Hatchbuck

Hatchbuck

CRM et Marketing pour les petites entreprises et les agences marketing.

4,4/5 (150 avis)

Hatchbuck - Présentation

Description du logiciel Hatchbuck

Hatchbuck est une plateforme intégrée d'automatisation du marketing et de CRM qui vise à aider les utilisateurs à suivre et à conserver plus efficacement leurs clients potentiels et existants. Grâce aux outils de CRM, de marketing par e-mail et d'automatisation du marketing réunis dans une seule application, les utilisateurs peuvent augmenter leur chiffre d'affaires, organiser leurs contacts, augmenter les taux de réponse et voir leurs progrès en un coup d'œil. Hatchbuck a pour mission de s'assurer qu'aucune de ces opportunités durement disputées ne vous échappe.

Contrairement aux autres solutions de CRM et de marketing automation vendues aux petites entreprises, Hatchbuck est facile à apprendre et facile à utiliser, même pour les propriétaires de petites entreprises affairés. Vous serez opérationnel en quelques heures au lieu de plusieurs semaines. La solution est également vraiment abordable pour les petites entreprises.

Vous menez vos activités avec rigueur, alors quand vous avez besoin d'aide, vous en avez besoin le plus rapidement possible. Une équipe d'assistance avenante se tient prête à vous aider. Parlez à une personne réelle et évitez de perdre du temps dans les files d'attente.

Hatchbuck - Présentation

Prix

À partir de
99,00 $US/mois

Types de licence

Essai gratuit
Abonnement
Rapport qualité-prix

Hatchbuck - Fonctionnalités

Appareils
Pour quelle entreprise ?
TPE PME GE
Disponible dans les pays suivants
Canada, États-Unis
Langues
anglais

Captures d'écran

Capture d'écran pour Hatchbuck : Watch cold leads become engaged prospects and new sales opportunities on the marketing dashboard.
Capture d'écran pour Hatchbuck : Watch cold leads become engaged prospects and new sales opportunities on the marketing dashboard. Capture d'écran pour Hatchbuck : The sales dashboard gives salespeople and managers insight into progress and activity. Capture d'écran pour Hatchbuck : See a detailed history of every relationship and take action in contact profiles. Capture d'écran pour Hatchbuck : The email library is stocked with predesigned templates. You're just a few clicks away from sending your next newsletter or promotion. Capture d'écran pour Hatchbuck : Nurture new and existing leads with the campaign builder. Use emails, tasks, notifications and more to intelligently automate follow-up. Capture d'écran pour Hatchbuck : Reports provide insight into valuable metrics. Capture d'écran pour Hatchbuck : Track user activity in real time. Capture d'écran pour Hatchbuck : Manage contacts in the simple to use CRM database. Capture d'écran pour Hatchbuck : Track opportunities through the deal pipeline. Capture d'écran pour Hatchbuck : Drag and drop email editor makes it easy to build emails from scratch, or to modify existing templates.

Hatchbuck - Avis

Hatchbuck - Avis

Note globale
4,4
/
5
Excellent
87

Très bien
52

Moyen
8

Médiocre
1

Mauvais
2

Rapport qualité-prix
4,4
Fonctionnalités
4,2
Simplicité d'utilisation
4,5
Support client
4,6
93% des utilisateurs recommandent cette application
George G.

The happy lil' secret in the automated marketing world!

Allows a small marketing outfit to punch above its weight and focus follow-on efforts on the more high-valued prospects.


Traduire avec Google Translate
Peter P.

Hatchbuck hits a sweet spot

Sales engagement and qualification


Traduire avec Google Translate
Christoph K.

Product Update 2017: untested, too many bugs, makes customers lose credibility as features...

Also, the relaunch did not bring the features which were somewhat announces, e.g. imap integration only possible for gmail as of now.


Traduire avec Google Translate
Utilisateur vérifié

Excellent CRM for small company

Lead tracking, prioritization, campaigns, nurturing


Traduire avec Google Translate
Pat K.

Haven't had a bad experience with it yet, awesome CRM

Amazing experience, software is easy to use. The support team is awesome, anytime I have a question they respond quickly and politely. They make me feel like one of their top clients, even though I'm nowhere near that.


Traduire avec Google Translate
George G.
Secteur d'activité: Conseil en gestion
Taille de l'entreprise: 201-500 employés
Traduire en français

The happy lil' secret in the automated marketing world!

Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
Publié le 25/07/2018
Provenance de l'avis : Capterra

Allows a small marketing outfit to punch above its weight and focus follow-on efforts on the more high-valued prospects.

Avantages

Hatchbuck is great. What? I need to write more? ok. It allows you to create or upload documents, you can include them as well as links into emails, and then combine emails into campaigns where they are delivered at preset times. But that's far from all! Hatchbuck monitors the customer's interactions with your email and awards score points (defined by you) for various activities like visting your website, reading an email, downloading a document or clicking on a link. So when you open Hb you can review the current scores and follow up with the prospects who are raising their hands the furthest. But, there's more! Where Hb 'really' excels is in the logic of these campaigns. For example... if you have a campaign for general interest which you are sending to a generic group and a customer evinces particular interest in your offering (clicks or downloads a lot) Hb logic can detect this and move him to a more aggressive sales campaign. Hb can notify you for any specific buying signal. Hb can send the customer (again, automatically) additional materials based on actions ("oh, you like case studies, eh, take a look at this one") . If you do the campaigns correctly Hb is really a 'fire and forget' homing missile. It has a tremendous number of features (searching and segmentation are awesome) and because of its price structure, it really allows a small company to punch waaaay above its weight class. I'm happy!

Inconvénients

A few things. I'm not crazy about the HTML design tool. (Or, perhaps, I'm a lousy designer?) It seems too old-fashioned. You can get false positives from the lead score system -- especially if you email to high security places like financial institutions whose bots click on everything to test your email for spy/malware. Its awkward to try to call a super high scoring customer who 'appears' fascinated with your content only to learn that he left 6 months ago and the bots are still screening his email. :-(

Note détaillée

Rapport qualité-prix
Simplicité d'utilisation
Support client

Probabilité de recommander le produit: 10.0/10

Peter P.
Secteur d'activité: Vente au détail
Taille de l'entreprise: 2-10 employés
Traduire en français

Hatchbuck hits a sweet spot

Logiciel utilisé tous les mois pendant plus de deux ans
Publié le 06/02/2020
Provenance de l'avis : Capterra

Sales engagement and qualification

Avantages

Very good value for the money. The scoring is very helpful in qualifying prospects and interest.

Inconvénients

Not much. It hits the highlights and is affordable.

Note détaillée

Rapport qualité-prix
Simplicité d'utilisation
Support client

Probabilité de recommander le produit: 9.0/10

Christoph K.
Secteur d'activité: Conseil en gestion
Taille de l'entreprise: 2-10 employés
Traduire en français

Product Update 2017: untested, too many bugs, makes customers lose credibility as features simply do not work

Logiciel utilisé tous les jours pendant 6 à 12 mois
Publié le 18/05/2017
Provenance de l'avis : SoftwareAdvice

Also, the relaunch did not bring the features which were somewhat announces, e.g. imap integration only possible for gmail as of now.

Avantages

Very nice people in service, easy to use. Pricing is all right, looks nice, has some nice dashboard eye candy

Inconvénients

Simply not reliable anymore, after the relaunch earlier this year, there are too many incidents where you are not in control of what hatchbuck is doing: e.g. unsubscribe doesn´t work: no confirmation that a user unsubscribed and campaigns do not stop, so unsubscribing users might get more emails from you. Embarrassing? Yes. Potentially causing credibility and even legal problem? yeah.

Also, automations set for users who subscribe sometimes do not properly work. Conditions are unclear. e.g. Opt-in process: an online form might be set on option in - but that doesn't mean that it actually triggers the necessary steps. Embarrassing? Yes. Potentially causing credibility and even legal problem? yeah.

Search (contacts) doesn't find contacts.

And - this made me really re-evaluate other options: there was this bug which made other customers´ dashboard appear in my log-in. So I saw all activities going on from another company which also is a hatchbuck user. this made me ask myself if other hatchbuck users at the same time see my stuff/ activities/ personal data of my customers....Again: Embarassing? Yes. Potentially causing credibility and even legal problem? yeah.

I do understand that there might be some issues after releasing a relaunch - however when it comes to processes which involve my leads/ customers and make us as a company look unprofessional (no opt-in, no unsubscribe, potential abuse of personal data of leads....) this is beyond any acceptable level and an absolute no-go. We are located in Germany and people are very sensitive about data protection and laws are very strict - we could get sued for each of the three points mentioned above.

