ADP Vantage HCM
En savoir plus sur ADP Vantage HCM
ADP Vantage HCM est proposé sous la forme de plusieurs progiciels évolutifs conçus pour évoluer avec vos entreprises et votre personnel. ADP Vantage HCM prend en charge des analyses HCM (Human Capital Management) complètes, la gestion des ressources humaines, l'administration des avantages sociaux, les services de paie, la gestion du temps, ainsi que la gestion des talents. Toutes les données d'ADP Vantage HCM sont transférées dans votre tableau de bord en temps réel, ce qui vous permet de créer des diagrammes et des graphiques basés sur ces rapports.
ADP Vantage HCM est également disponible avec une version démo (sans engagement financier) et inclut un service d'assistance en ligne allant de la création initiale jusqu'aux demandes en cours.
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ADP Vantage HCM ne vous convainc pas tout à fait ?
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Prix
Fonctionnalités
Intégrations
Simplicité d’utilisation
Rapport qualité-prix
Service client
Alternatives
Rippling
Workday HCM
UKG Pro
isolved
Avis
Vous avez déjà ADP Vantage HCM ?
Les acheteurs de logiciels ont besoin de vous ! Les avis utilisateurs nous aident tous à prendre de meilleures décisions.
- Secteur d'activité : Banque
- Taille de l'entreprise : 1 001–5 000 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant 1 à 5 mois
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Simplicité d'utilisation
- Probabilité de recommander le produit 8.0 /10
Seems like a Solid HRIS Platform
Publié le 28/11/2018
My experience is good. I’m a compensation analyst and refer to employee information in Vantage...
My experience is good. I’m a compensation analyst and refer to employee information in Vantage every day.
Avantages
This software seems very user-friendly and combines a lot of employee data in one place.
Inconvénients
It may be the configuration of the program with my employer, but the reporting functions seem really limited. The program spits out data and does nothing else. It’d be nice if there were a little more complexity to the offering.
- Secteur d'activité : Conseil en gestion
- Taille de l'entreprise : 201–500 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Rapport qualité-prix
- Simplicité d'utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 10.0 /10
Receptionist
Publié le 19/01/2023
Avantages
This software I been using in all of my jobs I had. Its a great software to use in a workplace
Inconvénients
The least thing I like is not being able to clock in on the app on the phone
- Taille de l'entreprise : 1 001–5 000 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Rapport qualité-prix
- Simplicité d'utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 4.0 /10
Payroll system that's robust
Publié le 26/02/2019
Make sure to do your research if you are considering ADP, it's a huge company and that comes with...
Make sure to do your research if you are considering ADP, it's a huge company and that comes with benefits but it's important to know where they may fall short in servicing your needs as well.
Avantages
ADP can be used for small or large businesses depending on the needs of payroll. What's interesting about the product is that it can be very versatile. The product is very easy to navigate and maneuver once you are trained. They have multiple extensions that you can dig into as well if you are looking to expand.
Inconvénients
I've used ADP with a couple of different companies of varying size and while it's great that it can flex between large and small companies. I found that the customer service was a challenge at both companies. Payroll companies offering a dedicated resource for a contact is really important especially when related to time sensitive matters.
- Secteur d'activité : Cabinets médicaux
- Taille de l'entreprise : 1 001–5 000 employés
- Logiciel utilisé tous les mois pendant 1 à 5 mois
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Simplicité d'utilisation
- Probabilité de recommander le produit 5.0 /10
review
Publié le 12/05/2023
Avantages
was easy to use when it is accessed. easy to login
Inconvénients
updating information takes a while but does come up eventually.
- Secteur d'activité : Gestion de l'enseignement
- Taille de l'entreprise : 5 001–10 000 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant 1 à 5 mois
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Simplicité d'utilisation
- Probabilité de recommander le produit 9.0 /10
Very Decent HCM Platform From Trusted Brand
Publié le 05/03/2022
My overall experience with ADP Vantage HCM has been great, and I am happy that I am able to use it...
My overall experience with ADP Vantage HCM has been great, and I am happy that I am able to use it over my previous HCM platform, (which happened to be isolved).
Avantages
What I like most about this software is that it has all that an employee would need in order to determine what their benefits situation is, what their paystubs look like, what their PTO situation is, what their direct deposit information is, etc. What I also very much like about this software is that the information maintained within it is updated in real time, such that users would be able to obtain the answers to whatever HR questions they have without the hassle of having to wait for indeterminate amounts of time. Lastly, the app associated with this software is very convenient, stable, and it simple to use whenever one needs access to the platform and they happen to be on the go.
Inconvénients
While I am a big fan of all that this software has to offer its users, there are a couple of minor issues that I find can be worked on by ADP to make the user experience even more friendly. Specifically, I find that having access to an ADP representative via chat would be very convenient, should any questions need to be asked of them, and I would also find it much more convenient if the wait time to reach a representative would be lessened, as it can get a little long at times, (making one have to sacrifice time which could have been spent at work). Lastly, figuring out who the proper person is to speak to, (in terms of customer service), can occasionally get a little confusing, so organizing the phone prompts a bit more such that they would be more understandable would be appreciated. Other than those aspects, I really am a big fan of this software, as it does live up to its expectations the overwhelming majority of the time, which is what I am most impressed by.
ADP Vantage HCM - FAQ
Voici quelques-unes des questions fréquentes sur ADP Vantage HCM.Q. Qui utilise ADP Vantage HCM ?
Utilisateurs habituels du logiciel ADP Vantage HCM :
Auto-entrepreneur, 2–10, 11–50, 51–200, 201–500, 501–1 000, 1 001–5 000
Q. Dans quelles langues ADP Vantage HCM est-il disponible ?
Langues dans lesquelles ADP Vantage HCM est disponible :
allemand, anglais, chinois, espagnol, français, néerlandais, polonais, portugais, russe, suédois, ukrainien
Q. ADP Vantage HCM prend-il en charge les appareils mobiles ?
Appareils pris en charge par ADP Vantage HCM :
Android (mobile), iPhone (mobile), iPad (mobile)
Q. Avec quelles applications ADP Vantage HCM peut-il s'intégrer ?
Nous n'avons pas d'informations sur les intégrations offertes par ADP Vantage HCM.
Q. Quelles sont les ressources d'aide disponibles pour ADP Vantage HCM ?
Ressources d'aide disponibles pour ADP Vantage HCM :
Service client/e-mail, Base de connaissances, Support téléphonique
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