SutiExpense

Logiciel de rapport de notes de frais intuitif, simple et intelligent.

En savoir plus sur SutiExpense

SutiExpense est hautement configurable et peut être configuré de manière unique pour s'adapter à votre entreprise. Les champs, les étiquettes, les catégories de dépenses et les règles sont configurables pour votre administrateur de notes de frais. SutiExpense est une solution de bout en bout pour l'intégration de déplacements et de réservations, l'intégration de cartes d'entreprise au système de comptabilité et les options d'intégration de paiement.

Appareils

Pour quelle entreprise ?

TPE PME GE

Disponible dans les pays suivants

Canada, États-Unis

Langues

anglais

Images

Expense Dashboard
Corporate card integration
Expense Mobile
Chatbot
eSignature approval
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Vidéo de SutiExpense
Capture d'écran pour SutiExpense : Expense Dashboard Capture d'écran pour SutiExpense : Corporate card integration Capture d'écran pour SutiExpense : Expense Mobile Capture d'écran pour SutiExpense : Chatbot Capture d'écran pour SutiExpense : eSignature approval Capture d'écran pour SutiExpense :

Fonctionnalités

Nombre total de fonctionnalités pour SutiExpense : 110

  • API
  • Accès hors ligne
  • Accès mobile
  • Alerte de paiement en double
  • Alertes de risque
  • Alertes et remontée des problèmes
  • Alertes mobiles
  • Alertes/Notifications
  • Analyse des dépenses
  • Analyse en temps réel
  • Audit de sécurité
  • Authentification unique
  • Autorisations basées sur les rôles
  • Biométrie
  • Budgétisation et prévision
  • CRM
  • Cartes bancaires d'entreprise
  • Cartes géographiques
  • Catégories personnalisables
  • Catégorisation/regroupement
  • Champs personnalisables
  • Chat et messagerie
  • Conformité PCI
  • Connexion sécurisée
  • Contrôle de la main-d'œuvre mobile
  • Contrôle des budgets
  • Contrôle des dépenses
  • Contrôle du processus d'approbation
  • Contrôles/Permissions d'accès
  • Conversion des devises
  • Correspondance et fusion
  • Création de tableaux de bord
  • Demande de remboursement des frais
  • Détection de doublons
  • Détection de fraude
  • Détection du répondeur
  • ERP
  • Emplacements multiples
  • Entreprises multiples
  • Facturation
  • Facturation récurrente et des abonnements
  • Fonction de glisser-déposer
  • Formulaires personnalisables
  • GPS
  • Gestion de la conformité
  • Gestion de la paie
  • Gestion de voyages
  • Gestion des achats
  • Gestion des audits
  • Gestion des cartes de crédit
  • Gestion des contrats/licences
  • Gestion des factures
  • Gestion des flux de travail
  • Gestion des itinéraires
  • Gestion des remboursements
  • Gestion des ressources
  • Gestion des reçus
  • Gestion des stratégies
  • Gestion des taxes de vente
  • Gestion des utilisateurs
  • Grand livre général
  • Géolocalisation
  • Historique des transactions
  • Importation et exportation de données
  • Intégration QuickBooks
  • Intégration comptable
  • Intégration des répertoires actifs
  • Intégrations de tiers
  • Modèles personnalisables
  • Multi-département/projet
  • Notifications en temps réel
  • Notifications push
  • Paiements partiels
  • Paiements électroniques
  • Personnalisation
  • Personnalisation des URL
  • Piste d'audit
  • Prise en charge de plusieurs devises
  • Prise en charge de plusieurs langues
  • Prise en charge de plusieurs pays
  • Projets multiples
  • Rappels
  • Rapports ad hoc
  • Rapports administratifs
  • Rapports en temps réel
  • Rapports et analyses
  • Rapports et statistiques
  • Rapports personnalisables
  • Rapports planifiés et automatisés
  • Rapprochement bancaire
  • Recherche/Filtre
  • Reconnaissance SVI et vocale
  • Saisie de signature mobile
  • Saisie et transfert de données
  • Saisie manuelle de l'heure
  • Signature électronique
  • Stockage sécurisé des données
  • Suivi des frais
  • Suivi des projets
  • Suivi des tâches
  • Suivi du kilométrage
  • Suivi du temps des employés
  • Suivi du temps des projets
  • Suivi du temps et des dépenses
  • Tableau de bord d'activités
  • Traitement des factures
  • Traitement des paiements ACH
  • Transcription des conversations par chat
  • Téléchargement de reçu mobile
  • Workflow configurable

