
En savoir plus sur Avaza
Avaza est une solution de gestion d'entreprise qui inclut des fonctionnalités de gestion de projets, de planification des ressources, de feuilles de temps en ligne, de gestion des dépenses, de facturation en ligne, de facturation récurrente, de devis et de factures, etc. Le logiciel s'intègre également dans des plateformes tierces pour rationaliser les flux de travail. Il s'agit d'une solution cloud intégrée pour les entreprises de services professionnels et optimisée pour les tablettes et les appareils mobiles.
Les utilisateurs peuvent facilement gérer l'ensemble de leurs activités orientées client dans Avaza, ce qui leur permet de gérer des projets efficaces avec une prise en charge de la gestion des ressources, du suivi des projets et des tâches, de la gestion du temps et des dépenses, des devis, des factures et des paiements en ligne. Gardez vos clients satisfaits avec la collaboration de projet en ligne. Faites glisser et déposez des tâches et des fichiers si nécessaire. Affichez les tâches sous forme de liste, de tableaux Kanban ou de diagrammes de Gantt.
Avaza aide les entreprises à gagner du temps grâce au suivi du temps et des dépenses facile, ainsi qu'à être payées plus rapidement avec des paiements en ligne directement à partir de leurs factures. Générez de puissants reportings sur des métriques telles que les estimations par statut, les transactions financières, les dépenses par client, etc., afin d'obtenir des informations commerciales.
Options de tarification dès :
11,95 $US/mois
- Version gratuite
- Essai gratuit
- Abonnement
Les 5 meilleurs logiciels similaires à Avaza
Pour quelle entreprise ?
Déploiement
- Basé sur le cloud
- Sur site
Disponible dans les pays suivants
Australie, Brésil, Canada, Suisse, Chine, Allemagne, Finlande, Royaume-Uni, Irlande, Inde, Japon, Mexique, Norvège, Nouvelle-Zélande, Suède, États-Unis, Afrique du Sud et 12 autres
Langues
anglais
Options de tarification dès :
11,95 $US/mois
- Version gratuite
- Essai gratuit
- Abonnement
Les 5 meilleurs logiciels similaires à Avaza
Images








Fonctionnalités
Nombre total de fonctionnalités pour Avaza : 176
Alternatives
monday.com