Note détaillée

Rapport qualité-prix
Simplicité d'utilisation
Support client

Probabilité de recommander le produit: 2.0/10

Utilisateur vérifié
Secteur d'activité: Produits pharmaceutiques
Taille de l'entreprise: 2-10 employés
Traduire en français

Excellent CRM for small company

Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
Publié le 05/12/2019
Provenance de l'avis : Capterra

Lead tracking, prioritization, campaigns, nurturing

Avantages

I really love Hatchbuck. It has transformed my company in terms of lead tracking and management. It's so easy to set up and use, and is extremely well-priced.

Inconvénients

The interface to send emails to clients is a bit clunky, and I'd value greater options. There are a few bugs with creating new emails, and formatting. It's hard to see what clients you've communicated with that day.

Note détaillée

Rapport qualité-prix
Simplicité d'utilisation
Support client

Probabilité de recommander le produit: 10.0/10

Pat K.
Secteur d'activité: Immobilier
Taille de l'entreprise: 2-10 employés
Traduire en français

Haven't had a bad experience with it yet, awesome CRM

Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
Publié le 01/11/2018
Provenance de l'avis : Capterra

Amazing experience, software is easy to use. The support team is awesome, anytime I have a question they respond quickly and politely. They make me feel like one of their top clients, even though I'm nowhere near that.

Avantages

Email Drop Campaigns
Email Templates Provided
Easy to Use

Inconvénients

The only gripe (it's small) that I have is that you can't have a more broad view of your customer database. It only allows 100 per page and wish it could zoom out more, so I could see more customers in front of me at once.

Note détaillée

Rapport qualité-prix
Simplicité d'utilisation
Support client

Probabilité de recommander le produit: 10.0/10

Recommandation utilisateur
8,6/10
Basé sur 150 avis utilisateurs
Comparatif avec les logiciels similaires : recommandation utilisateur
Comparer avec les alternatives

Hatchbuck - Prix

Hatchbuck - Prix

À partir de
99,00 $US/mois
Essai gratuit
Abonnement
Rapport qualité-prix
Rapport qualité-prix
4,4/5
Basé sur 150 avis utilisateurs
Comparatif avec les logiciels similaires : rapport qualité-prix
Comparer avec les alternatives

Hatchbuck - Fonctionnalités

Hatchbuck - Fonctionnalités

API
Base de données de clients
Champs personnalisables
Données en temps réel
Enquêtes et feedback
Gestion des calendriers
Importation et exportation de données
Intégration CRM
Intégration de tiers
Intégration des e-mails
Intégration des médias sociaux
Modèles personnalisables
Notifications automatiques
Paiements électroniques
Rappels
Rapports et statistiques
Rapports personnalisables
Stratégie de marque personnalisable
Suivi des activités
Tableau de bord d'activités
Fonctionnalités
4,2/5
Basé sur 150 avis utilisateurs
Comparatif avec les logiciels similaires : note sur les fonctionnalités
Comparer avec les alternatives

Catégories

Hatchbuck - FAQ

Hatchbuck - FAQ

Voici quelques-unes des questions fréquentes sur Hatchbuck.

Q. Quels sont les types de licence disponibles pour Hatchbuck ?

Types de licences disponibles pour Hatchbuck :

À partir de: 99,00 $US/mois

Type de licence: Abonnement

Essai gratuit: Non disponible

Q. Quelles sont les principales fonctionnalités du logiciel Hatchbuck ?

Nous n'avons pas d'informations sur les fonctionnalités de Hatchbuck.

Q. Qui utilise Hatchbuck ?

Utilisateurs habituels du logiciel Hatchbuck :

PME

Q. Dans quelles langues Hatchbuck est-il disponible ?

Langues dans lesquelles Hatchbuck est disponible :

anglais

Q. Quels sont les types de licence disponibles pour Hatchbuck ?

Types de licences disponibles pour Hatchbuck:

Abonnement

Q. Hatchbuck prend-il en charge les appareils mobiles ?

Nous n'avons pas d'informations sur les appareils pris en charge par Hatchbuck.

Q. Avec quelles applications Hatchbuck peut-il s'intégrer ?

Applications s'intégrant à Hatchbuck :

BigCommerce, CallTrackingMetrics, DevHub, HoneyBook, Retently, SurveyMonkey, Twitter, Wordpress, Xero, appointlet

Q. Quelles sont les ressources d'aide disponibles pour Hatchbuck ?

Ressources d'aide disponibles pour Hatchbuck :

FAQ, Forum, Base de connaissances, Support en ligne, Support téléphonique, Tutoriels vidéo