Alternatives

DATABASICS Expense

4,4
Alternative n° 1 à SutiExpense
Peu importe où vos employés voyagent ou ce qu'ils achètent, le logiciel de gestion des notes de frais DATABASICS offre...

DATABASICS Time & Expense

4,2
Alternative n° 2 à SutiExpense
DATABASICS Time & Expense aide les moyennes et grandes entreprises à optimiser et automatiser leurs activités avec des...

HarmonyPSA

4,5
Alternative n° 3 à SutiExpense
HarmonyPSA prend en charge l'ensemble du cycle de vie de l'entreprise, de la génération de leads au renouvellement du...

Expensya

4,5
Alternative n° 4 à SutiExpense
Expensya est une solution de gestion des notes de frais multiplateforme basée sur le cloud avec numérisation...

Avis

Note globale

4,5 /5
(175)
Rapport qualité-prix
4,5/5
Fonctionnalités
4,3/5
Simplicité d'utilisation
4,4/5
Support client
4,6/5

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Rob C.
Note globale
  • Secteur d'activité: Hôpitaux et soins de santé
  • Taille de l'entreprise: 10 000+ employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 10.0 /10

Easy and Functional

Publié le 06/08/2018

We were looking for a custom solution and Suti was able to meet that need. They were quick to...

We were looking for a custom solution and Suti was able to meet that need. They were quick to respond and seem to always have a solution.

Avantages

Ease of use. Suti was great to work with to meet our needs. Our end users love the multiple ways of getting receipts into the system.

Inconvénients

I don't really have Cons, but if I had to come up with something it would be that the ADMIN section can be a little confusing. Could use more pop ups to explain what some of the settings actually control.

Peter V.
Note globale
  • Secteur d'activité: Gestion d'organisme à but non lucratif
  • Taille de l'entreprise: 51-200 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 6 à 12 mois
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 10.0 /10

Brought our Expense Process into the 21st century

Publié le 04/10/2019

Extremely positive. We went from a paper based form to fully electronic in a very short period of...

Extremely positive. We went from a paper based form to fully electronic in a very short period of time. The change management aspect was easy compared to other changes we have implemented. Strong support from the vendor, a dedicated support person who understood our business. This has lead to us processing expense payments in a quicker and more accurate manner.

Avantages

The ease of Implementation both from a user perspective and also the technical integration into Great Plains. Working with SutiExpense, we were able to get the product up and running in no time. They were able to implement the various tax processing we needed for Canada which other providers could not do or could not do easily. Pricing model was flexible and worked well for us enabling us to keep costs down.

Inconvénients

We may still be in the honeymoon process but to date we have not found any real cons. We had some minor hiccups with the implementation but support from the vendor was very good and helped us work through the issues. Some issues with the approval process but most of these were due to staff not be fully trained.

Brian C.
Note globale
  • Secteur d'activité: Biens de consommation
  • Taille de l'entreprise: 501-1 000 employés
  • Logiciel utilisé tous les mois pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Simplicité d'utilisation
  • Probabilité de recommander le produit 8.0 /10

end user functional review

Publié le 23/03/2021

I found it clumsy at startup, but after the first two or three reports I found it much more...

I found it clumsy at startup, but after the first two or three reports I found it much more convenient than doing the old paper reports. Suti and I are friends now.

Avantages

the 'app' version is surprisingly easy to use and friendly. I use this generally for creating new reports and submitting manual receipts for re-imbursement. I also like the ability to send receipts via email and use both the app submitted and emailed receipts when I create my reports. I generally do reports right away now when the expenses occur rather than accumulating them like I used to when I submitted on paper.