Asana

Trello

Wrike

Avis
Vous avez déjà Avaza ?
Les acheteurs de logiciels ont besoin de vous ! Les avis utilisateurs nous aident tous à prendre de meilleures décisions.
Donnez votre avis !
- Secteur d'activité : Marketing et publicité
- Taille de l'entreprise : 2-10 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Rapport qualité-prix
- Simplicité d'utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 10.0 /10
Great to have everything from task management to invoicing in one place
Publié le 11/12/2019
Avaza deserves a shout out for their customer service. You can reach them via chat, and you usually...
Avaza deserves a shout out for their customer service. You can reach them via chat, and you usually get a reply within a few minutes. They have the best service of any vendor I've ever worked with.
Avantages
The task management system is robust and easy to learn, so onboarding new people is simple. And for us, a big benefit was going straight from project to invoice. No more importing or exporting information and doubling up on data entry tasks.
Inconvénients
Scheduling recurring tasks is currently a little clumsy. You cannot set a task for "First Monday" of the month, for example. However, I'm told they have improved scheduling for recurring tasks in the works by their customer service.
- Secteur d'activité : Services et technologies de l'information
- Taille de l'entreprise : 2-10 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant 6 à 12 mois
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Rapport qualité-prix
- Simplicité d'utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 10.0 /10
An excellent, intuitive, and easy-to-use project & task management system
Publié le 10/05/2020
Right from the outset, the sales process and demonstration walkthrough made the decision to migrate...
Right from the outset, the sales process and demonstration walkthrough made the decision to migrate to Avaza easy. Avaza's importing process enabled us to export tasks from our old system and import into Avaza. Avaza's support is very responsive - and they've even made changes based on suggestions from me.
Avantages
I have used a raft of alternative task & project management SaaS (software as a service) solutions. Additionally, I have trialled around 15-20 different task & project management SaaS solutions. With out a doubt, Avaza is the best solution I have ever used; it is intuitive, easy-to-use, very responsive in speed, has a great smartPhone app to compliment the web-based system, it integrates with Xero (for accounts), and has a raft of sophisticated features and views (Kanban-styled boards, Gantt Charts, task lists, priority views, status views, etc, etc etc!). The features we don't as yet use include Estimate and Invoicing creation, but we may well move to using these too.
Inconvénients
A great SaaS solution and I think if I was to want to additional features added, then one would be chat integration (currently comments are available, but no chat). And the 2nd would be an enhanced file management facility, whereby you could upload to a File Repository/Folder, tag the image, assign it to a project, rename the virtual file name, and move it to another folder for housekeeping.
Alternatives envisagées
Kantata, Teamwork, Zoho Projects, Trello, LiquidPlanner, WorkflowMax, Basecamp, monday.com, Wrike et AsanaPourquoi choisir Avaza
We found ProofHub clunky, lacking in features, slow support help when needed, and expensive for what it provided. Avaza solved all these issues - and is a lot cheaper than ProofHub.Logiciel antérieur
ProofHubPourquoi passer à Avaza
User interface experience, modern framework, task creation/update speed, simplicity but with superb functionality, support, and price.Réponse de Avaza Software
Hi Simon, we are excited to inform you that we have launched the Avaza chat module. The new module enables Direct, Group, Channel and Task chat from a single user interface. A truly unified inbox for all your discussions. The mobile app with push notifications keeps you up to date with all your discussions.
You can learn more by following this link https://www.avaza.com/chat
I hope you enjoy the new chat module and we look forward to receiving your feedback.
- Secteur d'activité : Comptabilité
- Taille de l'entreprise : Auto-entrepreneur
- Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Rapport qualité-prix
- Simplicité d'utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 10.0 /10
I'll Never Use Another Software
Publié le 24/06/2022
Easy to use and seamless once you get setup. Overall I love all their features.
Easy to use and seamless once you get setup. Overall I love all their features.
Avantages
The time tracking and filter reporting system were a must have for me when shopping for softwares. Avaza is the only software that met those needs perfectly.
Inconvénients
If I had to put something, I'd say that task roll-overs aren't as suitable as I would like. I would like for the new created tasks to be able to roll-over with more clarity as to which new job this is. Also, I do not like that completed tasks continue to show up as a timesheet task after completion as this over-populates and confuses this area. This would be never ending if you had weekly task completions that rolled over.
- Secteur d'activité : Marketing et publicité
- Taille de l'entreprise : Auto-entrepreneur
- Logiciel utilisé tous les jours pendant 1 à 5 mois
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Rapport qualité-prix
- Simplicité d'utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 5.0 /10
Functional but not a perfect fit
Publié le 12/03/2018
Avantages
I liked the clean structure of Avaza, and the budget features. It's a good option for a business who doesn't rely heavily on project management to drive their productivity. Their customer service was very helpful though when I was letting them know we were going in another direction and they genuinely seemed to want to know what was driving our decision.
Inconvénients
We run a marketing/PR based business, and we were looking for a one-stop-shop project management and back office system. While we knew that was a long shot, we tried Avaza for several months and even gave them a second go when our current system wasn't doing everything we needed as well. I would have liked to see Avaza have different dashboard customization views so we could tailor the system to be more project centered instead of a financial view upon logging in. Since we use a different billing and accounting software, this data on our dashboard would remain blank and the dashboard wouldn't even be utilized. Also by the time we added all of our employees and contractors to have timesheet accessibility, we would have been paying a lot more in extra monthly fees than we were looking to spend. It just started really adding up for us when other software companies offer these options within their pricing tiers.
Réponse de Avaza Software
Hi Sarah, thanks for your feedback.
Avaza rolled out a fully customizable account dashboard some time back. User can add and remove dashboard widgets as they wish.
We plan to add to the widget library over time.
As for pricing, we believe Avaza is one of the most price competitive product in the market.
- Secteur d'activité : Génie mécanique ou industriel
- Taille de l'entreprise : 2-10 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant 1 à 5 mois
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Rapport qualité-prix
- Simplicité d'utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 9.0 /10
Excellent product
Publié le 12/05/2022
Allows me to get extremely useful insight into our operations on a per project basis
Allows me to get extremely useful insight into our operations on a per project basis
Avantages
Very easy to implement and use, easy time and cost tracking per project, good estimate management
Inconvénients
Tried to upload past timesheets from another software app - failed!
WIP management is not as easy as I thought but I am getting there
Avaza - FAQ
Voici quelques-unes des questions fréquentes sur Avaza.Q. Quels sont les types de licence disponibles pour Avaza ?
Types de licences disponibles pour Avaza :
- À partir de : 11,95 $US/mois
- Type de licence : Version gratuite, Abonnement
- Version d’essai gratuite : Disponible
Q. Qui utilise Avaza ?
Utilisateurs habituels du logiciel Avaza :
Auto-entrepreneur, 2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1 000, 1 001-5 000
Q. Dans quelles langues Avaza est-il disponible ?
Langues dans lesquelles Avaza est disponible :
anglais
Q. Avaza prend-il en charge les appareils mobiles ?
Appareils pris en charge par Avaza :
Android (mobile), iPhone (mobile), iPad (mobile)
Q. Avec quelles applications Avaza peut-il s'intégrer ?
Applications s'intégrant à Avaza :
ActiveCampaign, ActiveCollab, Asana, Basecamp, Constant Contact, Dropbox Business, Evernote Teams, GetResponse, GitHub, Google Calendar, Google Contacts, Google Docs, Google Drive, Google Workspace, Gravity Forms, HubSpot CRM, Insightly, Jira, Mailchimp, Microsoft To Do, PayPal, Payoneer, Pipedrive, Quickbooks Online, Salesforce Sales Cloud, Shopify, Slack, Stripe, Todoist, Trello, Typeform, Wave Accounting, WooCommerce, Wufoo, Xero, Zapier, Zendesk, Zoho CRM, monday.com
Q. Quelles sont les ressources d'aide disponibles pour Avaza ?
Ressources d'aide disponibles pour Avaza :
Service client/e-mail, FAQ/forums, Base de connaissances, Support 24/7 (réponse directe), Chat
Catégories connexes
Consultez toutes les catégories de logiciels trouvées pour Avaza.
- Logiciels de relance client
- Logiciels de facturation
- Logiciels de suivi des notes de frais
- Logiciels de PSA (Professional Services Automation)
- Outils de gestion de projets
- Logiciels pour entreprises de consulting
- Logiciels pour services professionnels
- Logiciels de gestion de tâches
- Outils de gestion du temps
- Outils de notes de frais
- Logiciels de gestion d'affaires
- Logiciels pour agences de communication
- Logiciels pour affichage publicitaire
- Logiciels de gestion de portefeuille de projets
- Logiciels de facturation pour le secteur juridique
- Logiciels de pointage