Skedulo
En savoir plus sur Skedulo
Skedulo est disponible en trois packages évolutifs qui incluent différentes autorisations de reporting et de support. Le tableau de bord de Skedulo agit comme un centre de contrôle à partir duquel il est possible de gérer les employés sur le terrain par l'intermédiaire d'applications mobiles de communication et attribuer des tâches ou des tâches spécifiques aux membres du personnel les mieux placés.
Skedulo fournit un outil de collaboration qui permet d'ajouter des notes et des informations sur des tâches particulières et offre une gestion de flux en direct pour informer chacun de ce qui se passe et à quel moment cela survient. Skedulo permet aux employés d'envoyer des messages, de modifier des agendas et des tâches et d'afficher certains rapports - qui peuvent être téléchargés et exportés.
En fonction du plan Skedulo, différents niveaux de support technique sont offerts, par l'e-mail ou par téléphone. Une version de démonstration gratuite de Skedulo est disponible sur demande et des tutoriels vidéo/témoignages sont en place pour apporter une aide complémentaire.
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Prix
Fonctionnalités
Intégrations
Simplicité d’utilisation
Rapport qualité-prix
Service client
Alternatives
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Avis
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- Secteur d'activité : Énergies renouvelables et environnement
- Taille de l'entreprise : 5 001–10 000 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Simplicité d'utilisation
- Probabilité de recommander le produit 9.0 /10
Complex scheduling, made simple.
Publié le 10/08/2021
Overall, Skedulo has been a pleasure to use and has greatly enhanced me and my team's responsiveness...
Overall, Skedulo has been a pleasure to use and has greatly enhanced me and my team's responsiveness to scheduling changes, being able to pivot with any changes needed in real-time, and allowed for better planning and insights to trends with scheduling. Highly recommended for managing teams semi-remotely in a multi-unit retail channel.
Avantages
I semi-remotely manage team of retail sales representatives distributed across a broad territory, and the ease of use, real-time updates, and recurring shift functions are critical to piecing together a complex schedule with ease and a relatively light use of my time. I've been using Skedulo for over two years, and before this we used a spreadsheet / google form to manage scheduling & check-ins, which comparatively feels quite primitive now.
Inconvénients
The aspects of Skedulo that could be improved the most in my eyes would be reducing processing times to make inputting schedules even faster and more customizability for end users on display/layout for different schedule visualization. Being able to run reports internally through Skedulo on shift attendance, check-in/check-out compliance, trends, etc. would be quite helpful.
- Secteur d'activité : Logiciels
- Taille de l'entreprise : 5 001–10 000 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Rapport qualité-prix
- Simplicité d'utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 7.0 /10
Shedulo is your business partner in Scheduling.
Publié le 09/03/2023
Its an office located in your pocket as they say and it helps your business grow more.
Its an office located in your pocket as they say and it helps your business grow more.
Avantages
One of the best applications to use from a mobile prospective as they have made it real simple, fast, reliable and no breakage during work on the mobile application. Their customer support is great.
Inconvénients
They need to make few updates from time to time on the maps therefore it is an issue.
Pourquoi choisir Skedulo
We believed Skedulo has more features, it does not require a lot of training to use. Customer reviews are much better.Logiciel antérieur
Teach n GoPourquoi passer à Skedulo
We read about reviews from many buyers and they are really great. Added to that; customer support is great and if you face an issue then they will resolve in no time.- Secteur d'activité : Équipements publics
- Taille de l'entreprise : 1 001–5 000 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant 6 à 12 mois
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Simplicité d'utilisation
- Probabilité de recommander le produit 0.0 /10
For use in British Columbia,CAN read PIPA first.
Publié le 06/08/2022
If my employer had actually read local privacy laws prior to roll out and implementation of this...
If my employer had actually read local privacy laws prior to roll out and implementation of this app, I certainly hope they would have chosen to provide company managed devices. Devices that they could log, monitor and secure my personal and employment information against improper disclosure and access or use. I'm not sure why but I was ignored by my employer when I submitted a formal complaint about privacy. The Privacy Commissioner of B.C has now been engaged as a result of compliance issues with local laws.
Avantages
As the employee being managed by this software, the central location of job details and relevant document attachment is handy. The mapping/location feature I'm sure would be helpful in many situations. Appears to be fairly customizable as all forms and links are in house.
Inconvénients
My employer chose to roll this app out for use on employee personal devices. They have %0 controll or access logging. My personal contact info (email and phone) are posted for all other users to see. My daily timesheets completed thru the app are accessible to other field level employees and include hours & locations worked, rate of pay and any pay premiums applicable. Images of my signature are also accessible to my peer coworkers. All in one location and visible as far back as Feb 2022 for every day. My employer has not educated any users on how to safely or securely install app on personal smartphones to keep app data separate and secure from malicious apps installed for personal use. Once installed and logged in to app I can hard reset phone by holding power button to shut down and restart phone, once restarted I can open app without a password. The location and tracking features of the app interfere with manufacturer gps Protocols and overrides location permissions to run 24/7 in background.
- Secteur d'activité : Hôpitaux et soins de santé
- Taille de l'entreprise : 501–1 000 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant 6 à 12 mois
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Simplicité d'utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 9.0 /10
What awesome system.
Publié le 07/10/2022
Skedulo has been a really easy system to use for a remote worker like me and the support is...
Skedulo has been a really easy system to use for a remote worker like me and the support is outstanding.
Avantages
The support network is very good. I love being able to see the week ahead on Friday when my Scheduling Manager inputs my hours, patients and team members available to assist. It is easy to tick off who I've seen.
Inconvénients
I didn't like being position tracked and my phone ran hot when this feature was on with data rather than WiFi. My manager advised me to turn it off. It uses very little memory or data now.
- Secteur d'activité : Sports
- Taille de l'entreprise : 11–50 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Rapport qualité-prix
- Simplicité d'utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 10.0 /10
Best decision we have made
Publié le 16/08/2021
Avantages
Skedulo has enabled us to scale, control and communicate with our team in an efficient and professional manner.
Its ease of use continues to impress us even after 4 years and their mission for continuous improvement means the app is always being enhanced
Inconvénients
Nothing, the software fulfils all we need from it.
Skedulo - FAQ
Voici quelques-unes des questions fréquentes sur Skedulo.Q. Quels sont les types de licence disponibles pour Skedulo ?
Types de licences disponibles pour Skedulo :
- Version d’essai gratuite : Non disponible
Q. Qui utilise Skedulo ?
Utilisateurs habituels du logiciel Skedulo :
201–500, 501–1 000, 1 001–5 000
Q. Dans quelles langues Skedulo est-il disponible ?
Langues dans lesquelles Skedulo est disponible :
anglais
Q. Skedulo prend-il en charge les appareils mobiles ?
Appareils pris en charge par Skedulo :
Android (mobile), iPhone (mobile), iPad (mobile)
Q. Avec quelles applications Skedulo peut-il s'intégrer ?
Applications s'intégrant à Skedulo :
Dynamics 365, EpicCare, KeyPay, Salesforce Sales Cloud, ServiceNow, Workday HCM, Zendesk Suite
Q. Quelles sont les ressources d'aide disponibles pour Skedulo ?
Ressources d'aide disponibles pour Skedulo :
Service client/e-mail, FAQ/forums, Base de connaissances, Support téléphonique, Support 24/7 (réponse directe), Chat
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- Logiciels de gestion des activités sur le terrain
- Logiciels de calendrier
- Logiciels de planification pour cabinets médicaux
- Logiciels d'affectation du personnel
- Logiciels de virement des salaires