Inconvénients

Managing the images is a little clumsy some times, particularly if I need to 'call out' two different expense categories on a single receipts. I would like to have the ability to 'annotate' the images, circle things, make comments on the image.. And I would like to be able to create my own 'categories' as long as I give a GL department and account. I submit a lot under 'miscl' and it's hard to annotate where it should be charged.

Rob C.
Note globale
  • Secteur d'activité: Matériaux de construction
  • Taille de l'entreprise: 501-1 000 employés
  • Logiciel utilisé toutes les semaines pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 3.0 /10

Better than spreadsheets

Publié le 05/12/2018

Overall good, but there are several inconsistencies within the logic of the program.

Overall good, but there are several inconsistencies within the logic of the program.

Avantages

It allows you to send receipts right to a holding place for consolidating later.

Inconvénients

Sometimes a challenge to see or find receipts from tiny postage stamp size pictures.

Réponse de SutiSoft

Hi Rob,

Thank you for your feedback! We understand it could be a bit difficult to see receipts only from a thumbnail image, which is why we offer a few different options to expand the view of the receipt.

One option is to click on the receipt thumbnail image itself which will provide a pop-up with the full view of the receipt.

Additionally, if you click on the edit icon in the My Receipts screen, a pop-up will appear with options to zoom in or open the full size of the receipt into a new browser tab for review.

Throughout the environment, we provide the option to view the complete receipt, simply by clicking on the 'View Complete Receipt' button above the receipt image.

With that being said, we are always open to new suggestions. Please feel free to reach out to us with any further feedback!

Thank you,
SutiSoft Customer Success Team

Darryle M.
Note globale
  • Secteur d'activité: Informatique et sécurité réseau
  • Taille de l'entreprise: 51-200 employés
  • Logiciel utilisé tous les mois pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Simplicité d'utilisation
  • Probabilité de recommander le produit 10.0 /10

SutiExpense Review

Publié le 16/12/2020

Expense reports became a breeze.

Expense reports became a breeze.

Avantages

Prior to using SutiExpense, we had to manually fill out Excel spreadsheets and submit them for reimbursement. SutiExpense made the process quick, easy, and fast! I used to dread doing expense reports, but no longer. The phone app was also great allowing me to literally enter expenses on the spot instead of waiting to upload receipt images later.

Inconvénients

My one pet peeve was with entering gas expenses. They were coupled with car rental and therefore required a pick up and drop off date. I would have preferred it to be decoupled requiring just a single entry for the date you purchased the gas. Entering lodging info was also a bit awkward -- instead of check in and check out dates, it required check in and then number of days.

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SutiExpense - FAQ

Voici quelques-unes des questions fréquentes sur SutiExpense.

Types de licences disponibles pour SutiExpense :

  • À partir de: 6,00 $US/mois
  • Type de licence: Gratuit, Abonnement
  • Essai gratuit: Disponible

Nous n'avons pas d'informations sur les fonctionnalités de SutiExpense.

Utilisateurs habituels du logiciel SutiExpense :

2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1 000, 1 001+

Langues dans lesquelles SutiExpense est disponible :

anglais

Appareils pris en charge par SutiExpense :

Android (mobile), iPhone (mobile), iPad (mobile)

Applications s'intégrant à SutiExpense :

ADP TotalSource, ADP Workforce Now, Authorize.Net, Dynamics 365, Dynamics 365 Business Central, FreshBooks, Google Maps, Microsoft 365, Microsoft Azure, Microsoft Dynamics GP, Microsoft Dynamics SL, Microsoft Excel, NetSuite, Okta, Optimum HR by Optimum Solutions, Oracle CPQ, PayPal, Paychex Flex, QuickBooks Online Advanced, Quickbooks Online, SABRE, Sage 300 Construction and Real Estate, Sage 500, Sage 50cloud, Sage Intacct, Salesforce Sales Cloud, Spectrum, SutiAP, SutiCRM, SutiHR, SutiWEM, Synapse, Tally-I/O, Xero

Ressources d'aide disponibles pour SutiExpense :

Service client/e-mail, FAQ/forums, Base de connaissances, Support téléphonique, Chat

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