En savoir plus sur eVoice

eVoice propose une large gamme d'outils de messagerie téléphonique et de communication vocale destinés aux petites et moyennes entreprises, ainsi qu'aux travailleurs indépendants. Le logiciel vous permet d'enregistrer des messages d'accueil personnalisés à l'aide d'une sélection de voix, d'accents et de langues automatisés. Vous pouvez configurer un réceptionniste automatisé pour répondre aux appels entrants et les acheminer vers la bonne personne. Vous pouvez également configurer un menu de répertoire personnalisé qui achemine les appels vers des numéros de poste. eVoice fournit aussi un service de messagerie vocale ; il s'agit d'un numéro de téléphone privé où les clients peuvent laisser des messages. Ceux-ci sont ensuite transformés en fichiers audio ou en transcriptions, puis envoyés vers votre adresse e-mail.

Outre l'acheminement, le renvoi et le transfert d'appels ainsi que la messagerie vocale, eVoice propose d'autres fonctionnalités pour gérer les appels entrants et sortants. Vous pouvez également l'utiliser pour organiser des conférences téléphoniques avec un maximum de 94 appelants. Vous pouvez utiliser cette application pour passer des appels sortants à l'aide de la fonction Click to Call (Cliquer pour appeler) ou encore utiliser l'application mobile et l'interface téléphonique. Les autres fonctionnalités incluent, entre autres, celle de "Call Announce" (Annonce d'appel). Les appelants indiquent leur nom après avoir entendu un message d'accueil. Lorsque vous répondez à l'appel, le système vous le communique afin que vous puissiez choisir de répondre ou de les renvoyer vers la messagerie vocale.

Appareils

Pour quelle entreprise ?

TPE PME GE

Disponible dans les pays suivants

Royaume-Uni, États-Unis

Langues

anglais, espagnol, français, italien

Images

Selecting extentions and additional featurs in eVoice
The Message Centre in eVoice
The eVoice home page
The Auto Attendant console on eVoice
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Vidéo de eVoice
Capture d'écran pour eVoice : Selecting extentions and additional featurs in eVoice Capture d'écran pour eVoice : The Message Centre in eVoice Capture d'écran pour eVoice : The eVoice home page Capture d'écran pour eVoice : The Auto Attendant console on eVoice

Fonctionnalités

Nombre total de fonctionnalités pour eVoice : 33

  • Accès et contrôle à distance
  • Accès mobile
  • Alertes/Notifications
  • Assignation de demandes
  • Centre d'appel virtuel
  • Conférences
  • Conférences vidéo
  • Enregistrement des appels
  • Enregistrements
  • Fichiers audio et vidéo bidirectionnels
  • Gestion des fax
  • Gestion des listes d'attente
  • Identification de l'appelant
  • Identification personnalisable de l'appelant
  • Journalisation des appels
  • Journaux des événements
  • Messagerie instantanée
  • Messagerie vocale
  • Partage d'écran
  • Partage des fichiers
  • Planification
  • Planification des rappels
  • Profils des appelants
  • Rapports et statistiques
  • Rapports sur les appels
  • Reconnaissance SVI et vocale
  • Routage des appels
  • Répertoire d'employés
  • Softphone
  • Streaming de présentation
  • Suivi des appels
  • Suivi des appels
  • Transfert d’appel

Alternatives

3CX

4,5
Alternative n° 1 à eVoice
3CX est un système de téléphonie complet. Il intègre un Live Chat pour site web, Facebook et un service SMS via un...

CloudTalk

4,6
Alternative n° 2 à eVoice
CloudTalk est une solution cloud pour call centers destinée aux équipes de vente et d'assistance qui cherchent à...

TalkChief

5
Alternative n° 3 à eVoice
TalkChief is a cloud-based business phone system designed to help call centers, nonprofits, startups, and enterprises...

Wildix

0
Alternative n° 4 à eVoice
Wildix is a global provider of unified communications solutions for simpler, more secure business communications in the...

Avis

Note globale

3,4 /5
(11)
Rapport qualité-prix
2,8/5
Fonctionnalités
3,5/5
Simplicité d'utilisation
3,4/5
Support client
2,6/5

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Stephanie M.
Note globale
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 10.0 /10

Everyone who calls my business raves about eVoice

Publié le 16/01/2017

You know it's great when your callers hear the jazz classic "Take Five" when their call is being...

You know it's great when your callers hear the jazz classic "Take Five" when their call is being routed to you. I hear positive comments about my phone system all the time. With eVoice, it's possible to take a one-person company and make it sound like a big corporation.

Avantages

Having my calls follow me everywhere is a big plus. When someone calls in, the phone rings on up to three numbers, sequentially or simultaneously, so I never miss a call. I love the ability to return a call through the eVoice app on my cell phone and have my business phone number appear as the caller id. I like that you are able to choose a toll-free or a local number. Voicemail messages are transcribed and sent via email, and you can return a call with one click!

Inconvénients

Sometimes, the voicemail transcription doesn't match the caller's message, which can result in confusion, but if it doesn't make sense, you just listen to it. If you choose not to record your own messages or not to use their professionally recorded message (free for the first one), the computer generated voice sounds robotic.

Charles L.
Note globale
  • Secteur d'activité: Musique
  • Taille de l'entreprise: 2-10 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 0.0 /10

Stay Away in 2020

Publié le 17/04/2020

Used evoice for my business for years. Everything was going good until it started redirecting me to...

