisation
  • Probabilité de recommander le produit 7.0 /10

BMC Track-It keeps track of our users incidents

Publié le 31/05/2019

Generally good. The user experience can be difficult with updates that are not particularly...

Generally good. The user experience can be difficult with updates that are not particularly helpful but from a technician perspective, the software does what we need. Reports are hit and miss at times when incidents do not get properly classified, so overhead is a little higher than I would have expected.

Avantages

Allows me to manage user requests and keep track of outstanding issues easily.

Inconvénients

Once a classification category has been used, it does not seem to be able to be deleted, which makes changing the classification of incidents a challenge having to scroll through a large number of setup criteria that are no longer used.

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Track-It! - FAQ

Voici quelques-unes des questions fréquentes sur Track-It!.

Types de licences disponibles pour Track-It! :

  • À partir de : 995,00 $US/unique
  • Version d’essai gratuite : Disponible

Utilisateurs habituels du logiciel Track-It! :

Auto-entrepreneur, 2–10, 11–50, 51–200, 201–500, 501–1 000, 1 001–5 000

Langues dans lesquelles Track-It! est disponible :

allemand, anglais, espagnol, français, portugais

Appareils pris en charge par Track-It! :

Android (mobile), iPhone (mobile), iPad (mobile)

Nous n'avons pas d'informations sur les intégrations offertes par Track-It!.

Ressources d'aide disponibles pour Track-It! :

Service client/e-mail, FAQ/forums, Base de connaissances, Support téléphonique, Support 24/7 (réponse directe), Chat

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