Seismic
En savoir plus sur Seismic
Le système de content marketing Seismic a intégré un flux en direct qui vous permet de voir en temps réel ce qui est en cours de mise à jour, de même qu'une vue historique sur les mises à jour passées. Si vous êtes en train de changer l'image de l'ensemble de votre portefeuille d'activités en ligne et si vous devez modifier certains graphiques ou statistiques de l'entreprise, Seismic peut le faire en quelques secondes. Seismic lie une grande quantité de types de documents qui peuvent tous être mis à jour en même temps et toutes les données sont sauvegardées en toute sécurité dans le cloud.
Seismic est livré avec une version de démonstration en ligne et de multiples tutoriels vidéo qui vous donnent une meilleure vision du logiciel ainsi que des témoignages et des success-stories. Seismic est livré avec un soutien en ligne (en fonction du type de licence que vous choisissez).
Options de tarification dès :
Non fourni par l'éditeur
- Version gratuite
- Essai gratuit
- Abonnement
Clients types
- Auto-entrepreneurs
- Petites entreprises (de 2 à 50 employés)
- Moyennes entreprises (de 51 à 500 employés)
- Grandes entreprises (500 employés minimum)
Déploiement
- Basé sur le cloud
- Sur site
Langues
allemand, anglais, français
Options de tarification dès :
Non fourni par l'éditeur
- Version gratuite
- Essai gratuit
- Abonnement
Images




Fonctionnalités
Nombre total de fonctionnalités pour Seismic : 78
Alternatives
Showpad

Confluence

Noggin

Pitcher

Avis
Vous avez déjà Seismic ?
Les acheteurs de logiciels ont besoin de vous ! Les avis utilisateurs nous aident tous à prendre de meilleures décisions.

- Secteur d'activité : Services et technologies de l'information
- Taille de l'entreprise : 501–1 000 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Rapport qualité-prix
- Simplicité d'utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 10.0 /10
Impactful Enablement & Content Management System
Publié le 30/03/2020
With Seismic, are reps now have access to the latest materials to stay on-brand and on-message, get...
With Seismic, are reps now have access to the latest materials to stay on-brand and on-message, get fast answers to their questions and a single source of truth across the company for the "blessed" version of close to 1,000 assets we maintain.
Avantages
Seismic has become our one stop shop for all of our customer-facing teams to access the content, sales tools, and company news they need. It's easy to upload, organize, maintain and send out new content, with lots of functionality that makes the lives of our sales teams easier like customizable decks and documents. The design, user interface and analytics are the some of the things we like most along with some of the best customer service we've seen across any software company.
Inconvénients
Integration with Google Suite can be improved (mostly around Google Slides + customized presentations within Seismic) but overall hasn't impacted us much.
Réponse de Seismic
Jackie, thanks so much for taking the time to leave us this amazing review! We are happy to hear that you are seeing such great value in our content management functionality. Your feedback is imperative as we continue to improve our platform to meet customer needs. Looking forward to partnering with you in 2020 and beyond!

- Secteur d'activité : Télécommunications
- Taille de l'entreprise : 501–1 000 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Rapport qualité-prix
- Simplicité d'utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 9.0 /10
Seismic for Sales
Publié le 10/10/2019
Avantages
Seismic offers an unparalleled mobile experience, content engagement analytics and information security
Inconvénients
Currently there is no way to measure mobile app downloads across their user base. The mobile app is one of our favorite features of Seismic. Our company has field reps across the globe who are going into customer locations for meetings and presentations. The functionality of mobile aligns perfectly with the daily life of our sellers and we want to use mobile as a "beachhead" to drive higher adoption of Seismic. The problem is that we have no way of knowing today who has downloaded the app and who has not. Therefore, we cannot hold our sellers accountable for missing push notifications and cannot identify regions with low adoption. Seismic mobile is a fantastic tool, but lacks the insight necessary to drive usage.
- Secteur d'activité : Logiciels
- Taille de l'entreprise : 1 001–5 000 employés
- Logiciel utilisé toutes les semaines pendant plus d'un an
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Simplicité d'utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 6.0 /10
Excellent support, product trending the right direction
Publié le 01/11/2019
Avantages
-Saves our client-facing teams a ton of time since they don't have to build the decks for their client calls.
-Ensures consistency in our brand and the goals for the Customer Success department.
-Our reps can get a preview of the content they're building as they customize - our product changes fast, so being able to preview what they're adding is huge.
-Great customization
-Excellent technical support!
Inconvénients
-I used a Mac computer, but I have to keep a PC to manage LiveDocs (via PowerPoint) on the backend. This is really painful.
-Would love to see them support content management in Google Slides and export to GSlides for our end users.