Used evoice for my business for years. Everything was going good until it started redirecting me to a strange page appx 7 months ago whenever I tried to log into my desktop & mobile app [SENSITIVE CONTENT HIDDEN] It is a totally unrelated evoice site.

Evoice could never tell me why this was happening, or what this page is, but insisted that they give me a new password every time I had to call in which would end up working..... until the next time I tried to log in. It was a pretty scary thing, especially since they could never give me a description of this strange page, or why it was even happening - both on my desktop and on their mobile app. I was forced to call in almost daily.

Since I have zero time to be calling just so that I can log in to check messages, etc., I recently canceled my acct.

All I can say to folks is........ BE VERY VERY CAREFUL.

Avantages

Easy to use but the con far outweighs the pros.

Inconvénients

It appears Evoice's system is hacked by some foreign entity.

Réponse de j2 Global

Hello Charles,

Thank you very much for taking the time to leave some feedback for us.

Wishing you well,

Carlos, Customer Marketing Manager

Utilisateur vérifié
Note globale
  • Secteur d'activité: Comptabilité
  • Taille de l'entreprise: Auto-entrepreneur
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant Essai gratuit
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 4.0 /10

Not a good fit for me

Publié le 26/09/2019

Setup is not intuitive or user friendly, an innocent setting change locked me out of my account and...

Setup is not intuitive or user friendly, an innocent setting change locked me out of my account and required support resetting things which meant I had to start over. I like to DIY things but the interface was confusing and the support documents were lacking.

While I got notification of messages, they never showed in the message center. The mobile app was useless as it never worked right despite troubleshooting, uninstall and reinstall.

I could never get my business number (through another provider) to forward to my eVoice number and after all of the small issues I had settings things up and getting help, I am not interested in porting the number in. Since I wasn't able to get the intended benefits out of the service, I decided to cancel but that has been easier said than done.

Whenever I try to call their support number, more often than not the call drops before I can get help. I don't have a problem with any other calls dropping so it must be an issue with their system. They require you to cancel by phone but after almost 10 attempts over several days, I haven't been able to get to a human being before getting disconnected somewhere in the middle of navigating their auto-attendant system.

Avantages

There are a lot of features and customization options available to help meet most of the phone needs for a small business. The auto-attendant, scheduling and routing options are great once you figure out how to use them and you can use an robotic greeting, upload your own or get a professional recording.

Once I got it configured correctly, it's a great option to route income calls.

Inconvénients

The help documentation is limited and lacking in depth, most of the keywords I searched didn't yield results and the instructions I did find weren't comprehensive enough. Email support is very slow, phone support is ok but I had issues with calls dropping several times before I could speak to an agent. Messages do not show in my message center and the mobile app is so slow and buggy as to be useless.

Réponse de j2 Global

Hello,

Thank you very much for taking the time to leave some feedback for us.

Wishing you well,

Carlos, Customer Marketing Manager

Dairys F.
Note globale
  • Secteur d'activité: Construction
  • Taille de l'entreprise: 11-50 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 0.0 /10

Terrible customer support

Publié le 02/02/2021

We've had phone calls routed to the [SENSITIVE CONTENT HIDDEN] of the company instead of live...

We've had phone calls routed to the [SENSITIVE CONTENT HIDDEN] of the company instead of live answer. We can no longer log into the main account and no one calls or emails back

Avantages

I liked how i was able to customize it when i was able to log in

Inconvénients

Once we added the live answer we were no longer able to access our account and have had countless issues. The support team either doesn't call back or are just rude and condescending when there is an issue. Good luck getting it resolved.

Utilisateur vérifié
Note globale
  • Secteur d'activité: Loisirs, voyage et tourisme
  • Taille de l'entreprise: Auto-entrepreneur
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 6 à 12 mois
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 10.0 /10

eVoice fits my business needs

Publié le 18/08/2017

Avantages

Simplified pricing for solopreneurs and professionals.
Basic features are easy to use.
Up-time and reliable service.
Customer support is available when you need them.
Easy to upgrade as needed.

Inconvénients

Would like to an easy-to-use interface and advanced features.
Would like a single sign-on while using multiple products within brand.
Would like Pay-per-call telephone answering/message taking
Mobile app is convenient, but uses cell phone service to make calls versus allowing data/wifi connection when roaming or when phone service is not available.

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eVoice - FAQ

Voici quelques-unes des questions fréquentes sur eVoice.

Types de licences disponibles pour eVoice :

  • À partir de: 12,99 $US/mois
  • Type de licence: Abonnement
  • Essai gratuit: Non disponible

Nous n'avons pas d'informations sur les fonctionnalités de eVoice.

Utilisateurs habituels du logiciel eVoice :

Auto-entrepreneur, 2-10, 11-50, 51-200, 201-500

Langues dans lesquelles eVoice est disponible :

anglais, espagnol, français, italien

Appareils pris en charge par eVoice :

Android (mobile), iPhone (mobile), iPad (mobile)

Nous n'avons pas d'informations sur les intégrations offertes par eVoice.

Ressources d'aide disponibles pour eVoice :

Service client/e-mail, FAQ/forums, Base de connaissances, Support téléphonique, Service de support 24/7 (réponse directe), Chat

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