- Secteur d'activité : Semi-conducteurs
- Taille de l'entreprise : 10 000+ employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant 6 à 12 mois
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Rapport qualité-prix
- Simplicité d'utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 10.0 /10
Seismic has been a great change
Publié le 13/04/2021
I have truly enjoyed our transition to Seismic and look forward to what we can accomplish going...
I have truly enjoyed our transition to Seismic and look forward to what we can accomplish going forward now that we are using this tool
Avantages
I have come to love the document sharing features and the intelligence of the searches. In our prior system text searches were very unreliable, with Seismic that has completely changed. It has greatly increased my productivity levels and I have less frustrations when sharing documents with customers and partners.
Inconvénients
The only con I can find is that not all of our companies documents have been moved to seismic, so when searching for legacy documents and information I have to go back to our old system.

- Secteur d'activité : Logiciels
- Taille de l'entreprise : 1 001–5 000 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant 1 à 5 mois
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Rapport qualité-prix
- Simplicité d'utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 10.0 /10
Finally a single source-of-truth for Sales + Marketing Content w/analytics!
Publié le 25/10/2019
Nothing but a positive experience from top to bottom!
Nothing but a positive experience from top to bottom!
Avantages
The fact that I know, without a doubt, that we now have a single source of truth that our sales and marketing teams can go to and have direct access to the most recent (and verified) documentation to use solves a major pain point that has been plaguing us for years... gone are the days of hunting through external hdd folders, bugging co-workers, or trying to find PDFs in buried SharePoint folders.
With other features like content sales stage mapping, native SalesForce integrations, and the ability to set expiration dates on the content so teams can review and update as needed... Seismic is in the process of transforming how we view and utilize our content.
The analytics behind the tool are extremely helpful as well... from the pre-made dashboards for reporting to the ability to notify users when their content is opened and viewed, this tool has seen nothing but rave reviews from our team!
Inconvénients
None at this time... have been extremely happy with our entire experience!
Seismic - FAQ
Voici quelques-unes des questions fréquentes sur Seismic.Q. Quels sont les types de licence disponibles pour Seismic ?
Types de licences disponibles pour Seismic :
- Version d’essai gratuite : Non disponible
Q. Qui utilise Seismic ?
Utilisateurs habituels du logiciel Seismic :
2–10, 11–50, 51–200, 201–500, 501–1 000, 1 001–5 000
Q. Dans quelles langues Seismic est-il disponible ?
Langues dans lesquelles Seismic est disponible :
allemand, anglais, français
Q. Seismic prend-il en charge les appareils mobiles ?
Appareils pris en charge par Seismic :
Android (mobile), iPhone (mobile), iPad (mobile)
Q. Avec quelles applications Seismic peut-il s'intégrer ?
Applications s'intégrant à Seismic :
Acquia DAM (Widen), Adobe Campaign, Adobe Experience Cloud, Adobe Experience Manager, Adobe Workfront, Allego, Allocadia, Box, Brainshark, Brandworkz, Bynder, Ceros, Domo, Dropbox Business, Firefox, Gmail, Gong.io, Google Chrome, Google Drive, Google Slides, HubSpot CRM, Jahia, Jira, Kapost, Lark, Lessonly, LinkedIn Sales Navigator, Loopio, Lytho Digital Asset Management, Marketo Engage, Meta for Business, Microsoft 365, Microsoft Copilot, Microsoft Edge, Microsoft Outlook, Microsoft PowerPoint, Microsoft SharePoint, Microsoft Teams, Microsoft Word, Mindtickle, NetSuite, Okta, OneDrive, OneLogin, Oracle Eloqua Marketing Automation, Oracle Sales, Outreach, People.ai, Percolate, Safari, SalesLoft, Salesforce Platform, Sitecore, Skuid, Slack, Smartling, Snowflake, SugarCRM, Twitter/X, Veeva CRM, Webex Connect, WordPress, Zoom Events and Webinars
Q. Quelles sont les ressources d'aide disponibles pour Seismic ?
Ressources d'aide disponibles pour Seismic :
Service client/e-mail, FAQ/forums, Base de connaissances, Support téléphonique, Chat
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